Kampen is dan ook biblebelt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:54 schreef SaskiaR het volgende:
Wij waren vorig jaar op vakantie in de buurt van Kampen. Daar zijn zelfs de supermarkten dus gewoon helemaal niet open op zondagDat was niet zo handig toen we net aangekomen waren op de camping en dus nog geen eten gekocht hadden...
Oh, de supers waren wel open maar om 18u alweer dicht. Maar we hebben net ontbeten met donutsquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:38 schreef Nanukerst het volgende:
Zelfs hier in het zuiden van Zuid-Limburg zijn op zondag alle supermarkten open. Opmerkelijk dat het dan in een grote stad als Maastricht wel afwijkt.
In de biblebelt is zelfs de horeca gesloten. Fijn op één van de drukste dagen van de weekquote:
Kloptquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:21 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dat is zoiets dat je wel weet, maar waar je totaal niet aan denkt bij het voorbereiden van een vakantie... Die levensstijl staat zo ver van mij af dat ik er dan echt niet aan denk dat dat dus gevolgen voor mijn planning heeft.
Maar Kampen ligt toch naast Zwolle? Daar is wel wat open op zondag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:21 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dat is zoiets dat je wel weet, maar waar je totaal niet aan denkt bij het voorbereiden van een vakantie... Die levensstijl staat zo ver van mij af dat ik er dan echt niet aan denk dat dat dus gevolgen voor mijn planning heeft.
Kampenaar hier En een aantal supers zijn wel open op zondag, vanaf 12:00 uurquote:Op maandag 23 oktober 2023 08:54 schreef SaskiaR het volgende:
Wij waren vorig jaar op vakantie in de buurt van Kampen. Daar zijn zelfs de supermarkten dus gewoon helemaal niet open op zondagDat was niet zo handig toen we net aangekomen waren op de camping en dus nog geen eten gekocht hadden...
Kampenquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kampenaar hier En een aantal supers zijn wel open op zondag, vanaf 12:00 uur
Zwolle is een grote stad, maar om Zwolle heen liggen genoeg kleine gemeenten waar niks open is op zondag. Biblebelt...quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Kampen ligt toch naast Zwolle? Daar is wel wat open op zondag.
Andersom was logischer, Roermond is wel heel vroeg open op maandag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, de supers waren wel open maar om 18u alweer dicht. Maar we hebben net ontbeten met donuts![]()
Vandaag, maandag, gaan de winkels om 12u open. Gaan we straks lunchen en door de stad slenteren. En dan morgen naar de outlet in Roermond![]()
Zoon ruimde zn kast uit. Heeft nog 1 trui die past dus shoppen is wel nodig
Was ook de planning maar die gooide ik om. Rug en ben moe. Dus lekker lui ochtendjequote:Op maandag 23 oktober 2023 11:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Andersom was logischer, Roermond is wel heel vroeg open op maandag.
Beschuit met muisjes!quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:25 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk dat het een vrouwtjesmuis is en ze net haar nestje heeft gekregen en daardoor een paar dagen rustig aan doet. Binnenkort komt ze vast haar kroost laten zien!
Zekerquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:00 schreef exode het volgende:
Geniet ervan Mush! Klinkt als een fijne tijd met je zoon en lekker lui is ook een keer fijn.
Wij hebben al 3 dagen de muis niet gehoord, gezien of andere sporen ontdekt. Kunnen we voorzichtig stellen dat ie of deaud is of gevlucht naar andere oorden?
Ja ik ga er niet vanuit (hij heeft al een verlies overleefd door op semi miraculeuze wijze gevonden te worden) maar het kan altijd natuurlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:22 schreef amaranta het volgende:
Wie weet vind je de armband op een onverwachte plek terug
Slaap je ermee? Kijk eens onder het matras.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:26 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja ik ga er niet vanuit (hij heeft al een verlies overleefd door op semi miraculeuze wijze gevonden te worden) maar het kan altijd natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |