Elk jaar publiceert het CBS de cijfers hierover.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er word dan ook geen onafhankelijk onderzoek naar gedaan.
Ja, maar dat zijn feiten, en die passen niet in de onderbuik van TS.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Elk jaar publiceert het CBS de cijfers hierover.
Klopt. Er is forse oversterfte. Al jarenlang.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Elk jaar publiceert het CBS de cijfers hierover.
Neem nog even een booster.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je begint een beetje een zielige langspeelplaat te worden. Misschien moeten de mods dit topic maar eens gaan sluiten want al die diarree die uit jouw onderbuik komt begint behoorlijk te vervelen.
Je komt niet verder dan leugens, aannames, schimmige bronnen en een hoop meer onzin dat ver van de realiteit af staat. Zoek hulp, je hebt het hard nodig.
Daarmee geef je eigenlijk aan dat vaccinatie niet dodelijk isquote:
Ja, 20 jaar inmiddels.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt. Er is forse oversterfte. Al jarenlang.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant. Ik geef daarmee aan dat mensen, die zo graag in de mRNA-vaccinaties geloven, dan nog maar een booster moeten nemen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarmee geef je eigenlijk aan dat vaccinatie niet dodelijk is
Volgens een wappie als jij had ik allang dood moeten zijn. Iedere dag weer bewijs ik dat je maar wat uit je nek lult. Bel de GGZ nou maar.quote:
Volgens een schaap als jij had ik allang dood moeten zijn door de covid. Iedere dag weer bewijs ik dat je maar wat uit je nek lult. Knuffel de roverheid nou maar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Volgens een wappie als jij had ik allang dood moeten zijn. Iedere dag weer bewijs ik dat je maar wat uit je nek lult. Bel de GGZ nou maar.
Dat zegt dan veel over je karakter, als je je opponent de dood toewenst.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant. Ik geef daarmee aan dat mensen, die zo graag in de mRNA-vaccinaties geloven, dan nog maar een booster moeten nemen.
Nee, volgens de wappies is Covid als een dodelijk virus gepresenteerd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:04 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Volgens een schaap als jij had ik allang dood moeten zijn door de covid. Iedere dag weer bewijs ik dat je maar wat uit je nek lult. Knuffel de roverheid nou maar.
Ik wens niemand de dood toe.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zegt dan veel over je karakter, als je je opponent de dood toewenst.
Als we de grieppidemie van 2018 erbij halen, dan weten we gelijk dat het onzin is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, volgens de wappies is Covid als een dodelijk virus gepresenteerd.
Iedereen die normaal kan nadenken weet dat het nooit ging om de mortaliteit van het virus, maar de ontwrichtende werking op de samenleving door de enorme toename in ziekenhuisopnames.
Je zou bijna denken dat er een of ander nieuw virus rondgaat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt. Er is forse oversterfte. Al jarenlang.
Jawel:quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik wens niemand de dood toe.
quote:
Oversterfte in 2022 & 2023 word niet veroorzaakt door de coronagroep.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er een of ander nieuw virus rondgaat.
Blij dat je doorhebt dat je opmerking onzin is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Als we de grieppidemie van 2018 erbij halen, dan weten we gelijk dat het onzin is.
Ik heb het over jouw opmerking.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Blij dat je doorhebt dat je opmerking onzin is.
Blauwtong bij schapen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er een of ander nieuw virus rondgaat.
Kan niet. Die is wegbezuinigd door 30 jaar overwegend rechts beleid. En dan krijg je dit soort users die helaas buiten het hek blijven lopen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Volgens een wappie als jij had ik allang dood moeten zijn. Iedere dag weer bewijs ik dat je maar wat uit je nek lult. Bel de GGZ nou maar.
Inmiddels zijn er behoorlijk wat studies die een verhoogde kans op overlijden vinden tot meer dan een jaar na een Covid infectie. Het virus veroorzaakt schade, en dat versnelt/triggert aftakeling/andere ziektes.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Oversterfte in 2022 & 2023 word niet veroorzaakt door de coronagroep.
Ah, je hebt geeneens door dat je je eigen argument daarmee ontkracht.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw opmerking.
Want? Lager er toen ook 1400 mensen met griep op de IC?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Als we de grieppidemie van 2018 erbij halen, dan weten we gelijk dat het onzin is.
Er lagen duizenden mensen in de ziekenhuizen en er was een zorginfarct in 2018. Ook waren er 10.000 doden met griep.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want? Lager er toen ook 1400 mensen met griep op de IC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |