80% van het bouwbudget gaat naar tunnels en bunkers maken in plaats van fatsoenlijke funderingen.quote:

Ik gebruik die woorden omdat de persoon waar ik op reageer dat zei he. Ik citeer. Jij gaat lekker vanavondquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is werkelijkwaar geen enkele westerling die al het geweld goedkeurt. Ook jij mag ophouden met je gefuck.

Fijn he, die Hamas vriendjes.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet om de legendarische klassiek geschoolde bastard uit te hangen, maar ik krijgt WW3 vibes van dit alles.

Zullen wel blanke Amerikanen zijn geweest...quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:42 schreef Ali_boo het volgende:
11 Amerikanen gedood, Joe zal Isral alle steun geven die ze nodig heeft
[ twitter ]

Walgelijk, wat een volk, ongekend dit.quote:Bij de aanval van de islamitische beweging Hamas op Isral hebben Hamas-schutters kinderen gexecuteerd' die met hun handen waren geboeid. Dat zei de Isralische premier Benjamin Netanyahu tijdens een tv-toespraak, waarin hij de daden van de groep opnieuw vergeleek met die van Islamitische Staat (IS).
,,De wreedheden die Hamas begaat, zijn sinds de wreedheden van IS niet meer vertoond. Geboeide kinderen gexecuteerd samen met hun families. Jonge mannen en vrouwen in de rug geschoten, gexecuteerd. Andere gruwelen, die ik hier niet zal beschrijven", aldus Netanyahu.

Ervan uitgaande dat deze beesten die soldaat hebben vermoord, heeft hij zijn dood iig gewreekt.quote:

Wat een vreemde opmerking? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zullen wel blanke Amerikanen zijn geweest...

Zandsteen, dat heeft niet veel nodig. Daarom waren er ook zoveel slachtoffers in Turkije bij die laatste aardbeving.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:42 schreef StephanL het volgende:
Israel heeft wel krachtige bommetjes. n knal en hele gebouw stortte in in Gaza

Waar heb je dit vandaan?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Walgelijk, wat een volk, ongekend dit.

Bruggetje naar die andere oorlog: "Which side of the two do you blame for starting the war, Ukraine or Russia?" 41% van de respondenten in Gaza zegt Rusland en 45% Oekrane.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam dit tegen over steun van de eigen bevolking voor Hamas: "As of now, a recent survey indicates that 58% of the population in the Gaza Strip stands with Hamas. (...) Intriguingly, younger Palestinians and Gaza residents displayed stronger support, especially those viewing Hamas as Palestine’s ideal representative and resistor against Israel." bron
Die surveys kun je overigens hier vinden. Interessante kost.

Zijn hier bewijzen van of moeten we hem maar geloven?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Walgelijk, wat een volk, ongekend dit.

Ik ben geen fan van vochtig, ik hou het liever droog.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik spreek vanuit een helikopterview. Kan ik je ook aanraden. Dat houdt je objectief en vochtig.

Ja tuurlijk. De white house is er alleen voor whites. Deze wereld is niet voor jou. Wil je een tissue?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zullen wel blanke Amerikanen zijn geweest...

Ad live topic, 21:35 :quote:

Ik geloof het wel maar ben benieuwd naar de bron.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn hier bewijzen van of moeten we hem maar geloven?

Niet romig?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik spreek vanuit een helikopterview. Kan ik je ook aanraden. Dat houdt je objectief en vochtig.

nee, dat ws omdat ze compleet weigerden mee te werken, omdat ze alles wilden. sluit je ogen niet voor wat ze eigenlijk willen, de palestijen. gewoon, alles. dat zeggen ze ook gewoon.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:05 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, dat was vermoedelijk door het landje pik door Westers bemoeienis. As usual.

Weersomstandigheden helpen niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:42 schreef PS. het volgende:
Ik vind het de laatste uren behoorlijk rustig in Gaza op de streams. Terwijl het er de afgelopen dagen toch best tekeer ging in de nachten.

Waar moeten ze heen dan?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:40 schreef mascara-klodder het volgende: [..] Er is toch verteld dat ze weg moeten wezen.

Johan Derksen. Echt de man die bekend staat om z’n verstandige opmerkingen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
Ik kan dit niet geloven, is dit het sentiment in NL?
[ twitter ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |