mag ik jou zo zien en meequote:Op maandag 16 oktober 2023 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Is t ookMaar een dagje met een vriendin samen mag best een stukje rijden zijn. Eurofleur staat ook nog op mn lijstje
met spek?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:45 schreef Pheno het volgende:
Nu pannenkoeken bakken, voor mezelf. Als ik die verpruts is het wel mijn schuld
quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker met guur weer langs van die kraampjes lopen, vuurkorven overal om je aan warm te houden, warme chocolademelk/glühwein/spiced whisky en lekkere versnaperingen
Kaas. ik heb geen spek en geen zin om boodschappen te doenquote:
ja van die aardappelkoeken met appelmoesquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker met guur weer langs van die kraampjes lopen, vuurkorven overal om je aan warm te houden, warme chocolademelk/glühwein/spiced whisky en lekkere versnaperingen
mehquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kaas. ik heb geen spek en geen zin om boodschappen te doen
Dat zijn de betere ommetjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Mooi weer vandaag, even een ommetje aan het maken.
[ afbeelding ]
nee, geen geitenkaas, weideland licht belegenquote:
ik vind kaas op pannenkoeken niet lekkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, geen geitenkaas, weideland licht belegen
Alles is beter met KAAAAAAAAAAAAASquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind kaas op pannenkoeken niet lekker
ik ben het hier niet mee eensquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is beter met KAAAAAAAAAAAAAS
Of SATEHHHHHHHHquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is beter met KAAAAAAAAAAAAAS
Kudt voor jequote:
De zeven wattes?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga gezellig sushi eten mijn mijn zus en der nieuwe vriendje
ga stiekem de 7 vinkjes vragen erbij houden want ik denk dat ie ze misschien allemaal heeft
quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik deel wel graag, wil je er ook een
De zeven zonden denk ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |