Dat was zoveelste concessie richting de Palestijnen en onderdeel van een overeenkomst met de VS. Dit willen velen dus ook zien mbt de Westelijke Jordaanoever en Jeruzalem, totale etnische homogeniteit voor de Palestijnen, waar je dan tegenover Israël hebt als multiculturele en multireligieuze samenleving. Een bespottelijke dubbele standaard natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Stomme vraag wellicht maar waarom heeft Israël die bezetting van de Gazastrook in 2005 eigenlijk opgeheven? @:Howardroark
Nee hoor, die was er toch al. Zo zit die cultuur simpelweg in elkaar. Hamas heeft al opgeroepen dat ze alle Joden (en trouwens ook christenen) willen uitroeien. Dat heeft niets meer te maken met Israël.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:50 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nieuwe generaties met nog meer haat.
Helaas heeft Israël de gehele politieke realiteit van de joden in het midden oosten verneukt. Ga vooral in gesprek met Sefardische joden over het onderwerp.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat in overige moslimlanden joodse mensen vrolijk en vrij kunnen leven?
Als ze de capaciteit zouden hebben van Rusland zouden ze het vol overtreffen ja.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:56 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook wel alles zo'n beetje langs zien komen in de UKR-RUS oorlog aan gruwelijkheden.
Ben wel benieuwd waar Ludovico aan denkt. Moet toch wel een knappe prestatie zijn van die Palestijnen om Rusland te overtreffen.
Hahaha geniaal.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
İk word ook wel eens gezien als Hollander of zelfs een Pool. Was een keer bij een Koerdische buurtsuper, toen ik zei dat ik Turk was, moest ie lachen en zei dat ik eruit zag als een Hollander
Omdat die natuurlijk hun kans schoon zagen en meteen hun jodenhaat deden ventileren door ze aan te vallen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt heel stom, maar waarom is/wordt Libanon precies betrokken in dit conflict?
is er iemand die ze gaat missen dan? Volgens mij wil niemand iets met ze te maken hebben meer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een tactische kernbom op Gaza mikken? Beetje uitkienen dat de schokgolf niet de grens over gaat. Iedereen in Gaza mag wel dood als ik de tendens een beetje volg hier en elders.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:03 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Hahaha geniaal.
In Turkije geloofde niemand dat ik naast mijn moeder liep.. Ze zeiden allemaal 'you lucky boy' omdat ze dachten dat ik met een oudere Europese vrouw was getrouwd.![]()
Zo zie je maar weer dat uiterlijk soms helemaal niets zegt.
Nee die had ik idd niet gezien, bedankt voor het delen. Een beetje onpersoonlijk statement, maar ja, ze is in het publiek ook niet een erg hartelijk overkomend persoon.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Die veroordeelde het terroristische geweld direct dezelfde dag. En steunt daarbij Israël in haar recht op zelfverdediging.
Niet gezien?
[ twitter ]
Maar eigenlijk mis ik onze minister van BuZa. En niet die van FIN.
Nee, dat was vermoedelijk door het landje pik door Westers bemoeienis. As usual.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:56 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik negeer niets.
toen de britten israel en palestina verdeelde, verklaarde de palestijnen israel de oorlog en zworen ze allemaal de zee in te drijven. was dat ook omdat ze zo onderdrukt waren?
Dooddoener.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als de rest zo'n garden is, waarom woon je dan hier?
de tunnelcomplexen onder heel gaza stadquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat valt er nu eigenlijk aan te vallen door Israël?
Je pakt de (on)officiële gebouwen en infrastructuur van Hamas en gooit dit plat?
Daarna de woningen van "high value targets", en dan?
Oef ja.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:57 schreef Bensel het volgende:
Zo, paar beste knallen net op de livestream, lijkt erop dat men nu wat minder voorzichtig is
Je hebt schijnbaar afgelopen weekend de beelden gemist, waar Palestijnen in Israëlische dorpen exact hetzelfde deden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar jij denkt van niet?
Ik zal je de filmpjes van Wagner waarin mensen met grote hamers bewerkt worden trouwens besparen.
Het is ook zo cheap om te mopperen dat het Westen zo vreselijk is vanuit je leunstoel in het Westen, terwijl massa's mensen uit Afrika en het Midden-Oosten kun leven wagen om hier te komen.quote:
Heiligheid is sowieso door een mens verzonnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |