abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211017311
Dat hoop ik inderdaad dat ik dat kan declareren. De vriendelijke Nederlandssprekende man zei van wel. En hij heeft de echo van de rekening gehaald. Maar het is toch zoals het is. Tegenspraak had geen zin, ‘ze wilden alles goed onderzoeken’.

Maar goed. Nu eerst richting het strand. Heeft weer genoeg tijd gekost (ik typte eerst gekotst, toch een licht trauma’tje over gehouden, boh wat trek ik dat slecht kotsende mensen, gelukkig de taxi terug voor ons alleen, anders had ik een dolmus genomen denk ik O-) )
pi_211017487
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 13:45 schreef Kyara het volgende:
Beterschap Hillie!

EN succes met de muizen Exode. Muizen waren voor ons reden om een kat te nemen. Maar nu hebben wel een fel exemplaar die ze ook gewoon vangt om er vervolgens mee te spelen en dan gaan ze dood van de stress ipv van de kat ;(
Deze kat was ook wel goed in beesten vangen, zijn broer nog net wat beter. Maar hij is gewoon oud nu. Hij wil ook niet eens naar binnen, vindt ie veel te druk.
Toen we dus op muizenjacht waren, hebben we hem bewust binnen gelaten, hij keek echt zo naar die muis van 'Dat is mij teveel werk!' en vertrok weer naar buiten.

We hebben ook al jaren een egel in de tuin, voorheen vond de kat dat reuze interessant en viel hem nog net niet aan. Nu kijkt ie naar die egel en gaat verder slapen.

Als deze een keer omvalt, komt er wellicht toch weer een kat. Die muizen zijn wel een beetje een terugkerend probleem. Maar voorheen zaten ze alleen in de schuur (niet die van de kat) en op zolder. Soms hoorde we ze in de kruipruimte. Maar we zagen ze nooit en vonden ook nooit muizenkeutels.
Dat hoort wel bij waar we wonen met veel groen, bomen en water.

De uitbouw was al niet bepaald goed, maar is inmiddels de status matig ook voorbij waardoor we het huis niet volledig afgesloten meer krijgen voor die beesten. Ze kunnen onder de gevelbekleding door en zitten dan meteen onder de keuken. Daar verschanst ie zich nu ook.
pi_211017523
Heb je AB gekregen Hillie? Hopelijk valt de pijn vanaf nu mee, is echt naar.
pi_211018156
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 14:31 schreef exode het volgende:
Heb je AB gekregen Hillie? Hopelijk valt de pijn vanaf nu mee, is echt naar.
Ja heb een hele cocktail gekregen. Twee soorten ab. Waarvan ik 1 5 dagen 2x daags. En een die ik vanavond voor het slapengaan moet nemen. (Die had ik de laatste keer in nl ook. Die hielp wel alleen had het gevoel dat het nooit helemaal over was gegaan. Hopelijk met deze mix wel.

Dan nog magnesium gekregen en een probiotica.
pi_211018853
Beterschap Hillie! En onderzoeken doen zijn ze heel goed in..

Oei Exode, hopelijk vertrekken die muizen snel.

Wij zijn, met vertraging, onderweg naar huis. T had een frappuchino gehaald en die gooide m over zich geen.
A was misselijk en na stop 1 kotste ze een zakje vol (die ik gelukkig bij het benzinestation had meegenomen).

Disney was weer geweldig. We hebben prima weer gehad, enorm veel kilometers gelopen, heel veel foto's laten maken, veel karaktermeets gedaan. Mijn lijf/rug is deaud 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211018906
Wat heerlijk dat jullie daar zo van genieten Vicky!
Met een meidenkwartet
pi_211019867
Beterschap hillie! Dat de ab snel aan slaat!

Gemengde gevoelens hier. Evaluatie gehad en mijn vader moet weg van de revalidatie, want nog steeds totaal geen vooruitgang, Kans is heel groot dat hij nooit meer zal lopen. Hij moet naar een verpleeghuis. Indicatie wordt nu aangevraagd. Dus we moeten nu echt op zoek gaan. (ik had ondertussen voor de zekerheid al voorwerk gedaan)
;( Hij zal dus nooit meer thuis komen en waarschijnlijk na 44 jaar huwelijk niet meer samenwonen met mijn moeder. :'(
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:51:29 #183
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211020286
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Beterschap hillie! Dat de ab snel aan slaat!

Gemengde gevoelens hier. Evaluatie gehad en mijn vader moet weg van de revalidatie, want nog steeds totaal geen vooruitgang, Kans is heel groot dat hij nooit meer zal lopen. Hij moet naar een verpleeghuis. Indicatie wordt nu aangevraagd. Dus we moeten nu echt op zoek gaan. (ik had ondertussen voor de zekerheid al voorwerk gedaan)
;( Hij zal dus nooit meer thuis komen en waarschijnlijk na 44 jaar huwelijk niet meer samenwonen met mijn moeder. :'(
Ach, wat een triest nieuws, Ingrid. Het zat er al een beetje aan te komen, wel. Ik denk dat het voor je moeder ook te zwaar zou zijn als hij weer thuis zou komen, maar het blijft ongelooflijk triest. Hopelijk vinden jullie een plek dichtbij zodat je moeder hem vaak en makkelijk kan bezoeken :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211020311
Wat enorm verdrietig Ingrid, ingrijpend vooral. Sterkte daar.

Gelukkig Hillie, laat die cocktail zijn werk maar doen! Hopelijk slaat het allemaal snel aan, slim ook de probiotica.
pi_211020326
@Vicky, goede reis terug :*

@_Ingrid_ niet helemaal onverwacht, maar toch niet het nieuws dat je wilt krijgen... Hopelijk is er een plek te vinden die niet te ver weg is, zodat jullie hem wel makkelijk op kunnen zoeken :*
Fake it till you make it...
pi_211022214
Wat verdrietig @_Ingrid_ jammer dat ze niet wat langer willen/kunnen proberen of er nog vooruitgang komt. En sneu dat je ouders niet meer samen kunnen wonen. Dat zal voor beiden ook erg heftig zijn.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:48:37 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211022715
Wat verdrietig @_Ingrid_ sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211023617
Och wat verdrietig. Lijkt me heel heftig. Sterkte met de situatie en met alles regelen. Dat is ook een hele berg werk voor jullie :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211023648
Beterschap @hilliebillie !

Och @_Ingrid_ wat triest ;(
Ik weet nog wel van mijn grootouders. Voor grootvader zou het al snel de verpleegafdeling worden maar mijn grootmoeder was nog prima. Zijn ze tóch samen naar een verzorgingshuis gegaan en hebben nog een tijdje samen daar gewoond. Tot mn grootvader te slecht werd en naar de verpleegafdeling moest. Maar dat was in hetzelfde gebouw dus kon mijn grootmoeder er vaak langs.
Waren ze toen niet samen gegaan, waren ze beide op een andere plek terecht gekomen.
Sterkte voor jullie :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211024059
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 10:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Hiha, mijn Turkse linzensjoep staat in de slowcooker te pruttelen. Wist alleen de verhouding water/linzen niet meer :')
Is voor morgen, als ik op kleinzoon pas en dochter en schoonzoon na werk mee eten.
Dochter zei: oooh, dát heb ik lang niet gegeten! :) Mijn antwoord: ik ook niet _O-

Wat zal ik gelukkig zijn als ik nóóit van mn leven meer een pan hoef aan te raken. Helaasch :')

Ook hier is een oplossing voor 😂
Protège moi de mes désirs.
pi_211024881
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:51 schreef livelink het volgende:

[..]
Ach, wat een triest nieuws, Ingrid. Het zat er al een beetje aan te komen, wel. Ik denk dat het voor je moeder ook te zwaar zou zijn als hij weer thuis zou komen, maar het blijft ongelooflijk triest. Hopelijk vinden jullie een plek dichtbij zodat je moeder hem vaak en makkelijk kan bezoeken :*
Dank iedereen!
Ik pik alleen deze er even uit.
Thuis komen is helaas geen optie. Zelfs niet met thuiszorg,wat al lastig te regelen is, dat is gewoon niet te doen. Mijn moeder werkt fulltime nog. Dan zou ik of mijn zus er bij in moeten gaan wonen. En dan nog. We kunnen hem niet zonder hulp op het toilet krijgen bijvoorbeeld.
Hij heeft nu wel een andere rolstoel gekregen die hij zelf kan 'bedienen ' zodat hij zelf een beetje controle heeft. Dat oefent hij nu. Staan bij de brug met hulp nu na 2 maanden revalidatie lukt 30 seconden, dat zegt wel wat.
Nu de zaak een fijne woonplek vinden. Met moeder erbij zou fijn zijn, maar realistisch gezien praktisch vrijwel onmogelijk. Dat snapt pa goed. Beide zijn er verdrietig onder en wij ook.
We (ik vml) proberen dan ook een huurhuis voor senioren te vinden in de buurt van pa voor ma. Gelukkig staan ze al bijna 11 jaar i geschreven. In Assen is dat lang genoeg. Maar wat een zorgen voor beide. Dan nog ziekenhuisbezoeken in Groningen en Assen met zorgambulance en rolstoel taxi. Zoveel mogelijk ik en mijn zus die mee gaan om mijn moeder te ontlasten. Oa galblaas ontsteking en blijkbaar ook verdenking van ziekte van bechterew.
pi_211025994
Sterkte Ingrid!

Een kleine hulpvraag..
Vandaag gaan we nog een klein uitje met het gezin doen. Het wordt een museumachtig uitje.
Ik dacht zelf aan Aviodrome, Spoorwegmuseum of one planet(museon). Iemand een (beter) advies?

Het liefst met museumkaart en op max een uurtje tijdens vanaf Rotterdam noord :)
(De musea in Leiden, Archeon en space expo vallen af)
pi_211026824
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 23:26 schreef arvensis het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ook hier is een oplossing voor 😂
:D
Als ik er ook een kok bij krijg _O-
If they say
pi_211026871
Lastig hoor @_Ingrid_ Hopelijk vinden jullie voor je moeder een woning dichtbij je vader. Dat scheelt iig reizen voor haar en jullie.
Succes en sterkte :*
If they say
pi_211027206
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:23 schreef Loj het volgende:
Sterkte Ingrid!

Een kleine hulpvraag..
Vandaag gaan we nog een klein uitje met het gezin doen. Het wordt een museumachtig uitje.
Ik dacht zelf aan Aviodrome, Spoorwegmuseum of one planet(museon). Iemand een (beter) advies?

Het liefst met museumkaart en op max een uurtje tijdens vanaf Rotterdam noord :)
Ik denk dat ze alle drie leuk zijn. One planet zit tegenwoordig een gratis omniversum-film bij in, dat was bij mijn oudste wel een succes.

En de gevangenpoort en het communicatiemuseum (ook in Den Haag beide) vond hij ook erg leuk, maar is hij met mijn ouders geweest.
pi_211031598
Sterkte Ingrid, nooit leuk zulk nieuws
pi_211032023
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:23 schreef Loj het volgende:
Sterkte Ingrid!

Een kleine hulpvraag..

En wat is het geworden?

Wij waren vandaag in Naturalis.
pi_211038001
Iemand ervaring met deze plaids:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_10.12.ProductTitle

Ben weer op zoek naar nieuwe plaids, want nieuwe bank, andere kleur :)
Heb er al een aantal in huis gehad (Leenbakker, Action, Jysk), maar ze zijn of te dun of ze pluizen heel erg.
Pluist bovenstaand plaid?
  zondag 22 oktober 2023 @ 11:40:44 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211038032
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 20:02 schreef Kyara het volgende:

[..]
En wat is het geworden?

Wij waren vandaag in Naturalis.
Grappig, Soneal was daar gistermiddag ook met mijn zus en zwager :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 oktober 2023 @ 11:45:44 #200
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211038072
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 11:37 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ervaring met deze plaids:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_10.12.ProductTitle

Ben weer op zoek naar nieuwe plaids, want nieuwe bank, andere kleur :)
Heb er al een aantal in huis gehad (Leenbakker, Action, Jysk), maar ze zijn of te dun of ze pluizen heel erg.
Pluist bovenstaand plaid?
Ik heb zo'n plaid al sinds begin 2018. Mijn zoon slaapt daaronder en ik doe hem dus ook heel vaak in de was. Hij is zeker niet te dun (wat ons betreft) en hij pluist totaal niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')