En waar staat dan dat die extreem is?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je kunt gewoon kijken op de pagina waar de sterfte is weergegeven.
quote:CBS: oversterfte in juni door hitte
In het tweede kwartaal van 2023 overleden bijna 2000 mensen meer dan verwacht. Dat gebeurde vooral in juni toen er sprake was van een hittegolf op verschillende plekken in het land. Dat meldt het CBS op basis van de voorlopige sterftecijfers per week.
In het tweede kwartaal van 2023 overleden ruim 39 duizend mensen. Het ging vooral om ouderen en om bewoners in gehandicaptenzorginstellingen blijkt uit de cijfers. In de overige bevolking was de sterfte in het tweede kwartaal ruim 2 procent hoger dan vooraf verwacht. Het gaat in totaal om 500 mensen. Bij deze groep lag de sterfte iedere week rond of net boven de verwachting, maar was er geen oversterfte.
M'n condolenances ... hoeveel van je bekenden zijn dus nu al gestorven aan vaccinatieschade?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ken zelf ook meerdere mensen in mijn omgeving die te kampen hebben gehad met vaccinatieschade. De onverklaarbare oversterfte is ongekend hoog.
Bijna verdacht.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
M'n condolenances ... hoeveel van je bekenden zijn dus nu al gestorven aan vaccinatieschade?
Opvallend ook dat de oversterfte onder jouw bekenden zo extreem hoog is....
Niemand in mijn omgeving is overleden aan vaccinatieschade gelukkig. Ik ken helaas wel 3 mensen die kampen met vaccinatieschade.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
M'n condolenances ... hoeveel van je bekenden zijn dus nu al gestorven aan vaccinatieschade?
Opvallend ook dat de oversterfte onder jouw bekenden zo extreem hoog is....
Zoals eerder in het topic al bleek link jij 3 mensen aan. Vaccinatieschade, waar van je totaal geen idee hebt of het schade betreft, en waar van je zelf al aan gaf dat ze er niet door in het ziekenhuis zijn terecht gekomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niemand in mijn omgeving is overleden aan vaccinatieschade gelukkig. Ik ken helaas wel 3 mensen die kampen met vaccinatieschade.
In alle 3 gevallen deden de klachten zich voor na vaccinatie. Voor vaccinatie kerngezond.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:53 schreef dop het volgende:
[..]
Zoals eerder in het topic al bleek link jij 3 mensen aan. Vaccinatieschade, waar van je totaal geen idee hebt of het schade betreft, en waar van je zelf al aan gaf dat ze er niet door in het ziekenhuis zijn terecht gekomen.
Of terwijl, jij noemt het vaccinatieschade, maar hebt in werkelijkheid geen idee, of ben je arts?
Wat heb je voor bewijs dat het schade is, behalve dat het zo lekker binnen je narratief past.
Volgens deze logica is elke medische klacht die men nu krijgt "vaccinatieschade". Want voor de vaccinatie was het er immers nog niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In alle 3 gevallen deden de klachten zich voor na vaccinatie. Voor vaccinatie kerngezond.
En is dat het enige verband dat je kunt leggen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In alle 3 gevallen deden de klachten zich voor na vaccinatie. Voor vaccinatie kerngezond.
Er zijn 3 kerngezonde mensen in mijn omgeving in de weken na vaccinatie klachten hebben ontwikkeld. Ik zie de connectie wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:12 schreef dop het volgende:
[..]
En is dat het enige verband dat je kunt leggen?
Kunnen gezonde mensen niet ziek worden?
En als een gezond iemand ziek wordt is dat automatisch vaccinatieschade?
Werkt het echt zo simpel in je hoofd?
Correlatie is nog geen causaal verband.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn 3 kerngezonde mensen in mijn omgeving in de weken na vaccinatie klachten hebben ontwikkeld. Ik zie de connectie wel.
Waarom verbind je die twee verschillende dingen dan wel door die zin over oversterfte die volgens jou zo hoog is direkt na je bewering over jouw 'bekenden' te schrijven?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niemand in mijn omgeving is overleden aan vaccinatieschade gelukkig. Ik ken helaas wel 3 mensen die kampen met vaccinatieschade.
quote:Ik ken zelf ook meerdere mensen in mijn omgeving die te kampen hebben gehad met vaccinatieschade. De onverklaarbare oversterfte is ongekend hoog.
Okay duidelijk je kunt het dus totaal niet onderbouwen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn 3 kerngezonde mensen in mijn omgeving in de weken na vaccinatie klachten hebben ontwikkeld. Ik zie de connectie wel.
Dus de oversterfte door vaccinatie is ook onjuist.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is los van elkaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom verbind je die twee verschillende dingen dan wel door die zin over oversterfte die volgens jou zo hoog is direkt na je bewering over jouw 'bekenden' te schrijven?
[..]
De oversterfte door de vaccins is gewoon aanwezig. Ik ken ook geen coviddoden of zelfs maar mensen die in het ziekenhuis kwamen / long covid kregen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus de oversterfte door vaccinatie is ook onjuist.
Vaccinatieschade is een belangrijk en onderbelicht onderwerp.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:10 schreef Hogwarts het volgende:
Dit extremisten topic mag gewoon open blijven?
waar blijkt dat uit?quote:Op maandag 9 oktober 2023 05:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De oversterfte door de vaccins is gewoon aanwezig. Ik ken ook geen coviddoden of zelfs maar mensen die in het ziekenhuis kwamen / long covid kregen.
En waar is je controlegroep? Hoeveel mensen die niet gevaccineerd zijn, zijn inmiddels ziek geworden? Je kunt uit jouw ‘ervaring’ geen wetenschappelijk onderbouwde conclusie trekken. Helemaal geen conclusie, zelfs.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zo schreef je het niet.quote:
Ik heb zelf longcovid, en ken 4 mensen die aan covid overleden zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 05:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De oversterfte door de vaccins is gewoon aanwezig. Ik ken ook geen coviddoden of zelfs maar mensen die in het ziekenhuis kwamen / long covid kregen.
Anekdotisch "bewijs".quote:Op maandag 9 oktober 2023 05:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
quote:
Je kent 3 mensen met long covid.quote:Op maandag 9 oktober 2023 05:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
TS lijkt vooral dat termpje 'oversterfte' als een interssant puntje opgepikt te hebben en lijkt het thema zelf niet goed te begrijpen...quote:Op maandag 9 oktober 2023 06:10 schreef dop het volgende:
als vaccinatie de oorzaak is dan is oversterfte niet als een aan uit knopje
Ik zeg niet dat iedereen vaccinatieschade heeft. Die 4 mensen, wat was hun leeftijd en hadden ze onderliggende klachten?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik heb zelf longcovid, en ken 4 mensen die aan covid overleden zijn.
Volgens jouw beredenatie heeft dan iedereen longcovid etc etc.
Niet bewust gedaan. Was een korte opsomming van de impact van vaccinatieschade.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zo schreef je het niet.
Je verbond heel sterk die bekenden van je met bijwerkingen en je geclaimde oversterfte.
Was dat misschien een vergissing of heb je dat bewust gedaan?
Nope.quote:
Ik ken 3 mensen met vaccinatieschade.quote:
En je gaat natuurlijk ook onbewust niet in op de volgende uitgebreide post van de user RM-rf over statistiek. Maak dat de kat wijs.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niet bewust gedaan. Was een korte opsomming van de impact van vaccinatieschade.
Nee, je kent 3 mensen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken 3 mensen met vaccinatieschade.
Ik wil er best op in gaan. Ik had alleen nog niet de tijd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En je gaat natuurlijk ook onbewust niet in op de volgende uitgebreide post van de user RM-rf over statistiek. Maak dat de kat wijs.
De oorzaak van de oversterfte is onbekend. Onafhankelijke onderzoeken worden niet toegelaten. Alle oversterfte word op de hitte gegooid. Dit terwijl er amper oversterfte was tijdens de zeer zware hittegolf van juli 2019 (de zwaarste hittegolf sinds 1540). Daarnaast viel de warmte in juni relatief mee, er werden slechts 2 tropische dagen geregistreerd in De Bilt. De hitte valt dus niet te verklaren met de warmte.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
TS lijkt vooral dat termpje 'oversterfte' als een interssant puntje opgepikt te hebben en lijkt het thema zelf niet goed te begrijpen...
'Oversterfte' is vooral een statistische definitie die bv tijdelijke en lokale effecten laat vaststellen, en bv een vroegtijdige monitoring kan bieden voor lokale publieke gezondheidsbedreigingen... zowel infectieziektes (vooral influenza heeft een effect op oversterfte over grotere populaties, maar bv op lokaler niveau blijken ook andere infectieziektes wel degelijk tot zeer lokale oversterfte-effecten te kunnen leiden onder selecte populaties... bv in nederland is er een monitoring geweest van overlijdens onder kinderen van leden van zeer religieuze gemeentes in de bible-belt gekoppeld aan optredende mazelen-epidemieen daar, of bv de meetbare effecten van de invoering van de DKTP-prik in nederland op de sterfte onder kinderen).
Bekend is ook dat er een duidelijk temperatuur-effect is op strfte op de korte termijn, maar het zou ook fout zijn te claimen dat een structurele temperatuur-stijging tot een 'merkbaar' effect op oversterfte kan leiden (om de simpele reden dat oversterfte niet voortdurend plaats kan vinden)
Punt is wel dat er ook veel overlijdensvormen zijn die eerder heel lastig vast te stellen of te monitoren zijn via oversterfte-onderzoek, omdat ze niet gekoppeld zijn aan tijds-gebonden of omgevingsfactoren...
bv de ontwikeling van bv kanker-behandelings-methodes hebben zo goed als geen enkele invloed op oversterfte omdat de effecten sterk verspreid zijn over een zeer brede en verspreidde populatie.
Het in de ruimte roeptoeren dat 'Oversterfte' iets zou zeggen over de mortaliteit onder gevaccineerden is gewoon totale nonsens en een teken dat iemand een bepaalde statistische methodiek niet begrijpt.
Dus geen vaccinatieschade.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De oorzaak van de oversterfte is onbekend. Onafhankelijke onderzoeken worden niet toegelaten. Alle oversterfte word op de hitte gegooid. Dit terwijl er amper oversterfte was tijdens de zeer zware hittegolf van juli 2019 (de zwaarste hittegolf sinds 1540). Daarnaast viel de warmte in juni relatief mee, er werden slechts 2 tropische dagen geregistreerd in De Bilt. De hitte valt dus niet te verklaren met de warmte.
Daarnaast is het niet het griepseizoen en ook niet het ''covid''seizoen. Ik denk dat het best zorgwekkend is dat er veel mensen overleden aan een onbekende oorzaak. Het tegenhouden van onafhankelijk onderzoek is nog zorgwekkender. Dat geeft aan dat er iets onder de pet gehouden wordt.
De kans dat het door vaccinatieschade komt is zeer realistisch. Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus geen vaccinatieschade.
Verder maak je je claim dat de oversterfte ongekend hoog is niet waar.
Er zijn meerdere onderzoeken die een verhoogd risico op overlijden aantoonden 1-12 maanden na een covid besmetting, dus niet direct door een covid-besmetting. Met de aantallen mensen die besmet zijn geweest afgelopen jaren kan dat heel goed tot oversterfte leiden. Dat is ook wat men zag na de Spaanse griep vorige eeuw, toen was er ook verhoogde sterfte 1-2 jaar na de epidemie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De oorzaak van de oversterfte is onbekend. Onafhankelijke onderzoeken worden niet toegelaten. Alle oversterfte word op de hitte gegooid. Dit terwijl er amper oversterfte was tijdens de zeer zware hittegolf van juli 2019 (de zwaarste hittegolf sinds 1540). Daarnaast viel de warmte in juni relatief mee, er werden slechts 2 tropische dagen geregistreerd in De Bilt. De hitte valt dus niet te verklaren met de warmte.
Daarnaast is het niet het griepseizoen en ook niet het ''covid''seizoen. Ik denk dat het best zorgwekkend is dat er veel mensen overleden aan een onbekende oorzaak. Het tegenhouden van onafhankelijk onderzoek is nog zorgwekkender. Dat geeft aan dat er iets onder de pet gehouden wordt.
okay...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
...terwijl er amper oversterfte was tijdens de zeer zware hittegolf van juli 2019 (de zwaarste hittegolf sinds 1540).
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De kans dat het door vaccinatieschade komt is zeer realistisch. Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik.
Zeker. 2022 ligt er ver boven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
okay...
heb je daarvan ook maar _enige_ bewijzen?
volgens euroMOMO was de oversterfte eind juli 2019 juist zeer hoog, met 3,14 Z-score duidelijk bovenmatig...
ter vergelijk, wat jij nu de hele tijd aanhaalt qua oversterfte in begin juli 2023 haalde een Z-score van 2.87 ... gewoon lager dan in juli 2019.
diudelijk boven de grens van Z-score 2 die gebruikt wordt om oversterfte te registreren... en de hoogste oversterfte sinds de eerdere griepepidemie van begin 2018
Dus je hele bewering dat er geen oversterfte in 2019 is totale onzin... zoals je al de hele tijd allemaal 'vergissingen' maakt waarvan je aangeeft dat je dat "allemaal niet bewust doet"..
Toch begin ik sterk te vermoeden dat je ideologische overtuiging het van je kritische feiten-betrachting meestal wint
Je kunt zelf er de ratings van EuroMOMO bijhalen, die gaan gewoon terug tot 2017 igv nederland
https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/#z-scores-by-country
wat is dat Onafhankelijk onderzoek, wie moet dat doen, en wie staat dat niet toe?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Lees de gehele conversatie.quote:
En dat toont weer aan dat het dus geen vaccinatie doden zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zeker. 2022 ligt er ver boven.
[ afbeelding ]
je weet het dus niet te citeren.quote:
Onafhankelijk onderzoek door organisaties die niet verbonden zijn met de overheid. De RIVM en de overheid staan het niet toe. In de grafiek van het CBS staat dat er al 2 jaar lang op regelmatige basis sprake is van langdurige oversterfte. Voor corona en vaccinatieschade was er nog geen bijzondere oversterfte.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:43 schreef dop het volgende:
[..]
wat is dat Onafhankelijk onderzoek, wie moet dat doen, en wie staat dat niet toe?
wanneer was er deze zomer sprake van oversterfte? cijfers graag?
Heb jij cijfers van voor Corona waar in alle doods oorzaken worden bijgehouden?
In 2022 werd er gevaccineerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat toont weer aan dat het dus geen vaccinatie doden zijn.
En nu?
Goede bron die altijd feitelijk bericht, not.quote:
Zo lang er voldoende verstandige mensen met repliek komen en gedegen info lijk me het niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:50 schreef Hogwarts het volgende:
Je bent er maar druk mee
Het langzame process om je radicale gedachtegoed door te laten dringen bij goedgelovige mensen aka hersenspoelen. Echt te ziek dat dit open mag blijven
Daar hebben we het schaapje weer met het 4 maanden oud accountje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:50 schreef Hogwarts het volgende:
Je bent er maar druk mee
Het langzame process om je radicale gedachtegoed door te laten dringen bij goedgelovige mensen aka hersenspoelen. Echt te ziek dat dit open mag blijven
Gadverdamme man, bloed aan je gore potenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Daar hebben we het schaapje weer met het 4 maanden oud accountje.
Neem nog even een zesde gifspuit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:22 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Gadverdamme man, bloed aan je gore poten
Je bent gebrainwashed haha 😂 hier zit een agenda achterquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Neem nog even een zesde gifspuit.
Die kans is net zo groot als de kans dat het komt door neuken. Of door het lezen van boeken. Als het realistisch was, zoals jij beweert, zou er een grote hoeveelheid onderbouwend bewijs liggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De kans dat het door vaccinatieschade komt is zeer realistisch. Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik.
Check even een paar onderzoeken over vaccinatieschade.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die kans is net zo groot als de kans dat het komt door neuken. Of door het lezen van boeken. Als het realistisch was, zoals jij beweert, zou er een grote hoeveelheid onderbouwend bewijs liggen.
Je bent een slaafje van de roverheid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:24 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Je bent gebrainwashed haha 😂 hier zit een agenda achter
Aldus het slaafje van Willem Engel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent een slaafje van de roverheid.
als hij na 5 gifspuiten nog leeft, dan zijn het dus geen gifspuiten. Stop met jezelf voor lul zetten en zoek geestelijke hulp.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Thnx voor de herinnering, zo ff plannen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Aldus het schaapje dat in grote angst leeft voor 2030quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Daar hebben we het schaapje weer met het 4 maanden oud accountje.
Ik beperk me liever tot echte wetenschap.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Check even een paar onderzoeken over vaccinatieschade.
Ik heb 3 gifspuiten genomen en ben alle 3 de keren overledenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
als hij na 5 gifspuiten nog leeft, dan zijn het dus geen gifspuiten. Stop met jezelf voor lul zetten en zoek geestelijke hulp.
Dan zijn we samen 3x overleden! Wij gaan door met ons leven, en deze wappie ervaart nog dagelijkse angstquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb 3 gifspuiten genomen en ben alle 3 de keren overleden
Daaruit blijkt dat het niet komt door vaccinatieschade.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Check even een paar onderzoeken over vaccinatieschade.
Niet alle autoongelukken zijn dodelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
als hij na 5 gifspuiten nog leeft, dan zijn het dus geen gifspuiten. Stop met jezelf voor lul zetten en zoek geestelijke hulp.
En niet alle corona besmettingen zijn een verkoudheid, toch? Ouchquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niet alle autoongelukken zijn dodelijk.
Niet alle griep besmettingen zijn onschuldig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En niet alle corona besmettingen zijn een verkoudheid, toch? Ouch
dat kan je hem nog een miljoen keer vertellen… maar omdat hij een kronkel in zijn hoofd heeft zal hij dat feit altijd negeren. De lockdown heeft deze toch al angstige jongen in een nog verder isolement geduwd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat het niet komt door vaccinatieschade.
woke/wokeself pronouns gebruiken :<(quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
dat kan je hem nog een miljoen keer vertellen… maar omdat hij een kronkel in zijn hoofd heeft zal hij dat feit altijd negeren. De lockdown heeft deze toch al angstige jongen in een nog verder isolement geduwd.
En wel alle wappies zijn angstig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niet alle griep besmettingen zijn onschuldig.
Vaccinatieschade is een groot ding.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat het niet komt door vaccinatieschade.
Fakenieuws gebruiken om je angst te verbloemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
woke/wokeself pronouns gebruiken :<(
Bij de wappies ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is een groot ding.
De enige die het er nog dagelijks over heeft ben jij , dus ik vraag me af wie er hier bang isquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En alle schapen zijn bang voor coronavirus.
lockdowns en massavaccinaties tho.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De enige die het er nog dagelijks over heeft ben jij , dus ik vraag me af wie er hier bang is
Zé zullen je je huis( je zolderkamer) uit sleuren en je vaccinerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
lockdowns en massavaccinaties tho.
Coronapasgenot. Für ungeimpften verboten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
2030 komt er aan, je kan geen kant meer op! WEF
Genot die dagelijkse angst bij mensen als jijquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:41 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Coronapasgenot. Für ungeimpften verboten.
wijk voor wijk, deur voor deur, arm voor arm.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zé zullen je je huis( je zolderkamer) uit sleuren en je vaccineren
De angst zit er goed in. Zoek hulp, voor je rare dingen gaat doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
wijk voor wijk, deur voor deur, arm voor arm.
Het is jouw boogy man.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is een groot ding.
Hebben ze al aangebeld?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
wijk voor wijk, deur voor deur, arm voor arm.
Jij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
quote:afbeelding ] Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En alle schapen zijn bang voor coronavirus.
Ze mogen blij zijn dat ze niet bij mij hebben aangebeld.quote:
Ik ben niet bang voor corona. Heb het al gehad in mei.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld.
Kun je uitleggen waarom je daar voor gekozen hebt?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat ze niet bij mij hebben aangebeld.
Nvmquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld.
Kun je uitleggen waarom je daar voor gekozen hebt?
quote:
Gaat iets mis in de quote.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waarom zou ik bang zijn volgens jou?
Niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat ze niet bij mij hebben aangebeld.
Ik merk hetquote:
Hugo de Jonge had die bedreiging aangekondigd in 2021.quote:
Je lag zeker achter de bank met de gordijnen dicht als er iemand aanbelde?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hugo de Jonge had die bedreiging aangekondigd in 2021.
waarom zag je dat als een dreigement?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is wat wappies er onderling van maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is zinloos, net zoals een discussie voeren tegen een Jehova getuigenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 05:40 schreef dop het volgende:
[..]
Dat is wat wappies er onderling van maken.
Net als dat de qr code blijvend zou zijn. En we een voor een al onze vrijheid zouden verliezen.
Dat er geen geld meer uit de pinautomaat zou komen.
Toch vrij simpel te constateren dat dit inmiddels allemaal onzin bleek te zijn.
Om het maar niet te hebben over de nog gekker en sterkere verhalen die allemaal onzin zijn gebleken.
Je hebt toch inmiddels wel gezien om je heen dat we niet allemaal in zombies en hagedissen zijn veranderd?
Valt mee, het aantal neemt sterk af, maar er blijven natuurlijk mensen die hardleers zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:33 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Het is zinloos, net zoals een discussie voeren tegen een Jehova getuigen
Toch erg schattig dat je de de hogere oversterfte (dan die in NL) in bijv. Somaliė blijft negeren. En dat terwijl in Somaliė erg weinig gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zeker. 2022 ligt er ver boven.
[ afbeelding ]
Als je dood gaat werkt het ook want dan krijg je ook geen corona.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:43 schreef Basp1 het volgende:
Feeling Terrible After Your Covid Shot? Then It’s Probably Working.
Dus kort durende vaccinatie schade is alleen maar een teken dat het werkt.
Gisteren weer een paar duizend griepdoden wereldwijd.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:00 schreef Dven het volgende:
Gister weer zeven coronadoden in het zeer ongevaccineerde Bulgarije
Somaliė is nou niet echt representatief en wat is je bron?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:47 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Toch erg schattig dat je de de hogere oversterfte (dan die in NL) in bijv. Somaliė blijft negeren. En dat terwijl in Somaliė erg weinig gevaccineerd is.
Kortom, je bent ERG selectief in je gebruikte data.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Somaliė is nou niet echt representatief en wat is je bron?
Ik ben oprecht benieuwd naar de bron van die claim. Somaliė is een derdewereldland. Niet echt te vergelijken met Nederland.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]als je dit doet om gewoon te trollen is dit wel een geniale reactie -O_
Daarom is er daar ook bijna geen vaccinatie gezet en zou er toch een flinke ondersterfte moeten zijn. Dat zou toch je ultieme bewijs moeten zijn..quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwd naar de bron van die claim. Somaliė is een derdewereldland. Niet echt te vergelijken met Nederland.
Jij beweerde dat er wereldwijd ongekend hoge oversterfte was door vaccinatie.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Oversterftequote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Gisteren weer een paar duizend griepdoden wereldwijd.
Er overlijden elk jaar veel mensen aan de griep. Deze is dan ook verwacht.quote:
Arme kinderen overlijden daar door de honger.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarom is er daar ook bijna geen vaccinatie gezet en zou er toch een flinke ondersterfte moeten zijn. Dat zou toch je ultieme bewijs moeten zijn..
Dat is verwacht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Arme kinderen overlijden daar door de honger.
Je snap het echt niet hč? Heb jij je middelbare school afgemaakt?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Weerleg het maar eens dat kinderen in Somaliė honger hebben. En ja, ik heb mijn middelbare school afgemaakt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:02 schreef Intint het volgende:
[..]
Je snap het echt niet hč? Heb jij je middelbare school afgemaakt?
Er is meer honger door de Covid-19 lockdowns in ontwikkelingslanden.quote:
Hahahaha. Jij ziet oprecht niet dat dat het punt niet is? Holy fuck gast.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Weerleg het maar eens dat kinderen in Somaliė honger hebben. En ja, ik heb mijn middelbare school afgemaakt.
Kom met bronnen voor je uitspraken, anders gaat dit topic op slot. Want nu is een "ik roep maar random verzonnen feitjes"-topic.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er is meer honger door de Covid-19 lockdowns in ontwikkelingslanden.
Even een bron om de draak met een draak te steken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kom met bronnen voor je uitspraken, anders gaat dit topic op slot. Want nu is een "ik roep maar random verzonnen feitjes"-topic.
Hier heb je een bron.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kom met bronnen voor je uitspraken, anders gaat dit topic op slot. Want nu is een "ik roep maar random verzonnen feitjes"-topic.
We zijn 2023.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hier heb je een bron.
https://www.zoa.nl/waarom-zorgt-corona-voor-honger
En wordt als een van de redenen gegevens dat er weinig gevaccineerd werd....Maar misschien dat er dan dus minder mensen door vaccinatie zijn overleden, en er dus meer mensen zijn terwijl er te weinig voedsel is, en dus meer hongerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Verder staat Somaliė niet in de top 8 van dat artikel.
Effecten werken nog door natuurlijk. Net zoals het grote aantal mensen met suļcidale gedachtes door de Covid-19 lockdowns.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Effecten werken nog door natuurlijk. Net zoals het grote aantal mensen met suļcidale gedachtes door de Covid-19 lockdowns.
2022, en niet in Somaliė.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-ook-na-corona-hoog
Met Somaliė had ik het over de honger, niet over de zelfmoorden. En er zit maar een jaartje verschil tussen.quote:
Lees jij je eigen artikel ook?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-ook-na-corona-hoog
We hebben het de hele tijd over Somaliė.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met Somaliė had ik het over de honger, niet over de zelfmoorden. En er zit maar een jaartje verschil tussen.
niet gelezenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:28 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
https://www.pfizer.com/ne(...)supply-agreement-and
Nog steeds geloven mensen dat corona dit veroorzaakt, griep![]()
Het zou je maar nu nog steeds zo bezighouden. Zoek hulp.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:28 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Weet dat het pijn doet dat je geen modje meer mag wezen en dit impact heeft op je dagbesteding, maar je hoeft je frustratie niet op gebruikers te uiten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het zou je maar nu nog steeds zo bezighouden. Zoek hulp.
Ik ben er zelf mee gestopt joh, maar blijf vooral projecteren hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Weet dat het pijn doet dat je geen modje meer mag wezen en dit impact heeft op je dagbesteding, maar je hoeft je frustratie niet op gebruikers te uiten.
Complotgekkie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:28 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
En nog steeds is niet bewezen dat dat door vaccinatie komt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Nog steeds overlijden heel veel mensen plotseling en onverwachts. Rest in peace.
Er word dan ook geen onafhankelijk onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
En nog steeds is niet bewezen dat dat door vaccinatie komt.
Er sterven altijd heel veel mensen plotseling en onverwacht.
Oh dus dan kun jij helemaal niet aantonen dat het door vaccinatieschade komt?quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er word dan ook geen onafhankelijk onderzoek naar gedaan.
Wat is dat onafhankelijk onderzoek?quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je begint een beetje een zielige langspeelplaat te worden. Misschien moeten de mods dit topic maar eens gaan sluiten want al die diarree die uit jouw onderbuik komt begint behoorlijk te vervelen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Elk jaar publiceert het CBS de cijfers hierover.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn feiten, en die passen niet in de onderbuik van TS.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Elk jaar publiceert het CBS de cijfers hierover.
Klopt. Er is forse oversterfte. Al jarenlang.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Elk jaar publiceert het CBS de cijfers hierover.
Neem nog even een booster.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je begint een beetje een zielige langspeelplaat te worden. Misschien moeten de mods dit topic maar eens gaan sluiten want al die diarree die uit jouw onderbuik komt begint behoorlijk te vervelen.
Je komt niet verder dan leugens, aannames, schimmige bronnen en een hoop meer onzin dat ver van de realiteit af staat. Zoek hulp, je hebt het hard nodig.
Daarmee geef je eigenlijk aan dat vaccinatie niet dodelijk isquote:
Ja, 20 jaar inmiddels.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt. Er is forse oversterfte. Al jarenlang.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant. Ik geef daarmee aan dat mensen, die zo graag in de mRNA-vaccinaties geloven, dan nog maar een booster moeten nemen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarmee geef je eigenlijk aan dat vaccinatie niet dodelijk is
Volgens een wappie als jij had ik allang dood moeten zijn. Iedere dag weer bewijs ik dat je maar wat uit je nek lult. Bel de GGZ nou maar.quote:
Volgens een schaap als jij had ik allang dood moeten zijn door de covid. Iedere dag weer bewijs ik dat je maar wat uit je nek lult. Knuffel de roverheid nou maar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Volgens een wappie als jij had ik allang dood moeten zijn. Iedere dag weer bewijs ik dat je maar wat uit je nek lult. Bel de GGZ nou maar.
Dat zegt dan veel over je karakter, als je je opponent de dood toewenst.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant. Ik geef daarmee aan dat mensen, die zo graag in de mRNA-vaccinaties geloven, dan nog maar een booster moeten nemen.
Nee, volgens de wappies is Covid als een dodelijk virus gepresenteerd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:04 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Volgens een schaap als jij had ik allang dood moeten zijn door de covid. Iedere dag weer bewijs ik dat je maar wat uit je nek lult. Knuffel de roverheid nou maar.
Ik wens niemand de dood toe.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zegt dan veel over je karakter, als je je opponent de dood toewenst.
Als we de grieppidemie van 2018 erbij halen, dan weten we gelijk dat het onzin is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, volgens de wappies is Covid als een dodelijk virus gepresenteerd.
Iedereen die normaal kan nadenken weet dat het nooit ging om de mortaliteit van het virus, maar de ontwrichtende werking op de samenleving door de enorme toename in ziekenhuisopnames.
Je zou bijna denken dat er een of ander nieuw virus rondgaat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt. Er is forse oversterfte. Al jarenlang.
Jawel:quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik wens niemand de dood toe.
quote:
Oversterfte in 2022 & 2023 word niet veroorzaakt door de coronagroep.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er een of ander nieuw virus rondgaat.
Blij dat je doorhebt dat je opmerking onzin is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Als we de grieppidemie van 2018 erbij halen, dan weten we gelijk dat het onzin is.
Ik heb het over jouw opmerking.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Blij dat je doorhebt dat je opmerking onzin is.
Blauwtong bij schapen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er een of ander nieuw virus rondgaat.
Kan niet. Die is wegbezuinigd door 30 jaar overwegend rechts beleid. En dan krijg je dit soort users die helaas buiten het hek blijven lopen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Volgens een wappie als jij had ik allang dood moeten zijn. Iedere dag weer bewijs ik dat je maar wat uit je nek lult. Bel de GGZ nou maar.
Inmiddels zijn er behoorlijk wat studies die een verhoogde kans op overlijden vinden tot meer dan een jaar na een Covid infectie. Het virus veroorzaakt schade, en dat versnelt/triggert aftakeling/andere ziektes.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Oversterfte in 2022 & 2023 word niet veroorzaakt door de coronagroep.
Ah, je hebt geeneens door dat je je eigen argument daarmee ontkracht.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw opmerking.
Want? Lager er toen ook 1400 mensen met griep op de IC?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Als we de grieppidemie van 2018 erbij halen, dan weten we gelijk dat het onzin is.
Er lagen duizenden mensen in de ziekenhuizen en er was een zorginfarct in 2018. Ook waren er 10.000 doden met griep.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want? Lager er toen ook 1400 mensen met griep op de IC?
Kun je misschien een link delen? Interessante claim.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er behoorlijk wat studies die een verhoogde kans op overlijden vinden tot meer dan een jaar na een Covid infectie. Het virus veroorzaakt schade, en dat versnelt/triggert aftakeling/andere ziektes.
Ja, het was inderdaad vol in 2018. Maar in april/mei 2020 was het echt een stuk erger. Extreem zelfs. 1400+ mensen op de IC met corona op de piek. Ik schat in dat er in 2018 geen moment te vinden is met 1000+ mensen op de IC. Dus als dat al vol was, kun je nagaan hoe het is met 1400.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er lagen duizenden mensen in de ziekenhuizen en er was een zorginfarct in 2018. Ook waren er 10.000 doden met griep.
Ik denk dat de kans aanwezig was dat er in 2018 1.000+ mensen op de IC lagen. De ziekenhuisbezetting was ongeveer hetzelfde. Het dodentol was erger tijdens de griepepidemie van 2018, dan tijdens de SARS-CoV-2 uitbraak van begin 2020. Sinds een aantal jaar is COVID-19 milder dan een normale influenza infectie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad vol in 2018. Maar in april/mei 2020 was het echt een stuk erger. Extreem zelfs. 1400+ mensen op de IC met corona op de piek. Ik schat in dat er in 2018 geen moment te vinden is met 1000+ mensen op de IC. Dus als dat al vol was, kun je nagaan hoe het is met 1400.
Overigens heb ik dit al vaker gezegd, maar je blijft maar terugvallen op 2018.
Kom dan met cijfers? Ik ben heel benieuwd welke momenten er in 2018 1000+ mensen op de IC lagen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans aanwezig was dat er in 2018 1.000+ mensen op de IC lagen. De ziekenhuisbezetting was ongeveer hetzelfde. Het dodentol was erger tijdens de griepepidemie van 2018, dan tijdens de SARS-CoV-2 uitbraak van begin 2020. Sinds een aantal jaar is COVID-19 milder dan een normale influenza infectie.
Het werd niet bijgehouden. Met corona wel, paniekvoetbal. Ze wouden de vaccins er doorheen drukken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kom dan met cijfers? Ik ben heel benieuwd welke momenten er in 2018 1000+ mensen op de IC lagen.
Overigens betrof de 1400 mensen alleen de mensen met corona. Dus de mensen op de IC met een hartaanval of na een verkeersongeluk werden niet eens meegeteld.
Ongelofelijk dit. In april 2020 was er 0,0 sprake van een vaccin.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:24 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het werd niet bijgehouden. Met corona wel, paniekvoetbal. Ze wouden de vaccins er doorheen drukken.
350! Versus 1400… Erken je eindelijk het verschil qua belasting op de zorg?quote:Het verschil blijkt uit de cijfers van de stichting Nationale Intensive Care Evaluatie: tijdens de epidemie in 2018 lagen er op het hoogtepunt 350 patiėnten met ademhalingsproblemen op de Nederlandse ic’s.
1.400 met corona, niet aan corona.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het gevonden in dat artikel:
[..]
350! Versus 1400… Erken je eindelijk het verschil?
Dit kan je toch niet serieus menen? Waarom denk je dat die mensen dan op de IC lagen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
1.400 met corona, niet aan corona.
Dus de ic capaciteit is niet uitgebreid tijdens de pandemie?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:24 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het werd niet bijgehouden. Met corona wel, paniekvoetbal. Ze wouden de vaccins er doorheen drukken.
https://jamanetwork.com/journals/jama-health-forum/fullarticle/2802095 en nieuws artikel gebaseerd erop: https://edition.cnn.com/2023/03/03/health/long-covid-health-consequences/index.htmlquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Kun je misschien een link delen? Interessante claim.
Andere studie: https://www.ucl.ac.uk/news/2023/jan/covid-19-patients-may-retain-elevated-risk-death-18-months-after-infectionquote:individuals who experience long Covid are at high risk for a range of adverse health outcomes, including a doubled risk of death, according to a new study published Friday in JAMA Health Forum.
The study examined insurance claims data for 13,435 adults with long Covid and 26,870 without Covid-19 during a 12-month follow-up period. Accounting for factors present prior to infection, the long Covid group experienced increased mortality, with 2.8% individuals with long Covid dying compared to 1.2% of those without long Covid.
quote:COVID-19 is associated with higher risks of cardiovascular disease and death in the short- and long-term, according to a study in nearly 160,000 unvaccinated participants co-led by a UCL researcher.
...
Compared to uninfected people, the likelihood of COVID-19 patients dying was up to 81 times higher in the first three weeks of infection and remained five times higher up to 18 months later.
Op een moment dat men alleen mensen met corona opnam die echt zwaar ziek waren door corona, omdat men niet wilde dat de zorg zou overlopen, dus de mensen met corona op de IC zullen daar voor >90% door corona hebben gelegen. Zelfs heel laat in de epidemie was nog steeds hooguit ongeveer 1/3 met corona geloof ik, de rest door, iig in Engeland.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet serieus menen? Waarom denk je dat die mensen dan op de IC lagen?
Allemaal van het keukentrapje gevallen en allemaal toevallig op dezelfde dag?
Klopt. Over een paar weken gaat ie weer de vergelijking maken met 2018 en dan ga ik er weer intrappen door op hem in te gaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:40 schreef dop het volgende:
Ik voorspel dat de TS wederom met teveel feiten om de oren is geslagen, en zijn kop weer een paar dagen diep de in het zand gaat steken. om binnenkort weer terug te komen, en het zelfde riedeltje onzin te komen herhalen.
En dan ook nog eens wereldwijd!quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want? Lager er toen ook 1400 mensen met griep op de IC?
1400 wereldwijd valt best mee.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dan ook nog eens wereldwijd!
Hart-en-vaatziektes, kanker, beroertes, griep, ga zo maar door.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet serieus menen? Waarom denk je dat die mensen dan op de IC lagen?
Allemaal van het keukentrapje gevallen en allemaal toevallig op dezelfde dag?
De Wuhanvariant was misschien net iets zwaarder. Daarna was het te vergelijken met een griep.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Het zou je sieren om gewoon toe te geven dat qua druk op de IC corona echt een stuk erger was dan de griep, zelfs in de heftigste griepepidemie van de laatste jaren.
Heb je een vergelijkbare studie over griep? Beide zijn respiratoire ziektes, ik verwacht een vergelijkbare uitkomst na een griepinfectie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
https://jamanetwork.com/journals/jama-health-forum/fullarticle/2802095 en nieuws artikel gebaseerd erop: https://edition.cnn.com/2023/03/03/health/long-covid-health-consequences/index.html
[..]
Andere studie: https://www.ucl.ac.uk/news/2023/jan/covid-19-patients-may-retain-elevated-risk-death-18-months-after-infection
[..]
Heb je mij gemist? Je hebt best wel een obsessie voor mijn topics en posts namelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:32 schreef Hogwarts het volgende:
Dit geradicaliseerde terroristen topic is nog gewoon open? Haha 😂
En ik verwacht dat ijs warm aanvoelt.quote:Op zondag 19 november 2023 15:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Heb je een vergelijkbare studie over griep? Beide zijn respiratoire ziektes, ik verwacht een vergelijkbare uitkomst na een griepinfectie.
Hoe kan die zwaarder zijn?quote:Op zondag 19 november 2023 15:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De Wuhanvariant was misschien net iets zwaarder. Daarna was het te vergelijken met een griep.
En waarom moest daar opeens de ic capaciteit voor worden uitgebreid?quote:Op zondag 19 november 2023 15:04 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hart-en-vaatziektes, kanker, beroertes, griep, ga zo maar door.
Ik begrijp van Dragon dat die daar ook hadden gelegen als er geen covid was geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad vol in 2018. Maar in april/mei 2020 was het echt een stuk erger. Extreem zelfs. 1400+ mensen op de IC met corona op de piek. Ik schat in dat er in 2018 geen moment te vinden is met 1000+ mensen op de IC. Dus als dat al vol was, kun je nagaan hoe het is met 1400.
Ik begrijp van Dragon dat die daar ook hadden gelegen als er geen covid was geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Welke vaccins?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:24 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Covid-19 kwam er bovenop.quote:Op zondag 19 november 2023 15:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
En waarom moest daar opeens de ic capaciteit voor worden uitgebreid?
Het virus is gemuteerd in minder zware varianten. Na mei 2020 was de coronapandemie ook wel over feitelijk gezien.quote:
Griep en corona zijn ongeveer vergelijkbaar.quote:Op zondag 19 november 2023 15:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
En ik verwacht dat ijs warm aanvoelt.
Anyway, je snapt toch zelf wel dat niet alle gevolgen van een ziekte hetzelfde zijn?
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0264410X20312093quote:Op zondag 19 november 2023 15:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Heb je een vergelijkbare studie over griep? Beide zijn respiratoire ziektes, ik verwacht een vergelijkbare uitkomst na een griepinfectie.
Vetgedrukt zijn dingen die zich vaak over langere tijd ontwikkelen. Dit wordt uiteraard niet als oversterfte opgepikt omdat oversterfte kijkt naar afgelopen 5 jaar, en influenza is er al sinds mensenheugenis.quote:Although influenza is primarily considered a respiratory infection and causes significant respiratory mortality, evidence suggests that influenza has an additional burden due to broader consequences of the illness. Some of these broader consequences include cardiovascular events, exacerbations of chronic underlying conditions, increased susceptibility to secondary bacterial infections, functional decline, and poor pregnancy outcomes, all of which may lead to an increased risk for hospitalization and death.
Je geeft dus toe dat Covid impact had op de ziekenhuisopnames.quote:
Je geeft dus toe dat Covid impact had op de ziekenhuisopnames.quote:
De ene respiratoire infectie kan dus verschil in schade veroorzaken ten opzichte van de andere respiratoire infectie.quote:Op zondag 19 november 2023 15:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het virus is gemuteerd in minder zware varianten. Na mei 2020 was de coronapandemie ook wel over feitelijk gezien.
Toch zeg je zelf dat binnen covid zelf verschillen bestaan qua gevolgen.quote:Op zondag 19 november 2023 15:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Griep en corona zijn ongeveer vergelijkbaar.
Nee totaal niet, de enige met een obsessie ben jij namelijkquote:Op zondag 19 november 2023 15:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Heb je mij gemist? Je hebt best wel een obsessie voor mijn topics en posts namelijk.
Oh ja, en mensen hebben dit ook na een griepje?quote:Op zondag 19 november 2023 15:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Griep en corona zijn ongeveer vergelijkbaar.
Ja, long influenza bestaat.quote:Op zondag 19 november 2023 16:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oh ja, en mensen hebben dit ook na een griepje?
https://www.linda.nl/pers(...)we-behandeling-hoop/
En deze cijfers zien we ook na een griepje?
https://scientias.nl/eind(...)n-en-hormoonfunctie/
Je lult dus weer uit je nek.
Je reageert toch weer elke keer op mijn posts.quote:Op zondag 19 november 2023 15:51 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Nee totaal niet, de enige met een obsessie ben jij namelijk
En dan treft bij lange na niet zoveel mensen als met covid. Dat heb ik je eerder ook al laten zien in dit topic en toen was je stilquote:Op zondag 19 november 2023 17:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ja, long influenza bestaat.
https://centaurea.nl/slecht-herstellen-en-klachten-na-griep/
Ja, maar niet meer dan tijdens een normale griepepidemie. In het begin van 2020 was er een combinatie van griep en corona.quote:Op zondag 19 november 2023 15:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat Covid impact had op de ziekenhuisopnames.
Ik ken meerdere mensen die na de griepepidemie van 2015, 2017 en 2018 langdurige klachten hebben ontwikkeld. Daarintegen ken ik niemand met Long Covid.quote:Op zondag 19 november 2023 17:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dan treft bij lange na niet zoveel mensen als met covid. Dat heb ik je eerder ook al laten zien in dit topic en toen was je stil
Klopt.quote:Op zondag 19 november 2023 15:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch zeg je zelf dat binnen covid zelf verschillen bestaan qua gevolgen.
Bij influenza is dat trouwens ook zo, er zijn influenza varianten mogelijk die schadelijker zijn dan andere.
Dat long covid is wel een bitch (2,5 jaar ziek en 100% afgekeurd)quote:Op zondag 19 november 2023 17:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dan treft bij lange na niet zoveel mensen als met covid. Dat heb ik je eerder ook al laten zien in dit topic en toen was je stil
En als jij niemand kent die het heeft bestaat het niet, toch?quote:Op zondag 19 november 2023 17:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen die na de griepepidemie van 2015, 2017 en 2018 langdurige klachten hebben ontwikkeld. Daarintegen ken ik niemand met Long Covid.
Ik zeg niet dat Long Covid niet bestaat. Het zou vast een gevolg zijn van een respiratoire infectie. Dat kan door sara-cov-2 of door een regulier influenzavirus komen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En als jij niemand kent die het heeft bestaat het niet, toch?
1 op de 8, dat is met griep niet zo.quote:Op zondag 19 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Long Covid niet bestaat. Het zou vast een gevolg zijn van een respiratoire infectie. Dat kan door sara-cov-2 of door een regulier influenzavirus komen.
Volgens een fokker hierboven kan het ook van influenza zijn geweestquote:Op zondag 19 november 2023 17:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat long covid is wel een bitch (2,5 jaar ziek en 100% afgekeurd)
Ik heb dit anders na een griepje nooit...quote:Op zondag 19 november 2023 17:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Volgens een fokker hierboven kan het ook van influenza zijn geweest
is dat het beste wat je kon vinden? Een linkje van een homeopaat die graag reklame maakt voor homeopathie?quote:Op zondag 19 november 2023 17:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ja, long influenza bestaat.
https://centaurea.nl/slecht-herstellen-en-klachten-na-griep/
En dus ook door Covid.quote:Op zondag 19 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Long Covid niet bestaat. Het zou vast een gevolg zijn van een respiratoire infectie. Dat kan door sara-cov-2 of door een regulier influenzavirus komen.
Wel, het gaat heel langzaam, maar je maakt vorderingen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
En sommige mensen krijgen wel Long Influenza, maar geen Long Covid.quote:Op zondag 19 november 2023 18:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb dit anders na een griepje nooit...
Maar ik weet dat sommige users er zo over denken. Gelukkig is dit bij mijn huisarts, de artsen in het ziekenhuis, het UWV/de gemeente, mijn vrienden, familie en lieve vrouw minder aan de orde.
Lijkt mij best kut dat je zo hard dingen moet ontkennen van jezelf!
Klopt ook. Ik vind het echter geen noodzaak voor vaccinatie en lockdowns.quote:Op zondag 19 november 2023 18:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dus ook door Covid.
Als je door een Audi wordt aangereden worden je verwondingen heus niet minder bij de gedachte dat het ook een BNW had kunnen zijn.
Het was de tweede link. De eerste link propageerde iets te veel de griepprikken.quote:Op zondag 19 november 2023 18:07 schreef dop het volgende:
[..]
is dat het beste wat je kon vinden? Een linkje van een homeopaat die graag reklame maakt voor homeopathie?
Komt ook voor na influenza. Ik ken meerderen die Long Influenza hebben gekregen in 2015, 2017 en 2018.quote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
1 op de 8, dat is met griep niet zo.
Jammer joh.
https://www.umcg.nl/s/onderzoek-langdurig-klachten-corona
In een klein percentage is er sprake van het Post Viraal Syndroom. Dat heb ik nooit ontkend. Ik heb alleen gezegd dat het grootste deel van de klachten mentaal aangelegd waren.quote:Op zondag 19 november 2023 18:26 schreef dop het volgende:
[..]
Wel, het gaat heel langzaam, maar je maakt vorderingen.
Verder terug in het topic was je van mening dat long covid niet bestaat.
1 je hebt dat niet eerder gesteld, je zij letterlijk dat long covid een mentaal syndroom is.quote:Op zondag 19 november 2023 18:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In een klein percentage is er sprake van het Post Viraal Syndroom. Dat heb ik nooit ontkend. Ik heb alleen gezegd dat het grootste deel van de klachten mentaal aangelegd waren.
Dat mag je best vinden.quote:Op zondag 19 november 2023 18:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt ook. Ik vind het echter geen noodzaak voor vaccinatie en lockdowns.
Er zijn er veel meer met long covid dan met long influenza, dus je vergelijkt appels met peren.quote:Op zondag 19 november 2023 18:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
En sommige mensen krijgen wel Long Influenza, maar geen Long Covid.
Ik ken niemand met langdurige klachten na griep, maar ken wel een aantal jongeren met langdurige klachten na Covid.quote:Op zondag 19 november 2023 17:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen die na de griepepidemie van 2015, 2017 en 2018 langdurige klachten hebben ontwikkeld. Daarintegen ken ik niemand met Long Covid.
Klachten puur door PVS zijn gerelateerd aan de ziekte. Geen depressie o.i.d. Dan denk ik eerder aan een burnout.quote:Op zondag 19 november 2023 18:50 schreef dop het volgende:
[..]
1 je hebt dat niet eerder gesteld, je zij letterlijk dat long covid een mentaal syndroom is.
En dan de hamvraag, als het toch post viraal kan zijn, hoe kun jij dan het verschil vaststellen, heb je daar speciale voelsprieten voor ontwikkeld?
En bonus vraagje, heb jij je collega doe je opvoerde als vaccinatie slachtoffer al verteld dat hij vaccinatie schade heeft? Hoe denkt hij daar zelf over?
Incorrect. PVS kwam juist erg veel voor.quote:Op zondag 19 november 2023 19:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Er zijn er veel meer met long covid dan met long influenza, dus je vergelijkt appels met peren.
En je punt is vervolgens dat iemand met pvs dan maar pech heeft?quote:Op zondag 19 november 2023 19:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Incorrect. PVS kwam juist erg veel voor.
Mijn punt is dat PVS zowel kan komen door covid als door griep.quote:Op zondag 19 november 2023 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
En je punt is vervolgens dat iemand met pvs dan maar pech heeft?
Omdat je propaganda en haat verspreidtquote:Op zondag 19 november 2023 17:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je reageert toch weer elke keer op mijn posts.
Ik verspreid geen propaganda en haat. Het ziet er toch wel uit dat je een kleine obsessie met mij hebt.quote:Op zondag 19 november 2023 20:54 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Omdat je propaganda en haat verspreidt
Nee de hele wereld liegt maar jij spreekt natuurlijk de waarheid. Haha, hou nou maar gewoon op met je debiele actquote:Op zondag 19 november 2023 20:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik verspreid geen propaganda en haat. Het ziet er toch wel uit dat je een kleine obsessie met mij hebt.
Je voelt toch steeds de behoefte om op mij te reageren met jouw desinformatie. Waar komt die behoefte vandaan? De frustratie over jouw Wajong-uitkering moet je niet afreageren op mij.quote:Op zondag 19 november 2023 21:14 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Nee de hele wereld liegt maar jij spreekt natuurlijk de waarheid. Haha, hou nou maar gewoon op met je debiele act
'De hele wereld liegt behalve ikke' aldus Dr8gonOfLife 😂quote:Op zondag 19 november 2023 21:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je voelt toch steeds de behoefte om op mij te reageren met jouw desinformatie. Waar komt die behoefte vandaan? De frustratie over jouw Wajong-uitkering moet je niet afreageren op mij.
Neem nog even een booster.quote:Op zondag 19 november 2023 21:24 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
'De hele wereld liegt behalve ikke' aldus Dr8gonOfLife 😂
Je weet dat je met je gelieg mensen tijdens de dodelijke pandemie de dood hebt ingewerkt?
Goed bezig jochie, je zult vast trots op jezelf zijnquote:
Je erkent dus dat een virusinfectie, zoals covid, langdurig letsel kan opleveren.quote:Op zondag 19 november 2023 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mijn punt is dat PVS zowel kan komen door covid als door griep.
Toch post je herhaaldelijk doodsverwensingen.quote:Op zondag 19 november 2023 20:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik verspreid geen propaganda en haat. Het ziet er toch wel uit dat je een kleine obsessie met mij hebt.
het komt dus niet verder dan conclusies gebasseerd op je onderbuik gevoel.quote:Op zondag 19 november 2023 19:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klachten puur door PVS zijn gerelateerd aan de ziekte. Geen depressie o.i.d. Dan denk ik eerder aan een burnout.
Ik heb niet direct gesproken over vaccinatieschade met hem. Wel gezegd van ''misschien moet je in de richting denken van de coronavaccinaties''. Hij zei ''zou kunnen, maar weet niet'', verder hebben we het er niet over gehad.
Ik ben blij dat je erkent dat het vaccin gevaarlijk is, maar als er mensen zijn die zo graag een booster willen, dan mogen ze die wat mij betreft nemen. Gelukkig zijn er steeds meer Nederlanders die wakker worden en geen booster nemen.quote:Op zondag 19 november 2023 22:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch post je herhaaldelijk doodsverwensingen.
Een virusinfectie kan inderdaad leiden tot PVS.quote:Op zondag 19 november 2023 22:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je erkent dus dat een virusinfectie, zoals covid, langdurig letsel kan opleveren.
Ik heb mij al jaren verdiept in de coronaepidemie van 2020 en de griepepidemie van 2018. In 2018 was er grootschalig sprake van een zorginfarct.quote:Op zondag 19 november 2023 22:09 schreef dop het volgende:
[..]
het komt dus niet verder dan conclusies gebasseerd op je onderbuik gevoel.
Je neemt veel te makkelijk stelling in iets dat je niet goed snapt.
Net zo simpel als wat je doet met overbezetting op de IC.
Was dat enkel een lokaal probleem geweest dan zou je het op een toeval kunnen gooien waar een aantal dingen tegelijk samen kwamen. ,(dit was niet lokaal overal was er sprake van een enorme toename)
Ja we hebben relatief weinig ic bedden in Nederland, dat moet beter, maar je hebt totaal geen inzicht in hoe die ic bezetting nu werkelijk was opgebouwd, je doet gewoon een slag in de lucht omdat het zo lekker bij je verhaal past.
Hoe kijk je nu zelf aan tegen verhalen over blijvende lockdowns, verplichte vaccinatie, vrijheden die we nooit meer terug zouden krijgen, QR maatschappij en geldautomaten waar geen cash meer uit zou komen.
Tuurlijk. En massagraven in andere landen zoals Amerika:quote:Op maandag 20 november 2023 06:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb mij al jaren verdiept in de coronaepidemie van 2020 en de griepepidemie van 2018. In 2018 was er grootschalig sprake van een zorginfarct.
Hoe ik er zelf tegen aan kijk? Ik heb zelf nooit geloofd in een sociaalkredietsysteem in Nederland. Er zou teveel weerstand tegen zijn. Er is wel een zekere Pandemiewet aangenomen door linkse partijen in beide Kamers. Ik denk dat er binnen 5 jaar wel weer maatregelen worden ingesteld voor dit virus of dan weer een ander virus. Een mensonterende vaccinatieplicht hoort dan ook wel weer tot de opties.
Wablief?quote:Op maandag 20 november 2023 06:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb mij al jaren verdiept in de coronaepidemie van 2020 en de griepepidemie van 2018. In 2018 was er grootschalig sprake van een zorginfarct.
Mensonterende vaccinaties.quote:Op maandag 20 november 2023 06:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoe ik er zelf tegen aan kijk? Ik heb zelf nooit geloofd in een sociaalkredietsysteem in Nederland. Er zou teveel weerstand tegen zijn. Er is wel een zekere Pandemiewet aangenomen door linkse partijen in beide Kamers. Ik denk dat er binnen 5 jaar wel weer maatregelen worden ingesteld voor dit virus of dan weer een ander virus. Een mensonterende vaccinatieplicht hoort dan ook wel weer tot de opties.
Dat erken ik niet, dat beweer jij.quote:Op maandag 20 november 2023 06:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je erkent dat het vaccin gevaarlijk is,
Leuke draai, maar het zegt veel over je als je mensen de dood wenst, omdat ze er anders tegenaan kijken.quote:maar als er mensen zijn die zo graag een booster willen, dan mogen ze die wat mij betreft nemen. Gelukkig zijn er steeds meer Nederlanders die wakker worden en geen booster nemen.
Zelfs tijdens de dalen van Covid lagen er meer dan 340 mensen in het ziekenhuis met respiratoire problemen...quote:Op maandag 20 november 2023 07:52 schreef Zwansen het volgende:
340 patiėnten op de piek versus 1400.
Hoe duidelijk wil je het hebben dat het onvergelijkbaar was. Maar ja, TS zal wel weer met een bijzonder smoesje komen.
Het is gewoon misselijkmakend ziek welke uitspraken er worden gedaan, mensonterend, alles voor de agendaquote:Op maandag 20 november 2023 06:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tuurlijk. En massagraven in andere landen zoals Amerika:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)htoffers-massagraven
Rijen met ambulances zoals in Portugal:
https://www.ad.nl/buitenl(...)eld-worden~a1fb44db/
Braziliė, Italiė etc etc…
Dat heb jij ook met een griepje gezien?
Ja mensen die in 2030 geloven zijn tot alles in staat.quote:Op maandag 20 november 2023 07:58 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Het is gewoon misselijkmakend ziek welke uitspraken er worden gedaan, mensonterend, alles voor de agenda
Het is een agenda om zolang mogelijk te roeptoeteren over fake news of de mensen die met feiten komen weg te zetten als propagandamachines of dat 'ze zelf niet kunnen nadenken' zodat het normaal lijkt te zijn om hun smerige praktijken door te voeren want 'aan beiden kanten wordt fake verspreid'.quote:Op maandag 20 november 2023 09:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja mensen die in 2030 geloven zijn tot alles in staat.
En in 2030 hard lopen roepen dat agenda 2030 niet uitgevoerd kon worden omdat zij zo hard gestreden hebben daartegenquote:Op maandag 20 november 2023 11:14 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Het is een agenda om zolang mogelijk te roeptoeteren over fake news of de mensen die met feiten komen weg te zetten als propagandamachines of dat 'ze zelf niet kunnen nadenken' zodat het normaal lijkt te zijn om hun smerige praktijken door te voeren want 'aan beiden kanten wordt fake verspreid'.
De geradicaliseerde wappies zijn een groot gevaar voor de samenleving.
Doden op je geweten maar het boeit ze geen flikker
Het afschaffen van de qr code en de avondklok hebben we toch aan deze moedige strijders te danken.quote:Op maandag 20 november 2023 13:26 schreef babipangang het volgende:
[..]
En in 2030 hard lopen roepen dat agenda 2030 niet uitgevoerd kon worden omdat zij zo hard gestreden hebben daartegen
''Hart Island, in het noorden van New York en dichtbij stadsdeel The Bronx, wordt al jaren gebruikt om doden te begraven. Het gaat om mensen voor wie na het overlijden niemand zich meldt. Het eiland werd in de jaren 80 ook gebruikt om slachtoffers van de aidsepidemie te begraven. ''quote:Op maandag 20 november 2023 06:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tuurlijk. En massagraven in andere landen zoals Amerika:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)htoffers-massagraven
Rijen met ambulances zoals in Portugal:
https://www.ad.nl/buitenl(...)eld-worden~a1fb44db/
Braziliė, Italiė etc etc…
Dat heb jij ook met een griepje gezien?
Wat een agressie richting andersdenkenden. Voor een extreemlinkse kerel ben je niet zo tolerant.quote:Op maandag 20 november 2023 11:14 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Het is een agenda om zolang mogelijk te roeptoeteren over fake news of de mensen die met feiten komen weg te zetten als propagandamachines of dat 'ze zelf niet kunnen nadenken' zodat het normaal lijkt te zijn om hun smerige praktijken door te voeren want 'aan beiden kanten wordt fake verspreid'.
De geradicaliseerde wappies zijn een groot gevaar voor de samenleving.
Doden op je geweten maar het boeit ze geen flikker
Met corona, niet aan corona.quote:Op maandag 20 november 2023 07:52 schreef Zwansen het volgende:
340 patiėnten op de piek versus 1400.
Hoe duidelijk wil je het hebben dat het onvergelijkbaar was. Maar ja, TS zal wel weer met een bijzonder smoesje komen.
Gelukkig presenteer jij je hier als extreems rechtse flapdrol ook heel tolerant en vooral leergierig.quote:Op maandag 20 november 2023 17:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat een agressie richting andersdenkenden. Voor een extreemlinkse kerel ben je niet zo tolerant.
Tijdens de coronaepidemie werd er volop getest. Veel vals positieven en daarnaast werden mensen die met corona op de IC lagen niet apart geteld van diegene die aan corona op de IC lagen.quote:Op maandag 20 november 2023 07:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wablief?
Die mag je ff uitleggen?!?
2018 was zeker een sterke waarschuwing, omdat snel zichtbaar werd hoe een epidemie in de richting een belastinggrens ging.
Vergeleken met 2020 was het echter een waarschwing. Tot een zorginfarct kwam het niet, maar er werden wel belastingsgrenzen duidelijk bij zorgcapaciteiten.
Op het hoogtepunt (week 10 2018) lagen er 340 patienten met respiratoire aandoening op de IC (specifieke statistieken over influenza werd niet bijgehouden)...
Het probleem in 2018 was echter niet zozeer de aantallen, maar vooral dat er twee pieken waren, een in december en een eindn februari, begin maart.
Het ziekteverloop was ook langer dan gemiddeld, wat tot een lange bezetting van ziekenbedden leidde.
Verder was ook de uitval onder zorgpersoneel groter dan normaal.
Dat leidde tot stevige problemen bij de planning van zorgcapaciteit en bezetting van ziekenbedden.
Een 'zorginfarkt' was het echter zeker niet, maar wel werd de kewtsbaarheid van het nederlandse zorgstelsel zeer duidelijk en waarschuwde men de politiek vooral extra hierin te investeren...
Helaas liet de pilitiek dat na.
Na de epidemie van 2018 werden meerdere onderzoeken gedaan om door het RIVM...
Maar deze vonden geen direkte noodzaak extra voorraden of noodcapaciteiten te creeren omdat de kosten daarvan niet te dragen waren (het ging hier om kosten van enkele tientallen tot mogelijk 100 miljoen per jaar)...
Tijdens de epidemie van 2020 werd vervolgens door de politiek meerdere miljarden uitgegeven voor maatregelen die in 2018 hooguit 100 miljoen hadden moeten kosten, echter dan als weinig effectieve noodhulp.
Dat is een terugkerend probleem van (populistische) politiek...
Die bespaard vooral zolang het goed gaat, maar negeert waarschuwingen op de lange termijn, veelal op basis van een onjuist "wie dan leeft, dan zorgt".
Als het te laat is geeft men vervolgens in paniek veel meer geld uit, maar met weinig effectief nut
Ik ben vrij tolerant als kritische waarnemer van de maatschappij.quote:Op maandag 20 november 2023 17:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig presenteer jij je hier als extreems rechtse flapdrol ook heel tolerant en vooral leergierig.![]()
En iedereen hier is gek behalve jij.quote:Op maandag 20 november 2023 17:04 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben vrij tolerant als kritische waarnemer van de maatschappij.
Heb je enig idee wanneer mensen op de IC komen te liggen?quote:Op maandag 20 november 2023 17:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tijdens de coronaepidemie werd er volop getest. Veel vals positieven en daarnaast werden mensen die met corona op de IC lagen niet apart geteld van diegene die aan corona op de IC lagen.
leg eens uit, en maak je niet weer er snel met een eenregelige dooddoener, die nergens op slaat vanaf.quote:Op maandag 20 november 2023 17:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tijdens de coronaepidemie werd er volop getest. Veel vals positieven en daarnaast werden mensen die met corona op de IC lagen niet apart geteld van diegene die aan corona op de IC lagen.
dat klopt ook niet helemaal..quote:Op maandag 20 november 2023 17:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik schat in dat het maximale aantal mensen dat ooit op één moment op de IC heeft gelegen vast niet heel hoger ligt dan 500-600.
Het is allemaal erg simpel. In de COVID-19 golven die plaatsvonden werden heel veel mensen getest. Ook mensen die door kanker of een auto ongeluk op de IC lagen. Die bleken dan corona te hebben en dat werd als een coronaslachtoffer geteld. De IC lag voller dan normaal door een combinatie van influenza en corona. Corona is er bovenop gekomen. Daarnaast vraag ik mij af of die 1.400 wel klopt. Tijdens de eerste coronagolf (2020) werden er beelden uit Noord-Brabant gedeeld waarbij ziekenhuizen leeg waren en er niemand op de IC lag.quote:Op maandag 20 november 2023 17:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
leg eens uit, en maak je niet weer er snel met een eenregelige dooddoener, die nergens op slaat vanaf.
Op het hoogtepunt van de corona-epidemie lagen er 1400 mensen op de IC... waar er normaal bij 900 IC-bedden die belegd zijn al sprake is van een noodsituatie...
en volgens jou komt het allemaal enkel "omdat er getest werd" ...?
Ook los van het testen, waardoor denk je in godsnaam dat het kon komen dat de IC volledig vol zat, ondanks dat alle reguliere zorg (waarvoor normaal ongeveer de helft van de IC-bedden bestemd is).
Echt, als je vijf seconden over je eigen beweringen nadenkt merk je al dat je totale nonsens aan het roepen bent, enkel omdat je hardnekkig het ideologische narratief waarin je bijna releigieus wil blijven geloven niet durft af te vallen...
Nee jij begrijpt helemaal niet dat de IC-belasting helemaal niet erger gaat worden, enkel omdat je mensen test...quote:Op maandag 20 november 2023 17:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Het is allemaal erg simpel. In de COVID-19 golven die plaatsvonden werden heel veel mensen getest.
Heb je gekeken of er daadwerkelijk 1.400 op de IC lagen? In het epicentrum van Nederland (Noord-Brabant) waren er lege ziekenhuizen en lege IC-afdelingen. Dat komt niet overeen met het schrikbeeld dat er 1.400 mensen op de IC zou moeten liggen. In het geval dat er 1.400 op de IC zou liggen, dan zouden de ziekenhuizen tot op de nok volzitten in het zwaarst getroffen gebied.quote:Op maandag 20 november 2023 17:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt helemaal niet dat de IC-belasting helemaal niet erger gaat worden, enkel omdat je mensen test...
denk alsjeblieft eens en paar seconden na over wat je hier neerschrijft... het komt nu over alsof je werkelijk niet nadenkt bij wat je neerschrijft
Ah, top dat grafiekje. Dat is toch het ultieme bewijs dat de griepepidemie van 2018 net zo erg is als corona. Oh wacht…quote:Op maandag 20 november 2023 17:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat klopt ook niet helemaal..
een overzichtje van de IC-belasting in de jaren 2017-2020
van Stichting NICE, die de bezetting van de nederlandse ICs stuurt en registreert.
interssant ook dat je idd goed kunt zien hoe in de eerste 10 weken van 2018 de belasting wegens de toenmalige griepepidemie idd tot een zeer drukke IC leidde...
op week 10 van 2018 behaalde de IC-belasting een hoogste punt ooit, dat pas enkele jaren later een 'ietwat' gebroken werd, door een ietwat ergere epidemie:
[ afbeelding ]
Nu maak jij jezelf echt onsterfelijk belachelijk. Je hebt altijd beweerd dat de griepepidemie van 2018 net zo erg is als corona in 2020, maar nu er data gegeven wordt dat dit niet zo blijkt te zijn, ga je ineens ‘twijfelen’ aan de cijfers.quote:Op maandag 20 november 2023 17:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Heb je gekeken of er daadwerkelijk 1.400 op de IC lagen? In het epicentrum van Nederland (Noord-Brabant) waren er lege ziekenhuizen en lege IC-afdelingen. Dat komt niet overeen met het schrikbeeld dat er 1.400 mensen op de IC zou moeten liggen. In het geval dat er 1.400 op de IC zou liggen, dan zouden de ziekenhuizen tot op de nok volzitten in het zwaarst getroffen gebied.
Er waren lege ziekenhuizen en lege IC-afdelingen in Noord-Brabant, tijdens de eerste coronaepidemie. Ik schat in dat er hoogstens 300-450 mensen door corona op de IC lagen in de eerste golf.quote:Op maandag 20 november 2023 17:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu maak jij jezelf echt onsterfelijk belachelijk. Je hebt altijd beweerd dat de griepepidemie van 2018 net zo erg is als corona in 2020, maar nu er data gegeven wordt dat dit niet zo blijkt te zijn, ga je ineens ‘twijfelen’ aan de cijfers.
Bron dat er lege IC-afdelingen waren? En hoezo 300-450? Hoe kom je daar in hemelsnaam bij?quote:Op maandag 20 november 2023 17:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er waren lege ziekenhuizen en lege IC-afdelingen in Noord-Brabant, tijdens de eerste coronaepidemie. Ik schat in dat er hoogstens 300-450 mensen door corona op de IC lagen in de eerste golf.
Er werden genoeg beelden gedeeld op sociale media toendertijd. En 300-450 is een inschatting, ik weet niet exact hoeveel. Ik denk dat Corona net iets zwaarder was dan een normale griep in 2018, maar lang niet zo erg als geschetst wordt in de officiėle cijfers. Een grote groep is met corona opgenomen i.p.v aan corona. Ook kankerpatiėnten en mensen die getroffen zijn door een verkeersongeluk. Dat in combinatie met de beelden van lege ziekenhuizen en lege IC-bedden maakt dat ik tot die schatting kom. De schatting zal vast niet helemaal kloppen, maar ik denk dat ik er niet ver vandaan lig.quote:Op maandag 20 november 2023 17:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bron dat er lege IC-afdelingen waren? En hoezo 300-450? Hoe kom je daar in hemelsnaam bij?
Volgens mij zit je lachend achter je laptop omdat je ons allemaal voor de gek houdt. Niemand kan zo denken toch? Toch?
Foto's uit 2012 bijvoorbeeld?quote:Op maandag 20 november 2023 17:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er werden genoeg beelden gedeeld op sociale media toendertijd. En 300-450 is een inschatting, ik weet niet exact hoeveel. Ik denk dat Corona net iets zwaarder was dan een normale griep in 2018, maar lang niet zo erg als geschetst wordt in de officiėle cijfers. Een grote groep is met corona opgenomen i.p.v aan corona. Ook kankerpatiėnten en mensen die getroffen zijn door een verkeersongeluk. Dat in combinatie met de beelden van lege ziekenhuizen en lege IC-bedden maakt dat ik tot die schatting kom. De schatting zal vast niet helemaal kloppen, maar ik denk dat ik er niet ver vandaan lig.
Ik ben bloedserieus. De lockdowns en de vaccinaties hebben grote schade aangericht in Nederland. We dwalen nu af in een zijspoortje.
Ik kom voor mijn werk in ziekenhuizen regio Brabant/Limburg en geloof me; daar waren NERGENS lege IC-afdelingen. Ik heb daar de meest verschrikkelijke dingen gezien en je schijt echt in het gezicht van de zorgmedewerksters door deze onzin meer te plempen.quote:Op maandag 20 november 2023 17:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er waren lege ziekenhuizen en lege IC-afdelingen in Noord-Brabant, tijdens de eerste coronaepidemie. Ik schat in dat er hoogstens 300-450 mensen door corona op de IC lagen in de eerste golf.
fucking hell man dit toont weer aan hoe weinig onderzoek je hebt gedaan.quote:Op maandag 20 november 2023 17:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is allemaal erg simpel. In de COVID-19 golven die plaatsvonden werden heel veel mensen getest. Ook mensen die door kanker of een auto ongeluk op de IC lagen. Die bleken dan corona te hebben en dat werd als een coronaslachtoffer geteld. De IC lag voller dan normaal door een combinatie van influenza en corona. Corona is er bovenop gekomen. Daarnaast vraag ik mij af of die 1.400 wel klopt. Tijdens de eerste coronagolf (2020) werden er beelden uit Noord-Brabant gedeeld waarbij ziekenhuizen leeg waren en er niemand op de IC lag.
Volgens mij is er maar 1 ding erg simpel in dit topic...quote:Op maandag 20 november 2023 17:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is allemaal erg simpel. In de COVID-19 golven die plaatsvonden werden heel veel mensen getest. Ook mensen die door kanker of een auto ongeluk op de IC lagen. Die bleken dan corona te hebben en dat werd als een coronaslachtoffer geteld. De IC lag voller dan normaal door een combinatie van influenza en corona. Corona is er bovenop gekomen. Daarnaast vraag ik mij af of die 1.400 wel klopt. Tijdens de eerste coronagolf (2020) werden er beelden uit Noord-Brabant gedeeld waarbij ziekenhuizen leeg waren en er niemand op de IC lag.
Voor extreemrechts is alles wat niet extreemrechts is al extreemlinks.quote:Op maandag 20 november 2023 17:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat een agressie richting andersdenkenden. Voor een extreemlinkse kerel ben je niet zo tolerant.
quote:Op maandag 20 november 2023 17:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er werden genoeg beelden gedeeld op sociale media toendertijd. En 300-450 is een inschatting, ik weet niet exact hoeveel. Ik denk dat Corona net iets zwaarder was dan een normale griep in 2018, maar lang niet zo erg als geschetst wordt in de officiėle cijfers. Een grote groep is met corona opgenomen i.p.v aan corona. Ook kankerpatiėnten en mensen die getroffen zijn door een verkeersongeluk. Dat in combinatie met de beelden van lege ziekenhuizen en lege IC-bedden maakt dat ik tot die schatting kom. De schatting zal vast niet helemaal kloppen, maar ik denk dat ik er niet ver vandaan lig.
Ik ben bloedserieus. De lockdowns en de vaccinaties hebben grote schade aangericht in Nederland. We dwalen nu af in een zijspoortje.
In 2018 lagen de ziekenhuizen ook vol inderdaad. Het verschilt ook wel per ziekenhuis. Ik vertelde alleen wat er werd gedeeld op sociale media tijdens de eerste coronagolf.quote:Op maandag 20 november 2023 19:24 schreef dop het volgende:
[..]
fucking hell man dit toont weer aan hoe weinig onderzoek je hebt gedaan.
ik heb redelijk wat artsen en ziekenhuis personeel in mijn vrienden en kennissen kring.
Dermatoloog, SEH Arts, Kinderarts, Oncoloog, opleidingskundige en diverse mensen die verplegend personeel zijn. werkzaam in verschillende ziekenhuizen Rotterdam, Haarlem, Eindhoven, Utrecht.
Allen heb ik gesproken over de werksituatie toen , en bij allen was het zelfde gaande Volle IC's en extra/aangepaste diensten op corona afdeling/IC/Seh. maar nee jij hebt een filmpje op het internet gezien.
Verder onderzoek niet nodig.
praat eens met mensen die er boven op zaten die het kunnen weten.
Nope, ik zie niemand graag dood gaan of pijn lijden. Wat ga jij vertellen tegen de lockdowndoden en vaccinatieslachtoffers?quote:Op maandag 20 november 2023 20:13 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Voor extreemrechts is alles wat niet extreemrechts is al extreemlinks.
Je draait de rollen om, sommige (zoals TS) zien mensen graag dood gaan of pijn lijden, kwalijke sadistische zaak.
Hoe moeilijk is het om je hele verhaal niet te baseren op sociale media, en om eens een gesprek aan te gaan met echte mensen die de situatie van dichtbij hebben gezien.quote:[b]Op maandag 20 november 2023 20:25 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/490410]Dr8gonOfLife[/ur
[..]
In 2018 lagen de ziekenhuizen ook vol inderdaad. Het verschilt ook wel per ziekenhuis. Ik vertelde alleen wat er werd gedeeld op sociale media tijdens de eerste coronagolf.
Hopeloos jijquote:Op maandag 20 november 2023 20:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nope, ik zie niemand graag dood gaan of pijn lijden. Wat ga jij vertellen tegen de lockdowndoden en vaccinatieslachtoffers?
Je steekt een middelvinger op richting de vaccinatiedoden.quote:Op maandag 20 november 2023 21:56 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Hopeloos jij![]()
https://coronavirus.jhu.edu/map.html
Miljoenen doden tijdens deze pandemie en gelukkig niet nog 10tallen miljoenen daarbovenop dankzij de vaccinatie. Maar dankzij wappies zoals jij zijn er vele onnodige mensen gestorven omdat ze zijn gebrainwashed door onzin wat jij uit je klauwen kunt krijgen door geen vaccinatie te nemen wat levens kon redden.
Nee hoor, jij daarintegen steekt je middelvinger op tegen de miljoenen dodenquote:Op maandag 20 november 2023 21:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je steekt een middelvinger op richting de vaccinatiedoden.
In december 2020 was er in de enige coronapost van het noorden van het land, geen enkele coronapatiėnt gekomen. Dat zei een huisarts toen. Ik baseer de situatie op allerlei verschillende bronnen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef dop het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om je hele verhaal niet te baseren op sociale media, en om eens een gesprek aan te gaan met echte mensen die de situatie van dichtbij hebben gezien.
Stop met papagaaien van onzin waar bij je niet eens de moeite neemt om te checken hoe het nu werkelijk zit.
Wat doe jij als je je been breekt? Ga je dan ook naar de slager ipv de dokter?
17 miljoen vaccindoden in alleen al Zuid-Amerika. Schaam je kapot.quote:Op maandag 20 november 2023 21:58 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Nee hoor, jij daarintegen steekt je middelvinger op tegen de miljoenen doden
quote:Op maandag 20 november 2023 21:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
17 miljoen vaccindoden in alleen al Zuid-Amerika. Schaam je kapot.
17 miljoen? Wat gek dat daar helemaal geen nieuwsbericht over is geweest...quote:Op maandag 20 november 2023 21:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
17 miljoen vaccindoden in alleen al Zuid-Amerika. Schaam je kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |