Goede bron die altijd feitelijk bericht, not.quote:
Zo lang er voldoende verstandige mensen met repliek komen en gedegen info lijk me het niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:50 schreef Hogwarts het volgende:
Je bent er maar druk mee
Het langzame process om je radicale gedachtegoed door te laten dringen bij goedgelovige mensen aka hersenspoelen. Echt te ziek dat dit open mag blijven
Daar hebben we het schaapje weer met het 4 maanden oud accountje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:50 schreef Hogwarts het volgende:
Je bent er maar druk mee
Het langzame process om je radicale gedachtegoed door te laten dringen bij goedgelovige mensen aka hersenspoelen. Echt te ziek dat dit open mag blijven
Gadverdamme man, bloed aan je gore potenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Daar hebben we het schaapje weer met het 4 maanden oud accountje.
Neem nog even een zesde gifspuit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:22 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Gadverdamme man, bloed aan je gore poten
Je bent gebrainwashed haha 😂 hier zit een agenda achterquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Neem nog even een zesde gifspuit.
Die kans is net zo groot als de kans dat het komt door neuken. Of door het lezen van boeken. Als het realistisch was, zoals jij beweert, zou er een grote hoeveelheid onderbouwend bewijs liggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De kans dat het door vaccinatieschade komt is zeer realistisch. Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik.
Check even een paar onderzoeken over vaccinatieschade.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die kans is net zo groot als de kans dat het komt door neuken. Of door het lezen van boeken. Als het realistisch was, zoals jij beweert, zou er een grote hoeveelheid onderbouwend bewijs liggen.
Je bent een slaafje van de roverheid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:24 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Je bent gebrainwashed haha 😂 hier zit een agenda achter
Aldus het slaafje van Willem Engel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent een slaafje van de roverheid.
als hij na 5 gifspuiten nog leeft, dan zijn het dus geen gifspuiten. Stop met jezelf voor lul zetten en zoek geestelijke hulp.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Thnx voor de herinnering, zo ff plannen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Aldus het schaapje dat in grote angst leeft voor 2030quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Daar hebben we het schaapje weer met het 4 maanden oud accountje.
Ik beperk me liever tot echte wetenschap.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Check even een paar onderzoeken over vaccinatieschade.
Ik heb 3 gifspuiten genomen en ben alle 3 de keren overledenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
als hij na 5 gifspuiten nog leeft, dan zijn het dus geen gifspuiten. Stop met jezelf voor lul zetten en zoek geestelijke hulp.
Dan zijn we samen 3x overleden! Wij gaan door met ons leven, en deze wappie ervaart nog dagelijkse angstquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb 3 gifspuiten genomen en ben alle 3 de keren overleden
Daaruit blijkt dat het niet komt door vaccinatieschade.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Check even een paar onderzoeken over vaccinatieschade.
Niet alle autoongelukken zijn dodelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
als hij na 5 gifspuiten nog leeft, dan zijn het dus geen gifspuiten. Stop met jezelf voor lul zetten en zoek geestelijke hulp.
En niet alle corona besmettingen zijn een verkoudheid, toch? Ouchquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niet alle autoongelukken zijn dodelijk.
Niet alle griep besmettingen zijn onschuldig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En niet alle corona besmettingen zijn een verkoudheid, toch? Ouch
dat kan je hem nog een miljoen keer vertellen… maar omdat hij een kronkel in zijn hoofd heeft zal hij dat feit altijd negeren. De lockdown heeft deze toch al angstige jongen in een nog verder isolement geduwd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat het niet komt door vaccinatieschade.
woke/wokeself pronouns gebruiken :<(quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
dat kan je hem nog een miljoen keer vertellen… maar omdat hij een kronkel in zijn hoofd heeft zal hij dat feit altijd negeren. De lockdown heeft deze toch al angstige jongen in een nog verder isolement geduwd.
En wel alle wappies zijn angstig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niet alle griep besmettingen zijn onschuldig.
Vaccinatieschade is een groot ding.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat het niet komt door vaccinatieschade.
Fakenieuws gebruiken om je angst te verbloemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
woke/wokeself pronouns gebruiken :<(
Bij de wappies ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is een groot ding.
Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
Op dinsdag 10 oktober 2023 20:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:De enige die het er nog dagelijks over heeft ben jij , dus ik vraag me af wie er hier bang isquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En alle schapen zijn bang voor coronavirus.
lockdowns en massavaccinaties tho.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De enige die het er nog dagelijks over heeft ben jij , dus ik vraag me af wie er hier bang is
Zé zullen je je huis( je zolderkamer) uit sleuren en je vaccinerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
lockdowns en massavaccinaties tho.
Coronapasgenot. Für ungeimpften verboten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
2030 komt er aan, je kan geen kant meer op! WEF
Genot die dagelijkse angst bij mensen als jijquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:41 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Coronapasgenot. Für ungeimpften verboten.
wijk voor wijk, deur voor deur, arm voor arm.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zé zullen je je huis( je zolderkamer) uit sleuren en je vaccineren
De angst zit er goed in. Zoek hulp, voor je rare dingen gaat doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
wijk voor wijk, deur voor deur, arm voor arm.
Het is jouw boogy man.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is een groot ding.
Hebben ze al aangebeld?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
wijk voor wijk, deur voor deur, arm voor arm.
Jij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
quote:afbeelding ] Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En alle schapen zijn bang voor coronavirus.
Ze mogen blij zijn dat ze niet bij mij hebben aangebeld.quote:
Ik ben niet bang voor corona. Heb het al gehad in mei.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld.
Kun je uitleggen waarom je daar voor gekozen hebt?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat ze niet bij mij hebben aangebeld.
Nvmquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld.
Kun je uitleggen waarom je daar voor gekozen hebt?
quote:
Gaat iets mis in de quote.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waarom zou ik bang zijn volgens jou?
Niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat ze niet bij mij hebben aangebeld.
Ik merk hetquote:
Hugo de Jonge had die bedreiging aangekondigd in 2021.quote:
Je lag zeker achter de bank met de gordijnen dicht als er iemand aanbelde?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hugo de Jonge had die bedreiging aangekondigd in 2021.
waarom zag je dat als een dreigement?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hugo de Jonge had die bedreiging aangekondigd in 2021.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |