Ik snap het gewoon niet. Ik kan soms mensen kennelijk totaal niet plaatsen. Hoe kom je bij zo'n stelling? Wouw.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de andere kant; antisemitisme is niet meer geheel uitgeroeid onder rechts, maar dat is heel erg ondergronds. Daar zal het wel vandaan komen, en dan had ik Johan echt veel hoger ingeschat.

Kneus.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja sorry ik moet wat vaker mee posten over moslims en asielzoekers. Gaat gebeuren

Derksen vertegenwoordigt Nederland niet denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
Ik kan dit niet geloven, is dit het sentiment in NL?
[ twitter ]

Eens maar het blijft staan dat Israël niet vrijuit gaat betreffende het onderdrukken van die gebieden. En dat mag en moet benoemd worden en kan hand in hand gaan met het steunen van Israël en het veroordelen van Hamas.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het ongelooflijk. Het is verkrachtend, moordend en onthoofdend tuig.
" De joden hebben er zelf om gevraagd"
Echt ongelooflijk .

Wordt tijd dat beschaafde landen een alternatief oprichten voor deze belachelijke poppenkastquote:

Rusland en Iran gaan vanwege Syrië aanvallen ja?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:54 schreef Repentless het volgende:
Assad wordt weer gesteund door Rusland en Iran.

quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
BAM!!!! Ik wil graag 2 mensen aanwijzen als bazen van deze week!
• Johan Derksen
• Berber van der Woude
Ruggengraat van massief edelmetaal.²
 .
 .

Ik heb wel beelden gezien van een kinderkamer met iets van 10 kinderen erin die door het hoofd geschoten waren, ja. Er is geen enkele reden om te twijfelen of ze hiertoe in staat zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn hier bewijzen van of moeten we hem maar geloven?²

Nee dit is echt, dit is hoe gek de wereld aan het worden is. En dat mij nu maar eens iemand wijs maakt dat al die clubjes niet geïnfiltreerd zijn door radicalen.quote:

Dit verrast me weinig eerlijk gezegd. Johan heeft zich vaker negatief uitgelaten over Israel en de mensen daarquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]

Afschuwelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb wel beelden gezien van een kinderkamer met iets van 10 kinderen erin die door het hoofd geschoten waren, ja. Er is geen enkele reden om te twijfelen of ze hiertoe in staat zijn.

Derksen heeft geen ruggengraat, die zegt morgen gewoon weer wat anders.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
BAM!!!! Ik wil graag 2 mensen aanwijzen als bazen van deze week!
• Johan Derksen
• Berber van der Woude
Ruggengraat van massief edelmetaal.²

Nee ik was ook wel even klaar met op Twitter-links klikken toen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Afschuwelijk.
Dat hoef ik dus echt niet te zien.

Klik allemaal maar niet, geen wat het is, maar het komt uit BNW en verder is er geen context.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:03 schreef Alarmonoff het volgende:
uit bnw, omdat het een historisch document is post ik het hier als link:
https://tapnewswire.com/wp-content/uploads/2016/10/14-3.gif

Als ie dit echt gezegd heeft dan is ie niet meer houdbaar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]

Er is al een andere oorlog gaande, zoals je weet. Het gaat om kettingreacties die door dit soort events kunnen plaatsvinden, na jaren van spanningsopbouw.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Rusland en Iran gaan vanwege Syrië aanvallen ja?
De gekste dingen kunnen gebeuren natuurlijk, maar het lijkt me allemaal sterk.

Dat doen de meeste Israëliërs zelf ook. Als ze daar nou eens mee kappen, Joden zijn niets meer dan religieuzen zoals christenen. Benoem jezelf dan ook gewoon als Israëliër ipv jood.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het mooiste is nog wel dat hij 'Joden' gebruikt voor 'israelis'. Ik kijk normaal nooit naar die gluiperd, maar elke keer als ik iets uit zijn mond hoor bevestigt hij weer dat hij niet deugt.

Maakt het des te schokkender hoe we allerlei tuig van de richel zien verschijnen in Europese landen om te protesteren tegen Israel, dit is common knowledge en dan toch die beestachtige moordenaars steunen, daarvoor moet je toch een speciaal soort gestoord voor zijnquote:Op maandag 9 oktober 2023 23:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee ik was ook wel even klaar met op Twitter-links klikken toen.

²
²

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |