Ik hoop dat hij ondanks alles toch een fijne dag heeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik citeer iemand die vandaag zijn verjaardag viert.
Grappig dat mijn vorige vreedzame topic in no-time vol was, en toen @onlogisch op oorlogspad het volgende deel opende de sfeer direct rustig en grimmig werd.quote:
Dat zal vast wel. Het is niet alsof Fok! het belangrijkste in het leven is voor hem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ondanks alles toch een fijne dag heeft.
Dat is haast geen toeval.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappig dat mijn vorige vreedzame topic in no-time vol was, en toen @:onlogisch op oorlogspad het volgende deel opende de sfeer direct rustig en grimmig werd.
Je bent iets op het spoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappig dat mijn vorige vreedzame topic in no-time vol was, en toen @:onlogisch op oorlogspad het volgende deel opende de sfeer direct rustig en grimmig werd.
Graag uitleg @onlogischquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is geen erge griep, op naar BNW!quote:
In ieder geval geen dengue hoop ik, want dan bid ik voor @KingRoland , wij zijn namelijk on speaking terms en die band vind ik erg belangrijk.quote:
Als @Coco je notes geeft zul je het vast verdiend hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch maakt hier de sfeer niet kapot.
Coco daarentegen.
Pas jij nou maar op dat je geen note krijgt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch maakt hier de sfeer niet kapot.
Coco daarentegen.
Jij hoeft je geen zorgen te makenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als @:coco je notes geeft zul je het vast verdiend hebben.
Als @:onlogisch je notes geeft moet je gewoon lachen en door met je dag.
Gurney duikt anders net zo vaak de slachtofferrol in zoals tong dat ook altijd doet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij hoeft je geen zorgen te maken
Dreig eens niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op dat je geen note krijgt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney duikt anders net zo vaak de slachtofferrol in zoals tong dat ook altijd doet.
Oh, daar ben ik niet zo gevoelig voor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney duikt anders net zo vaak de slachtofferrol in zoals tong dat ook altijd doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |