Bahquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Dit zal Sigrid Kaag niet leuk vinden. Iemand iets van haar gehoord trouwens?
Dat lijkt me schromelijk overdreven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:29 schreef Bensel het volgende:
[..]
moet je nagaan. 700 mijoen voor een gebied zo groot als de gemeente ede. 350 euro voor iedere persoon daar, per jaar. En dat is enkel de EU, nog niet eens de aparte lidstaten of andere landen. Dat gebied had een futuristisch utopia kunnen zijn
Lolquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is best veel toerisme daar dacht ik hoor wij hadden ooit een tripje geplanned staan om er te gaan ijshockeyen en te gaan sightseeen
ging niet door vanwege de tweede entifadah ofzo
Absoluut.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:29 schreef Bensel het volgende:
[..]
moet je nagaan. 700 mijoen voor een gebied zo groot als de gemeente ede. 350 euro voor iedere persoon daar, per jaar. En dat is enkel de EU, nog niet eens de aparte lidstaten of andere landen. Dat gebied had een futuristisch utopia kunnen zijn
Ik snap ook niet waar wij ons mee bemoeien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:29 schreef Momo het volgende:
Hijsen Israëlische vlag bij overheidsgebouwen zorgt voor verdeelde reacties
heel verhaal
Je kan beter eens op een kaart gaan kijken. Palestina is niet alleen Gazaquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:29 schreef Bensel het volgende:
[..]
Hoe leuk hoe je alles ervoor negeert. Hoe leuk dat je alle beperkingen negeert. Mensen vertonen dit gedrag niet voor niets.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
israel heeft gaza aan de palestijnen gegeven in 2005. al hun troepen weg, alle nederzettingen ontruimd. en gaza werd een democratie. toen won hamas de verkiezingen met oorlogsretoriek en beeindigde de democratie. en sindsdien vallen ze israel regelmatig aan. israel kan dan niet anders dan de grenzen sluiten, want anders krihgen ze constant dit soort aanvallen.
en al die tijd, vergeten mensen ook nogal eens, stuurt israel nog steeds voedsel, water electrisicteit en medicijnen naar gaza.
Logisch.quote:
Klopt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:27 schreef Ronald het volgende:
[..]
Als je normaal in Israel loopt, voelt het niet heel anders dan Griekenland of iets dergelijks.
Zij vechten ook voor jouw vrijheid. Die Palestijnen zijn enger dan de Russen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:33 schreef Joppiez het volgende:
Ik snap ook niet waar wij ons mee bemoeien.
Hoe je het ook wendt of keert, Israel onderdrukt jarenlang het Palestijnse volk. Ik zelf, super Hollands trouwens, wil daar niet mee geassocieerd worden. Laat ze het lekker uitzoeken daar.
en dan wat?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hoe leuk hoe je alles ervoor negeert. Hoe leuk dat je alle beperkingen negeert. Mensen vertonen dit gedrag niet voor niets.
Ze nu toegang tot eten, drinken en elektriciteit weghalen stookt het vuur nog meer op.
Meneer kan heel boos worden maar het klopt als een bus. Een groot deel van de niet-Westerse landen bestaat uit barbaarse culture vol geweld.quote:
Wij gingen een week naar kollumerpompquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:27 schreef Momo het volgende:
[..]
10-15 jaar geleden kon je bij ons kiezen tussen Londen, Parijs en Rome. Israël is wel weer stap verder ja.
geobsedeerdquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Joden zijn niet blankquote:
USA likely is already (getting) present, and stating the previous, because they want to A: Avoid them participating. B: If they will get rid of Iranian dictators.quote:
Jammer voor haar dan. Ik heb nog niets van haar gezien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:34 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Klopt.
Libanon voelt op sommige plekken ook als Griekenland.
Voorbeeldje
Ondanks dat het in een hele gevaarlijke regio ligt, kan je in tijden van vrede wel op vakantie denk ik.
probleem is een beetje dat de boel ieder moment zonder waarschuwing in de fik kan vliegen, daar is dit weekend wel weer een goed voorbeeld vanquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:34 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Klopt.
Libanon voelt op sommige plekken ook als Griekenland.
Voorbeeldje
Ondanks dat het in een hele gevaarlijke regio ligt, kan je in tijden van vrede wel op vakantie denk ik.
onderschat de hivemind van FOK! nimmerquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het begint er haast op te lijken dat we het Israëlisch-Palestijnse conflict niet op gaan lossen in dit topic.
En dan mogen wij de miljoenen vluchtelingen op gang vangen zekerquote:
Die Palestijnen komen niet eens in de buurt in wat die Russen in Oekraine uitgevreten hebben. Maar ik heb ff gelachen, thx.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zij vechten ook voor jouw vrijheid. Die Palestijnen zijn enger dan de Russen.
Ik ben benieuwd of dat een beetje klopt. Lange tijd stond Israël bovenaan de lijstjes met meeste "subsidie" per jaar terwijl ze ook in de top 20 rijkste landen ter wereld stonden. (Geen wanklank vanuit mij)quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:33 schreef Homey het volgende:
[..]
Absoluut.
Palestina per hoofd van de bevolking heeft by far de meeste subsidie gekregen van de ganse wereld ooit.
Als Hamas niet louter bezig was met slachten in de vorm van een terroristische jodenhaatcampagne, maar realistische humanitaire doelen had dan had je misschien een punt gehad.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hoe leuk hoe je alles ervoor negeert. Hoe leuk dat je alle beperkingen negeert. Mensen vertonen dit gedrag niet voor niets.
Ze nu toegang tot eten, drinken en elektriciteit weghalen stookt het vuur nog meer op.
Je kan beter bij Wobke Hoekstra gaan kijken, die is immers van BuZa. Kaag niet zoals je hopelijk wel weet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Misschien Iran ook wel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:36 schreef ludovico het volgende:
Dat de VS dat niet bij Oekraine deed om de Russen weg te jagen zegt overigens ook wat, hoewel dat wel een kernmacht is.
Dat is gewoon deterrence natuurlijk. Je weet dat pas als het daadwerkelijk gebeurd.quote:
Even wat meer gelezen van hem maar hij heeft een licht verholen extremistisch standpunt.quote:
Vanwege de schaal, allicht, als je dat alles optelt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:38 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die Palestijnen komen niet eens in de buurt in wat die Russen in Oekraine uitgevreten hebben. Maar ik heb ff gelachen, thx.
Veel verder dan het Midden-Oosten platwalsen zijn we nog niet gekomen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
onderschat de hivemind van FOK! nimmer
We’re Jews, We’re Not White, We Define Ourselvesquote:
Ik moet het nog met je oneens zijn ook, denk dat die Palestijnen echt wreder zijn dan de Russen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:38 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die Palestijnen komen niet eens in de buurt in wat die Russen in Oekraine uitgevreten hebben. Maar ik heb ff gelachen, thx.
Ook Naar Grease de musical in Londen geweest zekerquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:27 schreef Momo het volgende:
[..]
10-15 jaar geleden kon je bij ons kiezen tussen Londen, Parijs en Rome. Israël is wel weer stap verder ja.
We Will Rock You musicalquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ook Naar Grease de musical in Londen geweest zeker
Het is maar hoe het bekijkt. Anno nu worden de joden over het algemeen gezien als onderdeel van de westerse beschaving. Daarom associëren zoveel westerlingen zich met Israël. Zie al die users in dit topic. Die associatie is niet "racial" maar "civilizational".quote:
Hamas heeft geen nucleaire duikboten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik moet het nog met je oneens zijn ook, denk dat die Palestijnen echt wreder zijn dan de Russen.
Ik denk dat we sowieso wel zonder dit 'wedstrijdje' kunnen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik moet het nog met je oneens zijn ook, denk dat die Palestijnen echt wreder zijn dan de Russen.
Kunnen ze toch gewoon uit Egypte halen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:46 schreef Sledgehammer. het volgende:
Toch triest om 2 miljoen mensen uit te sluiten van elektriciteit en dat er geen eten en brandstof etc meer heengaat.
Hoe enger dan? Bedoel je verkrachten en onthoofden enzo met die enge dingen? Dat doen die Russische soldaten toch net zo goed..quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vanwege de schaal, allicht, als je dat alles optelt.
Die Moslims extremisten zijn heel wat enger dan gemiddeld Schietvlees uit Rusland.
Denk dat verschillende groepen daar ook wel weer anders over denken. Ook genoeg joden die niet donker haar en olijfkleurige huid hebben. En dan heb je ook nog eens bepaalde groepen zoals Ethiopische joden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We’re Jews, We’re Not White, We Define Ourselves
https://jewishjournal.com(...)we-define-ourselves/
Kaag is getrouwd met een Palestijn dus een groep mensen (zoals Homey) die vrijheid van meningsuiting, diversiteit, wederzijds respect en vrijheid erg hoog in het vaandel hebben staan die vinden het moeilijk daarmee om te gaanquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan beter bij Wobke Hoekstra gaan kijken, die is immers van BuZa. Kaag niet zoals je hopelijk wel weet.
Ja ze geloven in democratie, vrijheid, wetenschap, mensenrechten enzo. In tegenstelling tot grote delen van de rest van de wereld.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is maar hoe het bekijkt. Anno nu worden de joden over het algemeen gezien als onderdeel van de westerse beschaving. Daarom associëren zoveel westerlingen zich met Israël. Zie al die users in dit topic. Die associatie is niet "racial" maar "civilizational".
Beetje maar hehequote:Op maandag 9 oktober 2023 16:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Even wat meer gelezen van hem maar hij heeft een licht verholen extremistisch standpunt.
Hahaha, ik begrijp je. Cultureel zal het best boeiend zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is een beetje dat de boel ieder moment zonder waarschuwing in de fik kan vliegen, daar is dit weekend wel weer een goed voorbeeld van
ik wil er nog wel eens heen maar ja ... ook weer niet
volgens mij zijn ze nog reservisten aan het oproepenquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:43 schreef Jimbo het volgende:
Wat is de verdeling eigenlijk? stel israel doet nu een tegenoffensief, hebben ze een beetje de mankrachten ervoor of gaat het voornamelijk van alle kanten bommen gooien worden?
Tja, dat is heel lastig in te schatten. Ze hebben veel troepen maar of het genoeg is om (zonder gigantische verliezen) heel Gaza aan kant te maken is de vraag.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:43 schreef Jimbo het volgende:
Wat is de verdeling eigenlijk? stel israel doet nu een tegenoffensief, hebben ze een beetje de mankrachten ervoor of gaat het voornamelijk van alle kanten bommen gooien worden?
'een Palestijn' =/= 'dus een groep mensen'.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kaag is getrouwd met een Palestijn dus een groep mensen die vrijheid van meningsuiting, diversiteit, wederzijds respect en vrijheid erg hoog in het vaandel hebben staan die vinden het moeilijk daarmee om te gaan
Ik heb het vermoeden dat ze zich aan het klaar maken zijn om Gaza plat te gooien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:43 schreef Jimbo het volgende:
stuk of 300k las ikquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nog reservisten aan het oproepen
ik ga naar Litouwenquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:44 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Hahaha, ik begrijp je. Cultureel zal het best boeiend zijn.
Ik kreeg al een paniekaanval toen ik ergens in 2016 in Londen was, ik zat in de metro toen er ineens een Pakistaan met een moslimbaard de metro in stapte, en hij had een koffertje bij zich.
Is niks gebeurt hoor, maar je bent toch meer op je hoede in dat soort steden, ik ga volgend jaar lekker op vakantie in Drenthe, fietsen over de heide.
Die veroordeelde het terroristische geweld direct dezelfde dag. En steunt daarbij Israël in haar recht op zelfverdediging.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer voor haar dan. Ik heb nog niets van haar gezien.
Ik las dat ze 300.000 reservisten aan het oproepen zijn. Geen idee hoe het met hun ervaring/conditie zit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:43 schreef Jimbo het volgende:
Klopt. Etnische grenzen zijn lastig af te bakenen. Als je alleen zou kijken naar de exacte kleur van de huid, zouden sommige Mocros en Toerkoes ook "wit" kunnen zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat verschillende groepen daar ook wel weer anders over denken. Ook genoeg joden die niet donker haar en olijfkleurige huid hebben. En dan heb je ook nog eens bepaalde groepen zoals Ethiopische joden.
Denk je werkelijk!?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:42 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hoe enger dan? Bedoel je verkrachten en onthoofden enzo met die enge dingen? Dat doen die Russische soldaten toch net zo goed..
Maar ok, dan is gaza plat, en dan? Hoe staat de USA hier in bijvoorbeeld? Gaan die vol israel helpen of een beetje aan de grens wachten tot beide kanten zwak zijn en dan een grote 'vredesmissie' starten of iets?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, dat is heel lastig in te schatten. Ze hebben veel troepen maar of het genoeg is om (zonder gigantische verliezen) heel Gaza aan kant te maken is de vraag.
400k soldaten in totaal ofzo, maar ze moeten een berg achter de hand houden in het noorden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:43 schreef Jimbo het volgende:
Ze zijn altijd outsiders geweest historisch gezienquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is maar hoe het bekijkt. Anno nu worden de joden over het algemeen gezien als onderdeel van de westerse beschaving. Daarom associëren zoveel westerlingen zich met Israël. Zie al die users in dit topic. Die associatie is niet "racial" maar "civilizational".
Beetje dubbel voor Iran aangezien de USA aan de kant van Khomeini stond.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
USA likely is already (getting) present, and stating the previous, because they want to A: Avoid them participating. B: If they will get rid of Iranian dictators.
Win/win voor Israël, 2 kanten front en oorlog met die landen erbij is kleiner geworden alleen al vanwege het dreigement.
Dat de VS dat niet bij Oekraine deed om de Russen weg te jagen zegt overigens ook wat, hoewel dat wel een kernmacht is.
Ja dat blijktquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ze geloven in democratie, vrijheid, mensenrechten
Kan mooi naar Oekraïne.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:25 schreef Momo het volgende:
EU schort alle geldstromen naar Palestijnen op
Met onmiddellijke ingang schort de Europese Commissie alle geldstromen naar de Palestijnen op. Dat kondigt de Hongaarse Eurocommissaris Oliver Varhelyi aan.
Jaarlijks gaat het om zo'n 691 miljoen euro. "Alle begrotingsvoorstellen worden tot nader order uitgesteld en hulpprojecten moeten tegen het licht worden gehouden", aldus de Eurocommissaris. Vragen over wat deze stap betekent voor alle humanitaire hulp aan Palestijnen, werden niet onmiddellijk beantwoord.
ik vermoed dat de VS helemaal niets gaan doen, als ze nog wat over hebben na Oekraine zullen ze de munitievoorraden aanvullen en op een gegeven moment zal er iemand met een briljant vredesplan komen dat toch niet gaat werken en dan is het weer een paar jaar relatief stilquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar ok, dan is gaza plat, en dan? Hoe staat de USA hier in bijvoorbeeld? Gaan die vol israel helpen of een beetje aan de grens wachten tot beide kanten zwak zijn en dan een grote 'vredesmissie' starten of iets?
Ik ben zo niet thuis in dit conflict, maar na wat gelezen te hebben snap ik er nog minder van heb ik het idee
Veel is nog onduidelijk. Kan alle kanten op nog.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar ok, dan is gaza plat, en dan? Hoe staat de USA hier in bijvoorbeeld? Gaan die vol israel helpen of een beetje aan de grens wachten tot beide kanten zwak zijn en dan een grote 'vredesmissie' starten of iets?
Ik ben zo niet thuis in dit conflict, maar na wat gelezen te hebben snap ik er nog minder van heb ik het idee
quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer voor haar dan. Ik heb nog niets van haar gezien.
quote:
In 2005 zijn die keihard aangepakt en zijn alle 21 nederzettingen in de Gazastrook volledig afgebroken. De Gazastrook kreeg zelfbestuur. Het bedankje van de Palestijnen? Raketten richting Israël.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat je ze voornamelijk kan aanrekenen is dat ze de illegale nederzettingen van die extremistische joden gedogen en niet aanpakken. Dat is gewoon een big fuck up als je vrede zou willen.
Zolang Israël niet teveel (en vooral: bewust) burgerslachtoffers maakt vindt USA dit doorgaans prima. Ik denk dat die er niet veel op tegen hebben als er een Israëlische bezettingsmacht in Gaza komt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mooi, HeSSbollah moet ook dood.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:48 schreef Discombobulate het volgende:
Liveblog NOS zegt dat Israël doelen in Libanon aanvalt met gevechtshelikopters.
Nieuwe generaties met nog meer haat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan wat?
gaan ze kinderen vermoorden en muziekfestivalletjes platschieten?
Maar jij denkt van niet?quote:
Zeker. Het is alleen soms lastig die principes in de praktijk te brengen als je telkens wordt aangevallen door een bepaalde bloeddorstige groep.quote:
Er is meer dan Hamas daar he. Dat snap je wel, mag ik hopen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als Hamas niet louter bezig was met slachten in de vorm van een terroristische jodenhaatcampagne, maar realistische humanitaire doelen had dan had je misschien een punt gehad.
Die raketten missen toch altijd.quote:
vanwege een gebrek aan water?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:50 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nieuwe generaties met nog meer haat.
Het feit dat Kaag is getrouwd met een Arabier zorgt ervoor dat een bepaalde kamp in Nederland haar wegzet als "terrorist". Het heeft niks te maken met feitelijkheden over haar gedrag.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Die veroordeelde het terroristische geweld direct dezelfde dag. En steunt daarbij Israël in haar recht op zelfverdediging.
Niet gezien?
[ twitter ]
Maar eigenlijk mis ik onze minister van BuZa. En niet die van FIN.
Vind het wel een fascinerende discussie daar niet van, maar denk niet dat het hier thuishoort?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat verschillende groepen daar ook wel weer anders over denken. Ook genoeg joden die niet donker haar en olijfkleurige huid hebben. En dan heb je ook nog eens bepaalde groepen zoals Ethiopische joden.
Ik vind het vreemd dat ik je dit moet uitleggen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
vanwege een gebrek aan water?
terwijl het bommen regent?
Als de rest zo'n garden is, waarom woon je dan hier?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dit is dus die witte superioriteitsdenken wat de witte man met zich meedraagt bij alles wat hij doet. Daarom borrel, "Europe is a garden everywhere else a jungle"
Je bent echt wereldvreemd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:44 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Hahaha, ik begrijp je. Cultureel zal het best boeiend zijn.
Ik kreeg al een paniekaanval toen ik ergens in 2016 in Londen was, ik zat in de metro toen er ineens een Pakistaan met een moslimbaard de metro in stapte, en hij had een koffertje bij zich.
Is niks gebeurt hoor, maar je bent toch meer op je hoede in dat soort steden, ik ga volgend jaar lekker op vakantie in Drenthe, fietsen over de heide.
Witte Marokkanen heb ik niet vaak gezien, maar tijdens mijn vakantie in Marmaris had ik genoeg Turken gezien die ook zo Europees konden zijn, niet alleen Grieks/ Bulgaars, maar ook een dame met groene ogen en blond haar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Klopt. Etnische grenzen zijn lastig af te bakenen. Als je alleen zou kijken naar de exacte kleur van de huid, zouden sommige Mocros en Toerkoes ook "wit" kunnen zijn.
Dat je wordt aangevallen zal niks te maken hebben met de bezetting zeker. Wat een realiteit leef jij in?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker. Het is alleen soms lastig die principes in de praktijk te brengen als je telkens wordt aangevallen door een bepaalde bloeddorstige groep.
Het lijkt mij dat als ze flink bommen gaan gooien dat er ook veel slachtoffers komen (van alle kanten). Maar geen idee hoe hun daar verder in staan, heb het idee dat ze het liefst overal een vinger in de pap hebben iig.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zolang Israël niet teveel (en vooral: bewust) burgerslachtoffers maakt vindt USA dit doorgaans prima. Ik denk dat die er niet veel op tegen hebben als er een Israëlische bezettingsmacht in Gaza komt.
Ja, dat is het enige wat me wel duidelijk isquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel is nog onduidelijk. Kan alle kanten op nog.
In theorie kon de USA op 6 plekken tegelijk grootschalige oorlog voeren toch? Dan zou je zeggen dat UE en dit peanuts zou moeten zijn....quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vermoed dat de VS helemaal niets gaan doen, als ze nog wat over hebben na Oekraine zullen ze de munitievoorraden aanvullen en op een gegeven moment zal er iemand met een briljant vredesplan komen dat toch niet gaat werken en dan is het weer een paar jaar relatief stil
Bizar gezicht die regenboog, met aan het eind ervan een... dikke explosie.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:54 schreef Bensel het volgende:
Het regent wat in gaza, kunnen ze gelijk het opvangen
Om dezelfde reden waarom jij hier woont...quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als de rest zo'n garden is, waarom woon je dan hier?
Ach, toen Kaag direct dit geweld veroordeelde sliepen die geobsedeerde mensen hier waarschijnlijk nog.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het feit dat Kaag is getrouwd met een Arabier zorgt ervoor dat een bepaalde kamp in Nederland haar wegzet als "terrorist". Het heeft niks te maken met feitelijkheden over haar gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |