Ik weet het niet zeker, maar ik heb zomaar het idee dat jij Johan Derksen wel een leuke kerel vindt die ook nog eens een ruggengraat heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met zulke ruggengraten kun je wolkenkrabbers funderen. Ik wil niet chargeren maar ik bewonder de beste man.²
Op dit moment is het meer dat ik achter de Israëlische bevolking sta dan de Israëlische staat zelf zeg maar want daar ben ik nooit zo fan van geweest. De steun voor terreur gedijt toch wel bij menselijke onderdrukking en het schenden van burgerrechten en daar heeft het land zich absoluut schuldig aan gemaakt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eens maar het blijft staan dat Israël niet vrijuit gaat betreffende het onderdrukken van die gebieden. En dat mag en moet benoemd worden en kan hand in hand gaan met het steunen van Israël en het veroordelen van Hamas.
Moet je even je wekker rond 4:00 zettenquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:13 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik hoor vooral de hele tijd dat irritante vliegtuig op de achtergrond
Mwah, filmpje eindigt met de dooddoener "de Joden hebben er een beetje zelf om gevraagd". Denk dat je dit net zo goed, of nog meer, over de Palestijnen kunt zeggen. Als die zich geweldloos hadden verzet zouden zij nu heersen over het gebied zoals de zwarten in Zuid Afrika. Maar daar zijn ze te trots voor.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:08 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Gaat het over dit filmpje van Johan Derksen?
[ twitter ]
ezels zien duivels, hanen zien engelenquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:10 schreef Lothiriel het volgende:
On a different note, waarom hebben de reageerders op die stream van Gaza stad het de hele tijd over een haan? Ik volg niet denk ik
Ja, ik schreeuw het niet van de daken en liet nog wat ruimte voor twijfel. Maar je hebt het bij het juiste eind.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik heb zomaar het idee dat jij Johan Derksen wel een leuke kerel vindt die ook nog eens een ruggengraat heeft.
Haha zo gek ben ik nu ook weer niet, moet werken morgenquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet je even je wekker rond 4:00 zettenGaat maar door dat kreng.
Warren gejank hier. Hij heeft toch gewoon gelijk? Hij doelt alleen op de onderdrukking van de afgelopen jaren, Israël is echt geen lieverdje.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:08 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[ twitter ]
Als CIDI dit hoort....quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:08 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[ twitter ]
Ik denk het wel. En ik denk dat zo'n Wilders misbruik gaat maken van de situatie. Akelig eigenlijk, want dan ga je letterlijk over lijken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:15 schreef capricia het volgende:
Denken jullie trouwens dat dit impact op onze verkiezingen gaat hebben? Het is nog niet voorbij deze gebeurtenis, dit duurt nog wel even.
Er loopt daar ergens een kukelende haan. Natuurlijk is hij nu ergens aan het slapen, al grappen sommige dat hij inmiddels overleden is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:10 schreef Lothiriel het volgende:
On a different note, waarom hebben de reageerders op die stream van Gaza stad het de hele tijd over een haan? Ik volg niet denk ik
En met apartheid is niks mis, ik vind dat steeds meer een betere oplossing.quote:
Dat zat allemaal opgekropt denk ik, als moddereter moest ze natuurlijk keurig blijven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:11 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je gaat wel lekker los zonder blauwe kleurtje!
Nee. Tenzij deze oorlog voor ons economische gevolgen gaat hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:15 schreef capricia het volgende:
Denken jullie trouwens dat dit impact op onze verkiezingen gaat hebben? Het is nog niet voorbij deze gebeurtenis, dit duurt nog wel even.
Ik denk dat het electoraat verder naar rechts gaat opschuiven. En dat vooral partijen rechts van de VVD hievan kunnen profiteren. En de VVD ook.
Ik denk dat ik hierdoor ga stemmen op de VVD met minder tegenzin.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:15 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het electoraat verder naar rechts gaat opschuiven. En dat vooral partijen rechts van de VVD hievan kunnen profiteren. En de VVD ook.
Nou gezien het steeds grotere aandeel allochtonen denk ik dat de pro-Palestina/Hamas houding van BIJ-1, DENK, GroenLinks enzovoort ook veel stemmen gaat trekkenquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:15 schreef capricia het volgende:
Als het impact heeft dan zal dat zoiets zijn ja. Benieuwd hoe Wilders wat extra zieltjes zal proberen te winnen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:15 schreef capricia het volgende:
Jarenlang haat cultiveren maakt monsters van mensen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:17 schreef Qarrad het volgende:
https://x.com/HananyaNaftali/status/1711424877448548443?s=20
Kleindochter van oud vrouwtje vertelt hoe de terroristen haar oma vermoorden en hoe ze dit terwijl ze doodbloedt op de grond livestreamen met haar eigen telefoon op Facebook.
Even als je denkt van "goh, hoe ziek kunnen mensen eigenlijk zijn"?
Die ja.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het impact heeft dan zal dat zoiets zijn ja. Benieuwd hoe Wilders wat extra zieltjes zal proberen te winnen.
Ik zal het aan Johan doorgeven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg het gewoon nog een keer omdat ik er behoorlijk opgewonden van ben: WAT EEN VENT DIE DERKSEN.²
Las in de reacties van die streams ook dat die speakers op die minaretten oorlogsleuzen schreeuwen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Er loopt daar ergens een kukelende haan. Natuurlijk is hij nu ergens aan het slapen, al grappen sommige dat hij inmiddels overleden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |