16 oktober 2028. Hij staat in de agenda maat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bewaar die post voor over 4/5 jaar
En user @Caland?quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gek, het is hier juist droog in huis, een volle graad warmer dan voor de spouwmuurisolatie en het is juist de asbest die weg is
Iets zegt mij dat forumgebruiker @:Rambodirk de plank een beetje misslaat
Één kankerlijer in deze SC is wel genoeg.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bewaar die post voor over 4/5 jaar
quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Één kankerlijer in deze SC is wel genoeg.
17,5 graad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:30 schreef Caland het volgende:
Het is hier ook 'maar' 17,5 graden binnen
Dus ik heb maar een trui aangetrokken.
quote:In Nederland gaat de verwarming gemiddeld aan wanneer de temperatuur buiten zakt tot 13,9 graden Celsius. Vrouwen doen dat eerder dan mannen, namelijk bij een buitentemperatuur van 14,4 graden terwijl mannen dat pas doen bij 13,4 graden
Beter dan purschuim lijkt mij.quote:
Van dit bad raak je inmiddels ook in een depressie.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker man spouwisolatie die je huis verneukt en juist vocht & kou genereert en voor jezelf kankerverwekkend is. Heerlijk.
Ik hoop, nu we langzaam richting de kerst gaan, dat dit bad wat warmer wordt. Iedereen verdient een mooie tijd in deze donkere dagenquote:Op maandag 16 oktober 2023 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van dit bad raak je inmiddels ook in een depressie.
Tijd voor een lekker bakje koffie.
Als gas niet weer zo duur wordtquote:Op maandag 16 oktober 2023 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop, nu we langzaam richting de kerst gaan, dat dit bad wat warmer wordt. Iedereen verdient een mooie tijd in deze donkere dagen
quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van dit bad raak je inmiddels ook in een depressie.
Tijd voor een lekker bakje koffie.
Wesley, Andy en Genee; met z'n drieën één IQ.quote:
Genee lijkt mij bovengemiddeld slim.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wesley, Andy en Genee; met z'n drieën één IQ.
dat zegt wat over wesley en andyquote:Op maandag 16 oktober 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Genee lijkt mij bovengemiddeld slim.
Nee hoor, Genee heeft 'gewoon' gymnasium en een titel op de universiteit behaald voor hij op de tv kwam. In rechtsgeleerdheid, das geen pretopleiding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |