Ik zou gewoon thuisblijvenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net training gehad en om half 9 weer Pilates
Ik overweeg om met de schoen naar de sportschool te gaan
Hocus pocus pilates pasquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net training gehad en om half 9 weer Pilates
Ik overweeg om met de schoen naar de sportschool te gaan
Ja neequote:
Gewoon iets over eten typen, dat kan altijdquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik wil ook gewoon wat typen
Ik ben ook een fokker
Sperzieboontjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iets over eten typen, dat kan altijd
Pontius Pilatusquote:
Misschien dat ik die morgen haalquote:
Zo stel ik me jou wel voor in de sportschoolquote:
Volgens mij ben jij geestelijk wel stabiel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou wel voor in de sportschool
Hoezo dat nou weer, alleen omdat ik nog maar nauwelijks buikspieren hebquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou wel voor in de sportschool
Oke, bedanktquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geestelijk wel stabiel.
Omdat je een klein beetje onhandig bentquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer, alleen omdat ik nog maar nauwelijks buikspieren heb
Met wat erbij?quote:
Dat valt best wel mee hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je een klein beetje onhandig bent
Heb nog zo'n runderstoof pie liggen, dat past er wel bijquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:26 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)k-in-disneyland.html
Nou..quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog zo'n runderstoof pie liggen, dat past er wel bij
Wanneer ben ik onhandig danquote:
Als je je auto wegbrengt voor onderhoudquote:
Ik denk dat je net zowat normaal verklaard bent door Los. Dat is wel een unicum hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt![]()
![]()
![]()
Volgens mij word ik nu onwijs beledigd door Los
Maar ok.
Die smiley deed mij wel twijfelenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je net zowat normaal verklaard bent door Los. Dat is wel een unicum hoor
Dat was gewoon sabotage, ik had ze eigenlijk moeten aanklagenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je je auto wegbrengt voor onderhoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |