80% van het bouwbudget gaat naar tunnels en bunkers maken in plaats van fatsoenlijke funderingen.quote:
Ik gebruik die woorden omdat de persoon waar ik op reageer dat zei he. Ik citeer. Jij gaat lekker vanavondquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is werkelijkwaar geen enkele westerling die al het geweld goedkeurt. Ook jij mag ophouden met je gefuck.
Fijn he, die Hamas vriendjes.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet om de legendarische klassiek geschoolde bastard uit te hangen, maar ik krijgt WW3 vibes van dit alles.
Zullen wel blanke Amerikanen zijn geweest...quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:42 schreef Ali_boo het volgende:
11 Amerikanen gedood, Joe zal Isral alle steun geven die ze nodig heeft
[ twitter ]
Walgelijk, wat een volk, ongekend dit.quote:Bij de aanval van de islamitische beweging Hamas op Isral hebben Hamas-schutters kinderen gexecuteerd' die met hun handen waren geboeid. Dat zei de Isralische premier Benjamin Netanyahu tijdens een tv-toespraak, waarin hij de daden van de groep opnieuw vergeleek met die van Islamitische Staat (IS).
,,De wreedheden die Hamas begaat, zijn sinds de wreedheden van IS niet meer vertoond. Geboeide kinderen gexecuteerd samen met hun families. Jonge mannen en vrouwen in de rug geschoten, gexecuteerd. Andere gruwelen, die ik hier niet zal beschrijven", aldus Netanyahu.
Ervan uitgaande dat deze beesten die soldaat hebben vermoord, heeft hij zijn dood iig gewreekt.quote:
Wat een vreemde opmerking? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zullen wel blanke Amerikanen zijn geweest...
Zandsteen, dat heeft niet veel nodig. Daarom waren er ook zoveel slachtoffers in Turkije bij die laatste aardbeving.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:42 schreef StephanL het volgende:
Israel heeft wel krachtige bommetjes. n knal en hele gebouw stortte in in Gaza
Waar heb je dit vandaan?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Walgelijk, wat een volk, ongekend dit.
Bruggetje naar die andere oorlog: "Which side of the two do you blame for starting the war, Ukraine or Russia?" 41% van de respondenten in Gaza zegt Rusland en 45% Oekrane.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam dit tegen over steun van de eigen bevolking voor Hamas: "As of now, a recent survey indicates that 58% of the population in the Gaza Strip stands with Hamas. (...) Intriguingly, younger Palestinians and Gaza residents displayed stronger support, especially those viewing Hamas as Palestine’s ideal representative and resistor against Israel." bron
Die surveys kun je overigens hier vinden. Interessante kost.
Zijn hier bewijzen van of moeten we hem maar geloven?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Walgelijk, wat een volk, ongekend dit.
Ik ben geen fan van vochtig, ik hou het liever droog.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik spreek vanuit een helikopterview. Kan ik je ook aanraden. Dat houdt je objectief en vochtig.
Ja tuurlijk. De white house is er alleen voor whites. Deze wereld is niet voor jou. Wil je een tissue?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ad live topic, 21:35 :quote:
Ik geloof het wel maar ben benieuwd naar de bron.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn hier bewijzen van of moeten we hem maar geloven?
Niet romig?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik spreek vanuit een helikopterview. Kan ik je ook aanraden. Dat houdt je objectief en vochtig.
nee, dat ws omdat ze compleet weigerden mee te werken, omdat ze alles wilden. sluit je ogen niet voor wat ze eigenlijk willen, de palestijen. gewoon, alles. dat zeggen ze ook gewoon.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:05 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, dat was vermoedelijk door het landje pik door Westers bemoeienis. As usual.
Weersomstandigheden helpen niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:42 schreef PS. het volgende:
Ik vind het de laatste uren behoorlijk rustig in Gaza op de streams. Terwijl het er de afgelopen dagen toch best tekeer ging in de nachten.
Waar moeten ze heen dan?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:40 schreef mascara-klodder het volgende: [..] Er is toch verteld dat ze weg moeten wezen.
Johan Derksen. Echt de man die bekend staat om z’n verstandige opmerkingen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
Ik kan dit niet geloven, is dit het sentiment in NL?
[ twitter ]
Niet verassend.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Maar er is absoluut geen probleem met deze nieuwkomersquote:
we hebben geen reden om daar aan te twijfelen. Integendeel zelfs. Dit weekend heeft laten zien dat Hamas dit en andere bizarre gewelddadigheden gewoon doet en ook heeft aangekondigd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee. Oprecht de enige groep waarvan ik wist dat die dit sentiment hebben is Bij1 + radicale vleugel GL. Dit is nieuw.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
In dat geval is het cht tijd dat hij ten prooi valt aan de cancelcultuur.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
ticking timebombquote:
Het mooiste is nog wel dat hij 'Joden' gebruikt voor 'israelis'. Ik kijk normaal nooit naar die gluiperd, maar elke keer als ik iets uit zijn mond hoor bevestigt hij weer dat hij niet deugt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Ik vind het ongelooflijk. Het is verkrachtend, moordend en onthoofdend tuig.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Oprecht de enige groep waarvan ik wist dat die dit sentiment hebben is Bij1 + radicale vleugel GL. Dit is nieuw.
Ja sorry ik moet wat vaker mee posten over moslims en asielzoekers. Gaat gebeurenquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij zuigt in veel topics in NWS. Al een paar jaar.
Hopelijk gebeurt het niet, maar: als Hezbollah aanvalt, zal Isral Syri aanvallen m.b.v. de VS. (Waarom Syri en niet Libanon is me niet geheel duidelijk, maar goed, het ligt naast elkaar en veel Hezbollah-strijders zijn getraind in Syri). Assad wordt weer gesteund door Rusland en Iran. Dus ja, dat zijn nogal veel lonten in een kruitvat die dan kunnen ontbranden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wie gaat er nog meer vechten dan? En waar?
fvd zie ik eerder een tegenovergestelde stelling innemen.quote:
Ziekquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:54 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJ3DHwFg/
Ouders van twee ontvoerde meisjes gebeld en getreiterd. Doet me denken aan die Deense meisjes wiens hoofden als voetballen geindigd waren waarvan de ouders gebeld werden.
Wat is jou obsessie met blank de laatste tijd? Je zit alleen maar te zeveren over witte mannen en witte hypocrisie. Ben je vergeten dat je maar gewoon een simpele Turk bent met dezelfde huidskleur als ik? Je hebt notabene in deze topicreeks zelf lopen verkondigen dat mensen jou inschatten als een Nederlander. Wat ben jij in hemelsnaam voor een dramaqueen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Juist. Er wonen iets van anderhalf miljoen Moslims in Israel. Dit is echt zo fout.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het mooiste is nog wel dat hij 'Joden' gebruikt voor 'israelis'. Ik kijk normaal nooit naar die gluiperd, maar elke keer als ik iets uit zijn mond hoor bevestigt hij weer dat hij niet deugt.
https://nos.nl/artikel/24(...)-en-waarom-die-werktquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:54 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
fvd zie ik eerder een tegenovergestelde stelling innemen.
Aan de andere kant; antisemitisme is niet meer geheel uitgeroeid onder rechts, maar dat is heel erg ondergronds. Daar zal het wel vandaan komen, en dan had ik Johan echt veel hoger ingeschat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het ongelooflijk. Het is verkrachtend, moordend en onthoofdend tuig.
" De joden hebben er zelf om gevraagd"
Echt ongelooflijk .
Wat een stoere meid.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Wekker morgen om 6.30 uur dus nu echt bedtijd.
Opgebaarde en de rest van de teringkneusjes: val dood.
Dit is nou precies wat Hamas wilde bereiken. En dat hebben ze best slim gespeeld.quote:
BAMquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
BAM!!!! Ik wil graag 2 mensen aanwijzen als bazen van deze week!
• Johan Derksen
• Berber van der Woude
Ruggengraat van massief edelmetaal.
ondanks dat alsnog. Gideon is joods, Baudet's vrouw ook.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-en-waarom-die-werkt
Dan bedoelt hij natuurlijk etnische joden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist. Er wonen iets van anderhalf miljoen Moslims in Israel. Dit is echt zo fout.
Ik snap het gewoon niet. Ik kan soms mensen kennelijk totaal niet plaatsen. Hoe kom je bij zo'n stelling? Wouw.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de andere kant; antisemitisme is niet meer geheel uitgeroeid onder rechts, maar dat is heel erg ondergronds. Daar zal het wel vandaan komen, en dan had ik Johan echt veel hoger ingeschat.
Kneus.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja sorry ik moet wat vaker mee posten over moslims en asielzoekers. Gaat gebeuren
Derksen vertegenwoordigt Nederland niet denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Eens maar het blijft staan dat Isral niet vrijuit gaat betreffende het onderdrukken van die gebieden. En dat mag en moet benoemd worden en kan hand in hand gaan met het steunen van Isral en het veroordelen van Hamas.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het ongelooflijk. Het is verkrachtend, moordend en onthoofdend tuig.
" De joden hebben er zelf om gevraagd"
Echt ongelooflijk .
Wordt tijd dat beschaafde landen een alternatief oprichten voor deze belachelijke poppenkastquote:
Rusland en Iran gaan vanwege Syri aanvallen ja?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:54 schreef Repentless het volgende:
Assad wordt weer gesteund door Rusland en Iran.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
• Johan Derksen
• Berber van der Woude
Ik heb wel beelden gezien van een kinderkamer met iets van 10 kinderen erin die door het hoofd geschoten waren, ja. Er is geen enkele reden om te twijfelen of ze hiertoe in staat zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee dit is echt, dit is hoe gek de wereld aan het worden is. En dat mij nu maar eens iemand wijs maakt dat al die clubjes niet genfiltreerd zijn door radicalen.quote:
Dit verrast me weinig eerlijk gezegd. Johan heeft zich vaker negatief uitgelaten over Israel en de mensen daarquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Afschuwelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb wel beelden gezien van een kinderkamer met iets van 10 kinderen erin die door het hoofd geschoten waren, ja. Er is geen enkele reden om te twijfelen of ze hiertoe in staat zijn.
Derksen heeft geen ruggengraat, die zegt morgen gewoon weer wat anders.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
• Johan Derksen
• Berber van der Woude
Nee ik was ook wel even klaar met op Twitter-links klikken toen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Afschuwelijk.
Dat hoef ik dus echt niet te zien.
Klik allemaal maar niet, geen wat het is, maar het komt uit BNW en verder is er geen context.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:03 schreef Alarmonoff het volgende:
uit bnw, omdat het een historisch document is post ik het hier als link:
https://tapnewswire.com/wp-content/uploads/2016/10/14-3.gif
Als ie dit echt gezegd heeft dan is ie niet meer houdbaar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Er is al een andere oorlog gaande, zoals je weet. Het gaat om kettingreacties die door dit soort events kunnen plaatsvinden, na jaren van spanningsopbouw.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Rusland en Iran gaan vanwege Syri aanvallen ja?
De gekste dingen kunnen gebeuren natuurlijk, maar het lijkt me allemaal sterk.
Dat doen de meeste Isralirs zelf ook. Als ze daar nou eens mee kappen, Joden zijn niets meer dan religieuzen zoals christenen. Benoem jezelf dan ook gewoon als Isralir ipv jood.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het mooiste is nog wel dat hij 'Joden' gebruikt voor 'israelis'. Ik kijk normaal nooit naar die gluiperd, maar elke keer als ik iets uit zijn mond hoor bevestigt hij weer dat hij niet deugt.
Maakt het des te schokkender hoe we allerlei tuig van de richel zien verschijnen in Europese landen om te protesteren tegen Israel, dit is common knowledge en dan toch die beestachtige moordenaars steunen, daarvoor moet je toch een speciaal soort gestoord voor zijnquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee ik was ook wel even klaar met op Twitter-links klikken toen.
Ik heb nog nooit zo'n eentonige tirade onder een Tweet gezien als onder die Tweet, iedereen verafschuwt dit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee dit is echt, dit is hoe gek de wereld aan het worden is. En dat mij nu maar eens iemand wijs maakt dat al die clubjes niet genfiltreerd zijn door radicalen.
Ik weet niet of dit wel haram isquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg het gewoon nog een keer omdat ik er behoorlijk opgewonden van ben: WAT EEN VENT DIE DERKSEN.
hij staat weer centraal in de schijnwerpers, precies zoals hij dat wil.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg het gewoon nog een keer omdat ik er behoorlijk opgewonden van ben: WAT EEN VENT DIE DERKSEN.
Vergeten erbij te zeggen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Klik allemaal maar niet, geen wat het is, maar het komt uit BNW en verder is er geen context.
Volgens mij is homoseksuele tendensen vertonen best haram volgens jouw heilige boekquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien kan Derksen een kaars in hem stoppen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:06 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Volgens mij is homoseksuele tendensen vertonen best haram volgens jouw heilige boek
Troll of the week.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
• Johan Derksen
• Berber van der Woude
Don't feed the obvious troll.quote:
Met zulke ruggengraten kun je wolkenkrabbers funderen. Ik wil niet chargeren maar ik bewonder de beste man.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:08 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Gaat het over dit filmpje van Johan Derksen?
[ twitter ]
Je gaat wel lekker los zonder blauwe kleurtje!quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Wekker morgen om 6.30 uur dus nu echt bedtijd.
Opgebaarde en de rest van de teringkneusjes: val dood.
Onder andere.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:08 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Gaat het over dit filmpje van Johan Derksen?
[ twitter ]
Ja, inclusief de Joden die niet in Isral wonen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan bedoelt hij natuurlijk etnische joden.
multicultureler dan NLquote:
De oplossing is heel simpel, vanuit Russisch perspectief. Eerst schiet je de hele teringzooi in puin, daarna verkracht je alle overlevenden, en verklaar je het je eigen grondgebied.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dit is nou precies wat Hamas wilde bereiken. En dat hebben ze best slim gespeeld.
Israel kan de moordpartijen op haar burgers niet onbeantwword laten en de nog prille toenadering tussen Israel en een aantal arabische landen is niet bestaand tegen een Israelisch antwoord.
Dat antwoord kan overigens nooit afdoende zijn want hamas houdt zich schuil tussen 2 miljoen mensen die op een kluitje leven. Bij voorkeur schuilen ze in ziekenhuizen, scholen en andere gebouwen waar in geen enkel fatsoenlijk land plaats is voor gewapende terroristen.
Op reis voor leuke en leerzame momenten, deed jouw school dat nooit? Vind het een originelere bestemming dan Parijs of Rome.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat moet een Nederlandse school in Isral?
Omdat je best vaak een haan hoort kukelen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:10 schreef Lothiriel het volgende:
On a different note, waarom hebben de reageerders op die stream van Gaza stad het de hele tijd over een haan? Ik volg niet denk ik
Ik hoor vooral de hele tijd dat irritante vliegtuig op de achtergrondquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Omdat je best vaak een haan hoort kukelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |