Jup. Instappers in de tas voor noodquote:
Normaal lurk ik alleen, maar hier wil ik even op reageren. Ik herken namelijk dat gevoel over het overlijden van je moeder. Zo realiseerde ik mij vanochtend pas dat haar sterfdag afgelopen maandag was, 4 jaar geleden. Ook ik doe het prima zonder haar, we hadden geen geweldige relatie en ook zij was al heel lang richting de dood aan het gaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:45 schreef Leandra het volgende:
Het is vandaag 2 jaar geleden dat mijn moeder overleed, ik weet niet of het is omdat onze band niet zo heel geweldig was of dat het is omdat ze al jaren op de dood zat te wachten, en dat ook niet onder stoelen of banken stak (hoewel wel subtiel), maar dat gaat prima, al die tijd al moet ik zeggen.
Naar de trouwerij dinsdag wel haar ring die ik gekregen heb gedragen, zodat ze er een beetje bij was (ze was de oma van de bruidegom), ik ging er vanuit dat mijn zusje de armband wel zou dragen die zij gekregen heeft.
Die ring dragen voelde wel als een soort "must", ze zou hem zelf naar zo'n gelegenheid waarschijnlijk ook dragen.
Thnx, soms is het gewoon zoals het is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:32 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Normaal lurk ik alleen, maar hier wil ik even op reageren. Ik herken namelijk dat gevoel over het overlijden van je moeder. Zo realiseerde ik mij vanochtend pas dat haar sterfdag afgelopen maandag was, 4 jaar geleden. Ook ik doe het prima zonder haar, we hadden geen geweldige relatie en ook zij was al heel lang richting de dood aan het gaan.
Wat ik maar wil zeggen: het is ok en je bent niet alleen met deze misschien wat dubbele gevoelens.
Dit ja. Gewoon van die super relax outfits. Hoeft niet meteen roy donders te zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:39 schreef Kyara het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van een huispak?
Voor mij zijn de kleren die ik alleen thuis draag. Dat kan dus ook prima een joggingbroek met een hoodie zijn of zo.
Wij willen ook. Ik werk er dichtbij en zag hoe druk het was...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:28 schreef exode het volgende:
Ik zou met B binnenkort naar het Van Gogh museum gaan, jaja, vanwege die Pokemon kaart. Maar helaas, omdat er teveel mensen zich als imbicielen gedroegen is de kaart er niet meer verkrijgbaar.
Het was al een hele uitdaging om uberhaupt een dag en tijd te kunnen reserveren. Populaire wezens die Pokemons.
Ik vind dit echt heel troostend om te lezen. Dat zo'n gemis kennelijk toch een plekje kan krijgen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:07 schreef SQ het volgende:
En verder, mijn moeder is zeven jaar dood, ik was stapeldol op mijn moeder en toen ik wist dat ze dood zou gaan vond ik dat ondraaglijk, maar ik heb er echt helemaal geen last meer van nu. Natuurlijk had ik liever gehad dat ze had geleefd en mijn kinderen haar hadden gekend (en zij hen), en dat ik nog een warm nest had om naar terug te keren en een mama had om soms bij uit te huilen maar ja, dat is er nou eenmaal niet meer. En dat heb ik geaccepteerd.
Er zal altijd een portretje op de kast staan bijvoorbeeld, en ze is gewoon een deel van mij, maar ik doe niet aan speciale herdenkingen ofzo.
Zo kan het dus ook nog
Klopt maar die kaart ging eerder alleen via de UK en de VS en konden hiervandaan niet besteld worden. Weet niet wat ze nu dan gaan doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:45 schreef Burdie het volgende:
Op het Jeugdjournaal zeiden ze dat de kaarten op een andere manier beschikbaar gemaakt gaan worden.
Via het Pokemon Center worden die beschikbaar gemaakt lees ik op Ad.nl.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:48 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Klopt maar die kaart ging eerder alleen via de UK en de VS en konden hiervandaan niet besteld worden. Weet niet wat ze nu dan gaan doen.
Ja, maar die zit niet in Nederland en ze verstuurden ze ook niet hierheen. Er staat wel dat ze hier in een paar winkels beschikbaar komen, alleen niet wanneer en waar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Via het Pokemon Center worden die beschikbaar gemaakt lees ik op Ad.nl.
https://www.ad.nl/binnenl(...)gevaarlijk~a5b26027/
Omdat ze dat nog niet weten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ja, maar die zit niet in Nederland en ze verstuurden ze ook niet hierheen. Er staat wel dat ze hier in een paar winkels beschikbaar komen, alleen niet wanneer en waar.
Zoon baalt enorm, wilde er zo graag 1 voor zn verzameling.
Snap ikquote:
Wij hebben entreetickets voor komende week, dat was überhaupt de eerste datum dat ik nog kon reserveren, en dat is al even geleden (30 september).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Ongelooflijk toch, hoe een paar randdebielen het verpesten?
Zoon wilde ook, was vorige week ergens, dat er nog kaartjes waren voor in de herfstvakantie. Maar ik vermoedde dat die pikachukaart dan al op zou zijn dus ik weigerde kaarten te kopen.
En nu las ik gister dus dat ze gestopt zijn met die Pokémonkaart.
En ze staan op marktplaats, voor achterlijk veel gelddus de échte fans vissen achter het net.
Hij gaat morgen met zn zus en zwager wel naar een Pokémon evenement, pas ik op kleinzoon
Mazzel dat je de museum jaarkaart hebt maar toch flink balen dat de Pokémonkaart er niet meer is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben entreetickets voor komende week, dat was überhaupt de eerste datum dat ik nog kon reserveren, en dat is al even geleden (30 september).
Gisteren idd mail gehad dat er geen Pokemon kaartjes meer zijn.
Maar goed, museumkaart, dus niet dat we een vermogen aan entreetickets hebben uitgegeven.
Oooh, dan wordt het toch nog een leuk dagjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:22 schreef Leandra het volgende:
Ja, Soneal heeft ook Pokémonkaarten, plus dat hij een museum sowieso geen straf vindt en het van Gogh helemaal niet, dus we vermaken ons wel
Als ik de nieuwsberichten zo lees dan lijkt het alsof mensen bedreigd zijn na het verlaten van het museum.
Plus dat ze minder waard worden als ze niet meer zo uniek zijn, dat is ook een voordeel.
Vind die uitvergrote Eevee met hoed stiekum leuker dan de Pikachuquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:43 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind het ook een toffe kaart. Zou ik zo in uitvergrootte versie aan de muur hangen, als de game-kamer ooit geen troep-kamer meer is. Ik vind het alleen geen reis naar Amsterdam waard.
Ik vind het vooral naief dat ze deze run niet voorzien hadden.
Gaan jullie nu nog wel, exode?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:37 schreef exode het volgende:
B had al een lijstje op het oog waar hij hem in zou zetten op zijn kamer.
Die jongen is een wandelende Pokemon encyclopedie ik had geen zin in die gekte en drukte maar hij wilde zo graag dat ik dus had gereserveerd.
Hij heeft meer kaarten die veel geld waard zijn, die liggen goed opgeborgen. Hij wil die ook nog leuk in zijn kamer 'tentoonstellen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:29 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, we gingen echt voor die kaart. Ik ben de cultuurbarbaar in dit topic
Oh nee!quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:12 schreef Amsel het volgende:
Het is wel echt weer voor de herfstvakantie hèWij moeten nog een weekje.
Hier zat de oudste gisteren achter de jongste aan met zo'n grote nep-spin voor Halloween. En toen sprong de jongste in de gordijnen. En toen kwam de gordijnrails naar beneden
Wij zijn echt letterlijk in de stromende regen vertrokken van vrijdag op zaterdag. Over de Belgische snelweg naar het vliegveld. Was een uitdaging op sommige momentenquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:12 schreef Amsel het volgende:
Het is wel echt weer voor de herfstvakantie hèWij moeten nog een weekje.
Hier zat de oudste gisteren achter de jongste aan met zo'n grote nep-spin voor Halloween. En toen sprong de jongste in de gordijnen. En toen kwam de gordijnrails naar beneden
Jij mag dat zeggen als dochter van een opticien!quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:27 schreef Nijna het volgende:
@:hilliebillie, wat balen van de lenzen.
Ga je nu dat setje lenzen wat je nog hebt, bewaren in de vloeistof waar je ze vanochtend uit haalt? Want dat is vragen om problemen (maar misschien moet ik me daar niet mee bemoeien..., je hebt maar 1 paar ogen).
* Nijna stopt belerend vingertje weer snel weg.
Fijne vakantie!
Volgens mij wel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:39 schreef amaranta het volgende:
Welke regio’s hebben nu vakantie? Zuid en midden?
Ik las "koffer gepakt" en dacht, dat is snel geregeldquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:55 schreef Cathmar het volgende:
Behalve Zeeland want die wijken af en hebben pas volgende week. Of in ieder geval het deel waar wij wonen.
Wij hebben dit jaar gekeken om een weekje weg te gaan deze vakantie, maar het is serieus amper meer te doen met z’n zessen.
Edit. Ik klaagde hier even maar heb nog maar een koffie gepakt.
100 rondjes in 'It's a small world after alllll'quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:48 schreef Vicky het volgende:
Wij gaan dinsdag tm donderdag naar Disney... het weer voor wo en do is uhhhh 😭😭😭☔️☔️☔️☔️☔️
Ik ookquote:Op zondag 15 oktober 2023 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las "koffer gepakt" en dacht, dat is snel geregeld
Zoiets 🤣🤣quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:55 schreef exode het volgende:
[..]
100 rondjes in 'It's a small world after alllll'
Ik ook.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las "koffer gepakt" en dacht, dat is snel geregeld
Als je lekker Italiaans wil eten, kun je naar https://www.trattoriafantasia.nl/quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:18 schreef Cathmar het volgende:
Koffer pakken doe ik hopelijk binnenkort weer als ik lekker alleen een mini break doe. Met vriendinnen.
Familie vakantie pas weer volgende zomer.
Ik, de provinciaal, ga met de tieners naar Amsterdam volgende week. Nee serieus ik kom nooit in Amsterdam. Ben sneller in Frankrijk, in de tijd die het kost vanaf hier. Heb Anne Frank tickets. Wat gaan we nog meer doen? Waar moeten we heen voor lunch snacks en diner? Als iemand tips heeft
En ja Google geeft ook tips maar ik hou van de ideeen hier.
Dank!! Genoteerdquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je lekker Italiaans wil eten, kun je naar https://www.trattoriafantasia.nl/
Ligt lakbij het De la Mar theater en de naam klinkt ook een beetje als een tourist trap, maar je kunt er echt heerlijk eten.
Lekker lunchen kun je bij https://cafehetpaleis.nl/
Snacks zijn er overal. Je kunt in een van de rijen gaan staan voor DE stroopwafel ofzo, maar ik zou het niet doen.
Misschien is de the Dungeons wel wat. Moeten ze wel van spookhuizen houden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:18 schreef Cathmar het volgende:
Koffer pakken doe ik hopelijk binnenkort weer als ik lekker alleen een mini break doe. Met vriendinnen.
Ik, de provinciaal, ga met de tieners naar Amsterdam volgende week. Nee serieus ik kom nooit in Amsterdam. Ben sneller in Frankrijk, in de tijd die het kost vanaf hier. Heb Anne Frank tickets. Wat gaan we nog meer doen? Waar moeten we heen voor lunch snacks en diner? Als iemand tips heeft
Mijn kind gaat volgende week met een stel vriendinnen naar Amsterdam, ik moet nog een beetje aan het idee wennen...quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:18 schreef Cathmar het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:27 schreef exode het volgende:
Maar wij worden allebei heel onrustig van veel ruimte. Ja, we zijn wat apart![]()
Groot voordeel is dat alle bouwwerkzaamheden via zwager kunnen. En we kunnen deels dingen hergebruiken zo hebben we allemaal vrij recent keukenspul laten inbouwen en ook de spotjes zijn behoorlijk nieuw.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:12 schreef Morgane89 het volgende:
[..]Nee hoor!
Wordt wel spannend, grootste plannen! Hebben jullie een enig idee van de kosten of kan dat nog alle kanten op?
Now we are talking!quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:31 schreef amaranta het volgende:
Ik zou soberso naar de zijkant uitbouwen. De brandgang bij de woonkamer trekken en het recht van overpad opheffen.
Wij hebben zo’n tunnel ook echt! Onze bovenverdieping loopt over de gezamenlijke achteromquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:25 schreef exode het volgende:
[..]
Now we are talking!
We zaten zelf ook te denken aan een soort van uitbouw op de eerste verdieping over de brandgang heen. Krijg je een soort tunnel.
Maar de buren zullen sowieso minder blij zijn, we zetten een blok neer naast hun 'uitzicht' en de andere buren waar we vast zitten met onze huidige uitbouwen moeten we ook goed managen. Alle regenpijpen lopen af via onze uitbouw.....
Dat was eigenlijk ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 16 oktober 2023 12:55 schreef Amsel het volgende:
Lees ik nou dat @:exode een paar muizen in huis heeft losgelaten om die uitbouw erdoor te duwen?
Bijnaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:30 schreef Troel het volgende:
ZO, oudste is naar Tsjechië op werkweek. Is het al bijna zaterdagochtend?
Jongste is er gewoon en is donderdag jarig. Rust heb ik toch nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:11 schreef SQ het volgende:
Sterkte tink, wat een pech!
Troel, hoor je nu juist niet ultiem te genieten van je rust?
Ja echt he. De hele dynamiek is dan anders. Maakt ook niet uit wie er weg is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:01 schreef SQ het volgende:
Oh ik vind 1 kind minder altijd zo extreem veel schelen![]()
Mijn oudste is weer op kamp komend weekend
Dat is op deze leeftijd denk ik toch al anders, ze doen heel veel zelf. Het is wel de meest zelfstandige die er nu niet isquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:01 schreef SQ het volgende:
Oh ik vind 1 kind minder altijd zo extreem veel schelen![]()
Mijn oudste is weer op kamp komend weekend
Maar die onderlinge dynamiek valt dus wel mee vind ik zelf. Ze komen thuis, gaan huiswerk maken, achter de computer enzo, dus dat is eigenlijk alleen tijdens het avondeten en in de weekenden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:53 schreef Kyara het volgende:
Het gaat niet zozeer om de zelfstandigheid maar om de onderlinge dynamiek. Die is met 2 kinderen gewoon anders dan met 3.
Hoe oud zijn ze bij jou Troel?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar die onderlinge dynamiek valt dus wel mee vind ik zelf. Ze komen thuis, gaan huiswerk maken, achter de computer enzo, dus dat is eigenlijk alleen tijdens het avondeten en in de weekenden.
Zou een noisecancelling koptelefoon of zo'n gehoorbeschermer koptelefoon of oordopjes (ze hebben van loop tegenwoordig ook kindermaatjes, die hier helaas nog te groot zijn) een optie zijn voor jouw oudste?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:41 schreef Schanu het volgende:
Afgelopen vrijdagmiddag en zaterdagmiddag had mijn oudste kinderfeestjes, dus was ik vrijdag alleen met de jongste en zaterdagmiddag alleen met vrouwlief en jongste. Heerlijk was dat, eindelijk even één op één tijd met haar en niet het bepalende van de oudste steeds er overheen en er tussendoor. Ik kan daar echt wel van genieten ja, als er één kind weg is. Want andersom ook, die jongste is zo druk dat ik mij afvraag of ze er zelf niet moe van wordt, heerlijk als zij even de hort op is en ik tijd alleen heb met de oudste
@:Tink89, geniet van je vakantie!
@:Phaidra, alvast veel plezier in Parijs!
Wij vertrekken vrijdagavond met de auto na Le Grau du Roi voor een weekje, de weersvoorspellingen zijn niet al te bestEn ik zie als een berg op tegen de autorit, want de kinderen slapen alweer weken ruk en wij dus nog rukker. Dus vermoeidheid staat aan en dan is een autorit van 12 uur (zonder files en tussenstops, dus ik houd maar 16 uur aan minimaal) niet iets waar ik naar uitkijk. En mijn oudste van bijna 7 is zo non stop overprikkeld dat 1 keer verkeerd ademen al gehuil of getier oplevert, dus dat belooft ook nog eens veel gezelligheid. Maar hé, het is vakantie he, dus we gaan genieten
![]()
Proficiatquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:05 schreef Vicky het volgende:
Hopelijk valt het mee @:Tink89!
Ik heb gewoon een 18-jarige vandaag! Vette cliché, maar het het gaat echt hard.
Vandaag dag 2 in Disney. Het is flink druk.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:01 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd @:Vicky! Wat een bijzondere mijlpaal. Je hebt het maar mooi gered om een kind veilig de volwassenheid te laten bereiken. Well done!
. En geniet met elkaar van Disney, hopelijk is het beter weer dan in de voorspellingen van de week.
Heb je niet gezien! Ik heb Loj wel gezienquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:00 schreef exode het volgende:
Gefeliciteerd Vicky!
Gisteren wat meegekregen van 100 jaar Disney?
Wij hadden een leuke dag op Lego World maar wat was het DRUK. Toch krijgen wij het altijd voor elkaar om rustige plekjes te vinden. En hadden dus een topdag
Ja eigenlijk zoals je zegt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:52 schreef Hupje het volgende:
Vraagje aan de wat medische mensen hier: ik lees net in de bijsluiter van hoestdrank: "Niet gebruiken bij kinderen jonger dan 2 jaar. Niet geschikt voor kinderen van 2-10 jaar."![]()
Wat is daar de logica achter? Ik heb al gezien dat de kinderversie voor 2-10 jaar minder spul per ml bevat. Dus misschien is de werkzame stof slecht voor heel jonge kinderen en is de dosering wat heftig voor grotere kinderen?
#nieuwsgierig
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:05 schreef Vicky het volgende:
Laatste dag alweer. Een dag regen gehad. Gisteren en vandaag rond de 28 graden en dolfijnenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe is jouw verkansie tot nu toe?
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:05 schreef Vicky het volgende:
Ja hoor genoeg.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:35 schreef Hupje het volgende:
Jammer @:Vicky Is er daar ook wat binnen te doen? Of sta je veel in de regen?
Even klagen. Kind is ziek(ig) sinds de vakantie begon en heeft ook echt de mannengriepZelfs vriend vindt het irritant worden
![]()
En nu had ik tijd om de grote snoeiklussen in de tuin te doen, maar haalt de gemeente het snoeiafval pas op zijn vroegst over 3 weken op. Beetje jammer.
Super vervelend zeg. Je kunt overwegen de dokter daar te bezoeken? Alle keren dat ik dat deed op vakanties was dat altijd heel efficient en fijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 03:08 schreef hilliebillie het volgende:
Wat fijn @:be!
@:mushanga71 kan ook niet alles doen, en Maastricht is ook erg leuk!
Hier gaat het lekker op vakantie, eerst dus al m’n lenzen vergeten, nu een blaasontsteking.. morgen een jeepsafari gepland, dus ik voel me al gaan met het hobbelen de hele tijd.
Loop er vanaf juni al mee te klooien, volgens mij is ie ook nooit helemaal weg geweest. Maar omdat ze de laatste keer bij de huisarts allemaal moeilijk deden en ik uiteindelijk in het weekend naar de dokterspost geweest ben heb ik het maar laten hangen. Was toen ook niet heel erg meer, maar bleef wat sluimeren. Nu is ie dus weer terug.![]()
Hopelijk blijft het een beetje uit te houden tot maandag (en dan weer op kweek en zo dus zal wel donderdag worden).
Maar goed, voel me wel een klaagmuts zo, verder is het hier hartstikke leuk en vermaken we ons goed (ondanks een paar keer regen)
Hoera voor je jongstequote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:57 schreef Troel het volgende:
Oei, dat is heel erg naar inderdaad een nierbekkenontsteking. Nooit meer hoop ik.
Jongste is 14
FIJN!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:49 schreef BE het volgende:
@:Vicky Gefeliciteerd!
En zo toevallig, ik weet natuurlijk dat Amber en mijn moeder op dezelfde dag jarig zijn, maar ze hebben toevallig ook nog dit jaar allebei een mijlpaal gevierd.
Mijn moeder werd 75 en we hebben met elkaar gegeten in het restaurant in het revalidatiecentrum. Het gaat echt supergoed met haar!Ze liep zelf met de rollator naar beneden.
De fysio had haar vandaag zonder rollator laten lopen, dat was nog net even te veel van het goede en leverde extra pijn op, maar hij had er in principe wel vertrouwen in dat ze dat qua kracht aan kon.
Morgen hebben ze een gesprek over haar behandelplan en mijn ouders gaan er beide een klein beetje vanuit dat ze iig niet meer weken daar hoeft te blijven.Met een bed in de woonkamer kan ze thuis verder op de begane grond ook prima uit de voeten. De badkamer is nl ook beneden.
Al met al een groot verschil tov 14 dagen geleden, zo fijn!
Ik zou plasje opvangen en langs een huisarts brengen, kunnen ze meteen checken en kan je alvast aan de antibiotica beginnen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:30 schreef hilliebillie het volgende:
Nou leek het gelukkig overdag vandaag mee te vallen. Heb vannacht ook echt wel veel gedronken, ben ook best lang wakker geweest omdat ik steeds aandrang had. Dus hopelijk heb ik het ergste eruit kunnen plassen.
Moest vandaag op elke stop ook plassen (soms wel twee keermaar wel met relatief weinig pijn, dus dat is fijn).
Een dokter opzoeken hier kan natuurlijk, maar dat vind ik altijd wel een dingetje, maar als ik het niet meer uit houdt dan doe ik het wel hoor.
@:troel, gefeliciteerd
Zit nu (doorgestuurd vanuit de ‘doctor’ uit het hotel) in een busje naar het ziekenhuis, met achter me drie kotsende mensen. Heb nou al spijtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou plasje opvangen en langs een huisarts brengen, kunnen ze meteen checken en kan je alvast aan de antibiotica beginnen.
Echt, niet mee doorlopen.
De gruwel, zo'n tripje richting ziekenhuis met kotsende mensen achter je...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:07 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Zit nu (doorgestuurd vanuit de ‘doctor’ uit het hotel) in een busje naar het ziekenhuis, met achter me drie kotsende mensen. Heb nou al spijt![]()
Nee niet helemaal waar, die pijn vannacht was weer verschrikkelijk, het was helemaal niet minder aan het worden.
Lang leven opgeslagen spotify lijsten zodat ik het kotsen in ieder geval niet hoor
Ik wilde zeggen, de komende dagen zijn wij weg en kan de poes wel naar jullie voor een gezellige muizenjacht, maar dat zal wel niet kunnen met allergieën endezo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:40 schreef exode het volgende:
Ach Hillie, jeetje, hopelijk nu aan de AB en snel opknappen!
Die 2 muizen he, die waren natuurlijk helemaal niet alleen, ja of ze zijn terug. Gisterenavond zat er een muis mij heel nieuwsgierig aan te kijken in de keuken.....
Ons hele huis is inmiddels zo antimuis als maar kan. Echt alle plekken waar ze binnen kunnen komen zijn voorzien van muizengaas, er ligt gif op 2 plekken waar ze gesignaleerd zijn (en er is van gegeten), we hebben in de woonkamer en de kelderkast van die verjagers hangen en vanmiddag komt er een electrische val binnen.
En als dat allemaal niet werkt, komt er een vriendin langs die een ongediertebestrijdingsbedrijf heeft en die zet dan de big thing in. Geen idee wat ze gaat doen overigens, maar als zij het maar weet.
Wel bijzonder want er is wekelijk geen kruimel voor ze te vinden in ons huis. Toen we hier gingen wonen, lagen er muizenkeutels in de kelderkast en besloten we al alles zo op te bergen dat muizen er niet bij kunnen. Er zijn ook nergens knaagsporen of zo. Het is dat ik hem zag anders was ik ervan overtuigd geweest dat ze er niet waren.
Jawel hoor, geen katten allergien hier, maar er ligt dus gif en er is van gegeten. Wij houden onze eigen kat er nu ook bij weg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, de komende dagen zijn wij weg en kan de poes wel naar jullie voor een gezellige muizenjacht, maar dat zal wel niet kunnen met allergieën endezo?
Snap ik, maar onze kat kan daar op geen enkele manier bij nu, hij zit in in zijn aanleunwoning.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:52 schreef SQ het volgende:
Sowieso geen gif gebruiken als je een kat hebt. Als je kat een vergiftigde muis opvreet is dat ook zeer schadelijk.
Goed punt wel. Jullie kat heeft geen zin in muizenjacht? Onze probeert ook speelgoedmuizen te molesteren dus denk dat je aan haar wel een goede hebtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:51 schreef exode het volgende:
[..]
Jawel hoor, geen katten allergien hier, maar er ligt dus gif en er is van gegeten. Wij houden onze eigen kat er nu ook bij weg.
Nee, onze kat is bejaard, die reageert vrijwel nergens meer op. Hij is doof en gaat aardig richting blind. Hij zit ook niet in huis, hij heeft zijn eigen bejaardenwoning in de aanbouwschuur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goed punt wel. Jullie kat heeft geen zin in muizenjacht? Onze probeert ook speelgoedmuizen te molesteren dus denk dat je aan haar wel een goede hebt.
Deze kat was ook wel goed in beesten vangen, zijn broer nog net wat beter. Maar hij is gewoon oud nu. Hij wil ook niet eens naar binnen, vindt ie veel te druk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:45 schreef Kyara het volgende:
Beterschap Hillie!
EN succes met de muizen Exode. Muizen waren voor ons reden om een kat te nemen. Maar nu hebben wel een fel exemplaar die ze ook gewoon vangt om er vervolgens mee te spelen en dan gaan ze dood van de stress ipv van de kat![]()
Ja heb een hele cocktail gekregen. Twee soorten ab. Waarvan ik 1 5 dagen 2x daags. En een die ik vanavond voor het slapengaan moet nemen. (Die had ik de laatste keer in nl ook. Die hielp wel alleen had het gevoel dat het nooit helemaal over was gegaan. Hopelijk met deze mix wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:31 schreef exode het volgende:
Heb je AB gekregen Hillie? Hopelijk valt de pijn vanaf nu mee, is echt naar.
Ach, wat een triest nieuws, Ingrid. Het zat er al een beetje aan te komen, wel. Ik denk dat het voor je moeder ook te zwaar zou zijn als hij weer thuis zou komen, maar het blijft ongelooflijk triest. Hopelijk vinden jullie een plek dichtbij zodat je moeder hem vaak en makkelijk kan bezoekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Beterschap hillie! Dat de ab snel aan slaat!
Gemengde gevoelens hier. Evaluatie gehad en mijn vader moet weg van de revalidatie, want nog steeds totaal geen vooruitgang, Kans is heel groot dat hij nooit meer zal lopen. Hij moet naar een verpleeghuis. Indicatie wordt nu aangevraagd. Dus we moeten nu echt op zoek gaan. (ik had ondertussen voor de zekerheid al voorwerk gedaan)
Hij zal dus nooit meer thuis komen en waarschijnlijk na 44 jaar huwelijk niet meer samenwonen met mijn moeder.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Hiha, mijn Turkse linzensjoep staat in de slowcooker te pruttelen. Wist alleen de verhouding water/linzen niet meer![]()
Is voor morgen, als ik op kleinzoon pas en dochter en schoonzoon na werk mee eten.
Dochter zei: oooh, dát heb ik lang niet gegeten!Mijn antwoord: ik ook niet
![]()
Wat zal ik gelukkig zijn als ik nóóit van mn leven meer een pan hoef aan te raken. Helaasch
Dank iedereen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, wat een triest nieuws, Ingrid. Het zat er al een beetje aan te komen, wel. Ik denk dat het voor je moeder ook te zwaar zou zijn als hij weer thuis zou komen, maar het blijft ongelooflijk triest. Hopelijk vinden jullie een plek dichtbij zodat je moeder hem vaak en makkelijk kan bezoeken
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:26 schreef arvensis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook hier is een oplossing voor 😂
Ik denk dat ze alle drie leuk zijn. One planet zit tegenwoordig een gratis omniversum-film bij in, dat was bij mijn oudste wel een succes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:23 schreef Loj het volgende:
Sterkte Ingrid!
Een kleine hulpvraag..
Vandaag gaan we nog een klein uitje met het gezin doen. Het wordt een museumachtig uitje.
Ik dacht zelf aan Aviodrome, Spoorwegmuseum of one planet(museon). Iemand een (beter) advies?
Het liefst met museumkaart en op max een uurtje tijdens vanaf Rotterdam noord
(De musea in Leiden, Archeon en space expo vallen af)
En wat is het geworden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:23 schreef Loj het volgende:
Sterkte Ingrid!
Een kleine hulpvraag..
Vandaag gaan we nog een klein uitje met het gezin doen. Het wordt een museumachtig uitje.
Ik dacht zelf aan Aviodrome, Spoorwegmuseum of one planet(museon). Iemand een (beter) advies?
Het liefst met museumkaart en op max een uurtje tijdens vanaf Rotterdam noord
(De musea in Leiden, Archeon en space expo vallen af)
Ik heb zo'n plaid al sinds begin 2018. Mijn zoon slaapt daaronder en ik doe hem dus ook heel vaak in de was. Hij is zeker niet te dun (wat ons betreft) en hij pluist totaal niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:37 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ervaring met deze plaids:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_10.12.ProductTitle
Ben weer op zoek naar nieuwe plaids, want nieuwe bank, andere kleur
Heb er al een aantal in huis gehad (Leenbakker, Action, Jysk), maar ze zijn of te dun of ze pluizen heel erg.
Pluist bovenstaand plaid?
Ik heb de grote versie (rechtstreeks via smulderstextiel). In het begin kwam er een beetje pluis vanaf, nu niet meer. Nog twee mensen in mijn omgeving die m hebben gekocht op mijn aanraden en die zijn er ook blij mee. Vrij dik en warm, ideaal voor koukleumen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:37 schreef TolstoiFan het volgende:
Heb er al een aantal in huis gehad (Leenbakker, Action, Jysk), maar ze zijn of te dun of ze pluizen heel erg.
Ik heb deze zowel in deze variant als gewone variant en Blumtal is ERG goed.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:37 schreef TolstoiFan het volgende:
Link die ik gaf heeft nog groterquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:13 schreef BE het volgende:
Ziet er heerlijk uit!
[ afbeelding ]
Ik twijfel een beetje over de maat… zal ik 150x200 doen, of 200x150?
:’)
Het waren idd wel wat 'gekke' printjes hier iddquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:55 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Donna, die heb ik inderdaad gezien, maar waren er niet in een kleur die ik zoek.
Iedereen bedankt voor hun ervaringen en tips
Ja de heftige pijn was meteen de eerste nacht gelukkig wel weg. Er zit nog wel iets, maar heb ook nog een aantal dagen pillen, dus hopelijk deze keer alles helemaal weg. Heb zeker nog van de vakantie genoten hoor! Morgen weer aan het werk. Vooral het weer hier is wel weer even wennenquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank @:hilliebillie Gaat lukken![]()
Slaat de ab kuur aan? Hoop dat je toch nog van je vakantie hebt kunnen genieten.
Hotels die ik boek, daar zit meestal een supermarkt vlakbij. Als niet, dan is een hotel ontbijt wel handig![]()
Stekker is uit de koelkast maar buiten klinkt óók iets brommerigsBlij dat ik oordoppen mee heb.
Hoe laat staan jullie normaal dan op tijdens de vakantie? Tot 10.00 vind ik best ruim voor ontbijt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij eten morgen donuts als ontbijtWist ik veel dat supermarkten in Maastricht op zondag al om 18u dicht zijn
Gelukkig nog wel een koffietentje wat open was en dus donuts verkocht.
Boek nooit een hotel mét ontbijt. Duur, elke dag hetzelfde maar het vreselijkste is toch wel: tot 10u. En ik heb de haat aan tijd tijdens vakantie![]()
Ik denk de rookmeldersquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Stekker is uit de koelkast maar buiten klinkt óók iets brommerigs
quote:
Oh, wat fijn dat de ab nu wél doet wat het moet doen. Kuur afmaken en dan ben je er hopelijk echt vanaf.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:08 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja de heftige pijn was meteen de eerste nacht gelukkig wel weg. Er zit nog wel iets, maar heb ook nog een aantal dagen pillen, dus hopelijk deze keer alles helemaal weg. Heb zeker nog van de vakantie genoten hoor! Morgen weer aan het werk. Vooral het weer hier is wel weer even wennen
Fijn dat je oordopjes bij hebt! Onbekende geluiden zijn altijd een uitdaging qua slapen![]()
Reis ging ookal niet vlekkeloos. Er zijn van die dagen maar komt goedquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:46 schreef BE het volgende:
Het klinkt echt alsof je op en top geniet Mushanga!
Nou, mijn ervaring met hotel ontbijt is dat je er vér voor 10u moet zijn omdat er anders niet veel keus meer is. En dat geeft me stressquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe laat staan jullie normaal dan op tijdens de vakantie? Tot 10.00 vind ik best ruim voor ontbijt.
In mijn woonplaats waren de winkels tot ongeveer 1,5 jaar geleden uberhaupt niet open op zondag. Dat ze tegenwoordig tot 18.00 open zijn vind ik dus al een enorme luxe eigenijk.
Oh, zekerquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:16 schreef livelink het volgende:
Jullie zijn in Amsterdam gewoon enorm verwend op dit punt, Mushanga.
Kampen is dan ook biblebelt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:54 schreef SaskiaR het volgende:
Wij waren vorig jaar op vakantie in de buurt van Kampen. Daar zijn zelfs de supermarkten dus gewoon helemaal niet open op zondagDat was niet zo handig toen we net aangekomen waren op de camping en dus nog geen eten gekocht hadden...
Oh, de supers waren wel open maar om 18u alweer dicht. Maar we hebben net ontbeten met donutsquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:38 schreef Nanukerst het volgende:
Zelfs hier in het zuiden van Zuid-Limburg zijn op zondag alle supermarkten open. Opmerkelijk dat het dan in een grote stad als Maastricht wel afwijkt.
In de biblebelt is zelfs de horeca gesloten. Fijn op één van de drukste dagen van de weekquote:
Kloptquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:21 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dat is zoiets dat je wel weet, maar waar je totaal niet aan denkt bij het voorbereiden van een vakantie... Die levensstijl staat zo ver van mij af dat ik er dan echt niet aan denk dat dat dus gevolgen voor mijn planning heeft.
Maar Kampen ligt toch naast Zwolle? Daar is wel wat open op zondag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:21 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dat is zoiets dat je wel weet, maar waar je totaal niet aan denkt bij het voorbereiden van een vakantie... Die levensstijl staat zo ver van mij af dat ik er dan echt niet aan denk dat dat dus gevolgen voor mijn planning heeft.
Kampenaar hier En een aantal supers zijn wel open op zondag, vanaf 12:00 uurquote:Op maandag 23 oktober 2023 08:54 schreef SaskiaR het volgende:
Wij waren vorig jaar op vakantie in de buurt van Kampen. Daar zijn zelfs de supermarkten dus gewoon helemaal niet open op zondagDat was niet zo handig toen we net aangekomen waren op de camping en dus nog geen eten gekocht hadden...
Kampenquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kampenaar hier En een aantal supers zijn wel open op zondag, vanaf 12:00 uur
Zwolle is een grote stad, maar om Zwolle heen liggen genoeg kleine gemeenten waar niks open is op zondag. Biblebelt...quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Kampen ligt toch naast Zwolle? Daar is wel wat open op zondag.
Andersom was logischer, Roermond is wel heel vroeg open op maandag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, de supers waren wel open maar om 18u alweer dicht. Maar we hebben net ontbeten met donuts![]()
Vandaag, maandag, gaan de winkels om 12u open. Gaan we straks lunchen en door de stad slenteren. En dan morgen naar de outlet in Roermond![]()
Zoon ruimde zn kast uit. Heeft nog 1 trui die past dus shoppen is wel nodig
Was ook de planning maar die gooide ik om. Rug en ben moe. Dus lekker lui ochtendjequote:Op maandag 23 oktober 2023 11:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Andersom was logischer, Roermond is wel heel vroeg open op maandag.
Beschuit met muisjes!quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:25 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk dat het een vrouwtjesmuis is en ze net haar nestje heeft gekregen en daardoor een paar dagen rustig aan doet. Binnenkort komt ze vast haar kroost laten zien!
Zekerquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:00 schreef exode het volgende:
Geniet ervan Mush! Klinkt als een fijne tijd met je zoon en lekker lui is ook een keer fijn.
Wij hebben al 3 dagen de muis niet gehoord, gezien of andere sporen ontdekt. Kunnen we voorzichtig stellen dat ie of deaud is of gevlucht naar andere oorden?
Ja ik ga er niet vanuit (hij heeft al een verlies overleefd door op semi miraculeuze wijze gevonden te worden) maar het kan altijd natuurlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:22 schreef amaranta het volgende:
Wie weet vind je de armband op een onverwachte plek terug
Slaap je ermee? Kijk eens onder het matras.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:26 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja ik ga er niet vanuit (hij heeft al een verlies overleefd door op semi miraculeuze wijze gevonden te worden) maar het kan altijd natuurlijk.
Ik ken het al heilige antonius, maar misschien werkt simt wel beter.😉quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Slaap je ermee? Kijk eens onder het matras.
Mijn moeder verloor haar mooie ketting/hangertje. Overal gezocht. En vond ze hem terug op het pootje van de radiator. Of all places.
En wat ze ook altijd doet is “bidden” tot Sint Antonius. Die vindt altijd alles terug.
Heilige is natuurlijk ook goed. Ik vertaalde het letterlijk uit het Spaans in mijn hoofd. En in het Spaans is het San Antonio.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Ik ken het al heilige antonius, maar misschien werkt simt wel beter.😉
Jep, hij ging nooit af. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik hem dan niet al veel eerder gemist had, want ik zit er echt vaak aan. Maar ga nog wel even goed zoeken thuis idd!quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Slaap je ermee? Kijk eens onder het matras.
Mijn moeder verloor haar mooie ketting/hangertje. Overal gezocht. En vond ze hem terug op het pootje van de radiator. Of all places.
En wat ze ook altijd doet is “bidden” tot Sint Antonius. Die vindt altijd alles terug.
Sowieso is eten in de herfst en winter altijd winnend.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:46 schreef exode het volgende:
Sowieso gluhwein![]()
En speculaas
En erwtensoep
En stoofvlees
En kruidnoten
Maar ik houd het even bij koffie.
Ik hou echt van herfstmaaltjes. Heb al dagen zin in erwtensoep al is dat meer iets voor de winter. Ik denk dat ik het ga lunchen, moet ik alleen het huis verlaten en daar heb ik dan weer geen zin in.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:54 schreef LeSage het volgende:
[..]
Sowieso is eten in de herfst en winter altijd winnend.
Of als het klaar is, blijkt dat de erwten zoet warenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:57 schreef BE het volgende:
Nadat ik ooit zwanger zelf erwtensoep ging koken heeft het voor mij zijn magie verloren. Dat kokende vlees wat je dan af moet schuimen...
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:12 schreef amaranta het volgende:
Mijn beste vriendin van de basisschool. Zo gek als een deurdino.
https://www.ed.nl/eindhov(...)eerste-kus~a1809949/
Ze hadden laatst een traybake met paddenstoelen en tartufo-olie. Die was ook echt heerlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:38 schreef Nijna het volgende:
Wij hadden kippenpootjes in braadzak uit de oven (waren alleen een beetje laat thuis en t moest een uur in de oven) met aardappeltjes en witlofsalade. Was lekker.
Traybake ga ik denk ik van de week nog maar eens doen. Grootste succes was die van de AH (hebben ze nu niet volgens mij) met krieltjes, zoete aardappel, courgette en wortel (dacht ik) en worstjes.
Maar ik flans zelf wel wat in elkaar met die ingrediënten.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:57 schreef trui het volgende:
Ik dacht even dat je Wahaca bedoelde. Daar heb ik kortgeleden in Engeland (Brighton) echt heeerlijk gegeten. (mexicaans, maar heel anders en veel diverser dan wat we hier onder 'mexicaans' verstaan.)
Oeh, dat ziet er lekker uit! Nou heb ik zin in Mexicaansquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:57 schreef trui het volgende:
Ik dacht even dat je Wahaca bedoelde. Daar heb ik kortgeleden in Engeland (Brighton) echt heeerlijk gegeten. (mexicaans, maar heel anders en veel diverser dan wat we hier onder 'mexicaans' verstaan.)
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:39 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er lekker uit! Nou heb ik zin in Mexicaans
ik zag dat er zelfs een kookboek is van de mensen achter 'Wahaca'. (de ebook-versie is voor een paar euro te koop.) Maar ja dan moet je dus wel weer zelf aan de kook.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:39 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er lekker uit! Nou heb ik zin in Mexicaans
onze gado gado was ook van zo'n verspakket, maar wel aangevuld met wat extra groente en sate-saus (er zaten twee heel kleine zakjes sate-saus in, dat vond ik wat tegenvallen. Maar verder prima hoor, ik ben best fan van die pakketten (afgezien van al dat plastic waar de onderdelen in verpakt zitten).quote:
Ik doe er idd vaak ook extra groente bij en gisteren had ik 2 paketten want ik wist dat de pubers het ook lekker vinden en dan is eentje niet genoeg.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:55 schreef trui het volgende:
[..]
onze gado gado was ook van zo'n verspakket, maar wel aangevuld met wat extra groente en sate-saus (er zaten twee heel kleine zakjes sate-saus in, dat vond ik wat tegenvallen. Maar verder prima hoor, ik ben best fan van die pakketten (afgezien van al dat plastic waar de onderdelen in verpakt zitten).
Toevallig de houten kolonisten uitbreiding van steden en ridders? Die heb ik nieuw in de doos redelijk goed verkocht. Kreeg ook miljoen biedingen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:29 schreef SQ het volgende:
Sq gaat ook eens marktplaatsenhad een bordspel plus uitbreiding dat al jaren in de kast staat, spelen we nooit meer, dus ik dacht, och, voor 25 euro, dat is wel oké.
Meteen biedingen van handelaars, dus dan gaat er al iets branden, maar ik kreeg een DM van een andere gebruiker dat de uitbreiding alleen al 50 euro waard was omdat discontinued en htf en alles
Handelaren haakten wel meteen allemaal af toen ik mijn prijs omhoog deed. Maar fijn dat er nog eerlijke mensen zijn op marktplaats zeg.
Het Dorp en de uitbreiding "de herberg"quote:
O ja, daar heb ik heel veel goede verhalen over gehoord!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Het Dorp en de uitbreiding "de herberg"
Niet heel mainstream maar bij bordspelgekkies dus wel geliefd.
En de poppetjes zijn allemaal kleine Wim Sonneveldjes. En dan moet je met een dobbelsteen gooien en over kleine tuinpaadjes lopen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Het Dorp en de uitbreiding "de herberg"
Niet heel mainstream maar bij bordspelgekkies dus wel geliefd.
Mijn favoriet:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toevallig de houten kolonisten uitbreiding van steden en ridders? Die heb ik nieuw in de doos redelijk goed verkocht. Kreeg ook miljoen biedingen.
Haak ik meteen aan met ook een ergernis. Als ik iets zet op bieden vanaf 100…. Zou ik dan een bod van “30 euro en ik kom het nu halen” acceptabel vinden?
Ik heb er een lego set opstaan voor 680 euro en er is al 300 op geboden en nu 550, we zijn de goedkoopste aanbieders op heel mp, we wachten dus nog gezellig even afquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:37 schreef exode het volgende:
Ik ben zelf 2x niet zo eerlijk geweest hoor op Marktplaats. 2 Lego sets gekocht die vele malen meer waard waren. Staan nu te pronken in onze pronkkast
Ik word meestal achterdochtig als er heel snel heel veel animo voor is, en als degenen die bieden duidelijk handelaars zijn (zoals met spellen, er zaten bieders bij die 130 beoordelingen hadden in de categorie bordspellen).quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:41 schreef Hupje het volgende:
Heel eerlijk, als ik iets voor weinig op marktplaats zet en iemand biedt belachelijk veel in mijn ogen, dan check ik even of ik iets gemist heb. Maar anders vraag ik gewoon of die persoon het zeker weet en verkoop ik het ook.
Dit zijn sets voor volwassenen die al een tijdje niet keer te koop meer zijn. Dat gaat hard met de prijzen. Set die we (SQ&ik) te koop hebben, levert tegenwoordig 2000+ euro op als ie onaangeraakt in de doos had gezeten. Maar ja, lego is om mee te bouwen, toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:33 schreef trui het volgende:
Wat een bedragen joh. Wat zijn dat dan voor speciale sets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |