abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210998540
Vraagje aan de wat medische mensen hier: ik lees net in de bijsluiter van hoestdrank: "Niet gebruiken bij kinderen jonger dan 2 jaar. Niet geschikt voor kinderen van 2-10 jaar." :')
Wat is daar de logica achter? Ik heb al gezien dat de kinderversie voor 2-10 jaar minder spul per ml bevat. Dus misschien is de werkzame stof slecht voor heel jonge kinderen en is de dosering wat heftig voor grotere kinderen?
#nieuwsgierig
pi_210998798
Haha, inderdaad….
Loj was er ook!

Een paar jaar geleden (ik denk 5 jaar) zag ik exode ook! Maar durfde ik haar niet aan te spreken…
SQ durfde mij vandaag wel aan te spreken ;) en ik moest even hard nadenken :)

Het was inderdaad belachelijk druk, maar we hebben er echt van kwart over 10 tot kwart voor 5 rond gelopen! Was weer erg leuk O+
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:24:19 #128
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_210998892
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:52 schreef Hupje het volgende:
Vraagje aan de wat medische mensen hier: ik lees net in de bijsluiter van hoestdrank: "Niet gebruiken bij kinderen jonger dan 2 jaar. Niet geschikt voor kinderen van 2-10 jaar." :')
Wat is daar de logica achter? Ik heb al gezien dat de kinderversie voor 2-10 jaar minder spul per ml bevat. Dus misschien is de werkzame stof slecht voor heel jonge kinderen en is de dosering wat heftig voor grotere kinderen?
#nieuwsgierig
Ja eigenlijk zoals je zegt.
Dus hoewel de werkzame stof wel mogelijk is voor die 2-10 leeftijd is het in de samenstelling van het product dat je voor je hebt niet mogelijk. En omdat je zegt hoestdrank dat mag niet onder de 2 jaar omdat het de ademhaling bemoeilijkt en kleine kinderen niet in staat zijn om hun eigen slijm goed op te hoesten
pi_210998950
Wij ook Loj! Volle dag vermaak en niet alles gezien/gedaan.

Er was wel minder aanbod dan 5 jaar geleden viel ons op. Zaal minder ook als ik het goed onthouden heb.

Onze kinderen zijn toch het allerliefste aan het bouwen en dat konden ze daar naar hartelust.

Dit keer de winkel niet leeggekocht.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:29:21 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_210998969
Ik vond vooral de MOCs tof. Ongelooflijk wat sommige mensen bouwen _O_
Er we hebben met paarse jaap van legomasters gekletst :')
disclaimer
pi_210999102
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:05 schreef Vicky het volgende:
Hopelijk valt het mee @:Tink89!

Ik heb gewoon een 18-jarige vandaag! Vette cliché, maar het het gaat echt hard.
Vandaag dag 2 in Disney. Het is flink druk.
Gefeliciteerd
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:39:50 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210999134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:37 schreef F_r het volgende:

[..]
Gefeliciteerd
Hoe is jouw verkansie tot nu toe?
pi_210999163
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:39 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hoe is jouw verkansie tot nu toe?
Laatste dag alweer. Een dag regen gehad. Gisteren en vandaag rond de 28 graden en dolfijnen O+ gezien
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:50:52 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210999341
F gaat vrijdag met de twee pubers, zó blij dat dat echt hun uitje is! :Y
  woensdag 18 oktober 2023 @ 20:34:50 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211000236
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:05 schreef Vicky het volgende:
Hopelijk valt het mee @:Tink89!

Ik heb gewoon een 18-jarige vandaag! Vette cliché, maar het het gaat echt hard.
Vandaag dag 2 in Disney. Het is flink druk.
Gefeliciteerd!! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211000342
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 16:35 schreef Hupje het volgende:
Jammer @:Vicky Is er daar ook wat binnen te doen? Of sta je veel in de regen?

Even klagen. Kind is ziek(ig) sinds de vakantie begon en heeft ook echt de mannengriep :') Zelfs vriend vindt het irritant worden _O-
En nu had ik tijd om de grote snoeiklussen in de tuin te doen, maar haalt de gemeente het snoeiafval pas op zijn vroegst over 3 weken op. Beetje jammer.
Ja hoor genoeg.
Uiteindelijk viel het echt mee met de regen.
Mijn man en ik worden oud.. wij zijn op de kamer. T en de vriend van A zijn weer terug het park in :D

@exode dat was alleen maandag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 20:42:06 #137
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211000374
Gefeliciteerd met je 18-jarige, Vicky!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:49:20 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211001221
@Vicky Gefeliciteerd!
En zo toevallig, ik weet natuurlijk dat Amber en mijn moeder op dezelfde dag jarig zijn, maar ze hebben toevallig ook nog dit jaar allebei een mijlpaal gevierd. :D
Mijn moeder werd 75 en we hebben met elkaar gegeten in het restaurant in het revalidatiecentrum. Het gaat echt supergoed met haar! :o Ze liep zelf met de rollator naar beneden. *O* De fysio had haar vandaag zonder rollator laten lopen, dat was nog net even te veel van het goede en leverde extra pijn op, maar hij had er in principe wel vertrouwen in dat ze dat qua kracht aan kon.
Morgen hebben ze een gesprek over haar behandelplan en mijn ouders gaan er beide een klein beetje vanuit dat ze iig niet meer weken daar hoeft te blijven. *O* Met een bed in de woonkamer kan ze thuis verder op de begane grond ook prima uit de voeten. De badkamer is nl ook beneden.
Al met al een groot verschil tov 14 dagen geleden, zo fijn! O+
pi_211001318
Wat fijn @BE !
pi_211001671
Yay, fijn @BE :)

En lego... Zoon had maanden geleden, toen we bij fysio waren :') al gevraagd of we erheen konden. Weet ik niks meer van. Maar, we gaan dus naar Maastricht en om zo'n dag nou op komende zaterdag te doen, nadat ik vrijdag op kleinzoon heb gepast en we zondag vertrekken, neuh. Als ik van jullie lees hoe druk het was, heb ik een week nodig om bij te komen :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211002958
Wat fijn @BE!

@Mushanga71 kan ook niet alles doen, en Maastricht is ook erg leuk!

Hier gaat het lekker op vakantie, eerst dus al m’n lenzen vergeten, nu een blaasontsteking.. morgen een jeepsafari gepland, dus ik voel me al gaan met het hobbelen de hele tijd.

Loop er vanaf juni al mee te klooien, volgens mij is ie ook nooit helemaal weg geweest. Maar omdat ze de laatste keer bij de huisarts allemaal moeilijk deden en ik uiteindelijk in het weekend naar de dokterspost geweest ben heb ik het maar laten hangen. Was toen ook niet heel erg meer, maar bleef wat sluimeren. Nu is ie dus weer terug. :{
Hopelijk blijft het een beetje uit te houden tot maandag (en dan weer op kweek en zo dus zal wel donderdag worden).

Maar goed, voel me wel een klaagmuts zo, verder is het hier hartstikke leuk en vermaken we ons goed (ondanks een paar keer regen)
pi_211003273
Och @hilliebillie je valt wel in de prijzen deze vakantie ;(
Als je er al zo lang mee loopt te klooien, moet je ook nog uitkijken voor een nierbekkenontsteking.
Snap artsen niet altijd. Je weet zelf toch wel dat er iets niet goed zit?
Advies altijd van mijn ha bij blaasontsteking: veel cranberrysap drinken.
Ik hoop dat het mee valt en dat je het uithoudt tot na je vakantie.
Beterschap :*

Kan het hotel nog cancelen dus dat zei ik tegen zoon. Of lego óf Maastricht. Hij koos toch maar het laatste :D
If they say
  donderdag 19 oktober 2023 @ 07:57:27 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_211003319
Oei, dat is heel erg naar inderdaad een nierbekkenontsteking. Nooit meer hoop ik.

Jongste is 14 *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211003487
Gefeliciteerd Troel!
pi_211003570
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 03:08 schreef hilliebillie het volgende:
Wat fijn @:be!

@:mushanga71 kan ook niet alles doen, en Maastricht is ook erg leuk!

Hier gaat het lekker op vakantie, eerst dus al m’n lenzen vergeten, nu een blaasontsteking.. morgen een jeepsafari gepland, dus ik voel me al gaan met het hobbelen de hele tijd.

Loop er vanaf juni al mee te klooien, volgens mij is ie ook nooit helemaal weg geweest. Maar omdat ze de laatste keer bij de huisarts allemaal moeilijk deden en ik uiteindelijk in het weekend naar de dokterspost geweest ben heb ik het maar laten hangen. Was toen ook niet heel erg meer, maar bleef wat sluimeren. Nu is ie dus weer terug. :{
Hopelijk blijft het een beetje uit te houden tot maandag (en dan weer op kweek en zo dus zal wel donderdag worden).

Maar goed, voel me wel een klaagmuts zo, verder is het hier hartstikke leuk en vermaken we ons goed (ondanks een paar keer regen)
Super vervelend zeg. Je kunt overwegen de dokter daar te bezoeken? Alle keren dat ik dat deed op vakanties was dat altijd heel efficient en fijn.

En, gefeliciteerd Troel! Nog een feestje of iets leuks gepland?
Met een meidenkwartet
pi_211003576
Gefeliciteerd met jongste @Troel *O*
If they say
pi_211003607
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 07:57 schreef Troel het volgende:
Oei, dat is heel erg naar inderdaad een nierbekkenontsteking. Nooit meer hoop ik.

Jongste is 14 *O*
Hoera voor je jongste
pi_211003615
@BE wat een fijne positieve vooruitzichten voor je moeder.
Mijn moeder wordt over 2 wk ook 75 jaar.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 09:07:48 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_211003706
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:49 schreef BE het volgende:
@:Vicky Gefeliciteerd!
En zo toevallig, ik weet natuurlijk dat Amber en mijn moeder op dezelfde dag jarig zijn, maar ze hebben toevallig ook nog dit jaar allebei een mijlpaal gevierd. :D
Mijn moeder werd 75 en we hebben met elkaar gegeten in het restaurant in het revalidatiecentrum. Het gaat echt supergoed met haar! :o Ze liep zelf met de rollator naar beneden. *O* De fysio had haar vandaag zonder rollator laten lopen, dat was nog net even te veel van het goede en leverde extra pijn op, maar hij had er in principe wel vertrouwen in dat ze dat qua kracht aan kon.
Morgen hebben ze een gesprek over haar behandelplan en mijn ouders gaan er beide een klein beetje vanuit dat ze iig niet meer weken daar hoeft te blijven. *O* Met een bed in de woonkamer kan ze thuis verder op de begane grond ook prima uit de voeten. De badkamer is nl ook beneden.
Al met al een groot verschil tov 14 dagen geleden, zo fijn! O+
FIJN!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211003991
@BE wat fijn! En gefeliciteerd met je moeder!

@Vicky 18 alweer! Gefeliciteerd.

@hilliebillie, wat vervelend als het dan net op vakantie weer de kop opsteekt :* Beterschap!
Nog wel erg lang om tot maandag af te wachten misschien... is het een optie om daar naar een arts te gaan?

@Toel gefeliciteerd!!!
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')