quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:36 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Religie.
Het grootste kwaad op aarde.
Heeft in de loop der eeuwen zoveel bloed opgeëist.
Schoolreisje naar de religieuze werken aldaar? Want Rome of Athene is ook weer zo gewoontjes en zo.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat moet een Nederlandse school in Israël?
WW3 hoort wereldwijd uitgevochten te worden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet om de legendarische klassiek geschoolde bastard uit te hangen, maar ik krijgt WW3 vibes van dit alles.²
sp3c houdt van mij.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef sp3c het volgende:
ik ben er niet hoor, ik moet slapen
reageer gewoon niet op dingen die je niet leuk vind en klodders krijgt sowieso geen ban, nou en, zoek het maar uit en anders komt morgen de banhamer voor letterlijk iedereen behalve klodders
Je komt over alsof je vanuit een andere dimensie praat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een geheelonthouder eigenlijk. Hoezo?²
GeenStijl is geen goede bron uiteraard, dat behoeft geen betoogquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dan noemde iemand geen stijl als een goede bron.![]()
Ja, dat is lekker genuanceerd en ontnuchterend nieuws brengend
Hij bedoelt waarschijnlijk een aanloop naar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
WW3 hoort wereldwijd uitgevochten te worden.
Is hier niet het geval.
Nou die kleindochter sprak nog laatst ergens. Maar mijn case voor haar maakte geen goede impressie op fok.quote:
Er stond vandaag nog een uitgebreid bericht over het festival en verklaringen van overlevenden wat er was gebeurd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou nee, en er is ook niks mis mee per se dat NOS in beeld brengt dat mensen wanhopig worden van de aanvallen (je zou als inwoner voor minder), maar breng dan ook in beeld hoe er gefeest werd (op massale wijze) in datzelfde Gaza voor Israël reageerde.
Hamas heeft verschrikkelijk veel geld.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:36 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat mij al jaren tegenstaat aan de hulp aan Palestijnen is dat ze het altijd superzwaar hebben. Alles in het leven is kut en er is overal een tekort aan. Maar op de een of andere manier zijn er wel altijd geld en middelen om tunnels te graven met betonnen muren en tienduizenden raketten te maken en op te slaan. In combinatie met permanent gejank dat heel de wereld en het westen in het bijzonder ze negeert, terwijl datzelfde westen ieder jaar miljarden overmaakt naar ze. Ondankbaarheid dus. Bouw een mooi ziekenhuis voor ze en 5 jaar later publiceert Israël een filmpje hoe terroristen dat ziekenhuis gebruiken als schild voor hun raketaanvallen. Dubbel winst voor die terroristen, want als Israël terugslaat: "zie je wel hoe gemeen ze zijn".
Wat mij betreft geen cent meer erheen totdat Hamas is opgeheven. Als je Iran als vriend wil hebben, dan laat je hun er ook maar voor betalen. Iedere euro die naar Gaza gaat, is een euro die ze daar zelf overhouden om tieners van te gaan vermoorden.
Wie gaat er nog meer vechten dan? En waar?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk een aanloop naar.
Ja want dat gaat alle relaties tussen de sunni's en de shi'tes die al eeuwen spelen ineens repareren.quote:
Of ze bouwen er gewoon niet zo goedquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:42 schreef StephanL het volgende:
Israel heeft wel krachtige bommetjes. Èèn knal en hele gebouw stortte in in Gaza
Ja, ik spreek vanuit een helikopterview. Kan ik je ook aanraden. Dat houdt je objectief en vochtig.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je komt over alsof je vanuit een andere dimensie praat.
80% van het bouwbudget gaat naar tunnels en bunkers maken in plaats van fatsoenlijke funderingen.quote:
Ik gebruik die woorden omdat de persoon waar ik op reageer dat zei he. Ik citeer. Jij gaat lekker vanavondquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is werkelijkwaar geen enkele westerling die al het geweld goedkeurt. Ook jij mag ophouden met je gefuck.
Fijn he, die Hamas vriendjes.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet om de legendarische klassiek geschoolde bastard uit te hangen, maar ik krijgt WW3 vibes van dit alles.²
Zullen wel blanke Amerikanen zijn geweest...quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:42 schreef Ali_boo het volgende:
11 Amerikanen gedood, Joe zal Israël alle steun geven die ze nodig heeft
[ twitter ]
Walgelijk, wat een volk, ongekend dit.quote:Bij de aanval van de islamitische beweging Hamas op Israël hebben Hamas-schutters kinderen geëxecuteerd' die met hun handen waren geboeid. Dat zei de Israëlische premier Benjamin Netanyahu tijdens een tv-toespraak, waarin hij de daden van de groep opnieuw vergeleek met die van Islamitische Staat (IS).
,,De wreedheden die Hamas begaat, zijn sinds de wreedheden van IS niet meer vertoond. Geboeide kinderen geëxecuteerd samen met hun families. Jonge mannen en vrouwen in de rug geschoten, geëxecuteerd. Andere gruwelen, die ik hier niet zal beschrijven", aldus Netanyahu.
Ervan uitgaande dat deze beesten die soldaat hebben vermoord, heeft hij zijn dood iig gewreekt.quote:
Wat een vreemde opmerking? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zullen wel blanke Amerikanen zijn geweest...
Zandsteen, dat heeft niet veel nodig. Daarom waren er ook zoveel slachtoffers in Turkije bij die laatste aardbeving.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:42 schreef StephanL het volgende:
Israel heeft wel krachtige bommetjes. Èèn knal en hele gebouw stortte in in Gaza
Waar heb je dit vandaan?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Walgelijk, wat een volk, ongekend dit.
Bruggetje naar die andere oorlog: "Which side of the two do you blame for starting the war, Ukraine or Russia?" 41% van de respondenten in Gaza zegt Rusland en 45% Oekraïne.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam dit tegen over steun van de eigen bevolking voor Hamas: "As of now, a recent survey indicates that 58% of the population in the Gaza Strip stands with Hamas. (...) Intriguingly, younger Palestinians and Gaza residents displayed stronger support, especially those viewing Hamas as Palestine’s ideal representative and resistor against Israel." bron
Die surveys kun je overigens hier vinden. Interessante kost.
Zijn hier bewijzen van of moeten we hem maar geloven?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Walgelijk, wat een volk, ongekend dit.
Ik ben geen fan van vochtig, ik hou het liever droog.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik spreek vanuit een helikopterview. Kan ik je ook aanraden. Dat houdt je objectief en vochtig.²
Ja tuurlijk. De white house is er alleen voor whites. Deze wereld is niet voor jou. Wil je een tissue?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zullen wel blanke Amerikanen zijn geweest...
Ad live topic, 21:35 :quote:
Ik geloof het wel maar ben benieuwd naar de bron.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn hier bewijzen van of moeten we hem maar geloven?²
Niet romig?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik spreek vanuit een helikopterview. Kan ik je ook aanraden. Dat houdt je objectief en vochtig.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |