Ik weet het niet zeker, maar ik heb zomaar het idee dat jij Johan Derksen wel een leuke kerel vindt die ook nog eens een ruggengraat heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met zulke ruggengraten kun je wolkenkrabbers funderen. Ik wil niet chargeren maar ik bewonder de beste man.
Op dit moment is het meer dat ik achter de Isralische bevolking sta dan de Isralische staat zelf zeg maar want daar ben ik nooit zo fan van geweest. De steun voor terreur gedijt toch wel bij menselijke onderdrukking en het schenden van burgerrechten en daar heeft het land zich absoluut schuldig aan gemaakt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eens maar het blijft staan dat Isral niet vrijuit gaat betreffende het onderdrukken van die gebieden. En dat mag en moet benoemd worden en kan hand in hand gaan met het steunen van Isral en het veroordelen van Hamas.
Moet je even je wekker rond 4:00 zettenquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:13 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik hoor vooral de hele tijd dat irritante vliegtuig op de achtergrond
Mwah, filmpje eindigt met de dooddoener "de Joden hebben er een beetje zelf om gevraagd". Denk dat je dit net zo goed, of nog meer, over de Palestijnen kunt zeggen. Als die zich geweldloos hadden verzet zouden zij nu heersen over het gebied zoals de zwarten in Zuid Afrika. Maar daar zijn ze te trots voor.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:08 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Gaat het over dit filmpje van Johan Derksen?
[ twitter ]
ezels zien duivels, hanen zien engelenquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:10 schreef Lothiriel het volgende:
On a different note, waarom hebben de reageerders op die stream van Gaza stad het de hele tijd over een haan? Ik volg niet denk ik
Ja, ik schreeuw het niet van de daken en liet nog wat ruimte voor twijfel. Maar je hebt het bij het juiste eind.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik heb zomaar het idee dat jij Johan Derksen wel een leuke kerel vindt die ook nog eens een ruggengraat heeft.
Haha zo gek ben ik nu ook weer niet, moet werken morgenquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet je even je wekker rond 4:00 zettenGaat maar door dat kreng.
Warren gejank hier. Hij heeft toch gewoon gelijk? Hij doelt alleen op de onderdrukking van de afgelopen jaren, Isral is echt geen lieverdje.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:08 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[ twitter ]
Als CIDI dit hoort....quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:08 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[ twitter ]
Ik denk het wel. En ik denk dat zo'n Wilders misbruik gaat maken van de situatie. Akelig eigenlijk, want dan ga je letterlijk over lijken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:15 schreef capricia het volgende:
Denken jullie trouwens dat dit impact op onze verkiezingen gaat hebben? Het is nog niet voorbij deze gebeurtenis, dit duurt nog wel even.
Er loopt daar ergens een kukelende haan. Natuurlijk is hij nu ergens aan het slapen, al grappen sommige dat hij inmiddels overleden is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:10 schreef Lothiriel het volgende:
On a different note, waarom hebben de reageerders op die stream van Gaza stad het de hele tijd over een haan? Ik volg niet denk ik
En met apartheid is niks mis, ik vind dat steeds meer een betere oplossing.quote:
Dat zat allemaal opgekropt denk ik, als moddereter moest ze natuurlijk keurig blijven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:11 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je gaat wel lekker los zonder blauwe kleurtje!
Nee. Tenzij deze oorlog voor ons economische gevolgen gaat hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:15 schreef capricia het volgende:
Denken jullie trouwens dat dit impact op onze verkiezingen gaat hebben? Het is nog niet voorbij deze gebeurtenis, dit duurt nog wel even.
Ik denk dat het electoraat verder naar rechts gaat opschuiven. En dat vooral partijen rechts van de VVD hievan kunnen profiteren. En de VVD ook.
Ik denk dat ik hierdoor ga stemmen op de VVD met minder tegenzin.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:15 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het electoraat verder naar rechts gaat opschuiven. En dat vooral partijen rechts van de VVD hievan kunnen profiteren. En de VVD ook.
Nou gezien het steeds grotere aandeel allochtonen denk ik dat de pro-Palestina/Hamas houding van BIJ-1, DENK, GroenLinks enzovoort ook veel stemmen gaat trekkenquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:15 schreef capricia het volgende:
Als het impact heeft dan zal dat zoiets zijn ja. Benieuwd hoe Wilders wat extra zieltjes zal proberen te winnen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:15 schreef capricia het volgende:
Jarenlang haat cultiveren maakt monsters van mensen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:17 schreef Qarrad het volgende:
https://x.com/HananyaNaftali/status/1711424877448548443?s=20
Kleindochter van oud vrouwtje vertelt hoe de terroristen haar oma vermoorden en hoe ze dit terwijl ze doodbloedt op de grond livestreamen met haar eigen telefoon op Facebook.
Even als je denkt van "goh, hoe ziek kunnen mensen eigenlijk zijn"?
Die ja.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het impact heeft dan zal dat zoiets zijn ja. Benieuwd hoe Wilders wat extra zieltjes zal proberen te winnen.
Ik zal het aan Johan doorgeven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg het gewoon nog een keer omdat ik er behoorlijk opgewonden van ben: WAT EEN VENT DIE DERKSEN.
Las in de reacties van die streams ook dat die speakers op die minaretten oorlogsleuzen schreeuwen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Er loopt daar ergens een kukelende haan. Natuurlijk is hij nu ergens aan het slapen, al grappen sommige dat hij inmiddels overleden is.
Surprise surprisequote:Op maandag 9 oktober 2023 23:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Las in de reacties van die streams ook dat die speakers op die minaretten oorlogsleuzen schreeuwen.
Ja dat heb je wel eens in Moslimlanden hequote:Op maandag 9 oktober 2023 23:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Las in de reacties van die streams ook dat die speakers op die minaretten oorlogsleuzen schreeuwen.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Het Westen laat zich prima de derde wereldoorlog in lokken door IS, raar dat niemand nog doorheeft dat dit wel wat groter is dan de Palestijnen en Hamas, hier zit de volledige verborgen macht en kracht van IS achter en die proberen al jaren boots on the ground te lokken.
de standaard leus was altijd aloha snackbar en free pizzaquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vast lid van Hamasquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat heb je wel eens in Moslimlanden he
Mja, snap dan wel dat je ze lekker opgesloten laat in hun oplucht gevangenis als dit je argument is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jarenlang haat cultiveren maakt monsters van mensen.
Wat een geretardeerd zooitjequote:Op maandag 9 oktober 2023 23:23 schreef wuuht het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Hier worden de terroristen dappere vrijheidsstrijders genoemd en wordt geweld verheerlijkt....
Turkije won de verkiezingen voor Rutte 3.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:15 schreef capricia het volgende:
Dat zou geen openlucht-gevangenis zijn als ze zich niet zo onmogelijk maken met hun gedrag h. Waarom denk je dat ook Egypte de grens dicht houdt?quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mja, snap dan wel dat je ze lekker opgesloten laat in hun oplucht gevangenis als dit je argument is.
Veel mensen lijken niet meer te weten wat er gebeurde met Libanon en Jordani na het binnenlaten van grote groepen Palestijnenquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zou geen openlucht-gevangenis zijn als ze zich niet zo onmogelijk maken met hun gedrag h. Waarom denk je dat ook Egypte de grens dicht houdt?
Zeker, behalve het FvD, die zijn echt koekoek.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:15 schreef capricia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan hier 0 sympathie voor opbrengen. Sneu voor de Palestijnen dat dit hun vertegenwoordiging is, dit gaat nooit goed komen voor ze.
Godverdomme, wat aangrijpend 😞quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:17 schreef Qarrad het volgende:
Kleindochter van oud vrouwtje vertelt hoe de terroristen haar oma vermoorden en hoe ze dit terwijl ze doodbloedt op de grond livestreamen met haar eigen telefoon op Facebook.
IS en Hamas zitten veilig diep onder de grond van die openlucht-gevangenis.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zou geen openlucht-gevangenis zijn als ze zich niet zo onmogelijk maken met hun gedrag h. Waarom denk je dat ook Egypte de grens dicht houdt?
Dat probleem is simpel op te lossen, lever de terroristen uit en het paradijs van Eden gaat voor je open.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:14 schreef FYazz het volgende:
[..]
Al een keer gemeld hier, maar die waarschuwing van Isral was meer voor de goede sier en bhne.
Burgers in Gaza kunnen namelijk op legale wijze niet weg. Alle grenzen zijn dicht, potdicht/moorddicht. Nog geen 1% van de 2 miljoen burgers mag op legale wijze Gaza verlaten of in/uitreizen richting Egypte of Isral.
Zullen ook wel veel bots en Russische trollen bij zitten om een bepaald sentiment te creren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:23 schreef wuuht het volgende:
Hier worden de terroristen dappere vrijheidsstrijders genoemd en wordt geweld verheerlijkt....
0 staten oplossing.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:26 schreef Discombobulate het volgende:
Het beste is gewoon dat zowel Isral als Palestina ophoudt met bestaan. Pleuren we er wel Europeanen neer ipv orthodox kutvolk en islamistisch vuil.
Als de Palestijnen nu even de ingangen dichtmetselen kan iedereen verder met zijn leven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IS en Hamas zitten veilig diep onder de grond van die openlucht-gevangenis.
Ik vind er wel wat van dat zij ongehinderd haar verbale stront mag uitstrooien maar dat ze in steden als fokking Zwolle niet eens meer de Isralische vlag durven op te hangen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:23 schreef wuuht het volgende:
Daarom ook, leeg maken dat Gaza. Ga maar in Jordanie, Syrie, of Libanon zitten met je haatbaard. Een buffer is nodig nu, meer dan ooit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:17 schreef Qarrad het volgende:
De vorige keer heeft IDF de honneurs daartoe even waargenomen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als de Palestijnen nu even de ingangen dichtmetselen kan iedereen verder met zijn leven.
Tja, lijkt er idd op dat ook dit Israel haar 9/11 was.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:30 schreef Slayage het volgende:
NEW: Egyptian intel source insists that Cairo warned Israel about Hamas offensive 10 days beforehand despite a denial by Netanyahu
"We do not deviate even an inch from what we said to a number of international media, including the Israeli Yedioth Ahronoth,” the source says
“It was made clear to us on the Egyptian side that Israel, for its own reasons, prefers to focus on the West Bank and it was explained to us that Israel's 'eyes' along the Strip are open and reporting all the time.“
[ twitter ]
Precies.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
0 staten oplossing.
Dat is in elk geval weer eens iets anders.
Ik mis vooral de dronequote:Op maandag 9 oktober 2023 23:35 schreef Lothiriel het volgende:
Zou er vannacht nog iets gebeuren, lijkt zo vredig op de stream
Meelopers, bij de eerste klap beginnen ze te huilen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:23 schreef wuuht het volgende:
Komt ze toevallig goed uit die collateral damage.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daarom ook, leeg maken dat Gaza. Ga maar in Jordanie, Syrie, of Libanon zitten met je haatbaard. Een buffer is nodig nu, meer dan ooit.
Je kan moeilijk zo’n krijsend gekkie vergelijken met een vlag ophangen en daarbij een kant te kiezen eigenlijk. Ik heb er echt wel moeite mee dat sommige (politieke) partijen zo openlijk de Isralische staat steunen. Ik snap de economische banden wel, maar voelt toch een beetje moeilijk aan bij een regering die bevolkingsgroepen onderdrukt en dan heb ik het niet alleen over Arabieren/Palestijnen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind er wel wat van dat zij ongehinderd haar verbale stront mag uitstrooien maar dat ze in steden als fokking Zwolle niet eens meer de Isralische vlag durven op te hangen.
İets wat ze vaker doen wanneer de Amerikaanse national een Arabier is. Niks geks.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking? Wat bedoel je daarmee?
fucking triest.. maar dat zal de haat naar hamas en misschien palestijnen uiteindelijk alleen maar aanwakkeren..quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:17 schreef Qarrad het volgende:
Dat meisje op het filmpje is een Russische robot en die mensen om haar heen de trollen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zullen ook wel veel bots en Russische trollen bij zitten om een bepaald sentiment te creren.
Bewijs? Getuigenis van onbekend persoon. oh ja dan zal het ongetwijfeld waar zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:17 schreef Qarrad het volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
quote:An Israeli air strike hit the gate at the Rafah border crossing that separates Gaza and Egypt on Monday evening, according to an Egyptian source working at the crossing who saw the incident unfold and a Palestinian journalist.
As a result of the incident, the crossing has been closed, but is expected to resume work normally on Tuesday, said the sources, noting that until the air strike the crossing had been open for people from Gaza who needed to enter Egypt to access humanitarian aid.
Bron
Masters of deception.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:38 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
IS, een Isralisch complot
Werkelijk gekmakend hoe dit soort onzin als waarheid blijft rondzingen.
Dacht dat het om de reacties gingquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:39 schreef wuuht het volgende:
[..]
Dat meisje op het filmpje is een Russische robot en die mensen om haar heen de trollen?
Ik heb er moeite mee dat mensen een op burgers gerichte militaire operatie niet willen veroordelen en het slachtoffer per se een dader willen laten zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zo’n krijsend gekkie vergelijken met een vlag ophangen en daarbij een kant te kiezen eigenlijk. Ik heb er echt wel moeite mee dat sommige (politieke) partijen zo openlijk de Isralische staat steunen. Ik snap de economische banden wel, maar voelt toch een beetje moeilijk aan bij een regering die bevolkingsgroepen onderdrukt en dan heb ik het niet alleen over Arabieren/Palestijnen.
Sowieso een aardig aantal mafklappers onder de Pakistanen in deze kwestie.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:38 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
IS, een Isralisch complot
Werkelijk gekmakend hoe dit soort onzin als waarheid blijft rondzingen.
Het is eigenlijk niet mogelijk dat Isral dit niet heeft zien aankomen. Onmogelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:30 schreef Slayage het volgende:
NEW: Egyptian intel source insists that Cairo warned Israel about Hamas offensive 10 days beforehand despite a denial by Netanyahu
"We do not deviate even an inch from what we said to a number of international media, including the Israeli Yedioth Ahronoth,” the source says
“It was made clear to us on the Egyptian side that Israel, for its own reasons, prefers to focus on the West Bank and it was explained to us that Israel's 'eyes' along the Strip are open and reporting all the time.“
[ twitter ]
Er is niks meesterlijks aan. Ze doen niet eens moeite om het bedrog aan te kleden. Dat zelfs dit soort hersenloze bagger grif afgenomen wordt, daar wordt je toch moedeloos van?quote:
Pakistanen zijn over het algemeen mafklappers, boden Taliban onderdak alsook faciliteiten (Madrassa's) voor het brainwashen van kinderen om er moordende gekken van te makenquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:41 schreef Kuragari het volgende:
[..]
Sowieso een aardig aantal mafklappers onder de Pakistanen in deze kwestie.
Mag hopen dat de NOS dit ook laat zien... vallen de oogkleppen wellicht van de laatste achterlijke linksen die menen dat hamas "vrijheidsstrijders" zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:17 schreef Qarrad het volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:28 schreef TwenteFC het volgende:
NSFWHopelijk veegt Isral alles schoon. Het is nu of nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan hier 0 sympathie voor opbrengen. Sneu voor de Palestijnen dat dit hun vertegenwoordiging is, dit gaat nooit goed komen voor ze.
NOS zit volledig in het "het is de schuld van Israel kamp" dus denk dat maar nietquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Mag hopen dat de NOS dit ook laat zien... vallen de oogkleppen wellicht van de laatste achterlijke linksen die menen dat dat hamas "vrijheidsstrijders" zijn.
Ik heb het over Isral.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er is niks meesterlijks aan. Ze doen niet eens moeite om het bedrog aan te kleden. Dat zelfs dit soort hersenloze bagger grif afgenomen wordt, daar wordt je toch moedeloos van?
Dit komt door hetzelfde euvel als bij 9/11 en nog veel meer van dit soort gevallen: er zijn hele oceanen aan informatie over verdachte situaties en personen. Het gros komt nooit tot handelen, maar alles wat tot handelen komt is ooit in beeld geweest.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet mogelijk dat Isral dit niet heeft zien aankomen. Onmogelijk.
Hierbij waren veel meer mensen betrokken dan bij 911 en Isral heeft zijn tentakels diep in Gaza zitten.
Onmogelijk!!
Fake news, voor de zoveelste keer, blankenhater.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:30 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ik denk ook dat ze het hebben laten gebeuren. Als ze het al niet ondersteund hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet mogelijk dat Isral dit niet heeft zien aankomen. Onmogelijk.
Hierbij waren veel meer mensen betrokken dan bij 911 en Isral heeft zijn tentakels diep in Gaza zitten.
Onmogelijk!!
"Blanken hater" WTFquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Fake news, voor de zoveelste keer, blankenhater.
Palestijnen zelf kunnen er eigenlijk nauwelijks door sinds Hamas aan de macht is.quote:
dan doet de rest van de westerse wereld weer "boehoe.."quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:43 schreef Pendule het volgende:
[..]
Hopelijk veegt Isral alles schoon. Het is nu of nooit.
Als je dit niet veroordeelt of de aanval van Hamas goedspreekt ben je knotsgek natuurlijk maar ik vind dat de onderdrukkende regering van Isral wel degelijk schuld draagt. Zowel logistiek (de signalen van de aanval niet serieus genomen) als door haar eigen onderdrukking waardoor zo’n afschuwelijke partij als Hamas berhaupt steun heeft gekregen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee dat mensen een op burgers gerichte militaire operatie niet willen veroordelen en het slachtoffer per se een dader willen laten zijn.
Dit gaat wel een beetje te ver, en jij als openlijke Ruzzia aanhanger zou juist niet moeten stoken in deze, komt een beetje over als pathetic.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Het zou mooi zijn als dat terroristische bolwerk de tering in is geschoten bij daglicht.
Uiteindelijk is alles altijd de schuld van de joden natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze het hebben laten gebeuren. Als ze het al niet ondersteund hebben.
en dat soort mensen wordt door o.a. (groen)linkse partijen als een verrijking gezienquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:48 schreef Ali_boo het volgende:
Zo ging het hier op het forum ook aan toe![]()
[ twitter ]
Ze dragen absoluut veel schuld. Maar altijd en alles? Nee, daar ga je te ver en ben ik het absoluut niet met je eens.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles altijd de schuld van de joden natuurlijk.
Die 'onderdrukking' is nodig omdat men bij de eerste de beste kans duizenden raketten afvuurt en honderden burgers op koele wijze afmaakt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je dit niet veroordeelt of de aanval van Hamas goedspreekt ben je knotsgek natuurlijk maar ik vind dat de onderdrukkende regering van Isral wel degelijk schuld draagt. Zowel logistiek (de signalen van de aanval niet serieus genomen) als door haar eigen onderdrukking waardoor zo’n afschuwelijke partij als Hamas berhaupt steun heeft gekregen.
Het is niet zoals Rusland/Oekrane waar je politiek gezien duidelijk een dader en een slachtoffer kan aanwijzen.
De westerse wereld moet ook oppassen. Maar ja, alles maar lekker binnen blijven halen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dan doet de rest van de westerse wereld weer "boehoe.."
ben het er ook niet mee eens hoor, maarquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
De westerse wereld moet ook oppassen. Maar ja, alles maar lekker binnen blijven halen.
Alsook staatsgrepen probeert te plegen (Jordani) of een burgeroorlog instigeert (Libanon)quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die 'onderdrukking' is nodig omdat men bij de eerste de beste kans duizenden raketten afvuurt en honderden burgers op koele wijze afmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |