Fakenieuws gebruiken om je angst te verbloemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
woke/wokeself pronouns gebruiken :<(
Bij de wappies ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is een groot ding.
Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
Op dinsdag 10 oktober 2023 20:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:De enige die het er nog dagelijks over heeft ben jij , dus ik vraag me af wie er hier bang isquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En alle schapen zijn bang voor coronavirus.
lockdowns en massavaccinaties tho.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De enige die het er nog dagelijks over heeft ben jij , dus ik vraag me af wie er hier bang is
Zé zullen je je huis( je zolderkamer) uit sleuren en je vaccinerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
lockdowns en massavaccinaties tho.
Coronapasgenot. Für ungeimpften verboten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
2030 komt er aan, je kan geen kant meer op! WEF
Genot die dagelijkse angst bij mensen als jijquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:41 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Coronapasgenot. Für ungeimpften verboten.
wijk voor wijk, deur voor deur, arm voor arm.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zé zullen je je huis( je zolderkamer) uit sleuren en je vaccineren
De angst zit er goed in. Zoek hulp, voor je rare dingen gaat doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
wijk voor wijk, deur voor deur, arm voor arm.
Het is jouw boogy man.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is een groot ding.
Hebben ze al aangebeld?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
wijk voor wijk, deur voor deur, arm voor arm.
Jij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
quote:afbeelding ] Op dinsdag 10 oktober 2023 20:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En alle schapen zijn bang voor coronavirus.
Ze mogen blij zijn dat ze niet bij mij hebben aangebeld.quote:
Ik ben niet bang voor corona. Heb het al gehad in mei.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld.
Kun je uitleggen waarom je daar voor gekozen hebt?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat ze niet bij mij hebben aangebeld.
Nvmquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld.
Kun je uitleggen waarom je daar voor gekozen hebt?
quote:
Gaat iets mis in de quote.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waarom zou ik bang zijn volgens jou?
Niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat ze niet bij mij hebben aangebeld.
Ik merk hetquote:
Hugo de Jonge had die bedreiging aangekondigd in 2021.quote:
Je lag zeker achter de bank met de gordijnen dicht als er iemand aanbelde?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hugo de Jonge had die bedreiging aangekondigd in 2021.
waarom zag je dat als een dreigement?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is wat wappies er onderling van maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is zinloos, net zoals een discussie voeren tegen een Jehova getuigenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 05:40 schreef dop het volgende:
[..]
Dat is wat wappies er onderling van maken.
Net als dat de qr code blijvend zou zijn. En we een voor een al onze vrijheid zouden verliezen.
Dat er geen geld meer uit de pinautomaat zou komen.
Toch vrij simpel te constateren dat dit inmiddels allemaal onzin bleek te zijn.
Om het maar niet te hebben over de nog gekker en sterkere verhalen die allemaal onzin zijn gebleken.
Je hebt toch inmiddels wel gezien om je heen dat we niet allemaal in zombies en hagedissen zijn veranderd?
Valt mee, het aantal neemt sterk af, maar er blijven natuurlijk mensen die hardleers zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:33 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Het is zinloos, net zoals een discussie voeren tegen een Jehova getuigen
Toch erg schattig dat je de de hogere oversterfte (dan die in NL) in bijv. Somalië blijft negeren. En dat terwijl in Somalië erg weinig gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zeker. 2022 ligt er ver boven.
[ afbeelding ]
Als je dood gaat werkt het ook want dan krijg je ook geen corona.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:43 schreef Basp1 het volgende:
Feeling Terrible After Your Covid Shot? Then It’s Probably Working.
Dus kort durende vaccinatie schade is alleen maar een teken dat het werkt.
Gisteren weer een paar duizend griepdoden wereldwijd.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:00 schreef Dven het volgende:
Gister weer zeven coronadoden in het zeer ongevaccineerde Bulgarije
Somalië is nou niet echt representatief en wat is je bron?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:47 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Toch erg schattig dat je de de hogere oversterfte (dan die in NL) in bijv. Somalië blijft negeren. En dat terwijl in Somalië erg weinig gevaccineerd is.
Kortom, je bent ERG selectief in je gebruikte data.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Somalië is nou niet echt representatief en wat is je bron?
Ik ben oprecht benieuwd naar de bron van die claim. Somalië is een derdewereldland. Niet echt te vergelijken met Nederland.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]als je dit doet om gewoon te trollen is dit wel een geniale reactie -O_
Daarom is er daar ook bijna geen vaccinatie gezet en zou er toch een flinke ondersterfte moeten zijn. Dat zou toch je ultieme bewijs moeten zijn..quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwd naar de bron van die claim. Somalië is een derdewereldland. Niet echt te vergelijken met Nederland.
Jij beweerde dat er wereldwijd ongekend hoge oversterfte was door vaccinatie.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Oversterftequote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Gisteren weer een paar duizend griepdoden wereldwijd.
Er overlijden elk jaar veel mensen aan de griep. Deze is dan ook verwacht.quote:
Arme kinderen overlijden daar door de honger.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarom is er daar ook bijna geen vaccinatie gezet en zou er toch een flinke ondersterfte moeten zijn. Dat zou toch je ultieme bewijs moeten zijn..
Dat is verwacht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Arme kinderen overlijden daar door de honger.
Je snap het echt niet hè? Heb jij je middelbare school afgemaakt?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Weerleg het maar eens dat kinderen in Somalië honger hebben. En ja, ik heb mijn middelbare school afgemaakt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:02 schreef Intint het volgende:
[..]
Je snap het echt niet hè? Heb jij je middelbare school afgemaakt?
Er is meer honger door de Covid-19 lockdowns in ontwikkelingslanden.quote:
Hahahaha. Jij ziet oprecht niet dat dat het punt niet is? Holy fuck gast.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Weerleg het maar eens dat kinderen in Somalië honger hebben. En ja, ik heb mijn middelbare school afgemaakt.
Kom met bronnen voor je uitspraken, anders gaat dit topic op slot. Want nu is een "ik roep maar random verzonnen feitjes"-topic.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er is meer honger door de Covid-19 lockdowns in ontwikkelingslanden.
Even een bron om de draak met een draak te steken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kom met bronnen voor je uitspraken, anders gaat dit topic op slot. Want nu is een "ik roep maar random verzonnen feitjes"-topic.
Hier heb je een bron.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kom met bronnen voor je uitspraken, anders gaat dit topic op slot. Want nu is een "ik roep maar random verzonnen feitjes"-topic.
We zijn 2023.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hier heb je een bron.
https://www.zoa.nl/waarom-zorgt-corona-voor-honger
En wordt als een van de redenen gegevens dat er weinig gevaccineerd werd....Maar misschien dat er dan dus minder mensen door vaccinatie zijn overleden, en er dus meer mensen zijn terwijl er te weinig voedsel is, en dus meer hongerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Verder staat Somalië niet in de top 8 van dat artikel.
Effecten werken nog door natuurlijk. Net zoals het grote aantal mensen met suïcidale gedachtes door de Covid-19 lockdowns.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Effecten werken nog door natuurlijk. Net zoals het grote aantal mensen met suïcidale gedachtes door de Covid-19 lockdowns.
2022, en niet in Somalië.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-ook-na-corona-hoog
Met Somalië had ik het over de honger, niet over de zelfmoorden. En er zit maar een jaartje verschil tussen.quote:
Lees jij je eigen artikel ook?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-ook-na-corona-hoog
We hebben het de hele tijd over Somalië.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met Somalië had ik het over de honger, niet over de zelfmoorden. En er zit maar een jaartje verschil tussen.
niet gelezenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:28 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
https://www.pfizer.com/ne(...)supply-agreement-and
Nog steeds geloven mensen dat corona dit veroorzaakt, griep![]()
Het zou je maar nu nog steeds zo bezighouden. Zoek hulp.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:28 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Weet dat het pijn doet dat je geen modje meer mag wezen en dit impact heeft op je dagbesteding, maar je hoeft je frustratie niet op gebruikers te uiten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het zou je maar nu nog steeds zo bezighouden. Zoek hulp.
Ik ben er zelf mee gestopt joh, maar blijf vooral projecteren hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Weet dat het pijn doet dat je geen modje meer mag wezen en dit impact heeft op je dagbesteding, maar je hoeft je frustratie niet op gebruikers te uiten.
Complotgekkie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:28 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
En nog steeds is niet bewezen dat dat door vaccinatie komt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Nog steeds overlijden heel veel mensen plotseling en onverwachts. Rest in peace.
Er word dan ook geen onafhankelijk onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
En nog steeds is niet bewezen dat dat door vaccinatie komt.
Er sterven altijd heel veel mensen plotseling en onverwacht.
Oh dus dan kun jij helemaal niet aantonen dat het door vaccinatieschade komt?quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er word dan ook geen onafhankelijk onderzoek naar gedaan.
Wat is dat onafhankelijk onderzoek?quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je begint een beetje een zielige langspeelplaat te worden. Misschien moeten de mods dit topic maar eens gaan sluiten want al die diarree die uit jouw onderbuik komt begint behoorlijk te vervelen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |