Welk vak geef jij les?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net zo vaak als altijd.
Dat is een vreemde manier van verwoorden (en bovendien een enorm vreemde beschuldiging)
Tot zo ver ben ik nog niet gekomen. Otto zeurde wel erg veel. Maar misschien kijk ik hem nog af.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Otto gaat halverwege de film dood.
Grapje Gurney.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net zo vaak als altijd.
Dat is een vreemde manier van verwoorden (en bovendien een enorm vreemde beschuldiging)
Hopelijk dezelfde als mijquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga ook maar een film kijken.
De kijkwaarschuwing schrok mij af.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk dezelfde als mijDan is het net alsof we samen de film kijken!
Jij worstelt met dat soort gedachtes?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De kijkwaarschuwing schrok mij af.
Wtfquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon een lekker gezellig lekker stukkie muziek is veel beter.
www.tukker.tv
Ik sta hier vrijwel alleen in denk ik, maar dat mag de pret niet drukken!quote:
Ik heb vooral wiskunde A gegeven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk vak geef jij les?(Mag ook DM als het privé is.)
Madagascar?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb mijn film ook maar uitgezet. Wat een ontzettend vage en debiele film was dit.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga ook maar een film kijken.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk dezelfde als mijDan is het net alsof we samen de film kijken!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De kijkwaarschuwing schrok mij af.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij worstelt met dat soort gedachtes?
Dat hoop ik niet, want ik vind je een mooi mens
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb mijn film ook maar uitgezet. Wat een ontzettend vage en debiele film was dit.
quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. Dat vind ik een hele leuke film
Dit zijn heel vermoeiende acts.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb wel mijn film afgekeken.
Kan niet iedereen zeggen hier. Slappe hap.
Dan zal je wel helemaal niks te doen gehad hebben wil je dat om deze tijd gaan zitten lezen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit zijn heel vermoeiende acts.
Zegt de man van de wat gaan jullie eten act.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit zijn heel vermoeiende acts.
Geen actquote:Op zondag 15 oktober 2023 01:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man van de wat gaan jullie eten act.
quote:Hoe komen we aan een ijzertekort? Dat ligt aan de leefstijl van nu. „In de tijd van de jagers en verzamelaars aten onze voorouders vooral fruit en vlees. Vlees is een goede bron van ijzer en de vitamine C in fruit bevordert de ijzeropname”, vertelt Verhoef. „Anno 2023 hanteren steeds meer mensen een dieet met minder of geen vlees. Dat vind ik een mooie ontwikkeling, maar het heeft ook gevolgen voor de gezondheid.”
Het feit dat 99 procent van de westerse bevolking bewerkt voedsel eet zonder voedingswaarden vergeten ze evenquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)gezondheid~a9775988/
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het dan ook niet tegen jouquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is middag. Maar een goedemiddag
quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou
Ik haat de herfst.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zondagen zijn zo saai zonder eredivisie
Staat op het lijstje.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar IJsland op zomervakantie geweest?
Gelukkig volgende week op vakantiequote:
EN DE OVERHEID DOET NIETS!!!quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig volgende week op vakantie
Weg uit dit KOUDE KUTLAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |