De bediening is wat minder prettig als die van dewalt, maar daar is de prijs ook naar. Verder doet ie wat ie moet doenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe bevalt je accuslijptol? Vind ze altijd een beetje tegenvallen. En geen zin om in een 40 volt systeem te investeren tbh.
Ah, ik meende me te herinneren dat je ooit een Dewalt verstekzaag had, was dan wel geen accu geloof ik.quote:
Als je die gespot hebt op de foto's van de verbouwing, die is van mn zwager.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ik meende me te herinneren dat je ooit een Dewalt verstekzaag had, was dan wel geen accu geloof ik.
Zou bij de decathlon kijken, van die speciale wandelkleding is vaak mega compact te verpakkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand misschien iets over T-shirts die extreem dus zijn? aka klein op te vouwen / rollen?
Zodat je dit kan maken?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
God wat ik zou geven voor een eigen werkplaats.
Is inmiddels alweer even geleden, dus kan zijn dat m'n herinnering gewoon hapert. Maar ik heb er eentje gezien met het hele uitklapframe en alles.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je die gespot hebt op de foto's van de verbouwing, die is van mn zwager.
En ooit vroegah heb ik een habbiebabbiewiebelwobbelding van powertools gehad
Ja dat was dr eentje die alleen maar balkjes kon tot 4,5cm. Had ik gemistquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is inmiddels alweer even geleden, dus kan zijn dat m'n herinnering gewoon hapert. Maar ik heb er eentje gezien met het hele uitklapframe en alles.
Laat ze daar maarquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:26 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)k-in-disneyland.html
'per ongeluk'quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:26 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)k-in-disneyland.html
Ik heb een stapeltje diskettedrives om eens een diskettedrivesynthesizer te maken.quote:
Ugh, ja. Jammer zoiets.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat was dr eentje die alleen maar balkjes kon tot 4,5cm. Had ik gemist
maar wat boeit het? Aan het eind wordt het toch rechtgetrokken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:37 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, heb de leveringsovereenkomst van coolblue binnen voor de energie. Ze zitten wel hoog in het maandbedrag, dat zit 20 euro boven wat ik nu betaal bij Vattenfall met veel hogere prijzen en die lopen al te miepen dat ik mijn maandbedrag moet verlagen
In principe weinig, maar vind het gewoon wat veelquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar wat boeit het? Aan het eind wordt het toch rechtgetrokken.
Het leven...quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In principe weinig, maar vind het gewoon wat veel
Is dat ook veel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |