Als ik jou was zou ik als protest 100 dagen niet meer in VBL posten!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als user Oriente voor die post een note gekregen heeft, dan kondig ik bij deze aan dat er koppen zullen rollen.
Schreeuw niet zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
JE MAG NIKS MEER OP DIT FORUM
Ik laat mijn vrienden niet zakken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik als protest 100 dagen niet meer in VBL posten!
Dat zal hem nou eens goed leren
Dit is wel heel laag bij de grond om Benji hierbij te betrekkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik laat mijn vrienden niet zakken.
De kat van Oriente >>>>>>>> de kat van GGMM
niet gekliktquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:51 schreef KingRoland het volgende:
VrijMiBabes #154 (not very sfw!)
lol dannygod
Het spijt me.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel heel laag bij de grond om Benji hierbij te betrekken
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:51 schreef KingRoland het volgende:
VrijMiBabes #154 (not very sfw!)
lol dannygod
Kunnen best wel mooi zijn hoor, alleen Chinezen, die vind ik over het algemeen niet zo heel mooi.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind Aziaten over het algemeen niet zo knap.
Horny housewives IVquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik ben toe aan een film (ik heb een drukke dag gehad)
Graag filmtips
- een beetje een aardige film (minimaal een 7 op imdb)
- makkelijk weg te kijken (dus geen film die @:onlogisch niet zou snappen)
- maximaal 2 uur
Gewoon een lekker gezellig lekker stukkie muziek is veel beter.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
Graag filmtips
- maximaal 2 uur
Flodderquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
Graag filmtips
- maximaal 2 uur
Sicarioquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
Graag filmtips
- maximaal 2 uur
Dat begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet ik aan @:ZIPPORTAL denken
Daar heb ik even geen behoefte aan
Butterfly Effectquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
Graag filmtips
- maximaal 2 uur
Die heb ik al gezien.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:01 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey @:DombohetOlifantje1! Bedankt voor de vraag van FA GGMM. Ik ben er helemaal klaar voor om een leuke film aan te raden die voldoet aan deze criteria!
Een film die ik zou aanbevelen is "The Intern" uit 2015, met Robert De Niro en Anne Hathaway. Het is een charmante komedie-drama waarin De Niro de rol speelt van Ben Whittaker, een gepensioneerde zakenman die als stagiair in dienst komt bij het bedrijf van Jules Ostin (gespeeld door Hathaway).
Deze feelgoodfilm heeft veel positieve recensies gekregen en scoort hoog op IMDb met 7.1/10.
Het verhaal is leuk en gemakkelijk te volgen, perfect om weg te kijken zonder al te ingewikkeld te worden.
Ik hoop dat je ervan geniet! Laat me weten wat je ervan vindt na het zien.
Otto gaat halverwege de film dood.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, a man called otto
Die had @:kingroland geadviseerd
Dat wordt hem
Bedankt voor jullie input
Ik postte het puur vanwege dit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien.
Ik erger me nog steeds DOOD aan dat stuk in de gevangenis. Dat hij teruggaat in de tijd om z'n handen te verwonden en dat die wonden dan opeens op z'n handen verschijnen (terwijl die er dan altijd al hadden moeten zijn)
wat een KUTstuk was dat
Mijn automonteur heet ook Otto.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, a man called otto
Die had @:kingroland geadviseerd
Dat wordt hem
Bedankt voor jullie input
Ja net zoals in die film Looper.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien.
Ik erger me nog steeds DOOD aan dat stuk in de gevangenis. Dat hij teruggaat in de tijd om z'n handen te verwonden en dat die wonden dan opeens op z'n handen verschijnen (terwijl die er dan altijd al hadden moeten zijn)
wat een KUTstuk was dat
Net zo vaak als altijd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney duikt anders net zo vaak de slachtofferrol in zoals tong dat ook altijd doet.
Welk vak geef jij les?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net zo vaak als altijd.
Dat is een vreemde manier van verwoorden (en bovendien een enorm vreemde beschuldiging)
Tot zo ver ben ik nog niet gekomen. Otto zeurde wel erg veel. Maar misschien kijk ik hem nog af.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Otto gaat halverwege de film dood.
Grapje Gurney.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net zo vaak als altijd.
Dat is een vreemde manier van verwoorden (en bovendien een enorm vreemde beschuldiging)
Hopelijk dezelfde als mijquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga ook maar een film kijken.
De kijkwaarschuwing schrok mij af.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk dezelfde als mijDan is het net alsof we samen de film kijken!
Jij worstelt met dat soort gedachtes?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De kijkwaarschuwing schrok mij af.
Wtfquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon een lekker gezellig lekker stukkie muziek is veel beter.
www.tukker.tv
Ik sta hier vrijwel alleen in denk ik, maar dat mag de pret niet drukken!quote:
Ik heb vooral wiskunde A gegeven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk vak geef jij les?(Mag ook DM als het privé is.)
Madagascar?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb mijn film ook maar uitgezet. Wat een ontzettend vage en debiele film was dit.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga ook maar een film kijken.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk dezelfde als mijDan is het net alsof we samen de film kijken!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De kijkwaarschuwing schrok mij af.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij worstelt met dat soort gedachtes?
Dat hoop ik niet, want ik vind je een mooi mens
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb mijn film ook maar uitgezet. Wat een ontzettend vage en debiele film was dit.
quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. Dat vind ik een hele leuke film
Dit zijn heel vermoeiende acts.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb wel mijn film afgekeken.
Kan niet iedereen zeggen hier. Slappe hap.
Dan zal je wel helemaal niks te doen gehad hebben wil je dat om deze tijd gaan zitten lezen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit zijn heel vermoeiende acts.
Zegt de man van de wat gaan jullie eten act.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit zijn heel vermoeiende acts.
Geen actquote:Op zondag 15 oktober 2023 01:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man van de wat gaan jullie eten act.
quote:Hoe komen we aan een ijzertekort? Dat ligt aan de leefstijl van nu. „In de tijd van de jagers en verzamelaars aten onze voorouders vooral fruit en vlees. Vlees is een goede bron van ijzer en de vitamine C in fruit bevordert de ijzeropname”, vertelt Verhoef. „Anno 2023 hanteren steeds meer mensen een dieet met minder of geen vlees. Dat vind ik een mooie ontwikkeling, maar het heeft ook gevolgen voor de gezondheid.”
Het feit dat 99 procent van de westerse bevolking bewerkt voedsel eet zonder voedingswaarden vergeten ze evenquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)gezondheid~a9775988/
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het dan ook niet tegen jouquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is middag. Maar een goedemiddag
quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou
Ik haat de herfst.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zondagen zijn zo saai zonder eredivisie
Staat op het lijstje.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar IJsland op zomervakantie geweest?
Gelukkig volgende week op vakantiequote:
EN DE OVERHEID DOET NIETS!!!quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig volgende week op vakantie
Weg uit dit KOUDE KUTLAND
Ik krijg dat gratis, lees het alleen zelden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Zat net eens naar een FD abotje te kijken
50 euro pm, koekoek@:alaphilippe_
Ik heb geen flauw idee, maar het is tarado, dan kan er nooit veel aan de hand zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weer een onzinban?
Hopelijk pakt Ajax snel wat punten.
Stoker.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een slechte act dit, je hebt die ban zelf aangevraagd
Was die bedorven?quote:
Weet je nog toen @Tarado ziedend was op alle Feyenoorders en ze een ‘koekje van eigen deeg’ wilde geven met al dat getroll.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar het is tarado, dan kan er nooit veel aan de hand zijn.
DarkmodeGodquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:10 schreef Wereldgozer het volgende:
De telefoon is ontvangen.
Gelijk darkmode ingesteld.
@:onlogisch @:zipportal @:pisces29
Zal wel een misklik geweest zijn toen iemand Klaas probeerde te bannen, die is ook altijd in het Ajax-topicquote:Op zondag 15 oktober 2023 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Tarado een ban geven is altijd onterecht.
Zelfs dat gaat mis.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel een misklik geweest zijn toen iemand Klaas probeerde te bannen, die is ook altijd in het Ajax-topic
Dat was zelfs een beetje schattig.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je nog toen @:tarado ziedend was op alle Feyenoorders en ze een ‘koekje van eigen deeg’ wilde geven met al dat getroll.
Zelfs dat stelde echt niks voor. Gewoon een veel te goede gast. #FreeTarado
“Jullie Feyenoorders snappen niet hoe het voelt om belachelijk gemaakt te worden wegens het wanbeleid van jullie club”quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was zelfs een beetje schattig.
Goed gewerkt maatquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:10 schreef Wereldgozer het volgende:
De telefoon is ontvangen.
Gelijk darkmode ingesteld.
@:onlogisch @:zipportal @:pisces29
quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:05 schreef fetX het volgende:
Als de bezorging is vertraagd zien we @:onlogisch vandaag niet meer terug.
Ik maak me geen zorgen maatquote:October, 16 2023
08:23 Local time
Processed at ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE
Wat een negativiteit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga ervan uit dat Apple @:pisces29 een leuke kortingscoupon toestuurt, want zonder die muts zat @:onlogisch zometeen gewoon op een nieuwe Xiowahamawomie te pielen.
Dan verwijs ik je door naar @Calandquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een negativiteit.
Extra set AirPods altijd fijn uiteraard.
Die doet hoeren. Dat wordt hem dus niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je door naar @:Caland
Ik hoop het tot november uit te houden. Jij al aan?quote:
Dit blijft een leuke memequote:Op maandag 16 oktober 2023 09:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je door naar @:Caland
Zojuist maar aangezet. Ik kan het makkelijk lijden aldus mijn prijsplafondquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop het tot november uit te houden. Jij al aan?
Vieze mietje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zojuist maar aangezet. Ik kan het makkelijk lijden aldus mijn prijsplafond
Ik kreeg dit jaar ongeveer 500 terug door zuinig aan te doen, dit beviel me wel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zojuist maar aangezet. Ik kan het makkelijk lijden aldus mijn prijsplafond
Vorig jaar kunststof kozijnen laten plaatsen + spouwmuurisolatie aangebracht. Dat scheelt ook wel een slok op een borrel. Maar toch was het maar 17,5 graad hier vanmorgen. Ik heb het even geprobeerd maar ik vind dat toch te koud.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kreeg dit jaar ongeveer 500 terug door zuinig aan te doen, dit beviel me wel.
Uitstekend gedaanquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig jaar kunststof kozijnen laten plaatsen + spouwmuurisolatie aangebracht. Dat scheelt ook wel een slok op een borrel. Maar toch was het maar 17,5 graad hier vanmorgen. Ik heb het even geprobeerd maar ik vind dat toch te koud.
Lekker man spouwisolatie die je huis verneukt en juist vocht & kou genereert en voor jezelf kankerverwekkend is. Heerlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig jaar kunststof kozijnen laten plaatsen + spouwmuurisolatie aangebracht. Dat scheelt ook wel een slok op een borrel. Maar toch was het maar 17,5 graad hier vanmorgen. Ik heb het even geprobeerd maar ik vind dat toch te koud.
Zoals alle wijven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Ik ben zeker een koukleum ja
Gek, het is hier juist droog in huis, een volle graad warmer dan voor de spouwmuurisolatie en het is juist de asbest die weg isquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker man spouwisolatie die je huis verneukt en juist vocht & kou genereert en voor jezelf kankerverwekkend is. Heerlijk.
Bewaar die post voor over 4/5 jaarquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gek, het is hier juist droog in huis, een volle graad warmer dan voor de spouwmuurisolatie en het is juist de asbest die weg is
Iets zegt mij dat forumgebruiker @:Rambodirk de plank een beetje misslaat
16 oktober 2028. Hij staat in de agenda maat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bewaar die post voor over 4/5 jaar
En user @Caland?quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gek, het is hier juist droog in huis, een volle graad warmer dan voor de spouwmuurisolatie en het is juist de asbest die weg is
Iets zegt mij dat forumgebruiker @:Rambodirk de plank een beetje misslaat
Één kankerlijer in deze SC is wel genoeg.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bewaar die post voor over 4/5 jaar
quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Één kankerlijer in deze SC is wel genoeg.
17,5 graad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:30 schreef Caland het volgende:
Het is hier ook 'maar' 17,5 graden binnen
Dus ik heb maar een trui aangetrokken.
quote:In Nederland gaat de verwarming gemiddeld aan wanneer de temperatuur buiten zakt tot 13,9 graden Celsius. Vrouwen doen dat eerder dan mannen, namelijk bij een buitentemperatuur van 14,4 graden terwijl mannen dat pas doen bij 13,4 graden
Beter dan purschuim lijkt mij.quote:
Van dit bad raak je inmiddels ook in een depressie.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker man spouwisolatie die je huis verneukt en juist vocht & kou genereert en voor jezelf kankerverwekkend is. Heerlijk.
Ik hoop, nu we langzaam richting de kerst gaan, dat dit bad wat warmer wordt. Iedereen verdient een mooie tijd in deze donkere dagenquote:Op maandag 16 oktober 2023 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van dit bad raak je inmiddels ook in een depressie.
Tijd voor een lekker bakje koffie.
Als gas niet weer zo duur wordtquote:Op maandag 16 oktober 2023 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop, nu we langzaam richting de kerst gaan, dat dit bad wat warmer wordt. Iedereen verdient een mooie tijd in deze donkere dagen
quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van dit bad raak je inmiddels ook in een depressie.
Tijd voor een lekker bakje koffie.
Wesley, Andy en Genee; met z'n drieën één IQ.quote:
Genee lijkt mij bovengemiddeld slim.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wesley, Andy en Genee; met z'n drieën één IQ.
dat zegt wat over wesley en andyquote:Op maandag 16 oktober 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Genee lijkt mij bovengemiddeld slim.
Nee hoor, Genee heeft 'gewoon' gymnasium en een titel op de universiteit behaald voor hij op de tv kwam. In rechtsgeleerdheid, das geen pretopleiding.quote:
@Coco kan op m'n fluit blazen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:55 schreef onlogisch het volgende:
@:Coco probeert iets. Forumgebruiker @:Kukelecucktsju10 dient hem van repliek.
Hoor je vaak mensen eensgelijks zeggen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Insgelijks, behalve voor @:Kukelecucktsju10
Kun je even een beetje positief en aardig doen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Insgelijks, behalve voor @:Kukelecucktsju10
Zou jij een lifter langs de weg meenemen of laten staan?quote:
Stromend bloed en vieze plasjes maken het bad ook warm.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk is het bad vanavond kokend heet.
Het was een leukere dag geweest zonder deze post.quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stromend bloed en vieze plasjes maken het bad ook warm.
Dat heb je zelf in de hand.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk is het bad vanavond kokend heet.
Meenemen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij een lifter langs de weg meenemen of laten staan?
Krijg de tering met je tyfuslamp.quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa @:fetx @:Pisces29
Oh, een lamp @:Scrummie
Bedankt maatquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg de tering met je tyfuslamp.
Veel plezier met je iPhone.
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje spijt heb van deze post.quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was een leukere dag geweest zonder deze post.
Gewoon besteld op apple.nl maat. Zal 'm zitten in het feit dat het de pro max is. Die gingen als warme broodjes.quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:26 schreef Caland het volgende:
Krijgt na een paar weken ook eindelijk zijn iphone binnen. Zeker besteld bij één of andere pauperwinkel voor een tientje korting.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:29 schreef 3rr0r het volgende:
Zo'n max is voor boomers die niet aan een leesbril willen
Je likt hielen en je deugt nietquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben anders een uiterst positief ingestelde jongen
Schijt je ook op hem?quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je likt hielen en je deugt niet
Wow.quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je likt hielen en je deugt niet
quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:26 schreef Caland het volgende:
Krijgt na een paar weken ook eindelijk zijn iphone binnen. Zeker besteld bij één of andere pauperwinkel voor een tientje korting.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:29 schreef 3rr0r het volgende:
Zo'n max is voor boomers die niet aan een leesbril willen
quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Mensen ouder dan 16 die per se een 'coole' telefoon willen hebben zijn lachwekkend.
Dit forumbeest staat straks gewoon weer op maatquote:Op maandag 16 oktober 2023 14:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
user @:onlogisch wordt van alle kanten aangevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bladert druk de postgeschiedenis van Herman door of hij wel eens iets gemeens over mij heeft gezegd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow.
Hier schrik ik van.
Benieuwd naar de reactie van dombo.
Suck the fuck up.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die bladert druk de postgeschiedenis van Herman door of hij wel eens iets gemeens over mij heeft gezegd.
En ik?quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Al die mensen die een beetje stoken tussen mij en @:dombohetolifantje1
Daar heb ik een mening over. En Dombo ook.
Het is een mooie telefoon.quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Mensen ouder dan 16 die per se een 'coole' telefoon willen hebben zijn lachwekkend.
Nee dat kan me nou ook echt helemaal niks schelenquote:Op maandag 16 oktober 2023 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een mooie telefoon.
Je kiest toch ook een mooie auto?
Ook alleen al de opmerking: "dat kan me nou ook echt helemaal niks schelen", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een mooie auto rijdt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat kan me nou ook echt helemaal niks schelen
Je vraagt iemand die boven een snackbar woont of hij pronkt met mooie spulletjes, wat denk je zelf?quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een mooie telefoon.
Je kiest toch ook een mooie auto?
Het ging de laatste tijd net wat beter tussen onsquote:Op maandag 16 oktober 2023 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vraagt iemand die boven een snackbar woont of hij pronkt met mooie spulletjes, wat denk je zelf?
Ik heb liever een mooie telefoon dan een mooie auto.
Ik denk het niet. Ik ben voornamelijk de uitlaatklep voor Tong de laatste maanden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die bladert druk de postgeschiedenis van Herman door of hij wel eens iets gemeens over mij heeft gezegd.
Waar is het forumbeest wel goed in?quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit moet je niet proberen maat.
Daar ben jij helemaal niet goed in.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar is het forumbeest wel goed in?
Kijk, als jij dat zegt weet ik dat ik op jarenlange steun kan rekenen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik verklaar mij solidair aan @:GGMM en ben nu ook in oorlog.
(lol)
Precies, zoiets zou ik nooit doen!quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, als jij dat zegt weet ik dat ik op jarenlange steun kan rekenen.
Jij bent er niet het type voor om dat binnen 5 minuten weer overboord te gooien
Wat ben ik blij dat ik dat stuk heb doorgestreept dan, ik had helemaal geen zin in oorlog eigenlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging de laatste tijd net wat beter tussen ons
maar dit betekent oorlog
Ik zag dit voorbij komen:quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik ben voornamelijk de uitlaatklep voor Tong de laatste maanden.
Ik ben blij dat ik wat voor hem kan betekenen
Maar dat voelt toch allemaal wat minder persoonlijk aan.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zak in de stront. Rat, stinkend onderkruipsel.
Ga hier het vloertje nog wel een keer laten doen denk ik.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Beter dan purschuim lijkt mij.
Al die isolatiemaatregelen zijn straks niet meer nodig joh, Rabat aan de Maas.
Die keuze zou ik wel moeilijk vinden. Oud barrel of Hoelahoela telefoon.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vraagt iemand die boven een snackbar woont of hij pronkt met mooie spulletjes, wat denk je zelf?
Ik heb liever een mooie telefoon dan een mooie auto.
VloerverwarmingGod?quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga hier het vloertje nog wel een keer laten doen denk ik.
Wat is hij eigenlijk toch onaardig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag dit voorbij komen:
[..]
Maar dat voelt toch allemaal wat minder persoonlijk aan.
Ik weet nog wel bij wie je terecht kan voor een kapseltje met de tondeusequote:
Mijn iphone lag dus voor de voordeurquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:41 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen is die klote bezorger er nog steeds niet.
Lekker voor je.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:41 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen is die klote bezorger er nog steeds niet.
Je nieuwe vriending aan het werk gezet, keurig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in een net appartement
Dit krijgt een like.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Lekker voor je.
Dan maar in het donker zitten.
@:scrummie
quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:49 schreef Scrummie het volgende:
Mijn 18.001e post draag ik op aan @:Oriente omdat ik hem vergeten ben te noemen in mijn vorige post.
Hoezo niet aan mij?quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Dit is mijn 18.000e posts en ik draag hem op aan de gehele SC met een speciale vermelding voor @:GGMM, @:onlogisch, @:caland en @:Coco, behalve aan @:KingRoland en @:Pietjepuk2000
wowquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Dit is mijn 18.000e posts en ik draag hem op aan de gehele SC met een speciale vermelding voor @:GGMM, @:onlogisch, @:caland en @:Coco, behalve aan @:KingRoland en @:Pietjepuk2000
Bedankt maatquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Dat is erg aardig van je en waardeer ik ten zeerste.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Ik draag mijn 18.000ste post met terugwerkende kracht ook aan jou op.
Als je vanavond ook zo gaat stoken ben ik snel klaar met je.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Scrummie likt wel graag de hielen van users met een kleurtje.
Heel goed dit Dombo. Heel goed.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Denk jij nog even aan je afspraak met AFCNiels.
(Moge God hem bijstaan)
Dit gaat over mij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:54 schreef Coco het volgende:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 18.003 (gemiddeld 27 per dag)
Dit ben jij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:57 schreef Coco het volgende:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 140.218 (gemiddeld 25 per dag)
Dat ben ikquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:58 schreef Scrummie het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 182.648 (gemiddeld 25 per dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |