En dan mogen wij de miljoenen vluchtelingen op gang vangen zekerquote:
Die Palestijnen komen niet eens in de buurt in wat die Russen in Oekraine uitgevreten hebben. Maar ik heb ff gelachen, thx.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zij vechten ook voor jouw vrijheid. Die Palestijnen zijn enger dan de Russen.
Ik ben benieuwd of dat een beetje klopt. Lange tijd stond Israël bovenaan de lijstjes met meeste "subsidie" per jaar terwijl ze ook in de top 20 rijkste landen ter wereld stonden. (Geen wanklank vanuit mij)quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:33 schreef Homey het volgende:
[..]
Absoluut.
Palestina per hoofd van de bevolking heeft by far de meeste subsidie gekregen van de ganse wereld ooit.
Als Hamas niet louter bezig was met slachten in de vorm van een terroristische jodenhaatcampagne, maar realistische humanitaire doelen had dan had je misschien een punt gehad.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hoe leuk hoe je alles ervoor negeert. Hoe leuk dat je alle beperkingen negeert. Mensen vertonen dit gedrag niet voor niets.
Ze nu toegang tot eten, drinken en elektriciteit weghalen stookt het vuur nog meer op.
Je kan beter bij Wobke Hoekstra gaan kijken, die is immers van BuZa. Kaag niet zoals je hopelijk wel weet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Dit zal Sigrid Kaag niet leuk vinden. Iemand iets van haar gehoord trouwens?
Misschien Iran ook wel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:36 schreef ludovico het volgende:
Dat de VS dat niet bij Oekraine deed om de Russen weg te jagen zegt overigens ook wat, hoewel dat wel een kernmacht is.
Dat is gewoon deterrence natuurlijk. Je weet dat pas als het daadwerkelijk gebeurd.quote:
Even wat meer gelezen van hem maar hij heeft een licht verholen extremistisch standpunt.quote:
Vanwege de schaal, allicht, als je dat alles optelt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:38 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die Palestijnen komen niet eens in de buurt in wat die Russen in Oekraine uitgevreten hebben. Maar ik heb ff gelachen, thx.
Veel verder dan het Midden-Oosten platwalsen zijn we nog niet gekomen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
onderschat de hivemind van FOK! nimmer
We’re Jews, We’re Not White, We Define Ourselvesquote:
Ik moet het nog met je oneens zijn ook, denk dat die Palestijnen echt wreder zijn dan de Russen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:38 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die Palestijnen komen niet eens in de buurt in wat die Russen in Oekraine uitgevreten hebben. Maar ik heb ff gelachen, thx.
Ook Naar Grease de musical in Londen geweest zekerquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:27 schreef Momo het volgende:
[..]
10-15 jaar geleden kon je bij ons kiezen tussen Londen, Parijs en Rome. Israël is wel weer stap verder ja.
We Will Rock You musicalquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ook Naar Grease de musical in Londen geweest zeker
Het is maar hoe het bekijkt. Anno nu worden de joden over het algemeen gezien als onderdeel van de westerse beschaving. Daarom associëren zoveel westerlingen zich met Israël. Zie al die users in dit topic. Die associatie is niet "racial" maar "civilizational".quote:
Hamas heeft geen nucleaire duikboten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik moet het nog met je oneens zijn ook, denk dat die Palestijnen echt wreder zijn dan de Russen.
Ik denk dat we sowieso wel zonder dit 'wedstrijdje' kunnen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik moet het nog met je oneens zijn ook, denk dat die Palestijnen echt wreder zijn dan de Russen.
Kunnen ze toch gewoon uit Egypte halen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:46 schreef Sledgehammer. het volgende:
Toch triest om 2 miljoen mensen uit te sluiten van elektriciteit en dat er geen eten en brandstof etc meer heengaat.
Hoe enger dan? Bedoel je verkrachten en onthoofden enzo met die enge dingen? Dat doen die Russische soldaten toch net zo goed..quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vanwege de schaal, allicht, als je dat alles optelt.
Die Moslims extremisten zijn heel wat enger dan gemiddeld Schietvlees uit Rusland.
Denk dat verschillende groepen daar ook wel weer anders over denken. Ook genoeg joden die niet donker haar en olijfkleurige huid hebben. En dan heb je ook nog eens bepaalde groepen zoals Ethiopische joden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We’re Jews, We’re Not White, We Define Ourselves
https://jewishjournal.com(...)we-define-ourselves/
Kaag is getrouwd met een Palestijn dus een groep mensen (zoals Homey) die vrijheid van meningsuiting, diversiteit, wederzijds respect en vrijheid erg hoog in het vaandel hebben staan die vinden het moeilijk daarmee om te gaanquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan beter bij Wobke Hoekstra gaan kijken, die is immers van BuZa. Kaag niet zoals je hopelijk wel weet.
Ja ze geloven in democratie, vrijheid, wetenschap, mensenrechten enzo. In tegenstelling tot grote delen van de rest van de wereld.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is maar hoe het bekijkt. Anno nu worden de joden over het algemeen gezien als onderdeel van de westerse beschaving. Daarom associëren zoveel westerlingen zich met Israël. Zie al die users in dit topic. Die associatie is niet "racial" maar "civilizational".
Beetje maar hehequote:Op maandag 9 oktober 2023 16:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Even wat meer gelezen van hem maar hij heeft een licht verholen extremistisch standpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |