abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 november 2023 @ 17:30:37 #276
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_211359612
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]
leg eens uit, en maak je niet weer er snel met een eenregelige dooddoener, die nergens op slaat vanaf.

Op het hoogtepunt van de corona-epidemie lagen er 1400 mensen op de IC... waar er normaal bij 900 IC-bedden die belegd zijn al sprake is van een noodsituatie...

en volgens jou komt het allemaal enkel "omdat er getest werd" ...?

Ook los van het testen, waardoor denk je in godsnaam dat het kon komen dat de IC volledig vol zat, ondanks dat alle reguliere zorg (waarvoor normaal ongeveer de helft van de IC-bedden bestemd is).

Echt, als je vijf seconden over je eigen beweringen nadenkt merk je al dat je totale nonsens aan het roepen bent, enkel omdat je hardnekkig het ideologische narratief waarin je bijna releigieus wil blijven geloven niet durft af te vallen...
Het is allemaal erg simpel. In de COVID-19 golven die plaatsvonden werden heel veel mensen getest. Ook mensen die door kanker of een auto ongeluk op de IC lagen. Die bleken dan corona te hebben en dat werd als een coronaslachtoffer geteld. De IC lag voller dan normaal door een combinatie van influenza en corona. Corona is er bovenop gekomen. Daarnaast vraag ik mij af of die 1.400 wel klopt. Tijdens de eerste coronagolf (2020) werden er beelden uit Noord-Brabant gedeeld waarbij ziekenhuizen leeg waren en er niemand op de IC lag.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_211359619
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Het is allemaal erg simpel. In de COVID-19 golven die plaatsvonden werden heel veel mensen getest.
Nee jij begrijpt helemaal niet dat de IC-belasting helemaal niet erger gaat worden, enkel omdat je mensen test...

denk alsjeblieft eens en paar seconden na over wat je hier neerschrijft... het komt nu over alsof je werkelijk niet nadenkt bij wat je neerschrijft
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 20 november 2023 @ 17:33:30 #278
490410 Dr8gonOfLife
pi_211359626
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Nee jij begrijpt helemaal niet dat de IC-belasting helemaal niet erger gaat worden, enkel omdat je mensen test...

denk alsjeblieft eens en paar seconden na over wat je hier neerschrijft... het komt nu over alsof je werkelijk niet nadenkt bij wat je neerschrijft
Heb je gekeken of er daadwerkelijk 1.400 op de IC lagen? In het epicentrum van Nederland (Noord-Brabant) waren er lege ziekenhuizen en lege IC-afdelingen. Dat komt niet overeen met het schrikbeeld dat er 1.400 mensen op de IC zou moeten liggen. In het geval dat er 1.400 op de IC zou liggen, dan zouden de ziekenhuizen tot op de nok volzitten in het zwaarst getroffen gebied.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
  maandag 20 november 2023 @ 17:33:34 #279
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211359628
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:30 schreef RM-rf het volgende:

[..]
dat klopt ook niet helemaal..

een overzichtje van de IC-belasting in de jaren 2017-2020
van Stichting NICE, die de bezetting van de nederlandse ICs stuurt en registreert.

interssant ook dat je idd goed kunt zien hoe in de eerste 10 weken van 2018 de belasting wegens de toenmalige griepepidemie idd tot een zeer drukke IC leidde...

op week 10 van 2018 behaalde de IC-belasting een hoogste punt ooit, dat pas enkele jaren later een 'ietwat' gebroken werd, door een ietwat ergere epidemie:

[ afbeelding ]
Ah, top dat grafiekje. Dat is toch het ultieme bewijs dat de griepepidemie van 2018 net zo erg is als corona. Oh wacht… :P

Maar ik had verwacht dat de verschillen groter zouden zijn. Neemt niet weg dat de pieken heel duidelijk zijn. Zelfs de tweede golf is nog overduidelijk heftiger dan de gemiddelde griepepidemie.
  maandag 20 november 2023 @ 17:35:47 #280
68638 Zwansen
pi_211359654
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Heb je gekeken of er daadwerkelijk 1.400 op de IC lagen? In het epicentrum van Nederland (Noord-Brabant) waren er lege ziekenhuizen en lege IC-afdelingen. Dat komt niet overeen met het schrikbeeld dat er 1.400 mensen op de IC zou moeten liggen. In het geval dat er 1.400 op de IC zou liggen, dan zouden de ziekenhuizen tot op de nok volzitten in het zwaarst getroffen gebied.
Nu maak jij jezelf echt onsterfelijk belachelijk. Je hebt altijd beweerd dat de griepepidemie van 2018 net zo erg is als corona in 2020, maar nu er data gegeven wordt dat dit niet zo blijkt te zijn, ga je ineens ‘twijfelen’ aan de cijfers. _O-
  maandag 20 november 2023 @ 17:38:37 #281
490410 Dr8gonOfLife
pi_211359670
quote:
9s.gif Op maandag 20 november 2023 17:35 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Nu maak jij jezelf echt onsterfelijk belachelijk. Je hebt altijd beweerd dat de griepepidemie van 2018 net zo erg is als corona in 2020, maar nu er data gegeven wordt dat dit niet zo blijkt te zijn, ga je ineens ‘twijfelen’ aan de cijfers. _O-
Er waren lege ziekenhuizen en lege IC-afdelingen in Noord-Brabant, tijdens de eerste coronaepidemie. Ik schat in dat er hoogstens 300-450 mensen door corona op de IC lagen in de eerste golf.
  maandag 20 november 2023 @ 17:39:14 #282
68638 Zwansen
pi_211359676
Oh wacht, in dit soort leugens trapt hij dus steeds: https://pointer.kro-ncrv.(...)js-in-corona-complot
  maandag 20 november 2023 @ 17:40:48 #283
68638 Zwansen
pi_211359687
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Er waren lege ziekenhuizen en lege IC-afdelingen in Noord-Brabant, tijdens de eerste coronaepidemie. Ik schat in dat er hoogstens 300-450 mensen door corona op de IC lagen in de eerste golf.
Bron dat er lege IC-afdelingen waren? En hoezo 300-450? Hoe kom je daar in hemelsnaam bij?

Volgens mij zit je lachend achter je laptop omdat je ons allemaal voor de gek houdt. Niemand kan zo denken toch? Toch?
  maandag 20 november 2023 @ 17:45:23 #284
490410 Dr8gonOfLife
pi_211359721
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2023 17:40 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Bron dat er lege IC-afdelingen waren? En hoezo 300-450? Hoe kom je daar in hemelsnaam bij?

Volgens mij zit je lachend achter je laptop omdat je ons allemaal voor de gek houdt. Niemand kan zo denken toch? Toch?
Er werden genoeg beelden gedeeld op sociale media toendertijd. En 300-450 is een inschatting, ik weet niet exact hoeveel. Ik denk dat Corona net iets zwaarder was dan een normale griep in 2018, maar lang niet zo erg als geschetst wordt in de officiële cijfers. Een grote groep is met corona opgenomen i.p.v aan corona. Ook kankerpatiënten en mensen die getroffen zijn door een verkeersongeluk. Dat in combinatie met de beelden van lege ziekenhuizen en lege IC-bedden maakt dat ik tot die schatting kom. De schatting zal vast niet helemaal kloppen, maar ik denk dat ik er niet ver vandaan lig.

Ik ben bloedserieus. De lockdowns en de vaccinaties hebben grote schade aangericht in Nederland. We dwalen nu af in een zijspoortje.
pi_211359773
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Er werden genoeg beelden gedeeld op sociale media toendertijd. En 300-450 is een inschatting, ik weet niet exact hoeveel. Ik denk dat Corona net iets zwaarder was dan een normale griep in 2018, maar lang niet zo erg als geschetst wordt in de officiële cijfers. Een grote groep is met corona opgenomen i.p.v aan corona. Ook kankerpatiënten en mensen die getroffen zijn door een verkeersongeluk. Dat in combinatie met de beelden van lege ziekenhuizen en lege IC-bedden maakt dat ik tot die schatting kom. De schatting zal vast niet helemaal kloppen, maar ik denk dat ik er niet ver vandaan lig.

Ik ben bloedserieus. De lockdowns en de vaccinaties hebben grote schade aangericht in Nederland. We dwalen nu af in een zijspoortje.
Foto's uit 2012 bijvoorbeeld?

Anyway, bij ziekenhuisopname werd iedereen die covid had inderdaad afgezonderd, ivm quarantaine. En die zitten ook in de cijfers.

Maar ze plaatsen je heus niet wekenlang op de IC aan de beademing etc als dat niet hoeft.

En dat vaccinaties grote schade hebben aangericht....

Dat lukt je maar niet om aan te tonen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_211359798
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik kom voor mijn werk in ziekenhuizen regio Brabant/Limburg en geloof me; daar waren NERGENS lege IC-afdelingen. Ik heb daar de meest verschrikkelijke dingen gezien en je schijt echt in het gezicht van de zorgmedewerksters door deze onzin meer te plempen.
Zoek eens een leven…
  maandag 20 november 2023 @ 19:24:59 #287
545 dop
:copyright: dop
pi_211361286
quote:

[..]
Het is allemaal erg simpel. In de COVID-19 golven die plaatsvonden werden heel veel mensen getest. Ook mensen die door kanker of een auto ongeluk op de IC lagen. Die bleken dan corona te hebben en dat werd als een coronaslachtoffer geteld. De IC lag voller dan normaal door een combinatie van influenza en corona. Corona is er bovenop gekomen. Daarnaast vraag ik mij af of die 1.400 wel klopt. Tijdens de eerste coronagolf (2020) werden er beelden uit Noord-Brabant gedeeld waarbij ziekenhuizen leeg waren en er niemand op de IC lag.
fucking hell man dit toont weer aan hoe weinig onderzoek je hebt gedaan.
ik heb redelijk wat artsen en ziekenhuis personeel in mijn vrienden en kennissen kring.
Dermatoloog, SEH Arts, Kinderarts, Oncoloog, opleidingskundige en diverse mensen die verplegend personeel zijn. werkzaam in verschillende ziekenhuizen Rotterdam, Haarlem, Eindhoven, Utrecht.
Allen heb ik gesproken over de werksituatie toen , en bij allen was het zelfde gaande Volle IC's en extra/aangepaste diensten op corona afdeling/IC/Seh. maar nee jij hebt een filmpje op het internet gezien.
Verder onderzoek niet nodig.
praat eens met mensen die er boven op zaten die het kunnen weten.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_211362104
quote:

[..]
Volgens mij is er maar 1 ding erg simpel in dit topic...
  maandag 20 november 2023 @ 20:13:47 #289
503746 Hogwarts
School of swag
pi_211362246
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Wat een agressie richting andersdenkenden. Voor een extreemlinkse kerel ben je niet zo tolerant.
Voor extreemrechts is alles wat niet extreemrechts is al extreemlinks.

Je draait de rollen om, sommige (zoals TS) zien mensen graag dood gaan of pijn lijden, kwalijke sadistische zaak.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hogwarts op 20-11-2023 20:18:52 ]
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  maandag 20 november 2023 @ 20:21:52 #290
503746 Hogwarts
School of swag
pi_211362376
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]

maandag 20 november 2023 @ 20:25:19 #291
490410 Dr8gonOfLife
pi_211362449
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:24 schreef dop het volgende:

[..]
fucking hell man dit toont weer aan hoe weinig onderzoek je hebt gedaan.
ik heb redelijk wat artsen en ziekenhuis personeel in mijn vrienden en kennissen kring.
Dermatoloog, SEH Arts, Kinderarts, Oncoloog, opleidingskundige en diverse mensen die verplegend personeel zijn. werkzaam in verschillende ziekenhuizen Rotterdam, Haarlem, Eindhoven, Utrecht.
Allen heb ik gesproken over de werksituatie toen , en bij allen was het zelfde gaande Volle IC's en extra/aangepaste diensten op corona afdeling/IC/Seh. maar nee jij hebt een filmpje op het internet gezien.
Verder onderzoek niet nodig.
praat eens met mensen die er boven op zaten die het kunnen weten.
In 2018 lagen de ziekenhuizen ook vol inderdaad. Het verschilt ook wel per ziekenhuis. Ik vertelde alleen wat er werd gedeeld op sociale media tijdens de eerste coronagolf.
  maandag 20 november 2023 @ 20:26:22 #292
490410 Dr8gonOfLife
pi_211362469
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:13 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Voor extreemrechts is alles wat niet extreemrechts is al extreemlinks.

Je draait de rollen om, sommige (zoals TS) zien mensen graag dood gaan of pijn lijden, kwalijke sadistische zaak.
Nope, ik zie niemand graag dood gaan of pijn lijden. Wat ga jij vertellen tegen de lockdowndoden en vaccinatieslachtoffers?
  maandag 20 november 2023 @ 21:32:36 #293
545 dop
:copyright: dop
pi_211363385
quote:
0s.gif [b]Op maandag 20 november 2023 20:25 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/490410]Dr8gonOfLife[/ur

[..]
In 2018 lagen de ziekenhuizen ook vol inderdaad. Het verschilt ook wel per ziekenhuis. Ik vertelde alleen wat er werd gedeeld op sociale media tijdens de eerste coronagolf.
Hoe moeilijk is het om je hele verhaal niet te baseren op sociale media, en om eens een gesprek aan te gaan met echte mensen die de situatie van dichtbij hebben gezien.
Stop met papagaaien van onzin waar bij je niet eens de moeite neemt om te checken hoe het nu werkelijk zit.

Wat doe jij als je je been breekt? Ga je dan ook naar de slager ipv de dokter?

[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 20-11-2023 21:39:57 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 20 november 2023 @ 21:56:32 #294
503746 Hogwarts
School of swag
pi_211363636
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Nope, ik zie niemand graag dood gaan of pijn lijden. Wat ga jij vertellen tegen de lockdowndoden en vaccinatieslachtoffers?
Hopeloos jij :')

https://coronavirus.jhu.edu/map.html

Miljoenen doden tijdens deze pandemie en gelukkig niet nog 10tallen miljoenen daarbovenop dankzij de vaccinatie. Maar dankzij wappies zoals jij zijn er vele onnodige mensen gestorven omdat ze zijn gebrainwashed door onzin wat jij uit je klauwen kunt krijgen door geen vaccinatie te nemen wat levens kon redden.
  maandag 20 november 2023 @ 21:57:32 #295
490410 Dr8gonOfLife
pi_211363649
quote:
15s.gif Op maandag 20 november 2023 21:56 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Hopeloos jij :')

https://coronavirus.jhu.edu/map.html

Miljoenen doden tijdens deze pandemie en gelukkig niet nog 10tallen miljoenen daarbovenop dankzij de vaccinatie. Maar dankzij wappies zoals jij zijn er vele onnodige mensen gestorven omdat ze zijn gebrainwashed door onzin wat jij uit je klauwen kunt krijgen door geen vaccinatie te nemen wat levens kon redden.
Je steekt een middelvinger op richting de vaccinatiedoden.
  maandag 20 november 2023 @ 21:58:16 #296
503746 Hogwarts
School of swag
pi_211363654
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Je steekt een middelvinger op richting de vaccinatiedoden.
Nee hoor, jij daarintegen steekt je middelvinger op tegen de miljoenen doden
  maandag 20 november 2023 @ 21:58:39 #297
490410 Dr8gonOfLife
pi_211363658
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef dop het volgende:

[..]
Hoe moeilijk is het om je hele verhaal niet te baseren op sociale media, en om eens een gesprek aan te gaan met echte mensen die de situatie van dichtbij hebben gezien.
Stop met papagaaien van onzin waar bij je niet eens de moeite neemt om te checken hoe het nu werkelijk zit.

Wat doe jij als je je been breekt? Ga je dan ook naar de slager ipv de dokter?
In december 2020 was er in de enige coronapost van het noorden van het land, geen enkele coronapatiënt gekomen. Dat zei een huisarts toen. Ik baseer de situatie op allerlei verschillende bronnen.
  maandag 20 november 2023 @ 21:58:54 #298
490410 Dr8gonOfLife
pi_211363660
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:58 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Nee hoor, jij daarintegen steekt je middelvinger op tegen de miljoenen doden
17 miljoen vaccindoden in alleen al Zuid-Amerika. Schaam je kapot.
  maandag 20 november 2023 @ 22:01:04 #299
68638 Zwansen
pi_211363681
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
:D

Hardop gelachen. Bron?
  maandag 20 november 2023 @ 22:01:46 #300
503746 Hogwarts
School of swag
pi_211363690
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
17 miljoen? Wat gek dat daar helemaal geen nieuwsbericht over is geweest...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')