SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik kwam dit weekend ook een oud FOK!-user tegen op een feestje. 9 jaar geleden voor het laatst gezien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:20 schreef liesje1979 het volgende: Ben bijvoorbeeld wel benieuwd of Nick al aan de man/vrouw is. En of Hoax zijn huisje boompje beestje al heeft.
Wat leuk!quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend ook een oud FOK!-user tegen op een feestje. 9 jaar geleden voor het laatst gezien.
quote:
Uitgaan en vrije tijd toch? Daar kwam ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Uit de tijd dat UVT nog een subforum was, en mijn naam geen CE was.
Begin December zal ik in Engeland ook wel helemaal doodgegooid worden met kerstspullenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:40 schreef Puala het volgende:
Ik ga volgende week naar een hele grote intratuin met een mooie kerstafdeling
Nee dat is het toch niet helemaal vrees ikquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:40 schreef Puala het volgende:
oeh oeh oeh welkequote:Op maandag 16 oktober 2023 16:40 schreef Puala het volgende:
Het lekkerste aan de winter en herfst vind ik die heerlijke frisse luchtquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel weer zin in de winterperiode.
lekker met guur weer langs van die kraampjes lopen, vuurkorven overal om je aan warm te houden, warme chocolademelk/glühwein/spiced whisky en lekkere versnaperingenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel weer zin in de winterperiode.
Dat magquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is het toch niet helemaal vrees ik
klinkt ver weg voor mij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Halsteren en op de terugweg misschien nog langs Avri in Oosteind
Oosteind daar ben ik ongeveer 700 miljard keer doorheen gefietst naar schoolquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Halsteren en op de terugweg misschien nog langs Avri in Oosteind
Is t ookquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt ver weg voor mij.
ik ga nog wel even langs eurofleur in leusden en ik moest van draakje ergens heen maar dat was ook boemver
mag ik jou zo zien en meequote:Op maandag 16 oktober 2023 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Is t ookMaar een dagje met een vriendin samen mag best een stukje rijden zijn. Eurofleur staat ook nog op mn lijstje
met spek?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:45 schreef Pheno het volgende:
Nu pannenkoeken bakken, voor mezelf. Als ik die verpruts is het wel mijn schuld
quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker met guur weer langs van die kraampjes lopen, vuurkorven overal om je aan warm te houden, warme chocolademelk/glühwein/spiced whisky en lekkere versnaperingen
Kaas. ik heb geen spek en geen zin om boodschappen te doenquote:
ja van die aardappelkoeken met appelmoesquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker met guur weer langs van die kraampjes lopen, vuurkorven overal om je aan warm te houden, warme chocolademelk/glühwein/spiced whisky en lekkere versnaperingen
mehquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kaas. ik heb geen spek en geen zin om boodschappen te doen
Dat zijn de betere ommetjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Mooi weer vandaag, even een ommetje aan het maken.
[ afbeelding ]
nee, geen geitenkaas, weideland licht belegenquote:
ik vind kaas op pannenkoeken niet lekkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, geen geitenkaas, weideland licht belegen
Alles is beter met KAAAAAAAAAAAAASquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind kaas op pannenkoeken niet lekker
ik ben het hier niet mee eensquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is beter met KAAAAAAAAAAAAAS
Of SATEHHHHHHHHquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is beter met KAAAAAAAAAAAAAS
Kudt voor jequote:
De zeven wattes?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga gezellig sushi eten mijn mijn zus en der nieuwe vriendje
ga stiekem de 7 vinkjes vragen erbij houden want ik denk dat ie ze misschien allemaal heeft
quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik deel wel graag, wil je er ook een
De zeven zonden denk ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |