Geen actquote:Op zondag 15 oktober 2023 01:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man van de wat gaan jullie eten act.
quote:Hoe komen we aan een ijzertekort? Dat ligt aan de leefstijl van nu. „In de tijd van de jagers en verzamelaars aten onze voorouders vooral fruit en vlees. Vlees is een goede bron van ijzer en de vitamine C in fruit bevordert de ijzeropname”, vertelt Verhoef. „Anno 2023 hanteren steeds meer mensen een dieet met minder of geen vlees. Dat vind ik een mooie ontwikkeling, maar het heeft ook gevolgen voor de gezondheid.”
Het feit dat 99 procent van de westerse bevolking bewerkt voedsel eet zonder voedingswaarden vergeten ze evenquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)gezondheid~a9775988/
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het dan ook niet tegen jouquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is middag. Maar een goedemiddag
quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou
Ik haat de herfst.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zondagen zijn zo saai zonder eredivisie
Staat op het lijstje.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar IJsland op zomervakantie geweest?
Gelukkig volgende week op vakantiequote:
EN DE OVERHEID DOET NIETS!!!quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig volgende week op vakantie
Weg uit dit KOUDE KUTLAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |