Je likt hielen en je deugt nietquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben anders een uiterst positief ingestelde jongen
Schijt je ook op hem?quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je likt hielen en je deugt niet
Wow.quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je likt hielen en je deugt niet
quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:26 schreef Caland het volgende:
Krijgt na een paar weken ook eindelijk zijn iphone binnen. Zeker besteld bij één of andere pauperwinkel voor een tientje korting.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:29 schreef 3rr0r het volgende:
Zo'n max is voor boomers die niet aan een leesbril willen
quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Mensen ouder dan 16 die per se een 'coole' telefoon willen hebben zijn lachwekkend.
Dit forumbeest staat straks gewoon weer op maatquote:Op maandag 16 oktober 2023 14:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
user @:onlogisch wordt van alle kanten aangevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bladert druk de postgeschiedenis van Herman door of hij wel eens iets gemeens over mij heeft gezegd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow.
Hier schrik ik van.
Benieuwd naar de reactie van dombo.
Suck the fuck up.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die bladert druk de postgeschiedenis van Herman door of hij wel eens iets gemeens over mij heeft gezegd.
En ik?quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Al die mensen die een beetje stoken tussen mij en @:dombohetolifantje1
Daar heb ik een mening over. En Dombo ook.
Het is een mooie telefoon.quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Mensen ouder dan 16 die per se een 'coole' telefoon willen hebben zijn lachwekkend.
Nee dat kan me nou ook echt helemaal niks schelenquote:Op maandag 16 oktober 2023 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een mooie telefoon.
Je kiest toch ook een mooie auto?
Ook alleen al de opmerking: "dat kan me nou ook echt helemaal niks schelen", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een mooie auto rijdt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat kan me nou ook echt helemaal niks schelen
Je vraagt iemand die boven een snackbar woont of hij pronkt met mooie spulletjes, wat denk je zelf?quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een mooie telefoon.
Je kiest toch ook een mooie auto?
Het ging de laatste tijd net wat beter tussen onsquote:Op maandag 16 oktober 2023 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vraagt iemand die boven een snackbar woont of hij pronkt met mooie spulletjes, wat denk je zelf?
Ik heb liever een mooie telefoon dan een mooie auto.
Ik denk het niet. Ik ben voornamelijk de uitlaatklep voor Tong de laatste maanden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die bladert druk de postgeschiedenis van Herman door of hij wel eens iets gemeens over mij heeft gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |