SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik kwam dit weekend ook een oud FOK!-user tegen op een feestje. 9 jaar geleden voor het laatst gezien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:20 schreef liesje1979 het volgende: Ben bijvoorbeeld wel benieuwd of Nick al aan de man/vrouw is. En of Hoax zijn huisje boompje beestje al heeft.
Wat leuk!quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend ook een oud FOK!-user tegen op een feestje. 9 jaar geleden voor het laatst gezien.
quote:
Uitgaan en vrije tijd toch? Daar kwam ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Uit de tijd dat UVT nog een subforum was, en mijn naam geen CE was.
Begin December zal ik in Engeland ook wel helemaal doodgegooid worden met kerstspullenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:40 schreef Puala het volgende:
Ik ga volgende week naar een hele grote intratuin met een mooie kerstafdeling
Nee dat is het toch niet helemaal vrees ikquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:40 schreef Puala het volgende:
oeh oeh oeh welkequote:Op maandag 16 oktober 2023 16:40 schreef Puala het volgende:
Het lekkerste aan de winter en herfst vind ik die heerlijke frisse luchtquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel weer zin in de winterperiode.
lekker met guur weer langs van die kraampjes lopen, vuurkorven overal om je aan warm te houden, warme chocolademelk/glühwein/spiced whisky en lekkere versnaperingenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel weer zin in de winterperiode.
Dat magquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is het toch niet helemaal vrees ik
klinkt ver weg voor mij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Halsteren en op de terugweg misschien nog langs Avri in Oosteind
Oosteind daar ben ik ongeveer 700 miljard keer doorheen gefietst naar schoolquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Halsteren en op de terugweg misschien nog langs Avri in Oosteind
Is t ookquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt ver weg voor mij.
ik ga nog wel even langs eurofleur in leusden en ik moest van draakje ergens heen maar dat was ook boemver
mag ik jou zo zien en meequote:Op maandag 16 oktober 2023 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Is t ookMaar een dagje met een vriendin samen mag best een stukje rijden zijn. Eurofleur staat ook nog op mn lijstje
met spek?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:45 schreef Pheno het volgende:
Nu pannenkoeken bakken, voor mezelf. Als ik die verpruts is het wel mijn schuld
quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker met guur weer langs van die kraampjes lopen, vuurkorven overal om je aan warm te houden, warme chocolademelk/glühwein/spiced whisky en lekkere versnaperingen
Kaas. ik heb geen spek en geen zin om boodschappen te doenquote:
ja van die aardappelkoeken met appelmoesquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker met guur weer langs van die kraampjes lopen, vuurkorven overal om je aan warm te houden, warme chocolademelk/glühwein/spiced whisky en lekkere versnaperingen
mehquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kaas. ik heb geen spek en geen zin om boodschappen te doen
Dat zijn de betere ommetjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Mooi weer vandaag, even een ommetje aan het maken.
[ afbeelding ]
nee, geen geitenkaas, weideland licht belegenquote:
ik vind kaas op pannenkoeken niet lekkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, geen geitenkaas, weideland licht belegen
Alles is beter met KAAAAAAAAAAAAASquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind kaas op pannenkoeken niet lekker
ik ben het hier niet mee eensquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is beter met KAAAAAAAAAAAAAS
Of SATEHHHHHHHHquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is beter met KAAAAAAAAAAAAAS
Kudt voor jequote:
De zeven wattes?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga gezellig sushi eten mijn mijn zus en der nieuwe vriendje
ga stiekem de 7 vinkjes vragen erbij houden want ik denk dat ie ze misschien allemaal heeft
quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik deel wel graag, wil je er ook een
De zeven zonden denk ik?quote:
wie ben je en wat heb je met mijn vriendje gedaan?quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga gezellig sushi eten mijn mijn zus en der nieuwe vriendje
ga stiekem de 7 vinkjes vragen erbij houden want ik denk dat ie ze misschien allemaal heeft
5. moet ik nu mijn white privilege card trekken?quote:
Wat vindt Mensa ervan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:06 schreef UitStraling het volgende:
"97 procent van de Nederlanders is minder waard dan jij" [ afbeelding ]
kom vechten danquote:
ga jij maar kaas in je babi pangang stoppen of in sushi zometeen. dan praten we daarna wel of het beter geworden is er vanquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wie ben je en wat heb je met mijn vriendje gedaan?
Komt door zijn korte-broek-obsessie, dan trekt die kou naar zijn hersenen.quote:
Milka koe op vakantie?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:11 schreef kwiwi het volgende:
En weer bijna thuis.
[ afbeelding ]
Dit huisje is van de boer die de wijnbouw naast ons huis doet.
[ afbeelding ]
Luiken met hartjes.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:11 schreef kwiwi het volgende:
En weer bijna thuis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:11 schreef kwiwi het volgende:
En weer bijna thuis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6, nondeju. Omdat ik geen man ben.quote:
Jaquote:
ik heb er maar 4.quote:
Ik heb er 6quote:
Overweeg dit ook te gaan eten vanavond.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
Nu eentje zonder kaas. Maar straks met jam.
[ afbeelding ]
Die staan bij @gianni61 in de tuin.quote:
jam vind ik dan wel een goede voor op de pannenkoekquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Jup, ik ga straks ook weer pannekoeken bakkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
De zeven zussen?quote:
ik ga ultra simpele macaroni maken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, ik ga straks ook weer pannekoeken bakken
Was kan ik alleen met die van lust en vraatzucht levenquote:
Met Smacquote:
Mjammie. Mijn favorieten zijn met:quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Oeh met appel en kaneel is wel een goed ideequote:Op maandag 16 oktober 2023 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mjammie. Mijn favorieten zijn met:
- kaas
- aarbeienjam
- lichte bastardsuiker
- appel en kaneel
En poedersuiker er nog overquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh met appel en kaneel is wel een goed idee
Pannekoekenwens is een state of being.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:18 schreef essnhills het volgende:
Ik geef @:DeZwabber en @:Pheno de schuld
Zwab begon eerder vandaag al over pannekoeken. En nu post Pheno foto's van pannekoeken
Ik kan er niets aan doen dat ik nu ook pannekoeken wil
Zolang je niet in Waterschapsheuvel woont is er nog niets aan de hand.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh. Een privileg-o-meter.
4 vinkjes want ik ben een faalhaas.
Ik alleen van het beestje (eerder in de OP)quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Zie nu de TT pas, heb toevallig foto's van alle 3 gemaakt![]()
Dit erop smerenquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:18 schreef essnhills het volgende:
Ik geef @:DeZwabber en @:Pheno de schuld
Zwab begon eerder vandaag al over pannekoeken. En nu post Pheno foto's van pannekoeken
Ik kan er niets aan doen dat ik nu ook pannekoeken wil
Heet je beestje nu kerstmarkt?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik alleen van het beestje (eerder in de OP)
Nee, iemand haat cute and fluffy hondenquote:
Zeg ze mag niet dood.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit erop smeren![]()
Halve kilo bacon, dikke plakken in stukjes gesneden
Een ui groot, fijntjes gesnipperd
Vier dikke tenen knoflook gesnipperd
200 ml sterke zwarte koffie
Vier eetlepels appelazijn
Vier eetlepels lichtbruine basterdsuiker of palmsuiker
Vijf eetlepels ahornsiroop
Vier eetlepels bourbon, of anders Jack Daniels Whiskey
Twee chipotles, heb je ze niet dan gebrand paprikapoeder gebruiken en een snufje gedroogde chili
Halve theelepel komijnpoeder
Zwarte peper, draaien draaien draaien
Flink mengen en desnoods nog even door de blender heen, niet te fijn malen.
Nu heb ik zin in pannenkoeken met kaas en spek.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:13 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |