Ik ken het al heilige antonius, maar misschien werkt simt wel beter.😉quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Slaap je ermee? Kijk eens onder het matras.
Mijn moeder verloor haar mooie ketting/hangertje. Overal gezocht. En vond ze hem terug op het pootje van de radiator. Of all places.
En wat ze ook altijd doet is “bidden” tot Sint Antonius. Die vindt altijd alles terug.
Heilige is natuurlijk ook goed. Ik vertaalde het letterlijk uit het Spaans in mijn hoofd. En in het Spaans is het San Antonio.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Ik ken het al heilige antonius, maar misschien werkt simt wel beter.😉
Jep, hij ging nooit af. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik hem dan niet al veel eerder gemist had, want ik zit er echt vaak aan. Maar ga nog wel even goed zoeken thuis idd!quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Slaap je ermee? Kijk eens onder het matras.
Mijn moeder verloor haar mooie ketting/hangertje. Overal gezocht. En vond ze hem terug op het pootje van de radiator. Of all places.
En wat ze ook altijd doet is “bidden” tot Sint Antonius. Die vindt altijd alles terug.
Sowieso is eten in de herfst en winter altijd winnend.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:46 schreef exode het volgende:
Sowieso gluhwein![]()
En speculaas
En erwtensoep
En stoofvlees
En kruidnoten
Maar ik houd het even bij koffie.
Ik hou echt van herfstmaaltjes. Heb al dagen zin in erwtensoep al is dat meer iets voor de winter. Ik denk dat ik het ga lunchen, moet ik alleen het huis verlaten en daar heb ik dan weer geen zin in.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:54 schreef LeSage het volgende:
[..]
Sowieso is eten in de herfst en winter altijd winnend.
Of als het klaar is, blijkt dat de erwten zoet warenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:57 schreef BE het volgende:
Nadat ik ooit zwanger zelf erwtensoep ging koken heeft het voor mij zijn magie verloren. Dat kokende vlees wat je dan af moet schuimen...
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:12 schreef amaranta het volgende:
Mijn beste vriendin van de basisschool. Zo gek als een deurdino.
https://www.ed.nl/eindhov(...)eerste-kus~a1809949/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |