Kunnen best wel mooi zijn hoor, alleen Chinezen, die vind ik over het algemeen niet zo heel mooi.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind Aziaten over het algemeen niet zo knap.
Horny housewives IVquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik ben toe aan een film (ik heb een drukke dag gehad)
Graag filmtips
- een beetje een aardige film (minimaal een 7 op imdb)
- makkelijk weg te kijken (dus geen film die @:onlogisch niet zou snappen)
- maximaal 2 uur
Gewoon een lekker gezellig lekker stukkie muziek is veel beter.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
Graag filmtips
- maximaal 2 uur
Flodderquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
Graag filmtips
- maximaal 2 uur
Sicarioquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
Graag filmtips
- maximaal 2 uur
Dat begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet ik aan @:ZIPPORTAL denken
Daar heb ik even geen behoefte aan
Butterfly Effectquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
Graag filmtips
- maximaal 2 uur
Die heb ik al gezien.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:01 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey @:DombohetOlifantje1! Bedankt voor de vraag van FA GGMM. Ik ben er helemaal klaar voor om een leuke film aan te raden die voldoet aan deze criteria!
Een film die ik zou aanbevelen is "The Intern" uit 2015, met Robert De Niro en Anne Hathaway. Het is een charmante komedie-drama waarin De Niro de rol speelt van Ben Whittaker, een gepensioneerde zakenman die als stagiair in dienst komt bij het bedrijf van Jules Ostin (gespeeld door Hathaway).
Deze feelgoodfilm heeft veel positieve recensies gekregen en scoort hoog op IMDb met 7.1/10.
Het verhaal is leuk en gemakkelijk te volgen, perfect om weg te kijken zonder al te ingewikkeld te worden.
Ik hoop dat je ervan geniet! Laat me weten wat je ervan vindt na het zien.
Otto gaat halverwege de film dood.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, a man called otto
Die had @:kingroland geadviseerd
Dat wordt hem
Bedankt voor jullie input
Ik postte het puur vanwege dit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien.
Ik erger me nog steeds DOOD aan dat stuk in de gevangenis. Dat hij teruggaat in de tijd om z'n handen te verwonden en dat die wonden dan opeens op z'n handen verschijnen (terwijl die er dan altijd al hadden moeten zijn)
wat een KUTstuk was dat
Mijn automonteur heet ook Otto.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, a man called otto
Die had @:kingroland geadviseerd
Dat wordt hem
Bedankt voor jullie input
Ja net zoals in die film Looper.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien.
Ik erger me nog steeds DOOD aan dat stuk in de gevangenis. Dat hij teruggaat in de tijd om z'n handen te verwonden en dat die wonden dan opeens op z'n handen verschijnen (terwijl die er dan altijd al hadden moeten zijn)
wat een KUTstuk was dat
Net zo vaak als altijd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney duikt anders net zo vaak de slachtofferrol in zoals tong dat ook altijd doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |