En waar staat dan dat die extreem is?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je kunt gewoon kijken op de pagina waar de sterfte is weergegeven.
quote:CBS: oversterfte in juni door hitte
In het tweede kwartaal van 2023 overleden bijna 2000 mensen meer dan verwacht. Dat gebeurde vooral in juni toen er sprake was van een hittegolf op verschillende plekken in het land. Dat meldt het CBS op basis van de voorlopige sterftecijfers per week.
In het tweede kwartaal van 2023 overleden ruim 39 duizend mensen. Het ging vooral om ouderen en om bewoners in gehandicaptenzorginstellingen blijkt uit de cijfers. In de overige bevolking was de sterfte in het tweede kwartaal ruim 2 procent hoger dan vooraf verwacht. Het gaat in totaal om 500 mensen. Bij deze groep lag de sterfte iedere week rond of net boven de verwachting, maar was er geen oversterfte.
M'n condolenances ... hoeveel van je bekenden zijn dus nu al gestorven aan vaccinatieschade?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ken zelf ook meerdere mensen in mijn omgeving die te kampen hebben gehad met vaccinatieschade. De onverklaarbare oversterfte is ongekend hoog.
Bijna verdacht.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
M'n condolenances ... hoeveel van je bekenden zijn dus nu al gestorven aan vaccinatieschade?
Opvallend ook dat de oversterfte onder jouw bekenden zo extreem hoog is....
Niemand in mijn omgeving is overleden aan vaccinatieschade gelukkig. Ik ken helaas wel 3 mensen die kampen met vaccinatieschade.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
M'n condolenances ... hoeveel van je bekenden zijn dus nu al gestorven aan vaccinatieschade?
Opvallend ook dat de oversterfte onder jouw bekenden zo extreem hoog is....
Zoals eerder in het topic al bleek link jij 3 mensen aan. Vaccinatieschade, waar van je totaal geen idee hebt of het schade betreft, en waar van je zelf al aan gaf dat ze er niet door in het ziekenhuis zijn terecht gekomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niemand in mijn omgeving is overleden aan vaccinatieschade gelukkig. Ik ken helaas wel 3 mensen die kampen met vaccinatieschade.
In alle 3 gevallen deden de klachten zich voor na vaccinatie. Voor vaccinatie kerngezond.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:53 schreef dop het volgende:
[..]
Zoals eerder in het topic al bleek link jij 3 mensen aan. Vaccinatieschade, waar van je totaal geen idee hebt of het schade betreft, en waar van je zelf al aan gaf dat ze er niet door in het ziekenhuis zijn terecht gekomen.
Of terwijl, jij noemt het vaccinatieschade, maar hebt in werkelijkheid geen idee, of ben je arts?
Wat heb je voor bewijs dat het schade is, behalve dat het zo lekker binnen je narratief past.
Volgens deze logica is elke medische klacht die men nu krijgt "vaccinatieschade". Want voor de vaccinatie was het er immers nog niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In alle 3 gevallen deden de klachten zich voor na vaccinatie. Voor vaccinatie kerngezond.
En is dat het enige verband dat je kunt leggen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In alle 3 gevallen deden de klachten zich voor na vaccinatie. Voor vaccinatie kerngezond.
Er zijn 3 kerngezonde mensen in mijn omgeving in de weken na vaccinatie klachten hebben ontwikkeld. Ik zie de connectie wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:12 schreef dop het volgende:
[..]
En is dat het enige verband dat je kunt leggen?
Kunnen gezonde mensen niet ziek worden?
En als een gezond iemand ziek wordt is dat automatisch vaccinatieschade?
Werkt het echt zo simpel in je hoofd?
Correlatie is nog geen causaal verband.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn 3 kerngezonde mensen in mijn omgeving in de weken na vaccinatie klachten hebben ontwikkeld. Ik zie de connectie wel.
Waarom verbind je die twee verschillende dingen dan wel door die zin over oversterfte die volgens jou zo hoog is direkt na je bewering over jouw 'bekenden' te schrijven?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niemand in mijn omgeving is overleden aan vaccinatieschade gelukkig. Ik ken helaas wel 3 mensen die kampen met vaccinatieschade.
quote:Ik ken zelf ook meerdere mensen in mijn omgeving die te kampen hebben gehad met vaccinatieschade. De onverklaarbare oversterfte is ongekend hoog.
Okay duidelijk je kunt het dus totaal niet onderbouwen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn 3 kerngezonde mensen in mijn omgeving in de weken na vaccinatie klachten hebben ontwikkeld. Ik zie de connectie wel.
Dus de oversterfte door vaccinatie is ook onjuist.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is los van elkaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom verbind je die twee verschillende dingen dan wel door die zin over oversterfte die volgens jou zo hoog is direkt na je bewering over jouw 'bekenden' te schrijven?
[..]
De oversterfte door de vaccins is gewoon aanwezig. Ik ken ook geen coviddoden of zelfs maar mensen die in het ziekenhuis kwamen / long covid kregen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus de oversterfte door vaccinatie is ook onjuist.
Vaccinatieschade is een belangrijk en onderbelicht onderwerp.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:10 schreef Hogwarts het volgende:
Dit extremisten topic mag gewoon open blijven?
waar blijkt dat uit?quote:Op maandag 9 oktober 2023 05:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De oversterfte door de vaccins is gewoon aanwezig. Ik ken ook geen coviddoden of zelfs maar mensen die in het ziekenhuis kwamen / long covid kregen.
En waar is je controlegroep? Hoeveel mensen die niet gevaccineerd zijn, zijn inmiddels ziek geworden? Je kunt uit jouw ‘ervaring’ geen wetenschappelijk onderbouwde conclusie trekken. Helemaal geen conclusie, zelfs.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zo schreef je het niet.quote:
Ik heb zelf longcovid, en ken 4 mensen die aan covid overleden zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 05:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De oversterfte door de vaccins is gewoon aanwezig. Ik ken ook geen coviddoden of zelfs maar mensen die in het ziekenhuis kwamen / long covid kregen.
Anekdotisch "bewijs".quote:Op maandag 9 oktober 2023 05:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
quote:
Je kent 3 mensen met long covid.quote:Op maandag 9 oktober 2023 05:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
TS lijkt vooral dat termpje 'oversterfte' als een interssant puntje opgepikt te hebben en lijkt het thema zelf niet goed te begrijpen...quote:Op maandag 9 oktober 2023 06:10 schreef dop het volgende:
als vaccinatie de oorzaak is dan is oversterfte niet als een aan uit knopje
Ik zeg niet dat iedereen vaccinatieschade heeft. Die 4 mensen, wat was hun leeftijd en hadden ze onderliggende klachten?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik heb zelf longcovid, en ken 4 mensen die aan covid overleden zijn.
Volgens jouw beredenatie heeft dan iedereen longcovid etc etc.
Niet bewust gedaan. Was een korte opsomming van de impact van vaccinatieschade.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zo schreef je het niet.
Je verbond heel sterk die bekenden van je met bijwerkingen en je geclaimde oversterfte.
Was dat misschien een vergissing of heb je dat bewust gedaan?
Nope.quote:
Ik ken 3 mensen met vaccinatieschade.quote:
En je gaat natuurlijk ook onbewust niet in op de volgende uitgebreide post van de user RM-rf over statistiek. Maak dat de kat wijs.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niet bewust gedaan. Was een korte opsomming van de impact van vaccinatieschade.
Nee, je kent 3 mensen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken 3 mensen met vaccinatieschade.
Ik wil er best op in gaan. Ik had alleen nog niet de tijd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En je gaat natuurlijk ook onbewust niet in op de volgende uitgebreide post van de user RM-rf over statistiek. Maak dat de kat wijs.
De oorzaak van de oversterfte is onbekend. Onafhankelijke onderzoeken worden niet toegelaten. Alle oversterfte word op de hitte gegooid. Dit terwijl er amper oversterfte was tijdens de zeer zware hittegolf van juli 2019 (de zwaarste hittegolf sinds 1540). Daarnaast viel de warmte in juni relatief mee, er werden slechts 2 tropische dagen geregistreerd in De Bilt. De hitte valt dus niet te verklaren met de warmte.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
TS lijkt vooral dat termpje 'oversterfte' als een interssant puntje opgepikt te hebben en lijkt het thema zelf niet goed te begrijpen...
'Oversterfte' is vooral een statistische definitie die bv tijdelijke en lokale effecten laat vaststellen, en bv een vroegtijdige monitoring kan bieden voor lokale publieke gezondheidsbedreigingen... zowel infectieziektes (vooral influenza heeft een effect op oversterfte over grotere populaties, maar bv op lokaler niveau blijken ook andere infectieziektes wel degelijk tot zeer lokale oversterfte-effecten te kunnen leiden onder selecte populaties... bv in nederland is er een monitoring geweest van overlijdens onder kinderen van leden van zeer religieuze gemeentes in de bible-belt gekoppeld aan optredende mazelen-epidemieen daar, of bv de meetbare effecten van de invoering van de DKTP-prik in nederland op de sterfte onder kinderen).
Bekend is ook dat er een duidelijk temperatuur-effect is op strfte op de korte termijn, maar het zou ook fout zijn te claimen dat een structurele temperatuur-stijging tot een 'merkbaar' effect op oversterfte kan leiden (om de simpele reden dat oversterfte niet voortdurend plaats kan vinden)
Punt is wel dat er ook veel overlijdensvormen zijn die eerder heel lastig vast te stellen of te monitoren zijn via oversterfte-onderzoek, omdat ze niet gekoppeld zijn aan tijds-gebonden of omgevingsfactoren...
bv de ontwikeling van bv kanker-behandelings-methodes hebben zo goed als geen enkele invloed op oversterfte omdat de effecten sterk verspreid zijn over een zeer brede en verspreidde populatie.
Het in de ruimte roeptoeren dat 'Oversterfte' iets zou zeggen over de mortaliteit onder gevaccineerden is gewoon totale nonsens en een teken dat iemand een bepaalde statistische methodiek niet begrijpt.
Dus geen vaccinatieschade.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De oorzaak van de oversterfte is onbekend. Onafhankelijke onderzoeken worden niet toegelaten. Alle oversterfte word op de hitte gegooid. Dit terwijl er amper oversterfte was tijdens de zeer zware hittegolf van juli 2019 (de zwaarste hittegolf sinds 1540). Daarnaast viel de warmte in juni relatief mee, er werden slechts 2 tropische dagen geregistreerd in De Bilt. De hitte valt dus niet te verklaren met de warmte.
Daarnaast is het niet het griepseizoen en ook niet het ''covid''seizoen. Ik denk dat het best zorgwekkend is dat er veel mensen overleden aan een onbekende oorzaak. Het tegenhouden van onafhankelijk onderzoek is nog zorgwekkender. Dat geeft aan dat er iets onder de pet gehouden wordt.
De kans dat het door vaccinatieschade komt is zeer realistisch. Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus geen vaccinatieschade.
Verder maak je je claim dat de oversterfte ongekend hoog is niet waar.
Er zijn meerdere onderzoeken die een verhoogd risico op overlijden aantoonden 1-12 maanden na een covid besmetting, dus niet direct door een covid-besmetting. Met de aantallen mensen die besmet zijn geweest afgelopen jaren kan dat heel goed tot oversterfte leiden. Dat is ook wat men zag na de Spaanse griep vorige eeuw, toen was er ook verhoogde sterfte 1-2 jaar na de epidemie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De oorzaak van de oversterfte is onbekend. Onafhankelijke onderzoeken worden niet toegelaten. Alle oversterfte word op de hitte gegooid. Dit terwijl er amper oversterfte was tijdens de zeer zware hittegolf van juli 2019 (de zwaarste hittegolf sinds 1540). Daarnaast viel de warmte in juni relatief mee, er werden slechts 2 tropische dagen geregistreerd in De Bilt. De hitte valt dus niet te verklaren met de warmte.
Daarnaast is het niet het griepseizoen en ook niet het ''covid''seizoen. Ik denk dat het best zorgwekkend is dat er veel mensen overleden aan een onbekende oorzaak. Het tegenhouden van onafhankelijk onderzoek is nog zorgwekkender. Dat geeft aan dat er iets onder de pet gehouden wordt.
okay...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
...terwijl er amper oversterfte was tijdens de zeer zware hittegolf van juli 2019 (de zwaarste hittegolf sinds 1540).
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De kans dat het door vaccinatieschade komt is zeer realistisch. Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik.
Zeker. 2022 ligt er ver boven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
okay...
heb je daarvan ook maar _enige_ bewijzen?
volgens euroMOMO was de oversterfte eind juli 2019 juist zeer hoog, met 3,14 Z-score duidelijk bovenmatig...
ter vergelijk, wat jij nu de hele tijd aanhaalt qua oversterfte in begin juli 2023 haalde een Z-score van 2.87 ... gewoon lager dan in juli 2019.
diudelijk boven de grens van Z-score 2 die gebruikt wordt om oversterfte te registreren... en de hoogste oversterfte sinds de eerdere griepepidemie van begin 2018
Dus je hele bewering dat er geen oversterfte in 2019 is totale onzin... zoals je al de hele tijd allemaal 'vergissingen' maakt waarvan je aangeeft dat je dat "allemaal niet bewust doet"..
Toch begin ik sterk te vermoeden dat je ideologische overtuiging het van je kritische feiten-betrachting meestal wint
Je kunt zelf er de ratings van EuroMOMO bijhalen, die gaan gewoon terug tot 2017 igv nederland
https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/#z-scores-by-country
wat is dat Onafhankelijk onderzoek, wie moet dat doen, en wie staat dat niet toe?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Lees de gehele conversatie.quote:
En dat toont weer aan dat het dus geen vaccinatie doden zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zeker. 2022 ligt er ver boven.
[ afbeelding ]
je weet het dus niet te citeren.quote:
Onafhankelijk onderzoek door organisaties die niet verbonden zijn met de overheid. De RIVM en de overheid staan het niet toe. In de grafiek van het CBS staat dat er al 2 jaar lang op regelmatige basis sprake is van langdurige oversterfte. Voor corona en vaccinatieschade was er nog geen bijzondere oversterfte.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:43 schreef dop het volgende:
[..]
wat is dat Onafhankelijk onderzoek, wie moet dat doen, en wie staat dat niet toe?
wanneer was er deze zomer sprake van oversterfte? cijfers graag?
Heb jij cijfers van voor Corona waar in alle doods oorzaken worden bijgehouden?
In 2022 werd er gevaccineerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat toont weer aan dat het dus geen vaccinatie doden zijn.
En nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |