Ik krijg dat gratis, lees het alleen zelden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Zat net eens naar een FD abotje te kijken
50 euro pm, koekoek@:alaphilippe_
Ik heb geen flauw idee, maar het is tarado, dan kan er nooit veel aan de hand zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weer een onzinban?
Hopelijk pakt Ajax snel wat punten.
Stoker.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een slechte act dit, je hebt die ban zelf aangevraagd
Was die bedorven?quote:
Weet je nog toen @Tarado ziedend was op alle Feyenoorders en ze een ‘koekje van eigen deeg’ wilde geven met al dat getroll.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar het is tarado, dan kan er nooit veel aan de hand zijn.
DarkmodeGodquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:10 schreef Wereldgozer het volgende:
De telefoon is ontvangen.
Gelijk darkmode ingesteld.
@:onlogisch @:zipportal @:pisces29
Zal wel een misklik geweest zijn toen iemand Klaas probeerde te bannen, die is ook altijd in het Ajax-topicquote:Op zondag 15 oktober 2023 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Tarado een ban geven is altijd onterecht.
Zelfs dat gaat mis.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel een misklik geweest zijn toen iemand Klaas probeerde te bannen, die is ook altijd in het Ajax-topic
Dat was zelfs een beetje schattig.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je nog toen @:tarado ziedend was op alle Feyenoorders en ze een ‘koekje van eigen deeg’ wilde geven met al dat getroll.
Zelfs dat stelde echt niks voor. Gewoon een veel te goede gast. #FreeTarado
“Jullie Feyenoorders snappen niet hoe het voelt om belachelijk gemaakt te worden wegens het wanbeleid van jullie club”quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was zelfs een beetje schattig.
Goed gewerkt maatquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:10 schreef Wereldgozer het volgende:
De telefoon is ontvangen.
Gelijk darkmode ingesteld.
@:onlogisch @:zipportal @:pisces29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |