Jup. Instappers in de tas voor noodquote:
Normaal lurk ik alleen, maar hier wil ik even op reageren. Ik herken namelijk dat gevoel over het overlijden van je moeder. Zo realiseerde ik mij vanochtend pas dat haar sterfdag afgelopen maandag was, 4 jaar geleden. Ook ik doe het prima zonder haar, we hadden geen geweldige relatie en ook zij was al heel lang richting de dood aan het gaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:45 schreef Leandra het volgende:
Het is vandaag 2 jaar geleden dat mijn moeder overleed, ik weet niet of het is omdat onze band niet zo heel geweldig was of dat het is omdat ze al jaren op de dood zat te wachten, en dat ook niet onder stoelen of banken stak (hoewel wel subtiel), maar dat gaat prima, al die tijd al moet ik zeggen.
Naar de trouwerij dinsdag wel haar ring die ik gekregen heb gedragen, zodat ze er een beetje bij was (ze was de oma van de bruidegom), ik ging er vanuit dat mijn zusje de armband wel zou dragen die zij gekregen heeft.
Die ring dragen voelde wel als een soort "must", ze zou hem zelf naar zo'n gelegenheid waarschijnlijk ook dragen.
Thnx, soms is het gewoon zoals het is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:32 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Normaal lurk ik alleen, maar hier wil ik even op reageren. Ik herken namelijk dat gevoel over het overlijden van je moeder. Zo realiseerde ik mij vanochtend pas dat haar sterfdag afgelopen maandag was, 4 jaar geleden. Ook ik doe het prima zonder haar, we hadden geen geweldige relatie en ook zij was al heel lang richting de dood aan het gaan.
Wat ik maar wil zeggen: het is ok en je bent niet alleen met deze misschien wat dubbele gevoelens.
Dit ja. Gewoon van die super relax outfits. Hoeft niet meteen roy donders te zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:39 schreef Kyara het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van een huispak?
Voor mij zijn de kleren die ik alleen thuis draag. Dat kan dus ook prima een joggingbroek met een hoodie zijn of zo.
Wij willen ook. Ik werk er dichtbij en zag hoe druk het was...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:28 schreef exode het volgende:
Ik zou met B binnenkort naar het Van Gogh museum gaan, jaja, vanwege die Pokemon kaart. Maar helaas, omdat er teveel mensen zich als imbicielen gedroegen is de kaart er niet meer verkrijgbaar.
Het was al een hele uitdaging om uberhaupt een dag en tijd te kunnen reserveren. Populaire wezens die Pokemons.
Ik vind dit echt heel troostend om te lezen. Dat zo'n gemis kennelijk toch een plekje kan krijgen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:07 schreef SQ het volgende:
En verder, mijn moeder is zeven jaar dood, ik was stapeldol op mijn moeder en toen ik wist dat ze dood zou gaan vond ik dat ondraaglijk, maar ik heb er echt helemaal geen last meer van nu. Natuurlijk had ik liever gehad dat ze had geleefd en mijn kinderen haar hadden gekend (en zij hen), en dat ik nog een warm nest had om naar terug te keren en een mama had om soms bij uit te huilen maar ja, dat is er nou eenmaal niet meer. En dat heb ik geaccepteerd.
Er zal altijd een portretje op de kast staan bijvoorbeeld, en ze is gewoon een deel van mij, maar ik doe niet aan speciale herdenkingen ofzo.
Zo kan het dus ook nog
Klopt maar die kaart ging eerder alleen via de UK en de VS en konden hiervandaan niet besteld worden. Weet niet wat ze nu dan gaan doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:45 schreef Burdie het volgende:
Op het Jeugdjournaal zeiden ze dat de kaarten op een andere manier beschikbaar gemaakt gaan worden.
Via het Pokemon Center worden die beschikbaar gemaakt lees ik op Ad.nl.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:48 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Klopt maar die kaart ging eerder alleen via de UK en de VS en konden hiervandaan niet besteld worden. Weet niet wat ze nu dan gaan doen.
Ja, maar die zit niet in Nederland en ze verstuurden ze ook niet hierheen. Er staat wel dat ze hier in een paar winkels beschikbaar komen, alleen niet wanneer en waar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Via het Pokemon Center worden die beschikbaar gemaakt lees ik op Ad.nl.
https://www.ad.nl/binnenl(...)gevaarlijk~a5b26027/
Omdat ze dat nog niet weten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ja, maar die zit niet in Nederland en ze verstuurden ze ook niet hierheen. Er staat wel dat ze hier in een paar winkels beschikbaar komen, alleen niet wanneer en waar.
Zoon baalt enorm, wilde er zo graag 1 voor zn verzameling.
Snap ikquote:
Wij hebben entreetickets voor komende week, dat was überhaupt de eerste datum dat ik nog kon reserveren, en dat is al even geleden (30 september).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Ongelooflijk toch, hoe een paar randdebielen het verpesten?
Zoon wilde ook, was vorige week ergens, dat er nog kaartjes waren voor in de herfstvakantie. Maar ik vermoedde dat die pikachukaart dan al op zou zijn dus ik weigerde kaarten te kopen.
En nu las ik gister dus dat ze gestopt zijn met die Pokémonkaart.
En ze staan op marktplaats, voor achterlijk veel gelddus de échte fans vissen achter het net.
Hij gaat morgen met zn zus en zwager wel naar een Pokémon evenement, pas ik op kleinzoon
Mazzel dat je de museum jaarkaart hebt maar toch flink balen dat de Pokémonkaart er niet meer is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben entreetickets voor komende week, dat was überhaupt de eerste datum dat ik nog kon reserveren, en dat is al even geleden (30 september).
Gisteren idd mail gehad dat er geen Pokemon kaartjes meer zijn.
Maar goed, museumkaart, dus niet dat we een vermogen aan entreetickets hebben uitgegeven.
Oooh, dan wordt het toch nog een leuk dagjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:22 schreef Leandra het volgende:
Ja, Soneal heeft ook Pokémonkaarten, plus dat hij een museum sowieso geen straf vindt en het van Gogh helemaal niet, dus we vermaken ons wel
Als ik de nieuwsberichten zo lees dan lijkt het alsof mensen bedreigd zijn na het verlaten van het museum.
Plus dat ze minder waard worden als ze niet meer zo uniek zijn, dat is ook een voordeel.
Vind die uitvergrote Eevee met hoed stiekum leuker dan de Pikachuquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:43 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind het ook een toffe kaart. Zou ik zo in uitvergrootte versie aan de muur hangen, als de game-kamer ooit geen troep-kamer meer is. Ik vind het alleen geen reis naar Amsterdam waard.
Ik vind het vooral naief dat ze deze run niet voorzien hadden.
Gaan jullie nu nog wel, exode?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:37 schreef exode het volgende:
B had al een lijstje op het oog waar hij hem in zou zetten op zijn kamer.
Die jongen is een wandelende Pokemon encyclopedie ik had geen zin in die gekte en drukte maar hij wilde zo graag dat ik dus had gereserveerd.
Hij heeft meer kaarten die veel geld waard zijn, die liggen goed opgeborgen. Hij wil die ook nog leuk in zijn kamer 'tentoonstellen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:29 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, we gingen echt voor die kaart. Ik ben de cultuurbarbaar in dit topic
Oh nee!quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:12 schreef Amsel het volgende:
Het is wel echt weer voor de herfstvakantie hèWij moeten nog een weekje.
Hier zat de oudste gisteren achter de jongste aan met zo'n grote nep-spin voor Halloween. En toen sprong de jongste in de gordijnen. En toen kwam de gordijnrails naar beneden
Wij zijn echt letterlijk in de stromende regen vertrokken van vrijdag op zaterdag. Over de Belgische snelweg naar het vliegveld. Was een uitdaging op sommige momentenquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:12 schreef Amsel het volgende:
Het is wel echt weer voor de herfstvakantie hèWij moeten nog een weekje.
Hier zat de oudste gisteren achter de jongste aan met zo'n grote nep-spin voor Halloween. En toen sprong de jongste in de gordijnen. En toen kwam de gordijnrails naar beneden
Jij mag dat zeggen als dochter van een opticien!quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:27 schreef Nijna het volgende:
@:hilliebillie, wat balen van de lenzen.
Ga je nu dat setje lenzen wat je nog hebt, bewaren in de vloeistof waar je ze vanochtend uit haalt? Want dat is vragen om problemen (maar misschien moet ik me daar niet mee bemoeien..., je hebt maar 1 paar ogen).
* Nijna stopt belerend vingertje weer snel weg.
Fijne vakantie!
Volgens mij wel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:39 schreef amaranta het volgende:
Welke regio’s hebben nu vakantie? Zuid en midden?
Ik las "koffer gepakt" en dacht, dat is snel geregeldquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:55 schreef Cathmar het volgende:
Behalve Zeeland want die wijken af en hebben pas volgende week. Of in ieder geval het deel waar wij wonen.
Wij hebben dit jaar gekeken om een weekje weg te gaan deze vakantie, maar het is serieus amper meer te doen met z’n zessen.
Edit. Ik klaagde hier even maar heb nog maar een koffie gepakt.
100 rondjes in 'It's a small world after alllll'quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:48 schreef Vicky het volgende:
Wij gaan dinsdag tm donderdag naar Disney... het weer voor wo en do is uhhhh 😭😭😭☔️☔️☔️☔️☔️
Ik ookquote:Op zondag 15 oktober 2023 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las "koffer gepakt" en dacht, dat is snel geregeld
Zoiets 🤣🤣quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:55 schreef exode het volgende:
[..]
100 rondjes in 'It's a small world after alllll'
Ik ook.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las "koffer gepakt" en dacht, dat is snel geregeld
Als je lekker Italiaans wil eten, kun je naar https://www.trattoriafantasia.nl/quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:18 schreef Cathmar het volgende:
Koffer pakken doe ik hopelijk binnenkort weer als ik lekker alleen een mini break doe. Met vriendinnen.
Familie vakantie pas weer volgende zomer.
Ik, de provinciaal, ga met de tieners naar Amsterdam volgende week. Nee serieus ik kom nooit in Amsterdam. Ben sneller in Frankrijk, in de tijd die het kost vanaf hier. Heb Anne Frank tickets. Wat gaan we nog meer doen? Waar moeten we heen voor lunch snacks en diner? Als iemand tips heeft
En ja Google geeft ook tips maar ik hou van de ideeen hier.
Dank!! Genoteerdquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je lekker Italiaans wil eten, kun je naar https://www.trattoriafantasia.nl/
Ligt lakbij het De la Mar theater en de naam klinkt ook een beetje als een tourist trap, maar je kunt er echt heerlijk eten.
Lekker lunchen kun je bij https://cafehetpaleis.nl/
Snacks zijn er overal. Je kunt in een van de rijen gaan staan voor DE stroopwafel ofzo, maar ik zou het niet doen.
Misschien is de the Dungeons wel wat. Moeten ze wel van spookhuizen houden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:18 schreef Cathmar het volgende:
Koffer pakken doe ik hopelijk binnenkort weer als ik lekker alleen een mini break doe. Met vriendinnen.
Ik, de provinciaal, ga met de tieners naar Amsterdam volgende week. Nee serieus ik kom nooit in Amsterdam. Ben sneller in Frankrijk, in de tijd die het kost vanaf hier. Heb Anne Frank tickets. Wat gaan we nog meer doen? Waar moeten we heen voor lunch snacks en diner? Als iemand tips heeft
Mijn kind gaat volgende week met een stel vriendinnen naar Amsterdam, ik moet nog een beetje aan het idee wennen...quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:18 schreef Cathmar het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:27 schreef exode het volgende:
Maar wij worden allebei heel onrustig van veel ruimte. Ja, we zijn wat apart![]()
Groot voordeel is dat alle bouwwerkzaamheden via zwager kunnen. En we kunnen deels dingen hergebruiken zo hebben we allemaal vrij recent keukenspul laten inbouwen en ook de spotjes zijn behoorlijk nieuw.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:12 schreef Morgane89 het volgende:
[..]Nee hoor!
Wordt wel spannend, grootste plannen! Hebben jullie een enig idee van de kosten of kan dat nog alle kanten op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |