En dus ook door Covid.quote:Op zondag 19 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Long Covid niet bestaat. Het zou vast een gevolg zijn van een respiratoire infectie. Dat kan door sara-cov-2 of door een regulier influenzavirus komen.
Wel, het gaat heel langzaam, maar je maakt vorderingen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Long Covid niet bestaat. Het zou vast een gevolg zijn van een respiratoire infectie. Dat kan door sara-cov-2 of door een regulier influenzavirus komen.
En sommige mensen krijgen wel Long Influenza, maar geen Long Covid.quote:Op zondag 19 november 2023 18:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb dit anders na een griepje nooit...
Maar ik weet dat sommige users er zo over denken. Gelukkig is dit bij mijn huisarts, de artsen in het ziekenhuis, het UWV/de gemeente, mijn vrienden, familie en lieve vrouw minder aan de orde.
Lijkt mij best kut dat je zo hard dingen moet ontkennen van jezelf!
Klopt ook. Ik vind het echter geen noodzaak voor vaccinatie en lockdowns.quote:Op zondag 19 november 2023 18:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dus ook door Covid.
Als je door een Audi wordt aangereden worden je verwondingen heus niet minder bij de gedachte dat het ook een BNW had kunnen zijn.
Het was de tweede link. De eerste link propageerde iets te veel de griepprikken.quote:Op zondag 19 november 2023 18:07 schreef dop het volgende:
[..]
is dat het beste wat je kon vinden? Een linkje van een homeopaat die graag reklame maakt voor homeopathie?
Komt ook voor na influenza. Ik ken meerderen die Long Influenza hebben gekregen in 2015, 2017 en 2018.quote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
1 op de 8, dat is met griep niet zo.
Jammer joh.
https://www.umcg.nl/s/onderzoek-langdurig-klachten-corona
In een klein percentage is er sprake van het Post Viraal Syndroom. Dat heb ik nooit ontkend. Ik heb alleen gezegd dat het grootste deel van de klachten mentaal aangelegd waren.quote:Op zondag 19 november 2023 18:26 schreef dop het volgende:
[..]
Wel, het gaat heel langzaam, maar je maakt vorderingen.
Verder terug in het topic was je van mening dat long covid niet bestaat.
1 je hebt dat niet eerder gesteld, je zij letterlijk dat long covid een mentaal syndroom is.quote:Op zondag 19 november 2023 18:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In een klein percentage is er sprake van het Post Viraal Syndroom. Dat heb ik nooit ontkend. Ik heb alleen gezegd dat het grootste deel van de klachten mentaal aangelegd waren.
Dat mag je best vinden.quote:Op zondag 19 november 2023 18:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt ook. Ik vind het echter geen noodzaak voor vaccinatie en lockdowns.
Er zijn er veel meer met long covid dan met long influenza, dus je vergelijkt appels met peren.quote:Op zondag 19 november 2023 18:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
En sommige mensen krijgen wel Long Influenza, maar geen Long Covid.
Ik ken niemand met langdurige klachten na griep, maar ken wel een aantal jongeren met langdurige klachten na Covid.quote:Op zondag 19 november 2023 17:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen die na de griepepidemie van 2015, 2017 en 2018 langdurige klachten hebben ontwikkeld. Daarintegen ken ik niemand met Long Covid.
Klachten puur door PVS zijn gerelateerd aan de ziekte. Geen depressie o.i.d. Dan denk ik eerder aan een burnout.quote:Op zondag 19 november 2023 18:50 schreef dop het volgende:
[..]
1 je hebt dat niet eerder gesteld, je zij letterlijk dat long covid een mentaal syndroom is.
En dan de hamvraag, als het toch post viraal kan zijn, hoe kun jij dan het verschil vaststellen, heb je daar speciale voelsprieten voor ontwikkeld?
En bonus vraagje, heb jij je collega doe je opvoerde als vaccinatie slachtoffer al verteld dat hij vaccinatie schade heeft? Hoe denkt hij daar zelf over?
Incorrect. PVS kwam juist erg veel voor.quote:Op zondag 19 november 2023 19:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Er zijn er veel meer met long covid dan met long influenza, dus je vergelijkt appels met peren.
En je punt is vervolgens dat iemand met pvs dan maar pech heeft?quote:Op zondag 19 november 2023 19:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Incorrect. PVS kwam juist erg veel voor.
Mijn punt is dat PVS zowel kan komen door covid als door griep.quote:Op zondag 19 november 2023 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
En je punt is vervolgens dat iemand met pvs dan maar pech heeft?
Omdat je propaganda en haat verspreidtquote:Op zondag 19 november 2023 17:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je reageert toch weer elke keer op mijn posts.
Ik verspreid geen propaganda en haat. Het ziet er toch wel uit dat je een kleine obsessie met mij hebt.quote:Op zondag 19 november 2023 20:54 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Omdat je propaganda en haat verspreidt
Nee de hele wereld liegt maar jij spreekt natuurlijk de waarheid. Haha, hou nou maar gewoon op met je debiele actquote:Op zondag 19 november 2023 20:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik verspreid geen propaganda en haat. Het ziet er toch wel uit dat je een kleine obsessie met mij hebt.
Je voelt toch steeds de behoefte om op mij te reageren met jouw desinformatie. Waar komt die behoefte vandaan? De frustratie over jouw Wajong-uitkering moet je niet afreageren op mij.quote:Op zondag 19 november 2023 21:14 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Nee de hele wereld liegt maar jij spreekt natuurlijk de waarheid. Haha, hou nou maar gewoon op met je debiele act
'De hele wereld liegt behalve ikke' aldus Dr8gonOfLife 😂quote:Op zondag 19 november 2023 21:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je voelt toch steeds de behoefte om op mij te reageren met jouw desinformatie. Waar komt die behoefte vandaan? De frustratie over jouw Wajong-uitkering moet je niet afreageren op mij.
Neem nog even een booster.quote:Op zondag 19 november 2023 21:24 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
'De hele wereld liegt behalve ikke' aldus Dr8gonOfLife 😂
Je weet dat je met je gelieg mensen tijdens de dodelijke pandemie de dood hebt ingewerkt?
Goed bezig jochie, je zult vast trots op jezelf zijnquote:
Je erkent dus dat een virusinfectie, zoals covid, langdurig letsel kan opleveren.quote:Op zondag 19 november 2023 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mijn punt is dat PVS zowel kan komen door covid als door griep.
Toch post je herhaaldelijk doodsverwensingen.quote:Op zondag 19 november 2023 20:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik verspreid geen propaganda en haat. Het ziet er toch wel uit dat je een kleine obsessie met mij hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |