Niet verassend.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
Ik kan dit niet geloven, is dit het sentiment in NL?
[ twitter ]
Maar er is absoluut geen probleem met deze nieuwkomersquote:
we hebben geen reden om daar aan te twijfelen. Integendeel zelfs. Dit weekend heeft laten zien dat Hamas dit en andere bizarre gewelddadigheden gewoon doet en ook heeft aangekondigd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn hier bewijzen van of moeten we hem maar geloven?²
Nee. Oprecht de enige groep waarvan ik wist dat die dit sentiment hebben is Bij1 + radicale vleugel GL. Dit is nieuw.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
In dat geval is het écht tijd dat hij ten prooi valt aan de cancelcultuur.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
ticking timebombquote:
Het mooiste is nog wel dat hij 'Joden' gebruikt voor 'israelis'. Ik kijk normaal nooit naar die gluiperd, maar elke keer als ik iets uit zijn mond hoor bevestigt hij weer dat hij niet deugt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Ik vind het ongelooflijk. Het is verkrachtend, moordend en onthoofdend tuig.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Oprecht de enige groep waarvan ik wist dat die dit sentiment hebben is Bij1 + radicale vleugel GL. Dit is nieuw.
Ja sorry ik moet wat vaker mee posten over moslims en asielzoekers. Gaat gebeurenquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij zuigt in veel topics in NWS. Al een paar jaar.
Hopelijk gebeurt het niet, maar: als Hezbollah aanvalt, zal Israël Syrië aanvallen m.b.v. de VS. (Waarom Syrië en niet Libanon is me niet geheel duidelijk, maar goed, het ligt naast elkaar en veel Hezbollah-strijders zijn getraind in Syrië). Assad wordt weer gesteund door Rusland en Iran. Dus ja, dat zijn nogal veel lonten in een kruitvat die dan kunnen ontbranden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wie gaat er nog meer vechten dan? En waar?
fvd zie ik eerder een tegenovergestelde stelling innemen.quote:
Ziekquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:54 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJ3DHwFg/
Ouders van twee ontvoerde meisjes gebeld en getreiterd. Doet me denken aan die Deense meisjes wiens hoofden als voetballen geëindigd waren waarvan de ouders gebeld werden.
Wat is jou obsessie met blank de laatste tijd? Je zit alleen maar te zeveren over witte mannen en witte hypocrisie. Ben je vergeten dat je maar gewoon een simpele Turk bent met dezelfde huidskleur als ik? Je hebt notabene in deze topicreeks zelf lopen verkondigen dat mensen jou inschatten als een Nederlander. Wat ben jij in hemelsnaam voor een dramaqueen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zullen wel blanke Amerikanen zijn geweest...
Juist. Er wonen iets van anderhalf miljoen Moslims in Israel. Dit is echt zo fout.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het mooiste is nog wel dat hij 'Joden' gebruikt voor 'israelis'. Ik kijk normaal nooit naar die gluiperd, maar elke keer als ik iets uit zijn mond hoor bevestigt hij weer dat hij niet deugt.
https://nos.nl/artikel/24(...)-en-waarom-die-werktquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:54 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
fvd zie ik eerder een tegenovergestelde stelling innemen.
Aan de andere kant; antisemitisme is niet meer geheel uitgeroeid onder rechts, maar dat is heel erg ondergronds. Daar zal het wel vandaan komen, en dan had ik Johan echt veel hoger ingeschat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het ongelooflijk. Het is verkrachtend, moordend en onthoofdend tuig.
" De joden hebben er zelf om gevraagd"
Echt ongelooflijk .
Wat een stoere meid.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Wekker morgen om 6.30 uur dus nu echt bedtijd.
Opgebaarde en de rest van de teringkneusjes: val dood.
Dit is nou precies wat Hamas wilde bereiken. En dat hebben ze best slim gespeeld.quote:
BAMquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
BAM!!!! Ik wil graag 2 mensen aanwijzen als bazen van deze week!
• Johan Derksen
• Berber van der Woude
Ruggengraat van massief edelmetaal.²
ondanks dat alsnog. Gideon is joods, Baudet's vrouw ook.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-en-waarom-die-werkt
Dan bedoelt hij natuurlijk etnische joden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist. Er wonen iets van anderhalf miljoen Moslims in Israel. Dit is echt zo fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |