Waar is het forumbeest wel goed in?quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit moet je niet proberen maat.
Daar ben jij helemaal niet goed in.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar is het forumbeest wel goed in?
Kijk, als jij dat zegt weet ik dat ik op jarenlange steun kan rekenen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik verklaar mij solidair aan @:GGMM en ben nu ook in oorlog.
(lol)
Precies, zoiets zou ik nooit doen!quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, als jij dat zegt weet ik dat ik op jarenlange steun kan rekenen.
Jij bent er niet het type voor om dat binnen 5 minuten weer overboord te gooien
Wat ben ik blij dat ik dat stuk heb doorgestreept dan, ik had helemaal geen zin in oorlog eigenlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging de laatste tijd net wat beter tussen ons
maar dit betekent oorlog
Ik zag dit voorbij komen:quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik ben voornamelijk de uitlaatklep voor Tong de laatste maanden.
Ik ben blij dat ik wat voor hem kan betekenen
Maar dat voelt toch allemaal wat minder persoonlijk aan.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zak in de stront. Rat, stinkend onderkruipsel.
Ga hier het vloertje nog wel een keer laten doen denk ik.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Beter dan purschuim lijkt mij.
Al die isolatiemaatregelen zijn straks niet meer nodig joh, Rabat aan de Maas.
Die keuze zou ik wel moeilijk vinden. Oud barrel of Hoelahoela telefoon.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vraagt iemand die boven een snackbar woont of hij pronkt met mooie spulletjes, wat denk je zelf?
Ik heb liever een mooie telefoon dan een mooie auto.
VloerverwarmingGod?quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga hier het vloertje nog wel een keer laten doen denk ik.
Wat is hij eigenlijk toch onaardig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag dit voorbij komen:
[..]
Maar dat voelt toch allemaal wat minder persoonlijk aan.
Ik weet nog wel bij wie je terecht kan voor een kapseltje met de tondeusequote:
Mijn iphone lag dus voor de voordeurquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:41 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen is die klote bezorger er nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |