Ik heb de grote versie (rechtstreeks via smulderstextiel). In het begin kwam er een beetje pluis vanaf, nu niet meer. Nog twee mensen in mijn omgeving die m hebben gekocht op mijn aanraden en die zijn er ook blij mee. Vrij dik en warm, ideaal voor koukleumen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:37 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ervaring met deze plaids:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_10.12.ProductTitle
Ben weer op zoek naar nieuwe plaids, want nieuwe bank, andere kleur
Heb er al een aantal in huis gehad (Leenbakker, Action, Jysk), maar ze zijn of te dun of ze pluizen heel erg.
Pluist bovenstaand plaid?
Ik heb deze zowel in deze variant als gewone variant en Blumtal is ERG goed.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:37 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ervaring met deze plaids:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_10.12.ProductTitle
Ben weer op zoek naar nieuwe plaids, want nieuwe bank, andere kleur
Heb er al een aantal in huis gehad (Leenbakker, Action, Jysk), maar ze zijn of te dun of ze pluizen heel erg.
Pluist bovenstaand plaid?
Link die ik gaf heeft nog groterquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:13 schreef BE het volgende:
Ziet er heerlijk uit!
[ afbeelding ]
Ik twijfel een beetje over de maat… zal ik 150x200 doen, of 200x150?
:’)
Het waren idd wel wat 'gekke' printjes hier iddquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:55 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Donna, die heb ik inderdaad gezien, maar waren er niet in een kleur die ik zoek.
Iedereen bedankt voor hun ervaringen en tips
Ja de heftige pijn was meteen de eerste nacht gelukkig wel weg. Er zit nog wel iets, maar heb ook nog een aantal dagen pillen, dus hopelijk deze keer alles helemaal weg. Heb zeker nog van de vakantie genoten hoor! Morgen weer aan het werk. Vooral het weer hier is wel weer even wennenquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank @:hilliebillie Gaat lukken![]()
Slaat de ab kuur aan? Hoop dat je toch nog van je vakantie hebt kunnen genieten.
Hotels die ik boek, daar zit meestal een supermarkt vlakbij. Als niet, dan is een hotel ontbijt wel handig![]()
Stekker is uit de koelkast maar buiten klinkt óók iets brommerigsBlij dat ik oordoppen mee heb.
Hoe laat staan jullie normaal dan op tijdens de vakantie? Tot 10.00 vind ik best ruim voor ontbijt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij eten morgen donuts als ontbijtWist ik veel dat supermarkten in Maastricht op zondag al om 18u dicht zijn
Gelukkig nog wel een koffietentje wat open was en dus donuts verkocht.
Boek nooit een hotel mét ontbijt. Duur, elke dag hetzelfde maar het vreselijkste is toch wel: tot 10u. En ik heb de haat aan tijd tijdens vakantie![]()
Ik denk de rookmeldersquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Stekker is uit de koelkast maar buiten klinkt óók iets brommerigs
quote:
Oh, wat fijn dat de ab nu wél doet wat het moet doen. Kuur afmaken en dan ben je er hopelijk echt vanaf.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:08 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja de heftige pijn was meteen de eerste nacht gelukkig wel weg. Er zit nog wel iets, maar heb ook nog een aantal dagen pillen, dus hopelijk deze keer alles helemaal weg. Heb zeker nog van de vakantie genoten hoor! Morgen weer aan het werk. Vooral het weer hier is wel weer even wennen
Fijn dat je oordopjes bij hebt! Onbekende geluiden zijn altijd een uitdaging qua slapen![]()
Reis ging ookal niet vlekkeloos. Er zijn van die dagen maar komt goedquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:46 schreef BE het volgende:
Het klinkt echt alsof je op en top geniet Mushanga!
Nou, mijn ervaring met hotel ontbijt is dat je er vér voor 10u moet zijn omdat er anders niet veel keus meer is. En dat geeft me stressquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe laat staan jullie normaal dan op tijdens de vakantie? Tot 10.00 vind ik best ruim voor ontbijt.
In mijn woonplaats waren de winkels tot ongeveer 1,5 jaar geleden uberhaupt niet open op zondag. Dat ze tegenwoordig tot 18.00 open zijn vind ik dus al een enorme luxe eigenijk.
Oh, zekerquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:16 schreef livelink het volgende:
Jullie zijn in Amsterdam gewoon enorm verwend op dit punt, Mushanga.
Kampen is dan ook biblebelt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:54 schreef SaskiaR het volgende:
Wij waren vorig jaar op vakantie in de buurt van Kampen. Daar zijn zelfs de supermarkten dus gewoon helemaal niet open op zondagDat was niet zo handig toen we net aangekomen waren op de camping en dus nog geen eten gekocht hadden...
Oh, de supers waren wel open maar om 18u alweer dicht. Maar we hebben net ontbeten met donutsquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:38 schreef Nanukerst het volgende:
Zelfs hier in het zuiden van Zuid-Limburg zijn op zondag alle supermarkten open. Opmerkelijk dat het dan in een grote stad als Maastricht wel afwijkt.
In de biblebelt is zelfs de horeca gesloten. Fijn op één van de drukste dagen van de weekquote:
Kloptquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:21 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dat is zoiets dat je wel weet, maar waar je totaal niet aan denkt bij het voorbereiden van een vakantie... Die levensstijl staat zo ver van mij af dat ik er dan echt niet aan denk dat dat dus gevolgen voor mijn planning heeft.
Maar Kampen ligt toch naast Zwolle? Daar is wel wat open op zondag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:21 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dat is zoiets dat je wel weet, maar waar je totaal niet aan denkt bij het voorbereiden van een vakantie... Die levensstijl staat zo ver van mij af dat ik er dan echt niet aan denk dat dat dus gevolgen voor mijn planning heeft.
Kampenaar hier En een aantal supers zijn wel open op zondag, vanaf 12:00 uurquote:Op maandag 23 oktober 2023 08:54 schreef SaskiaR het volgende:
Wij waren vorig jaar op vakantie in de buurt van Kampen. Daar zijn zelfs de supermarkten dus gewoon helemaal niet open op zondagDat was niet zo handig toen we net aangekomen waren op de camping en dus nog geen eten gekocht hadden...
Kampenquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kampenaar hier En een aantal supers zijn wel open op zondag, vanaf 12:00 uur
Zwolle is een grote stad, maar om Zwolle heen liggen genoeg kleine gemeenten waar niks open is op zondag. Biblebelt...quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Kampen ligt toch naast Zwolle? Daar is wel wat open op zondag.
Andersom was logischer, Roermond is wel heel vroeg open op maandag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, de supers waren wel open maar om 18u alweer dicht. Maar we hebben net ontbeten met donuts![]()
Vandaag, maandag, gaan de winkels om 12u open. Gaan we straks lunchen en door de stad slenteren. En dan morgen naar de outlet in Roermond![]()
Zoon ruimde zn kast uit. Heeft nog 1 trui die past dus shoppen is wel nodig
Was ook de planning maar die gooide ik om. Rug en ben moe. Dus lekker lui ochtendjequote:Op maandag 23 oktober 2023 11:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Andersom was logischer, Roermond is wel heel vroeg open op maandag.
Beschuit met muisjes!quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:25 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk dat het een vrouwtjesmuis is en ze net haar nestje heeft gekregen en daardoor een paar dagen rustig aan doet. Binnenkort komt ze vast haar kroost laten zien!
Zekerquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:00 schreef exode het volgende:
Geniet ervan Mush! Klinkt als een fijne tijd met je zoon en lekker lui is ook een keer fijn.
Wij hebben al 3 dagen de muis niet gehoord, gezien of andere sporen ontdekt. Kunnen we voorzichtig stellen dat ie of deaud is of gevlucht naar andere oorden?
Ja ik ga er niet vanuit (hij heeft al een verlies overleefd door op semi miraculeuze wijze gevonden te worden) maar het kan altijd natuurlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:22 schreef amaranta het volgende:
Wie weet vind je de armband op een onverwachte plek terug
Slaap je ermee? Kijk eens onder het matras.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:26 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja ik ga er niet vanuit (hij heeft al een verlies overleefd door op semi miraculeuze wijze gevonden te worden) maar het kan altijd natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |