Dat bleek niet uit je postquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Bordje redelijk amorfe gele dwep. Zal jullie de foto besparen. Aardappelschotel zwitserse stijl moet het voorstellen. Het zal wel.
Hmmmmquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben me al aan het voorbereiden. #luieaardappelmodus
quote:
Kennen jullie deze blog toevallig, lijkt me wat voor julliequote:Op maandag 16 oktober 2023 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat duiven er nog steeds zijn, is toch wel hét bewijs dat evolutie geen intelligent proces is.
Toch wel klopboren?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:08 schreef Puala het volgende:
Zo en om mezelf af te reageren en de buren ff heerlijk te jennen ga ik 5 gaatjes boren
Ooit weleens van gehoord. Verder niet echt behoefte aan of zo.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:09 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie deze blog toevallig, lijkt me wat voor jullie
https://www.darkroastedblend.com/
Space, (vintage) tech, treinen, auto's, vliegen en wat al dies meer zij
Dit is nog waarheid ook. Ik heb vandaag t geld terug gestort gekregen, want ze konden m niet reparerenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik moest klopboren want de boorhamer deed het niet.
Ohw. Sorry hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit weleens van gehoord. Verder niet echt behoefte aan of zo.
Balen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit is nog waarheid ook. Ik heb vandaag t geld terug gestort gekregen, want ze konden m niet repareren
Heb wat linkjes zitten klikken. Leuk. Maar ben altijd heel slecht in dit soort dingen blijven volgen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:09 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie deze blog toevallig, lijkt me wat voor jullie
https://www.darkroastedblend.com/
Space, (vintage) tech, treinen, auto's, vliegen en wat al dies meer zij
Ik denk op zich dat ik wel zonder 'm kan, dus dat ga ik eerst proberen. Heb nog wel wensen qua gereedschapquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Balen.![]()
Maar binnenkort dus een nieuw gereedschapdag?
Draaibank!quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk op zich dat ik wel zonder 'm kan, dus dat ga ik eerst proberen. Heb nog wel wensen qua gereedschap
Ik wil nog een grasmaaierquote:
Snap ik, ik ook. Volgens mij wordt het ook niet heel actief meer bijgehouden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb wat linkjes zitten klikken. Leuk. Maar ben altijd heel slecht in dit soort dingen blijven volgen.
Ik gok zomaar DeWalt?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:23 schreef Puala het volgende:
Mijn gereedschap voor binnen is wel redelijk compleet denk ik
Accuboor
Slagschroevendraaier
Boormachine
Recipro
Decoupeerzaag
Cirkelzaag
Verstekzaag
Schuurmachine
Bandschuurmachine
Nietpistool
Slijptol
edit; alles zelfde accu systeem en merk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |