abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:53:04 #101
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_210982385
Het gaat niet zozeer om de zelfstandigheid maar om de onderlinge dynamiek. Die is met 2 kinderen gewoon anders dan met 3.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:11:33 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_210982520
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 10:53 schreef Kyara het volgende:
Het gaat niet zozeer om de zelfstandigheid maar om de onderlinge dynamiek. Die is met 2 kinderen gewoon anders dan met 3.
Maar die onderlinge dynamiek valt dus wel mee vind ik zelf. Ze komen thuis, gaan huiswerk maken, achter de computer enzo, dus dat is eigenlijk alleen tijdens het avondeten en in de weekenden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210982588
Tink wat een ellende! Hopelijk is het kortdurend en knappen ze vandaag al weer op.

Over het algemeen wordt er op een vakantiepark niet moeilijk gedaan over extra beddengoed, ook niet voor een paar reserve als je uitlegt dat je zieken hebt.
pi_210982799
@Tink, beterschap, wat naar zo op vakantie :*

@Troel, aftellen dus?
Fake it till you make it...
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:50:07 #105
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_210982827
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 11:11 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar die onderlinge dynamiek valt dus wel mee vind ik zelf. Ze komen thuis, gaan huiswerk maken, achter de computer enzo, dus dat is eigenlijk alleen tijdens het avondeten en in de weekenden.
Hoe oud zijn ze bij jou Troel?
pi_210982845
Maar 1 kind hebben en als die weg is ben je alléééén _O_
(Geldt niet voor de zomervakantie, dan is alleen zijn echt kut)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:13:35 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_210982988
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 11:50 schreef Kyara het volgende:

[..]
Hoe oud zijn ze bij jou Troel?
Bijna 14 en 15 (bijna 16 zegt ie zelf)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:30:14 #108
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210983629
Jongens, mijn kind heeft net als een idioot staan springen op zo'n springbult hier buiten. Ondanks de kots vannacht. Ze is echt compleet opgeknapt, alleen nog moe. Kinderen en kots, het blijft bizar... Ging zaterdagochtend bij de jongste ook wel zo, maar had dit niet verwacht na vannacht. En mijn eigen buik is bijna te doen met heel veel paracetamol.

Dus einde geklaag, want de zon schijnt, ze hebben hier lekkere thee en brioche en morgen is er een lampionnentocht en we maken er het beste van. Lekker een beetje (extreem langzaam van bankje naar bankje) wandelen, niet te veel moeten en de kinderen regelmatig even aan opa en oma overlaten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_210983717
Ach Tink, dat is wel echt heel zuur (no pun intended). Hopelijk is de ellende nu klaar :*.

Ik verbaas me er echt over hoe extreem relaxt het is als 1 kind de hort op is. Samen zitten ze continu op elkaars lip, kunnen het niet laten om de ander te irriteren. Als die factor wegvalt is het bijna sereen in huis O+.

Verder buffel ik nog even verder. Drukke weken deze maand en de emmer is wel een beetje vol. Zaterdag gaan we een paar dagen naar Parijs (geen Disney), daarna mag ik naar een congres in Praag. Veel zin in, maar er moet ook nog zoveel deze week...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210983747
Afgelopen vrijdagmiddag en zaterdagmiddag had mijn oudste kinderfeestjes, dus was ik vrijdag alleen met de jongste en zaterdagmiddag alleen met vrouwlief en jongste. Heerlijk was dat, eindelijk even één op één tijd met haar en niet het bepalende van de oudste steeds er overheen en er tussendoor. Ik kan daar echt wel van genieten ja, als er één kind weg is. Want andersom ook, die jongste is zo druk dat ik mij afvraag of ze er zelf niet moe van wordt, heerlijk als zij even de hort op is en ik tijd alleen heb met de oudste :+

@Tink89, geniet van je vakantie!

@Phaidra, alvast veel plezier in Parijs!

Wij vertrekken vrijdagavond met de auto na Le Grau du Roi voor een weekje, de weersvoorspellingen zijn niet al te best 8)7 En ik zie als een berg op tegen de autorit, want de kinderen slapen alweer weken ruk en wij dus nog rukker. Dus vermoeidheid staat aan en dan is een autorit van 12 uur (zonder files en tussenstops, dus ik houd maar 16 uur aan minimaal) niet iets waar ik naar uitkijk. En mijn oudste van bijna 7 is zo non stop overprikkeld dat 1 keer verkeerd ademen al gehuil of getier oplevert, dus dat belooft ook nog eens veel gezelligheid. Maar hé, het is vakantie he, dus we gaan genieten :')

[ Bericht 23% gewijzigd door Schanu op 17-10-2023 13:47:09 ]
pi_210983905
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:41 schreef Schanu het volgende:
Afgelopen vrijdagmiddag en zaterdagmiddag had mijn oudste kinderfeestjes, dus was ik vrijdag alleen met de jongste en zaterdagmiddag alleen met vrouwlief en jongste. Heerlijk was dat, eindelijk even één op één tijd met haar en niet het bepalende van de oudste steeds er overheen en er tussendoor. Ik kan daar echt wel van genieten ja, als er één kind weg is. Want andersom ook, die jongste is zo druk dat ik mij afvraag of ze er zelf niet moe van wordt, heerlijk als zij even de hort op is en ik tijd alleen heb met de oudste :+

@:Tink89, geniet van je vakantie!

@:Phaidra, alvast veel plezier in Parijs!

Wij vertrekken vrijdagavond met de auto na Le Grau du Roi voor een weekje, de weersvoorspellingen zijn niet al te best 8)7 En ik zie als een berg op tegen de autorit, want de kinderen slapen alweer weken ruk en wij dus nog rukker. Dus vermoeidheid staat aan en dan is een autorit van 12 uur (zonder files en tussenstops, dus ik houd maar 16 uur aan minimaal) niet iets waar ik naar uitkijk. En mijn oudste van bijna 7 is zo non stop overprikkeld dat 1 keer verkeerd ademen al gehuil of getier oplevert, dus dat belooft ook nog eens veel gezelligheid. Maar hé, het is vakantie he, dus we gaan genieten :')
Zou een noisecancelling koptelefoon of zo'n gehoorbeschermer koptelefoon of oordopjes (ze hebben van loop tegenwoordig ook kindermaatjes, die hier helaas nog te groot zijn) een optie zijn voor jouw oudste?

Rijd voorzichtig met de vermoeidheid :*

Ik was afgelopen weekend even met mijn jongste puber op stap, winkelen en geluncht in de stad, en nog leuk geslaagd ook O+
pi_210994328
Best een voordeel, een groot leeftijdsverschil tussen kinderen. Hier nooit strijd of iets geweest :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210994475
Hopelijk valt het mee @Tink89!

Ik heb gewoon een 18-jarige vandaag! Vette cliché, maar het het gaat echt hard.
Vandaag dag 2 in Disney. Het is flink druk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210994632
Gefeliciteerd @Vicky *O*
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:22:42 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_210994642
Gefeliciteerd Vicky!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210994664
Gefeliciteerd met de 18 jarige Vicky *O*
If they say
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:39:15 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210994766
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:05 schreef Vicky het volgende:
Hopelijk valt het mee @:Tink89!

Proficiat
pi_210996308
Gefeliciteerd @Vicky! Wat een bijzondere mijlpaal *O*. Je hebt het maar mooi gered om een kind veilig de volwassenheid te laten bereiken. Well done! O+. En geniet met elkaar van Disney, hopelijk is het beter weer dan in de voorspellingen van de week.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210997116
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:01 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd @:Vicky! Wat een bijzondere mijlpaal *O*. Je hebt het maar mooi gered om een kind veilig de volwassenheid te laten bereiken. Well done! O+. En geniet met elkaar van Disney, hopelijk is het beter weer dan in de voorspellingen van de week.
O+

Gister was het mooi, vanmorgen was het prima, nu is het bal. Het regent flink helaas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210997240
Jammer @Vicky Is er daar ook wat binnen te doen? Of sta je veel in de regen?

Even klagen. Kind is ziek(ig) sinds de vakantie begon en heeft ook echt de mannengriep :') Zelfs vriend vindt het irritant worden _O-
En nu had ik tijd om de grote snoeiklussen in de tuin te doen, maar haalt de gemeente het snoeiafval pas op zijn vroegst over 3 weken op. Beetje jammer.
pi_210998037
Gefeliciteerd Vicky!
Gisteren wat meegekregen van 100 jaar Disney?

Wij hadden een leuke dag op Lego World maar wat was het DRUK. Toch krijgen wij het altijd voor elkaar om rustige plekjes te vinden. En hadden dus een topdag O+
  woensdag 18 oktober 2023 @ 18:44:55 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_210998483
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:00 schreef exode het volgende:
Gefeliciteerd Vicky!
Gisteren wat meegekregen van 100 jaar Disney?

Wij hadden een leuke dag op Lego World maar wat was het DRUK. Toch krijgen wij het altijd voor elkaar om rustige plekjes te vinden. En hadden dus een topdag O+
Heb je niet gezien! Ik heb Loj wel gezien :')

Zit nu bekaf in de trein.
disclaimer
  woensdag 18 oktober 2023 @ 18:46:53 #123
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_210998498
Wij waren ook bij Lego World vandaag :W . Druk inderdaad, maar de jongens hebben gedaan wat ze wilden doen. Bouwkraan bestuurd, meegedaan aan de bouwwedstrijd, huis gebouwd en in Nederland geplaatst. O, en heel veel nieuwe inspiratie opgedaan voor bouwsels die ze hier thuis willen maken natuurlijk.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 18:49:48 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_210998513
Hadden er gewoon een fokmeet van kunnen maken!

Is wel zuur want we hebben dus echt alles gezien BEHALVE de harry potter lego, ik dacht dus oprecht dat dat er niet was tot ik het bij vertrek wel op de plattegrond zag staan :')

Nou ja, wat niet weet wat niet deert gelukkig, de hp-fan denkt dat het er überhaupt niet was :')

Anyway, ik hoef zelf nooit meer, het was wel leuk maar echt zo extreem druk dat ik het zelfs lastig trok :@
disclaimer
pi_210998520
Potverdikke gewoon een Fok meeting misgelopen.
Niet dat ik jullie anders had gezien, ik wist dat het druk zou worden maar het was wel next level druk.

Juul staat letterlijk met elk bouwwerk wat we tegenkwamen op de foto. _O-
pi_210998540
Vraagje aan de wat medische mensen hier: ik lees net in de bijsluiter van hoestdrank: "Niet gebruiken bij kinderen jonger dan 2 jaar. Niet geschikt voor kinderen van 2-10 jaar." :')
Wat is daar de logica achter? Ik heb al gezien dat de kinderversie voor 2-10 jaar minder spul per ml bevat. Dus misschien is de werkzame stof slecht voor heel jonge kinderen en is de dosering wat heftig voor grotere kinderen?
#nieuwsgierig
pi_210998798
Haha, inderdaad….
Loj was er ook!

Een paar jaar geleden (ik denk 5 jaar) zag ik exode ook! Maar durfde ik haar niet aan te spreken…
SQ durfde mij vandaag wel aan te spreken ;) en ik moest even hard nadenken :)

Het was inderdaad belachelijk druk, maar we hebben er echt van kwart over 10 tot kwart voor 5 rond gelopen! Was weer erg leuk O+
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:24:19 #128
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_210998892
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:52 schreef Hupje het volgende:
Vraagje aan de wat medische mensen hier: ik lees net in de bijsluiter van hoestdrank: "Niet gebruiken bij kinderen jonger dan 2 jaar. Niet geschikt voor kinderen van 2-10 jaar." :')
Wat is daar de logica achter? Ik heb al gezien dat de kinderversie voor 2-10 jaar minder spul per ml bevat. Dus misschien is de werkzame stof slecht voor heel jonge kinderen en is de dosering wat heftig voor grotere kinderen?
#nieuwsgierig
Ja eigenlijk zoals je zegt.
Dus hoewel de werkzame stof wel mogelijk is voor die 2-10 leeftijd is het in de samenstelling van het product dat je voor je hebt niet mogelijk. En omdat je zegt hoestdrank dat mag niet onder de 2 jaar omdat het de ademhaling bemoeilijkt en kleine kinderen niet in staat zijn om hun eigen slijm goed op te hoesten
pi_210998950
Wij ook Loj! Volle dag vermaak en niet alles gezien/gedaan.

Er was wel minder aanbod dan 5 jaar geleden viel ons op. Zaal minder ook als ik het goed onthouden heb.

Onze kinderen zijn toch het allerliefste aan het bouwen en dat konden ze daar naar hartelust.

Dit keer de winkel niet leeggekocht.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:29:21 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_210998969
Ik vond vooral de MOCs tof. Ongelooflijk wat sommige mensen bouwen _O_
Er we hebben met paarse jaap van legomasters gekletst :')
disclaimer
pi_210999102
quote:

Gefeliciteerd
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:39:50 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210999134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:37 schreef F_r het volgende:

[..]
Gefeliciteerd
Hoe is jouw verkansie tot nu toe?
pi_210999163
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:39 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hoe is jouw verkansie tot nu toe?
Laatste dag alweer. Een dag regen gehad. Gisteren en vandaag rond de 28 graden en dolfijnen O+ gezien
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:50:52 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210999341
F gaat vrijdag met de twee pubers, zó blij dat dat echt hun uitje is! :Y
  woensdag 18 oktober 2023 @ 20:34:50 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211000236
quote:

Gefeliciteerd!! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211000342
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 16:35 schreef Hupje het volgende:
Jammer @:Vicky Is er daar ook wat binnen te doen? Of sta je veel in de regen?

Even klagen. Kind is ziek(ig) sinds de vakantie begon en heeft ook echt de mannengriep :') Zelfs vriend vindt het irritant worden _O-
En nu had ik tijd om de grote snoeiklussen in de tuin te doen, maar haalt de gemeente het snoeiafval pas op zijn vroegst over 3 weken op. Beetje jammer.
Ja hoor genoeg.
Uiteindelijk viel het echt mee met de regen.
Mijn man en ik worden oud.. wij zijn op de kamer. T en de vriend van A zijn weer terug het park in :D

@exode dat was alleen maandag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 18 oktober 2023 @ 20:42:06 #137
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211000374
Gefeliciteerd met je 18-jarige, Vicky!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:49:20 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211001221
@Vicky Gefeliciteerd!
En zo toevallig, ik weet natuurlijk dat Amber en mijn moeder op dezelfde dag jarig zijn, maar ze hebben toevallig ook nog dit jaar allebei een mijlpaal gevierd. :D
Mijn moeder werd 75 en we hebben met elkaar gegeten in het restaurant in het revalidatiecentrum. Het gaat echt supergoed met haar! :o Ze liep zelf met de rollator naar beneden. *O* De fysio had haar vandaag zonder rollator laten lopen, dat was nog net even te veel van het goede en leverde extra pijn op, maar hij had er in principe wel vertrouwen in dat ze dat qua kracht aan kon.
Morgen hebben ze een gesprek over haar behandelplan en mijn ouders gaan er beide een klein beetje vanuit dat ze iig niet meer weken daar hoeft te blijven. *O* Met een bed in de woonkamer kan ze thuis verder op de begane grond ook prima uit de voeten. De badkamer is nl ook beneden.
Al met al een groot verschil tov 14 dagen geleden, zo fijn! O+
pi_211001318
Wat fijn @BE !
pi_211001671
Yay, fijn @BE :)

En lego... Zoon had maanden geleden, toen we bij fysio waren :') al gevraagd of we erheen konden. Weet ik niks meer van. Maar, we gaan dus naar Maastricht en om zo'n dag nou op komende zaterdag te doen, nadat ik vrijdag op kleinzoon heb gepast en we zondag vertrekken, neuh. Als ik van jullie lees hoe druk het was, heb ik een week nodig om bij te komen :')
If they say
pi_211002958
Wat fijn @BE!

@Mushanga71 kan ook niet alles doen, en Maastricht is ook erg leuk!

Hier gaat het lekker op vakantie, eerst dus al m’n lenzen vergeten, nu een blaasontsteking.. morgen een jeepsafari gepland, dus ik voel me al gaan met het hobbelen de hele tijd.

Loop er vanaf juni al mee te klooien, volgens mij is ie ook nooit helemaal weg geweest. Maar omdat ze de laatste keer bij de huisarts allemaal moeilijk deden en ik uiteindelijk in het weekend naar de dokterspost geweest ben heb ik het maar laten hangen. Was toen ook niet heel erg meer, maar bleef wat sluimeren. Nu is ie dus weer terug. :{
Hopelijk blijft het een beetje uit te houden tot maandag (en dan weer op kweek en zo dus zal wel donderdag worden).

Maar goed, voel me wel een klaagmuts zo, verder is het hier hartstikke leuk en vermaken we ons goed (ondanks een paar keer regen)
pi_211003273
Och @hilliebillie je valt wel in de prijzen deze vakantie ;(
Als je er al zo lang mee loopt te klooien, moet je ook nog uitkijken voor een nierbekkenontsteking.
Snap artsen niet altijd. Je weet zelf toch wel dat er iets niet goed zit?
Advies altijd van mijn ha bij blaasontsteking: veel cranberrysap drinken.
Ik hoop dat het mee valt en dat je het uithoudt tot na je vakantie.
Beterschap :*

Kan het hotel nog cancelen dus dat zei ik tegen zoon. Of lego óf Maastricht. Hij koos toch maar het laatste :D
If they say
  donderdag 19 oktober 2023 @ 07:57:27 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_211003319
Oei, dat is heel erg naar inderdaad een nierbekkenontsteking. Nooit meer hoop ik.

Jongste is 14 *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211003487
Gefeliciteerd Troel!
pi_211003570
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 03:08 schreef hilliebillie het volgende:
Wat fijn @:be!

@:mushanga71 kan ook niet alles doen, en Maastricht is ook erg leuk!

Hier gaat het lekker op vakantie, eerst dus al m’n lenzen vergeten, nu een blaasontsteking.. morgen een jeepsafari gepland, dus ik voel me al gaan met het hobbelen de hele tijd.

Loop er vanaf juni al mee te klooien, volgens mij is ie ook nooit helemaal weg geweest. Maar omdat ze de laatste keer bij de huisarts allemaal moeilijk deden en ik uiteindelijk in het weekend naar de dokterspost geweest ben heb ik het maar laten hangen. Was toen ook niet heel erg meer, maar bleef wat sluimeren. Nu is ie dus weer terug. :{
Hopelijk blijft het een beetje uit te houden tot maandag (en dan weer op kweek en zo dus zal wel donderdag worden).

Maar goed, voel me wel een klaagmuts zo, verder is het hier hartstikke leuk en vermaken we ons goed (ondanks een paar keer regen)
Super vervelend zeg. Je kunt overwegen de dokter daar te bezoeken? Alle keren dat ik dat deed op vakanties was dat altijd heel efficient en fijn.

En, gefeliciteerd Troel! Nog een feestje of iets leuks gepland?
Met een meidenkwartet
pi_211003576
Gefeliciteerd met jongste @Troel *O*
If they say
pi_211003607
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 07:57 schreef Troel het volgende:
Oei, dat is heel erg naar inderdaad een nierbekkenontsteking. Nooit meer hoop ik.

Jongste is 14 *O*
Hoera voor je jongste
pi_211003615
@BE wat een fijne positieve vooruitzichten voor je moeder.
Mijn moeder wordt over 2 wk ook 75 jaar.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 09:07:48 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_211003706
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:49 schreef BE het volgende:
@:Vicky Gefeliciteerd!
En zo toevallig, ik weet natuurlijk dat Amber en mijn moeder op dezelfde dag jarig zijn, maar ze hebben toevallig ook nog dit jaar allebei een mijlpaal gevierd. :D
Mijn moeder werd 75 en we hebben met elkaar gegeten in het restaurant in het revalidatiecentrum. Het gaat echt supergoed met haar! :o Ze liep zelf met de rollator naar beneden. *O* De fysio had haar vandaag zonder rollator laten lopen, dat was nog net even te veel van het goede en leverde extra pijn op, maar hij had er in principe wel vertrouwen in dat ze dat qua kracht aan kon.
Morgen hebben ze een gesprek over haar behandelplan en mijn ouders gaan er beide een klein beetje vanuit dat ze iig niet meer weken daar hoeft te blijven. *O* Met een bed in de woonkamer kan ze thuis verder op de begane grond ook prima uit de voeten. De badkamer is nl ook beneden.
Al met al een groot verschil tov 14 dagen geleden, zo fijn! O+
FIJN!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211003991
@BE wat fijn! En gefeliciteerd met je moeder!

@Vicky 18 alweer! Gefeliciteerd.

@hilliebillie, wat vervelend als het dan net op vakantie weer de kop opsteekt :* Beterschap!
Nog wel erg lang om tot maandag af te wachten misschien... is het een optie om daar naar een arts te gaan?

@Toel gefeliciteerd!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')