abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210802587
pi_210802596
Waar de heupoperatie van BE's moeder geslaagd is en we haar een voorspoedig herstel wensen :*
pi_210802600
En

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:03 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Nog een tip: het is dat weekend echt belachelijk niet-leuk-druk in NEMO. Als je daar niet goed tegen kunt zou ik echt dat weekend vermijden. Als je daar weinig last van hebt is NEMO geweldig. O+
Ik dacht dus precies hetzelfde. Als ik zie dat een museum (of dierentuin of pretpark of wat dan ook) een bijzondere dag heeft met gratis toegang of een speciale activiteit die veel mensen trekt, is dat een reden om mooi een andere keer te gaan :')
  zondag 1 oktober 2023 @ 10:19:00 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210803277
Gelukkig @BE hopelijk heeft ze een goed herstel!
KuikenGuppy
pi_210803384
Werkt nemo niet nog steeds met reserveren? Toen wij vorig jaar in de voorjaarsvakantie wilden gaan konden we niet omdat het uitverkocht was.

We zijn er nu dus ook nog steeds niet geweest.
pi_210803689
Goed herstel voor je moeder BE!

Wij willen in de herfstvakantie weer een keer naar Naturalis.
pi_210804045
Fijn @BE
Hopelijk een spoedig herstel.

Ben 1x in Nemo geweest en dat vind ik wel genoeg 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210804088
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:35 schreef Kyara het volgende:
Goed herstel voor je moeder BE!

Wij willen in de herfstvakantie weer een keer naar Naturalis.
Wij zijn laatst naar naturalis geweest, was leuk :)
Fake it till you make it...
pi_210804662
Ik vind Nemo geweldig, maar wel op studiedagen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210805072
Naturalis vindt mijn zoon ook geweldig. Daar zou ik ook juist op een doordeweekse dag naar toe gaan want dan zijn ze ook echt met onderzoek en dieren prepareren bezig, is leuk om te zien!
  zondag 1 oktober 2023 @ 16:44:37 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210806102
En toen ging ik voor het eerst in jaren gebruik om met m'n bakfiets. Meteen drie mensen om me heen om te helpen, incl een mevrouw die aanbood om met me naar huis te fietsen omdat ik wat hoofdpijn had. Alleen die hoofdpijn komt van de hele ochtend grind scheppen uit m'n voortuin en in een big bag....
Kindjes zijn oke, ik ben alleen wat blauw, bakfiets heeft wat krassen op de bak. Al met al valt het niet tegen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 1 oktober 2023 @ 16:54:14 #12
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210806148
Hoe kwam het dat je viel?
pi_210806182
Oei, wat schrikken tink, gelukkig hebben de kindjes niks. Hopelijk jij niet te veel last van het blauw (of (spier)pijn die later nog komt)
pi_210807016
Wat zal je geschrokken zijn Tink, gelukkig alleen blauwe plekken.

B is dit jaar erg druk met de Clubactie, hij moest even een drempel over maar nu blijft ie maar gaan. Hij loopt voor zijn Scouting. Ook wel handig want zo kwamen wij erachter dat het huis van de overburen binnenkort te koop komt en dat deze helaas boven ons budget is.
Hij staat namelijk bij elke deur nogal lang te ouwehoeren en hoort dus van alles.
  zondag 1 oktober 2023 @ 19:35:55 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210807508
Wat een schrik Tink! Gelukkig viel het mee! ^O^

Mijn moeder heeft al heel even gestaan. *O* 2 tellen, maar toch!
pi_210807921
Wat schrikken @Tink89 :*

@exode, zo kom je nog eens wat te weten over de buurt ;)

@BE, wat fijn!
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:33:40 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210808067
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 16:54 schreef amaranta het volgende:
Hoe kwam het dat je viel?
Supersuf. Ik fietste weg van de parkeerplaats van de lokale jumbo en nam de bocht wat kort en m'n achterwiel pakte het gootje van het hek mee (waarover zo'n groot metalen hek schuift). Achterwiel schoof weg en daar lag ik. Ik rijd op een tweewielbakfiets btw.

Ik heb spierpijn, ben wat stijf en ik ga met m'n blauwe benen morgen maar niet in een rok naar kantoor, maar verder ben ik oke. Ben ook bewust een extra lange route naar huis gefietst daarna. Even weer vertrouwd raken. Kindjes waren het al vergeten toen ik thuis kwam, maar toen kwamen bij mij de tranen pas. Stom.

Handig zijn babbelbox! Heeft ie van z'n moeder (nee, niet die andere) exode!

En wat fijn dat je moeder al even gestaan heeft BE!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:45:22 #18
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210808224
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Supersuf. Ik fietste weg van de parkeerplaats van de lokale jumbo en nam de bocht wat kort en m'n achterwiel pakte het gootje van het hek mee (waarover zo'n groot metalen hek schuift). Achterwiel schoof weg en daar lag ik. Ik rijd op een tweewielbakfiets btw.

Ik heb spierpijn, ben wat stijf en ik ga met m'n blauwe benen morgen maar niet in een rok naar kantoor, maar verder ben ik oke. Ben ook bewust een extra lange route naar huis gefietst daarna. Even weer vertrouwd raken. Kindjes waren het al vergeten toen ik thuis kwam, maar toen kwamen bij mij de tranen pas. Stom.

Ah, ik had er een met 3 wielen voor ogen. Met 2 wielen snap ik het beter.

Herkenbaar hoor, dat huilen. Ik heb ooit een fietser aangereden. En super adequaat gereageerd. Hem nog thuis gebracht. En toen pas na een tijd begon ik kei hard te huilen.

En heb je schade aan de bakfiets?
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:51:35 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210808327
:* Tink
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210808328
Oh man Tink, dat is toch ook mega spannend! Snap goed dat de tranen thuis kwamen.
Fijn dat jullie wel ongedeerd zijn O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210809028
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 18:40 schreef exode het volgende:
Wat zal je geschrokken zijn Tink, gelukkig alleen blauwe plekken.

B is dit jaar erg druk met de Clubactie, hij moest even een drempel over maar nu blijft ie maar gaan. Hij loopt voor zijn Scouting. Ook wel handig want zo kwamen wij erachter dat het huis van de overburen binnenkort te koop komt en dat deze helaas boven ons budget is.
Hij staat namelijk bij elke deur nogal lang te ouwehoeren en hoort dus van alles.
Hier ook een die erg fanatiek is met loten verkopen. Ze wil de meeste verkopen van de club want dan wint ze een hoodie van de club. Ze staat nu derde. Dus na een weekend geen tijd er voor gehad wil ze morgen weer aan de bak.

De oudste wilde er eerst ook voor gaan, maar die heeft er nog maar weinig aan gedaan en ziet dat ie in ieder geval z’n zus toch niet meer in zal halen dus ik denk dat hij de moed al snel heeft opgegeven.
pi_210809453
Ik heb deze keer al vijf keer kinderen aan de deur gehad voor kinderpostzegels en de grote clubactie, en vanmiddag werd ik zelfs op straat aangesproken. Van de kinderpostzegels heb ik nu een plakker hangen, dat zou moeten schelen. Ze zouden hierbij ook gewoon een wijkverdeling moeten maken zoals bij collectes, dat je maar 1 keer iemand aan de deur kunt krijgen.
  zondag 1 oktober 2023 @ 22:32:49 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210809469
Max is er zo NIET mee bezig :')

Ik ging vandaag in zo'n ijsbad :{w Had mezelf nog wel beloofd dat nooit te doen. Maar whoop, daar ging ze.
pi_210809661
Hier is nog niemand aan de deur geweest, ook niet voor kinderpostzegels. Ik ga ze wel bestellen, want Lego :)

B had 1 doel voor de loten: 40 loten verkopen. Daar is hij al overheen en hij blijft enthousiast. Geen idee of ze bij de Scouting iets doen met de hoogste verkoper. B is er iig niet mee bezig.
pi_210810139
Ik heb er echt een hekel aan als mijn kinderen anderen lastig moeten gaan vallen om ergens geld voor bij elkaar te schrapen. Ik zal zelf braaf een lot van ze kopen of ze sponsoren bij de sponsorloop, maar ik heb liever niet dat ze er ook bij andere mensen om gaan leuren :@
pi_210810726
Wij kregen vorige week clubactie boekjes en daar heb ik precies nog niets mee gedaan. Ontzettende hekel aan. Is via het voetbal, iedereen krijgt zelf 0,50 per verkocht lotje en de winnaar krijgt een arrangement voor PSV 8)7
Kreeg van een collega zelfs een oproep via whatsapp in de werkapp of we loten wilden kopen. Echt zo geen behoefte aan.
pi_210810730
Ik had zaterdag trouwens zelf wel een goede avond bij PSV. Mocht met een vriendin mee, haar man heeft een tafel in de businessclub, dus eerst heerlijk gedineerd, daarna op goede stoelen naar de wedstrijd kijken en een afsluitend feestje bij de bar. Taxi was geregeld.
Echt helemaal niet de wereld waar wij onszelf in begeven, maar voor af en toe wel ontzettend leuk om dan mee te mogen O+
  maandag 2 oktober 2023 @ 07:53:59 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210810805
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 07:18 schreef LeSage het volgende:
Wij kregen vorige week clubactie boekjes en daar heb ik precies nog niets mee gedaan. Ontzettende hekel aan. Is via het voetbal, iedereen krijgt zelf 0,50 per verkocht lotje en de winnaar krijgt een arrangement voor PSV 8)7
Kreeg van een collega zelfs een oproep via whatsapp in de werkapp of we loten wilden kopen. Echt zo geen behoefte aan.
Ik heb ze gisteren in de prullenbak gemikt. Ik ben niet-spelend-lid en kreeg ook zo’n boekje :{w :X
Ik heb er ook echt een hekel aan dat geleur.
pi_210810842
Die meiden met Kinderpostzegels. Oudste kwam weer thuis met die grote clubactie maar daar gaan we niks mee doen.
pi_210810882
Sponsorloop ook zoiets. Dan laat ik een lijst met namen opschrijven, ook van familie in het buitenland, zet daar een vast bedrag pp bij en lap het zelf :@ :')
Als ze nou de mogelijkheid geven om gewoon een bedrag te doneren maar neuh. Dan maar zo. De buren weten dus niet dat ze sponsoren :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210810896
Ik ga hier B zijn verkooplink ook delen denk ik >:)

Vandaag ben ik lekker vrij, verloofde altijd op maandag en we gaan super romantisch naar de Ikea. Staat al maanden op de to do list. 2 kasten voor de werk/Lego kamer en nog een heule lijst.
pi_210810936
Daar zou ik dan weer geen enkele moeite mee hebben :D
If they say
pi_210810946
Het is het verplichte karakter wat het altijd heeft. Van school uit zoveel mogelijk mensen op een lijst zetten. Als je veel familie of vrienden hebt én het kind het zelf ook leuk vindt, dikke prima. Maar als het dat niet heeft, dan maar op mijn manier 8-)
If they say
pi_210810959
@FlyingFish van de grote clubactie hebben ze ook plakkers (maar die zitten achter in het boekje voor de gene die online loten kopen, dus valt niet zo op als de genen die aan het lotje vastzitten)

@LeSage ik zat daar zaterdag ook, tenminste in een businesslounge, zijn er best veel wel.
Maar ik moet zeggen goede stoelen en goede service qua drankjes, maar deze lounge zag in een hoek en vind dat je dan toch de wedstrijd niet heel goed kan zien. Dan kun je beter een gewoon plekje een beetje in het midden hebben, qua ervaring van de wedstrijd. Maar zeker wel leuk om een keer mee te kunnen maken!

De oudste heeft afgelopen week z’n schoolfoto meegekregen. Tenminste ze lagen vanmorgen hier ineens op tafel.
Dat doen ze toch ook wel pro-actief hier op de middelbare school. Alle foto’s meegeven en wat je niet wil houden mag weer terug ingeleverd worden. Ook de prijzen zijn vrij pro-actief ( ;) )
Het zijn vier foto’s (een klassenfoto en drie met portretfoto in verschillende maten). De complete set is ¤13,75 3 fotovellen ¤13,25 en een fotovel ¤9,75.
Op de basisschool was hier gewoon een vaste prijs per foto met optie tot een voordeelset.
Had in principe alleen de klassenfoto en een portretfoto gewild, die kleine portretfotos doen we hier toch niks mee. Slinkse uh slimme opzet ;)
  maandag 2 oktober 2023 @ 08:52:13 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210811019
@hilliebillie daar zijn ze idd enorm gehaaid in tegenwoordig. :X
  maandag 2 oktober 2023 @ 09:10:03 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_210811161
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 08:36 schreef hilliebillie het volgende:
@:flyingfish van de grote clubactie hebben ze ook plakkers (maar die zitten achter in het boekje voor de gene die online loten kopen, dus valt niet zo op als de genen die aan het lotje vastzitten)

@:lesage ik zat daar zaterdag ook, tenminste in een businesslounge, zijn er best veel wel.
Maar ik moet zeggen goede stoelen en goede service qua drankjes, maar deze lounge zag in een hoek en vind dat je dan toch de wedstrijd niet heel goed kan zien. Dan kun je beter een gewoon plekje een beetje in het midden hebben, qua ervaring van de wedstrijd. Maar zeker wel leuk om een keer mee te kunnen maken!

De oudste heeft afgelopen week z’n schoolfoto meegekregen. Tenminste ze lagen vanmorgen hier ineens op tafel.
Dat doen ze toch ook wel pro-actief hier op de middelbare school. Alle foto’s meegeven en wat je niet wil houden mag weer terug ingeleverd worden. Ook de prijzen zijn vrij pro-actief ( ;) )
Het zijn vier foto’s (een klassenfoto en drie met portretfoto in verschillende maten). De complete set is ¤13,75 3 fotovellen ¤13,25 en een fotovel ¤9,75.
Op de basisschool was hier gewoon een vaste prijs per foto met optie tot een voordeelset.
Had in principe alleen de klassenfoto en een portretfoto gewild, die kleine portretfotos doen we hier toch niks mee. Slinkse uh slimme opzet ;)
De grote grap is dat je dus niets hoeft terug te geven, omdat je er niet om gevraagd hebt (tenzij je toestemming hebt gegeven voor de foto's middels een overeenkomst). Ik ben heel blij dat hier alles online gaat met een watermerk, want ik kreeg de foto's ook rustig pas weken nadat ze uitgedeeld waren en veel gedoe.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210811785
Ik heb zelf ook echt een hekel aan lotenverkoop, maar het is wel echt een belangrijke inkomstenbron van de club. Ik weet niet zo goed hoe ik het zou doen in geval van mijn kinderen. De clubs van mijn jongens doen er niet aan.

Met de harmonie doen we wijnverkoop. Daar heb ik zelf ook een grote hekel aan. Maar ik zet dan even mijn eigen belang opzij voor het belang van de vereniging (maar ik weet het, ik ben volwassenen natuurlijk)
pi_210811991
De mijne mag van mij bij zijn ouders, opa's en oma's en tante leuren om loten en dan is het voor mij wel klaar. Maar ik koop er zelf ook altijd 10, ik betaal een schijntje aan contributie per jaar dus ik wil daar best wat extra aan uitgeven.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 2 oktober 2023 @ 11:40:56 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210812286
Goede reminder... we hebben alleen 3 loten aan opa en oma verkocht. Effe zelf ook wat kopen.
pi_210812303
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
De mijne mag van mij bij zijn ouders, opa's en oma's en tante leuren om loten en dan is het voor mij wel klaar. Maar ik koop er zelf ook altijd 10, ik betaal een schijntje aan contributie per jaar dus ik wil daar best wat extra aan uitgeven.
Ja zoiets zou ik ook doen inderdaad. Kan mij voorstellen dat de consequentie van geen loten verkopen is dat de contributie omhoog gaat en zo is het een beetje de lasten verdelen naar vermogen.
  maandag 2 oktober 2023 @ 11:45:50 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210812332
Mijn duo gaat fanatiek de huizen langs in de straat en de buren vinden het altijd gezellig. Vorig jaar waren ze 2e en 3e topverkoper van de club, dit jaar willen ze eerste worden :P.
Er wordt elk jaar een flink bedrag mee binnen gehaald voor de vereniging, daar zetten we ons graag voor in.
KuikenGuppy
pi_210812617
@BE fijn dat je moeder alweer heel even heeft gestaan.

Hier ook een lotenverkoophater. We verkopen als er iets te verkopen valt dus alleen aan wat familie.
Hoewel de meeste mensen aan de deur best een lot of iets dergelijks willen kopen voel ik me er gewoon echt niet fijn bij, het geeft me altijd een beetje het gevoel dat je bedelt. :@ En ik weet dat dat niet zo is en dat de meeste mensen het niet zo ervaren, maar toch kan ik me er niet overheen zetten.
pi_210813568
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

@Tink89, logisch dat de tranen thuis kwamen. Eerst handelen en daarna pas tijd voor de emoties :*. Hopelijk valt het vandaag mee qua stijfheid!

Ik had me voorgenomen om geen kinderpostzegels te kopen dit jaar, maar toen kwam het buurmeisje en heb ik maar met de hand over mijn hart gestreken, zacht ei dat ik ben.
Vervolgens kwam de beste vriendin van de jongste aan de deur met haar zusje voor de grote clubactie, daar heb ik dan ook maar met de hand over mijn hart gestreken... ;) en nu koop ik niks meer :P
pi_210813600
Mocht iemand nog naar de Ikea gaan, we hebben wat dingen laten liggen. ;)
Alles gekocht wat op het lijstje stond en uitgebreid banken getest en bijna een beslissing genomen.
Oh en Zweedse balletjes op natuurlijk.
pi_210813721
Bij de harmonie zijn we gestopt gelukkig. Maar daar zit ik ook al jaren in het bestuur, ik vond altijd dat dat wel opwoog tegen die lootjes verkopen.
pi_210813957
Hier belden ze Pukje wakker voor kinderpostzegels of grote clubactie (niet open gedaan).
pi_210813980
Ik heb ooit op een blauwe maandag 3 dagen op straat mobiele telefoon abo's proberen te verkopen. Ik weet even niet meer van welk bedrijf. Verdiende heeeel slecht, vooral omdat ik er zelf ook heel slecht in was.

Collectes ook, samen met mijn moeder deed ik dat. Volgens mij voor de Hartstichting.
pi_210814292
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
Maar kun je dan niet beter gewoon wat extra geld direct aan de vereniging overmaken zodat er niet 25% aan de strijkstok blijft hangen?

Heeft er iemand hier ooit wat gewonnen met de grote clubactie?
pi_210814327
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 15:35 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Maar kun je dan niet beter gewoon wat extra geld direct aan de vereniging overmaken zodat er niet 25% aan de strijkstok blijft hangen?

Heeft er iemand hier ooit wat gewonnen met de grote clubactie?
Ik heb 1 keer in mijn leven gekocht, vorig jaar van B. Helaas niet. Dit jaar win ik de hoofdprijs kan niet anders.

Ze lopen hier dus niet rond verder, kinderpostzegels vorig jaar wel, maar dit jaar nog niet gezien. Grote clubactie behalve B niemand gezien.
  maandag 2 oktober 2023 @ 16:25:22 #50
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_210814648
Kinderpostzegels, is dat groep 7 of 8? J zit in groep 7, en heeft iig niets meegekregen. En de kinderen zitten hier bij elkaar bij 4 verenigingen, geen van allen doet mee aan de grote clubactie. Hoezee! Ik heb er ook een behoorlijke hekel aan. We 'moeten' al 1 keer per jaar collecteren (Jantje Beton/ scouting) en dat vind ik al ellende...
pi_210814932
Hier dit jaar de jongste voor kinderpostzegels, in groep 7 hier. Daar is ze dan weer wat minder fanatiek mee dan met de grote clubactie.

Daarbij had ik zelf wel zo iets.. ze zullen haar zien aan komen, 2 keer in een week tijd voor iets te doneren/verkopen. Maar goed, zo lang ze zelf enthousiast is vind ik het goed. Ga haar niet pushen.

Hier was de vraag vanuit de vereniging om minimaal 5 loten pp te verkopen, bij twee kinderen in een gezin, minimaal samen 8 en bij 3 kinderen samen 10 loten. Dus dat valt ook wel mee. En als je niet wil dat je kind rond gaat, is dat vaak zelf of met dichtbij staande familie wel te overbruggen.

Het scheelt, voor de tennisvereniging hoeven ze niet ook nog rond gelukkig :P
pi_210815459
Hier zijn ze juist actiever met de Kinderpostzegels. Familie koopt nu al bij 2 kinderen dus ook ga ze niet ook nog eens die club actie loten aansmeren. Dus die loten gaan onverkocht retour.
pi_210815616
Het geleur om geld haat ik ook enorm. Maar oudste zoon traint 13 uur per week bij een vereniging die het financieel niet gemakkelijk heeft. Dus deel ik zijn linkje met familie en de app van onze straat. Dat levert 10-15 lootjes op. Zelf koop ik er 2 of 3, wij betalen maandelijks een behoorlijk bedrag, dus ik vind het wel goed.

Kinderpostzegels doet school dan weer niks mee. Maar ik vond de Lego-zegels wel tof!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:52:19 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_210821362
De kinderpostzegels vond ik wel leuk dit jaar, maar meestal bestel ik de pleisters. Die vond ik dus niets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210821588
Zowel de postzegels als de pleisters gebruik ik niet (heb nog verschillende pleisters liggen van de kinderpostzegelactie volgens mij). Dus dit jaar maar een donatie gedaan
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:24:26 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210821647
Ik kocht in het verleden de stoffen tassen weleens (heb die met de foutieve pipi langkous-quote bijna dagelijks in gebruik en die met pim en pom ook), maar die heb ik inmiddels wel genoeg.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:20:28 #57
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210823038
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Tink89 het volgende:
Ik kocht in het verleden de stoffen tassen weleens (heb die met de foutieve pipi langkous-quote bijna dagelijks in gebruik en die met pim en pom ook), maar die heb ik inmiddels wel genoeg.
Die van Pim en Pom ligt hier ook ergens.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:23:40 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210823059
Iemand interesse in LEGO Technic of city?
Ga de komende tijd eea uploaden op marktplaats. Voor nu:
Oa de Porsche 42096
Racewagen 42039
Auto The Stig Top Gear 42109
Lego City strandwacht 60165

[ Bericht 9% gewijzigd door amaranta op 03-10-2023 18:49:08 ]
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:18:34 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_210823823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Tink89 het volgende:
De niet Pippi en Bommel hier :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:40:04 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210823993
Hoe gaat het nu met je moeder @BE ?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 07:49:41 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210829773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 17:40 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het nu met je moeder @:BE ?
Ze had gisterennacht slecht geslapen want geen pijnmedicatie dus daar heeft ze vannacht wel om gevraagd.
Wel een paar stapjes gelopen gisteren. De neuropathie in haar voeten (dat is alsof je verdoving van de tandarts hebt) is natuurlijk wel lastig want daardoor is lopen sowieso een beetje spannend. Maar goed, het lukte wel.

Als het goed is verhuist ze vandaag naar een revalidatiecentrum.
  Moderator woensdag 4 oktober 2023 @ 11:41:29 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210831152
Zo, de uitvaart is achter de rug. Helaas heb ik niet alles mee kunnen maken omdat ik 's nachts geveld werd door een buikgriep. Hierdoor heb ik het sluiten van de kist en de rouwstoet gemist en ook aan het einde van de ceremonie moest ik weg en heb ik nog eens mijn hele maaginhoud eruit gegooid ;(

Gelukkig heb ik verder overal bij kunnen zijn. De ceremonie was prachtig, door de hoge ramen in de oude kerk scheen de zon precies op de kist O+ Daarna hebben we buiten geluncht (althans, de rest, ik heb een droog broodje en een glas cola op), het was prachtig weer. Daarna richting de natuurbegraafplaats waar een trompettist voorop liep en wij daar achteraan. Ik in de rolstoel omdat ik zo zwak was -O- Na het zakken van de kist hebben we nog geproost op mijn vader en zijn we naar huis gegaan. Meteen gaan slapen, tot de volgende ochtend. Toen ik wakker werd leek het wel een droom, was dit echt gebeurd? We zijn naar het graf gegaan en na de hele dag regen begon de zon weer te schijnen. Het graf lag er prachtig bij, helemaal bedekt met bloemen. Aapie liep er heen en riep "hoi opa!" Daarna met het gezin uit eten geweest om herinneringen te delen aan mijn vader en de ontbrekende stukken van de uitvaart voor mij te bespreken.

Nu zijn we weer een dag verder en begint het echte leven. Ik ben nog steeds niet fit dus ik maak er een pyjamadagje van. Het besef dat mijn papa er niet meer is komt steeds meer. We moeten door en dat komt goed, zeker met zo'n lief mannetje als Aapie die het echt fantastisch doet deze dagen. Ik ga papa ontzettend missen :'(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 4 oktober 2023 @ 11:45:25 #63
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210831174
Sterkte, Majo. Wat naar dat je ook nog ziek was tijdens de uitvaart. :* Maar fijn dat je er toch grotendeels bij kon zijn en dat het een mooi afscheid was.
in de haak.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 12:08:07 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210831328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 11:41 schreef MaJo het volgende:
Nu zijn we weer een dag verder en begint het echte leven. Ik ben nog steeds niet fit dus ik maak er een pyjamadagje van. Het besef dat mijn papa er niet meer is komt steeds meer. We moeten door en dat komt goed, zeker met zo'n lief mannetje als Aapie die het echt fantastisch doet deze dagen. Ik ga papa ontzettend missen :'(
Sterkte lieve @MaJo, het verwerken begint nu pas he :*. Vervelend dat je ook nog ziek was, beterschap!
KuikenGuppy
pi_210831359
Lieve MaJo, wat een heftige dagen. Emoties slaan bij mij altijd op mijn maag en darmen, wat dat betreft is het voor je herstel ook geen goede combi denk ik. Doe rustig aan, juist die tijd ná de uitvaart vond ik moeilijk. Veel geregel is gedaan, je wordt geacht het normale leven weer op te pakken, maar niks is voor jou nu nog normaal. Juist nu merk je dagelijks wat je mist, in al die kleine dingetjes. Veel sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210831709
Wat een vervelende timing om ziek te worden :{ fijn dat je bij het meeste wel bij hebt kunnen zijn.
Klinkt als een mooi afscheid, precies kloppend, met de zonnestralen op het juiste moment O+

Veel beterschap voor nu en veel sterkte voor de komende tijd! :*
  woensdag 4 oktober 2023 @ 13:33:08 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210832056
@MaJo :* Wat rot dat je precies die dag ziek was, maar het klinkt als een prachtig afscheid. O+
pi_210832420
Majo wat rot dat je ziek was. Klinkt als een prachtig afscheid O+
pi_210832622
@MaJo, wat beroerd om op zo'n dag ziek te zijn. Maar fijn dat het wel een mooi afscheid was.:*
Beterschap!
pi_210834184
Die opmerking van Aapie O+ ;(
Beterschap en sterkte @MaJo :*
If they say
  woensdag 4 oktober 2023 @ 18:42:08 #71
37150 livelink
pi_210834910
Ach Majo ;(
Gelukkig heb je nog een deel van de uitvaart meegemaakt en ben je bijgepraat. Het klinkt als een goed en mooi afscheid :*

Nu rustig aan doen en ook aan je herstel denken!
  woensdag 4 oktober 2023 @ 18:44:18 #72
37150 livelink
pi_210834936
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 07:49 schreef BE het volgende:

[..]
Ze had gisterennacht slecht geslapen want geen pijnmedicatie dus daar heeft ze vannacht wel om gevraagd.
Wel een paar stapjes gelopen gisteren. De neuropathie in haar voeten (dat is alsof je verdoving van de tandarts hebt) is natuurlijk wel lastig want daardoor is lopen sowieso een beetje spannend. Maar goed, het lukte wel.

Als het goed is verhuist ze vandaag naar een revalidatiecentrum.
Fijn dat ze naar het revalidatiecentrum kan. Daar kom je toch meer tot rust dan in een ziekenhuis is mijn ervaring met mijn moeder. Sterkte ook voor jou. Een zware tijd, zo.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 18:54:36 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210835122
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 18:44 schreef livelink het volgende:

[..]
Fijn dat ze naar het revalidatiecentrum kan. Daar kom je toch meer tot rust dan in een ziekenhuis is mijn ervaring met mijn moeder. Sterkte ook voor jou. Een zware tijd, zo.
Het wordt pas vrijdag helaas, maar goed, nu wel definitief iig, lijkt het... ;)
Vanmorgen zat ze er even flink doorheen vertelde ze, gejankt, iedereen weggestuurd, ook de fysio, even geen zin in gedoe vandaag. Wel de/het katheter eruit, dus dat is wel een stap weer en ze heeft ook al een paar pasjes gelopen weer.
Gelukkig heb ik hele fijne collega's waar op kan terugvallen dus ik probeer mezelf voorlopig wel een beetje vrij te houden. Vrijdag ga ik mee haar ophalen uit het ziekenhuis en dan naar het revalidatiecentrum brengen. Dat is letterlijk aan de overkant van de straat van het ziekenhuis dus mijn moeder gaf zelf al aan 'we gaan met de rolstoel, kan ik meteen even wat buitenlucht opsnuiven. ^O^ O+
  woensdag 4 oktober 2023 @ 19:24:03 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210835697
Klinkt als een mooi afscheid majo. Nu inderdaad een plek geven aan alles.
Beterschap ook.
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 00:07:59 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210839372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 14:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Majo wat rot dat je ziek was. Klinkt als een prachtig afscheid O+
Hoe gaat het met jouw vader? :*

Bedankt voor de lieve berichten allemaal. De timing van ziek zijn was/is inderdaad heel rottig. Het is inderdaad duidelijk dat het door de stress kwam @Phaidra want verder niemand in mijn omgeving is ziek geworden.

De komende dagen ga ik inderdaad rustig aan doen, voel me ook nog best ziekig. En dan maar weer eens rustig aan de draad oppakken, weer aan het werk en alles een plekje gaan geven.

BE jij sterkte met je moeder, hopelijk herstelt ze snel :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 09:29:57 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210840645
Van het ene contrast naar het andere: vandaag 8 jaar getrouwd met de liefste O+
pi_210844621
MaJo :* en O+

Mijn zoon is blijkbaar gekozen voor de kinder-MR. Zijn sterkste campagnepunt? Een goudvis in de klas.. :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 17:36:20 #78
382129 crew  Donna
pi_210844949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 16:59 schreef PoesInDoos het volgende:
MaJo :* en O+

Mijn zoon is blijkbaar gekozen voor de kinder-MR. Zijn sterkste campagnepunt? Een goudvis in de klas.. :')
_O-
pi_210845044
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 17:36 schreef Donna het volgende:

[..]
_O-
Ik zei nog, doe dan een hamster :')
pi_210849482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 17:49 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hee hallo, allergie :W
Niemand is allergisch voor een goudvis ^O^
Ik vind het trouwens sowieso een prachtig campagnepunt!
pi_210850317
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 23:51 schreef LeSage het volgende:

[..]
Hee hallo, allergie :W
Niemand is allergisch voor een goudvis ^O^
Ik vind het trouwens sowieso een prachtig campagnepunt!
Och ja, tuurlijk :@
Ik ben benieuwd of hij het voor elkaar krijgt!
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 07:49:18 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210850464
Als het dan maar wel goed gebeurt. In een rechthoekige bak die groot genoeg is, met groenvoorziening etc...
pi_210850479
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 07:49 schreef Tink89 het volgende:
Als het dan maar wel goed gebeurt. In een rechthoekige bak die groot genoeg is, met groenvoorziening etc...
Ja nee, dat gaat vast niet gebeuren. Zijn kleuterjuf heeft de pot kikkervisjes eens een weekend in de brandende zon laten staan :')
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:12:38 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210850558
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 07:50 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ja nee, dat gaat vast niet gebeuren. Zijn kleuterjuf heeft de pot kikkervisjes eens een weekend in de brandende zon laten staan :')
Dan zou ik het gesprek daarover wel aangaan als hij het voor elkaar krijgt. Iets met het goede voorbeeld geven enzo...
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:27:13 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210850621
Inderdaad. een dier is geen speelgoed, echt belangrijk dat er dan wel serieus goed voor gezorgd wordt.
in de haak.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:51:07 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_210850815
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 17:49 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
In zo'n te klein kooitje zeker, bij voorkeur een Syrische hamster, wat dus echt een nachtdier is. Lijkt me een strak plan :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210850867
B wilde graag een slang in de klas aangezien het thuis niet mag. Geen klein handzaam exemplaar maar een blauwe Viper of Koningspython.
Vond zijn juf toch een minder goed idee, ze hebben nu een plant, alhoewel, ik weet niet of die nu in zijn oude klaslokaal staat die leeg is....Wellicht staat er nu een droogplant.
pi_210851222
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 08:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Dan zou ik het gesprek daarover wel aangaan als hij het voor elkaar krijgt. Iets met het goede voorbeeld geven enzo...
Uiteraard, dat gesprek is allang gevoerd ;)

quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Troel het volgende:

[..]
In zo'n te klein kooitje zeker, bij voorkeur een Syrische hamster, wat dus echt een nachtdier is. Lijkt me een strak plan :{
Ik heb 2 Russische gehad, die hadden meer vloeroppervlakte dan ik in mijn huis :D
pi_210851315
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 08:58 schreef exode het volgende:
B wilde graag een slang in de klas aangezien het thuis niet mag. Geen klein handzaam exemplaar maar een blauwe Viper of Koningspython.
Vond zijn juf toch een minder goed idee, ze hebben nu een plant, alhoewel, ik weet niet of die nu in zijn oude klaslokaal staat die leeg is....Wellicht staat er nu een droogplant.
Bij ons op school hebben alle kinderen een plantje mee om te verzorgen. Dat is echt al lastig genoeg voor de meesten _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210852020
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 09:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Bij ons op school hebben alle kinderen een plantje mee om te verzorgen. Dat is echt al lastig genoeg voor de meesten _O-.
Kost mij zelf al genoeg moeite ;( :')
pi_210854603
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 00:07 schreef MaJo het volgende:

[..]
Hoe gaat het met jouw vader? :*

Bedankt voor de lieve berichten allemaal. De timing van ziek zijn was/is inderdaad heel rottig. Het is inderdaad duidelijk dat het door de stress kwam @:phaidra want verder niemand in mijn omgeving is ziek geworden.

De komende dagen ga ik inderdaad rustig aan doen, voel me ook nog best ziekig. En dan maar weer eens rustig aan de draad oppakken, weer aan het werk en alles een plekje gaan geven.

BE jij sterkte met je moeder, hopelijk herstelt ze snel :*
Bedankt voor het vragen. Niet super.
Gisteren samen met mijn zus van 10.00-15.30 in het UMCG gezeten met hem.
Mijn zus met de zorgambulance mee en ik met de bus heen. Omdat hij niet zo lang in de rolstoel kan zitten. Toevallig precies tegelijk aangekomen. Ze wisten alleen niet dat hij met de brancard kwam, dat was nog wel ff een dingetje. Maar werd keurig opgelost.
Afspraak bij de neuroloog en paar uur later een petscan. Gelukkig was er een kamer tot 13.00 vrij waar hij in zijn bed kon blijven liggen, zodat hij privacy had ipv paar uur op de gang in de kijker te staan wachten.
Wat we wel vreemd vonden is dat hij een opgedroogde bloedvlek bij zijn kruis had toen we hem meekregen vanuit de revalidatie, dat moet hun toch ook zijn opgevallen met aankleden, of met klaarmaken voor de ambu, dan check je dat toch? Wat is er aan de hand en schone broek aan.
Pa zei wel dat de katheter 's nachts eruit was gegaan en er een nieuwe was gekomen.

Neuroloog zei dat er op de scan te zien was dat broze kleine bloedvaten hebben gelekt, dieper in het brein. Groot risico op weer een hersenbloeding of infarct in de toekomst. Hij heeft ook boezemfibrileren oid. Wat ook een risico kan zijn voor oa een stolsel in het hart dat kan gaan zwerven. Medicatie verhogen zou aan de ene kant goed zijn voor de hersenen zeg maar, maar slecht voor het hart.
Dus kiezen tussen 2 kwaaien. Voorlopig blijft de medicatie zoals het is. Was tijdens opname al met een kwart verhoogd.
Na de afspraak konden we dus in die kamer blijven. Op een gegeven moment zat hij telkens aan zijn buik en toen richting kruis te zuchten en steunen. Dus ik dacht dat er iets met de katheter was denkend aan de bloedvlek.
Gevraagd of er iemand kon kijken ookal waren we op de poli en niet op een verpleegafdeling.
Zat er inderdaad bloed, een knik in de katheter, spaanse kraag (google maar) bloedklonten in de katheter dus hij moest doorgespoeld worden en hij had ook ontlasting gehad, Hadden we niet gemerkt en hijzelf ook niet. Verpleegkundige zei nog, ach arme man.
Hij heeft sinds opname van gebroken ruggenwervels een neurologisch iets (weet niet hoe het heet) waardoor het seintje in de hersens verstoord is dat aangeeft wanneer je moet plassen, dus hij voelt dat soms niet aan en dan krijg je ongelukjes. Kan dus ook de andere kant op gaan. Vandaar dat hij ook een katheter heeft, ook omdat hij niet zelfstandig kan lopen nog steeds.
De revalidatie gaat dus niet vooruit. Maar wij denken dat dat ook mede door de pijn komt. Omdat wij het UMCG hebben ingeschakeld omdat de arts van revalidatie maar niks deed zijn we er wel achter dat hij galstenen heeft. Helaas is de verwijzing naar ons ziekenhuis WZA door de revalidatiearts pas deze week gedaan :( :( :( wat al veel eerder had moeten gebeuren . Hij kan nu pas over een maand terecht. Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ze de huisarts erop af moet sturen om er spoed achter te zetten, want de pijn wordt erger.
Door de pijn lukt het oefenen/revalideren soms gewoon niet. Zeker niet de sta/loopbrug oefeningen.

Alleen kregen we tijdens het evaluatie gesprek te horen dat hij nog 2 weken de tijd heeft met fysio om vordering te laten zien met staan/lopen en anders moet hij maar naar een verpleeghuis toe.
Daar zijn wij het niet mee eens. Eerst maar eens naar het WZA kijken wat de chirurg zegt wat betreft de galblaas, of er wat aan de pijn gedaan kan worden. Zo ja, dan verder met revalideren en dan kijken hoe dat gaat.
Sowieso is de kans zeer klein dat mijn moeder dan mee kan verhuizen, dat is dan ook weer een ***situatie waar we rekening mee moeten houden.
Over ca 1,5 week weer evaluatie.
Gisteren waren mijn ouders ook nog 44 jaar getrouwd. O+ Dat hebben we 's avonds met zn allen nog gevierd met een gebakje bij Anholt in de eetzaal. Mijn zus en ik hadden in het ziekenhuis nog een klein cadeautje voor mijn ouders gekocht tijdens het wachten. Toch nog een leuke afsluiting van de dag.

Zo heel verhaal geworden zeg!
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:59:28 #92
37150 livelink
pi_210855480
Ach, Ingrid. Wat een verhaal en wat een ellende allemaal. Het zit je ouders niet mee. Deels herken ik het van mijn eigen vader. Die heeft ook continue mini hersenbloedinkjes waardoor hij niet goed kan lopen en uitvalsverschijnselen heeft. En ook bij hem bleek de medicatie tegen die bloedinkjes hartproblemen te veroorzaken, wat vorig jaar leidde tot een hartinfarct. Ook bij hem dus een keuze tussen hart en hersenen. Het is om depressief van te worden en dat is mijn vader ook wel geweest vorig jaar.

Ouderdom komt echt met gebreken ;(
Niet leuk allemaal, vooral niet voor henzelf. Maar de zorg is ook zwaar. Sterkte voor jou en je familie :*
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:19:16 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210856296
Ach hemel, wat een verhaal Ingrid... :{ Hopelijk kan hij toch sneller verhuizen naar jullie eigen ziekenhuis.

Lievelink, voor jou ook een :* Wat een zorg is het he...
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:19:20 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210857344
Och Ingrid, wat een toestand :{
Sterkte :*

Livelink :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210859953
Wat een gedoe allemaal @_Ingrid_ ;( Sterkte voor jullie :*

Voor jou ook @livelink :*

Lijkt me echt loodzwaar allemaal. Heb het nodige met mijn grootouders meegemaakt maar qua eigen ouders zal ik dit niet meemaken. Ben wel als de dood wat mij misschien zelf staat te wachten :@
If they say
pi_210860051
Zoon kreeg gister zn tweede hpv vaccinatie. Zei nog tegen hem dat ie er nu vanaf was. Maar niet dus want met 14 jaar komt nog de MenACWY. Das nieuw dan want een aantal jaar geleden ben ik gaan informeren naar de MenW vaccinatie. Had de apotheek niet op voorraad, moest random maar es bellen. Paar keer gedaan, maar noppes dus zo gelaten. Maar nu dus standaard in het vaccinatie programma. Ben ik wel blij mee.
If they say
pi_210860910
Ah Ingrid wat vervelend dat gedoe er omheen, alsof het nog niet rot genoeg is zonder toestanden er omheen. Sterkte

Livelink, voor jou ook sterkte.

Hier heeft zoon dinsdag hpv vaccinatie (dochter ook trouwens). Waar hij eerst blij was z’n laatste lesuur te missen, was hij gisteren ineens boos/teleurgesteld. Ze hebben een toernooi die middag op school. En als hij eerder weg moet laat hij z’n team in de steek en kunnen ze dus bij voorbaat niet winnen (die komen uit een ander dorp en hebben vorige week de prik gehaald).

Nou maandag maar even bellen of hij ook een half uur later mag. En hopelijk heeft oma tijd om mee te gaan (ik had m’n dienst op het werk al geruild dat ik later kon beginnen, maar nog wat later is niet mogelijk). Hij zou wel alleen willen dacht hij in eerste instantie, maar vorige keer werd hij misselijk en viel hij bijna flauw, dus alleen is voor mij geen optie (en toen hij er over na dacht voor hem ook niet)
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:35:33 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210861332
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 06:19 schreef hilliebillie het volgende:
Ah Ingrid wat vervelend dat gedoe er omheen, alsof het nog niet rot genoeg is zonder toestanden er omheen. Sterkte

Hier heeft zoon dinsdag hpv vaccinatie (dochter ook trouwens). Waar hij eerst blij was z’n laatste lesuur te missen, was hij gisteren ineens boos/teleurgesteld. Ze hebben een toernooi die middag op school. En als hij eerder weg moet laat hij z’n team in de steek en kunnen ze dus bij voorbaat niet winnen (die komen uit een ander dorp en hebben vorige week de prik gehaald).

Nou maandag maar even bellen of hij ook een half uur later mag. En hopelijk heeft oma tijd om mee te gaan (ik had m’n dienst op het werk al geruild dat ik later kon beginnen, maar nog wat later is niet mogelijk). Hij zou wel alleen willen dacht hij in eerste instantie, maar vorige keer werd hij misselijk en viel hij bijna flauw, dus alleen is voor mij geen optie (en toen hij er over na dacht voor hem ook niet)
Hier bij ons roepen ze zowat het hele dorp op op een dag. Het is echt lopende band werk. Volgens mij kijken ze niet heel strak naar de tijd. Maar als iedereen later komt of wat dan ook dan zal er geen fijne doorstroom zijn.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:36:11 #99
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210861337
Ingrid, wat een toestand. Heel veel sterkte.
pi_210861392
quote:

Hier moet dochter om 1400 en zoon dezelfde dag om 1830. In de uitnodiging staat dat als je broers/zussen hebt die ook gevaccineerd moeten worden je ook gewoon tegelijk kan komen.
Kortom dat half uur later lijkt mij dan ook geen probleem.
pi_210861441
quote:

Ik zou even bellen.
Hier moest je je aanmelden voor een tijdsblok, dat had ik gedaan. Maar kind bleek een uitje met de klas te hebben.
Toen ik belde zei ze dat we wel wat later konden komen, maar dat ze om X tijd dicht gingen.
Dus wel handig om te weten tot hoe laat het dan kan misschien.
pi_210861887
Ik moest ook verzetten en het maakte niet uit of het wat eerder of later was. Ook werd meteen de begin en eindtijd verteld. Geloof dat ze al lang blij zijn wanneer een kind die prik komt halen. Zeker nu de vaccinatiegraad afneemt :{
If they say
pi_210862155
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:16 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon kreeg gister zn tweede hpv vaccinatie. Zei nog tegen hem dat ie er nu vanaf was. Maar niet dus want met 14 jaar komt nog de MenACWY. Das nieuw dan want een aantal jaar geleden ben ik gaan informeren naar de MenW vaccinatie. Had de apotheek niet op voorraad, moest random maar es bellen. Paar keer gedaan, maar noppes dus zo gelaten. Maar nu dus standaard in het vaccinatie programma. Ben ik wel blij mee.
Die prik voor 14jarigen is er sinds 2020 en vanaf 2018 was er een inhaalcampagne voor de 14+ers.
Er was (of is nog steeds?) een tekort aan het vaccin waardoor vrijwel alles gaat naar het vaccinatieprogramma gaat. Dat hadden ze je bij de apotheek ook wel even mogen vertellen in plaats van je random terug laten bellen.
pi_210862404
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 10:20 schreef Elleska het volgende:

[..]
Die prik voor 14jarigen is er sinds 2020 en vanaf 2018 was er een inhaalcampagne voor de 14+ers.
Er was (of is nog steeds?) een tekort aan het vaccin waardoor vrijwel alles gaat naar het vaccinatieprogramma gaat. Dat hadden ze je bij de apotheek ook wel even mogen vertellen in plaats van je random terug laten bellen.
Was idd rond 2018 want dochter woonde nog thuis dus ik wilde 2 vaccinaties kopen.
Van dat tekort wist ik, dat alles naar het vaccinatie programma ging, wist ik niet. Zou idd leuk zijn geweest als dat er even was bij verteld :')
Jij iig dank voor je uitleg :Y

Fijn dat zoon op zn 14e een vaccinatie krijgt, maar baal dat dochter die kans niet heeft gehad. Nu zal ze het zelf moeten regelen, als ze wil.
En de reden? Ik heb zelf hersenvliesontsteking gehad toen ik 3 jaar was. Daarom vind ik deze vaccinatie zo belangrijk.
If they say
pi_210863144
Ik ga morgen inderdaad gewoon even bellen. Wellicht dat hij ook in de ochtend al kan komen. Is hij het eerste uur vrij. En anders inderdaad met oma een half uur later. Fijn dat ik hoor dat het bij jullie allemaal makkelijk was om te verzetten. Dus ga er vanuit dat het niet zo’n probleem zal zijn.
pi_210864132
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 10:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Was idd rond 2018 want dochter woonde nog thuis dus ik wilde 2 vaccinaties kopen.
Ik was toen blij dat het net was opgenomen in het vaccinatieprogramma want dan hoefde ik er voor L niet zelf achteraan. Was het consultatiebureau door hun voorraad heen en moesten we later terugkomen.

Je dochter zit al niet meer in de risicogroep misschien stelt dat nog wat gerust?
pi_210864862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef Elleska het volgende:

[..]
Ik was toen blij dat het net was opgenomen in het vaccinatieprogramma want dan hoefde ik er voor L niet zelf achteraan. Was het consultatiebureau door hun voorraad heen en moesten we later terugkomen.

Je dochter zit al niet meer in de risicogroep misschien stelt dat nog wat gerust?
Oooh, das balen dat ze toen door de voorraad heen waren. Blijkbaar was die prik toch wel gewild dan.
Gelukkig heeft L die later alsnog kunnen krijgen.
Is hersenvliesontsteking echt aan leeftijd gebonden? Wist ik niet. Vind het sowieso best wel laat dat ze die prik geven. Bedoel, was zelf 3 jaar toen ik het kreeg. Ze hebben alleen nooit kunnen achterhalen welke het geweest is.

En dan lees ik dit:
https://nos.nl/l/2493164
En dan snap ik niet dat er zo moeilijk over de leeftijd wordt gedaan :{
If they say
pi_210865705
De ziekte komt het meest voor bij kinderen tussen 1 en 4 jaar oud, jongeren tussen de 14 en 20 jaar en 60+ers.

MenACWY wordt ook gegeven bij 14maand. S krijgt hem komende week. Die prik beschermd blijkbaar zo lang dat er pas met 14 jaar een herhaling nodig is.

Voorheen werd enkel gevaccineerd tegen meningokokken C omdat die toen het meeste voorkwam. Die vaccinatie heb ik ook nog gehad met de inhaalcampagne in de sporthal op een rijtje staan en prikken maar.
pi_210866300
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Elleska het volgende:
De ziekte komt het meest voor bij kinderen tussen 1 en 4 jaar oud, jongeren tussen de 14 en 20 jaar en 60+ers.

MenACWY wordt ook gegeven bij 14maand. S krijgt hem komende week. Die prik beschermd blijkbaar zo lang dat er pas met 14 jaar een herhaling nodig is.

Voorheen werd enkel gevaccineerd tegen meningokokken C omdat die toen het meeste voorkwam. Die vaccinatie heb ik ook nog gehad met de inhaalcampagne in de sporthal op een rijtje staan en prikken maar.
Jaaa, de menC, die zat wel al in het programma. Er was later veel te doen om de W want daar waren wat besmettingen mee.
Krijgt kleinzoon straks de volledige prik :Y
Maar dan is het voor dochter idd nutteloos om die prik nog te halen.
Fijn dat S straks ook de volledige prik krijgt. Het is zo'n enge ziekte en als dat voorkomen kan worden, is dat een hele zorg minder.
Dank voor alle info :) Ik ben nu idd gerust dat dochter niet meer in de leeftijdscategorie valt.
If they say
pi_210876558
Bedankt allemaal. Het is niet makkelijk allemaal.
Mijn moeder kan het ook niet goed meer aan merken we, ze werkt nog fulltime. Is aangemeld voor maatschappelijk werk, maar nog steeds niks gehoord. Dus daar ook maar weer achteraan.
Ik ga proberen om medisch volmacht oid te krijgen, zodat ik dat gedeelte over kan nemen.
Ze belde net al hysterisch op dat pa naar de tandarts moet en hoe moet dat dan, hij kan niks en dit en dat.
Adem in, adem uit en bel de tandarts op en leg het uit en verzet de afspraak.
Gisteren geholpen bij digid app werkend te krijgen, wat een feestje was dat, maar het is gelukt. Nu nog UMCG inloggen werkend krijgen.
En uitzoeken of hij recht heeft op langdurende revalidatie, ipv dat ze hem binnenkort eruit trappen en zeggen je red je wel he. Joe, doei, de mazzel. Want zo komt het nu over.
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 12:31:26 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210877012
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn moeder kan het ook niet goed meer aan merken we, ze werkt nog fulltime. Is aangemeld voor maatschappelijk werk, maar nog steeds niks gehoord. Dus daar ook maar weer achteraan.
Ik ga proberen om medisch volmacht oid te krijgen, zodat ik dat gedeelte over kan nemen.
Ze belde net al hysterisch op dat pa naar de tandarts moet en hoe moet dat dan, hij kan niks en dit en dat.
Gisteren geholpen bij digid app werkend te krijgen, wat een feestje was dat, maar het is gelukt. Nu nog UMCG inloggen werkend krijgen.
En uitzoeken of hij recht heeft op langdurende revalidatie, ipv dat ze hem binnenkort eruit trappen en zeggen je red je wel he. Joe, doei, de mazzel. Want zo komt het nu over.
Heel veel herkenning. Check eens de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO), vaak is er veel meer mogelijk dan je denkt. Mijn moeder heeft zelf ook nooit hulp gekregen maar toen het echt niet anders kon was er opeens alles mogelijk: een speciaal bed, postoel, hulp om op het toilet te tillen, 2x thuiszorg per dag. Er moet echt hulp komen, anders is het gewoon niet meer te doen. Mijn moeder wilde ook alles steeds zelf doen maar dat ging ook niet meer (toch heeft ze het tot het eind gedaan). Hopelijk kunnen jullie snel hulp krijgen :*

Ik heb vandaag een zwaar hart. Ik dacht dat het allemaal wel ging. Mijn vader heeft eindelijk rust, mijn moeder ook en ook voor ons waren de laatste weken heftig. Maar nu begint het gemis. Nooit meer die gesprekken, samen muziek luisteren, samen met Aapie naar opa en oma. Damn volgens mij begin ik het nu pas echt te voelen :'(
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:03:23 #112
37150 livelink
pi_210877511
Ach Majo ;( :*
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:04:39 #113
37150 livelink
pi_210877532
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heb jij ook nog wel hulp, Ingrid? Want op jouw bordje lag sowieso al wel meer dan voldoende. Zijn er naast je zus nog andere familieleden die kunnen ondersteunen bij al het geregel?
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:54:36 #114
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210878243
Sterkte Ingrid, wat een boel tegelijk -O- :*. MaJo geeft idd een super goede tip om Wmo in te schakelen. Je gemeente heeft daar een loket voor, zij nemen je echt van alles qua zorg uit handen.

Livelink, jij ook sterkte. Mijn moeder zegt altijd: iedereen wil oud worden, maar niemand wil oud zijn. Ik struisvogel maar een beetje mbt dat onderwerp :{.

MaJo, dikke knuffel. Ik wou dat ik kon zeggen dat het gemakkelijker wordt, maar dat ervaar ik eigenlijk niet zo. Wel vind ik het inmiddels iets minder zwaar. Je leert er mee leven. :*.
KuikenGuppy
  zondag 8 oktober 2023 @ 14:39:40 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210878795
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:54 schreef Burdie het volgende:
Sterkte Ingrid, wat een boel tegelijk -O- :*. MaJo geeft idd een super goede tip om Wmo in te schakelen. Je gemeente heeft daar een loket voor, zij nemen je echt van alles qua zorg uit handen.

Livelink, jij ook sterkte. Mijn moeder zegt altijd: iedereen wil oud worden, maar niemand wil oud zijn. Ik struisvogel maar een beetje mbt dat onderwerp :{.

MaJo, dikke knuffel. Ik wou dat ik kon zeggen dat het gemakkelijker wordt, maar dat ervaar ik eigenlijk niet zo. Wel vind ik het inmiddels iets minder zwaar. Je leert er mee leven. :*.
Ja.... zo was ik ook bijna beledigd toen mijn vader zei dat hij wel kon zien dat ik ouder werd, toen ik hem de foto's met mijn jongste kleinzoon gestuurd had.
Dus ik vroeg nog van "rimpels? Die vallen nog mee toch?" zegt hij "Nee, je haar wordt grijs..... " :(

En ja, dat weet ik, maar ik kan op een of andere manier niets met een helblonde Patricia Paay van 85 ofzo.
Plus dat ik altijd al peper en zout haar had, alleen nu meer zout dan peper en vroeger andersom.

Overigens heb ik eigenlijk nooit moeite met mijn oud zijn, I own those years!
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:42:53 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210879747
Patricia is 74 :P.
KuikenGuppy
pi_210879886
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja.... zo was ik ook bijna beledigd toen mijn vader zei dat hij wel kon zien dat ik ouder werd, toen ik hem de foto's met mijn jongste kleinzoon gestuurd had.
Dus ik vroeg nog van "rimpels? Die vallen nog mee toch?" zegt hij "Nee, je haar wordt grijs..... " :(

En ja, dat weet ik, maar ik kan op een of andere manier niets met een helblonde Patricia Paay van 85 ofzo.
Plus dat ik altijd al peper en zout haar had, alleen nu meer zout dan peper en vroeger andersom.

Overigens heb ik eigenlijk nooit moeite met mijn oud zijn, I own those years!
Ik noem het tegenwoordig zilver haar *) Denk wel half jaar niet meer geverfd en naar de kapper geweest, hoogste tijd! Maar ja er zijn wel meer dingen om je druk om te maken dan grijze haren en rimpels.
pi_210880048
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:31 schreef MaJo het volgende:

[..]
Heel veel herkenning. Check eens de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO), vaak is er veel meer mogelijk dan je denkt. Mijn moeder heeft zelf ook nooit hulp gekregen maar toen het echt niet anders kon was er opeens alles mogelijk: een speciaal bed, postoel, hulp om op het toilet te tillen, 2x thuiszorg per dag. Er moet echt hulp komen, anders is het gewoon niet meer te doen. Mijn moeder wilde ook alles steeds zelf doen maar dat ging ook niet meer (toch heeft ze het tot het eind gedaan). Hopelijk kunnen jullie snel hulp krijgen :*

Ik heb vandaag een zwaar hart. Ik dacht dat het allemaal wel ging. Mijn vader heeft eindelijk rust, mijn moeder ook en ook voor ons waren de laatste weken heftig. Maar nu begint het gemis. Nooit meer die gesprekken, samen muziek luisteren, samen met Aapie naar opa en oma. Damn volgens mij begin ik het nu pas echt te voelen :'(
Zal het eens navragen, goede tip! Het is nu iig totaal niet duidelijk wat ze nou willen. Stel nou dat revalidatie echt niet lukt, dat de benen gewoon niet meer willen wat dan? Sowieso is er ook niet 1,2,3 een plek in een verpleeghuis, overal zijn wachttijden voor.
Hij doet duidelijk flink zijn best, ik heb ook filmpjes met fysio gezien. We zijn er nog steeds van overtuigd dat hij meer tijd nodig heeft. In het begin was hij te ze zwak en kon hij niks doen, die tijd moet je niet meetellen.
Gelukkig eet en drinkt hij nu wel goed. Hij vraagt er nu ook zelf om om te gaan wandelen, dan gaan we met de rolstoel naar de tuin, de winkel of even naar de markt.

Ach MaJo :* Het is ook moeilijk en nog vers
Mijn vriend heeft dat ook nog steeds, nu bijna een jaar geleden dat zijn moeder is overleden, nog steeds wel eens dat moet ik ma laten zien/bellen wat dan ook.
pi_210880156
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:04 schreef livelink het volgende:

[..]
Heb jij ook nog wel hulp, Ingrid? Want op jouw bordje lag sowieso al wel meer dan voldoende. Zijn er naast je zus nog andere familieleden die kunnen ondersteunen bij al het geregel?
Nee verder niet. Mijn vriend en de vriend van mijn zus doen ook wat ze kunnen.
Familie van mijn vriend denkt op afstand ook mee. Zijn broer en zus hebben in de zorg gezeten. Weten dus wel iets.
  zondag 8 oktober 2023 @ 16:46:17 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210881072
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:42 schreef Burdie het volgende:
Mijn moeder ook. 😇
Maar die heeft denk ik een iets andere levensstijl
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:17:26 #121
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210889299
Goedemorgen deze maandagmorgen. Wat een rustig weekend.
Fijne (werk)week voor iedereen!
  maandag 9 oktober 2023 @ 09:01:11 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_210889576
Het was helemaal geen rustig weekend :'( _O-
disclaimer
  maandag 9 oktober 2023 @ 09:04:18 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210889614
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:42 schreef Burdie het volgende:
Ja, maar als ze 85 is is ze nog steeds helblond ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 oktober 2023 @ 09:04:37 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210889618
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:01 schreef SQ het volgende:
:D Dat was ook precies mijn gedachte! :o
pi_210889702
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:04 schreef BE het volgende:

[..]
:D Dat was ook precies mijn gedachte! :o
Hier ook niet. Bijvoorbeeld even een kleine greep uit de gebeurtenissen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een meidenkwartet
  maandag 9 oktober 2023 @ 09:19:40 #126
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210889764
quote:
Gefeliciteerd met Mauw 😇
  maandag 9 oktober 2023 @ 09:21:01 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210889775
HERSTEL; rustaaaaaagh hier in dit topic.
pi_210889882
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:21 schreef amaranta het volgende:
HERSTEL; rustaaaaaagh hier in dit topic.
Rustig hier omdat iedereen zo’n druk weekend had waarschijnlijk :P

Ik vanmorgen vol goede moed gebeld om te kijken of zoon een half uur later mag komen voor z’n vaccinatie. (Was al uitdaging omdat er nergens een telefoonnummer stond, dus eerst op speurtocht ;) )

Maar helaas, hier doen ze er dus wel moeilijk over. Kan tijdens een inloopmoment tussen 11.30 en 12.30 (maar dan begint z’n toernooi al, pauze is pas later) dus dat had hier nog geen meerwaarde. En anders zijn er nog twee data in de stad op 20/30 minuten rijden op een datum dat we op vakantie zijn en een datum waar we het net zouden moeten kunnen halen.

Ik denk dat we het er maar gewoon op gokken morgen een half uur later. En als ze er naar vragen dat hij maar een smoes verzint (bus had vertraging ofzo, staat nergens bij dat hij hier in het dorp op school zit, of dat de tandarts uitliep waardoor hij pas later aan de beurt was, oma kan zich hier denk ik wel doorheen bluffen). Mochten ze hem dan toch wegsturen dan gaan we alsnog 2 november en heeft het alleen maar 5 minuten tijd gekost nu.

Voor de 18+ is de locatie tot 17.00 op inloop open, dus ze zijn nog niet gesloten dan.

Maar wel typisch dat ze regionaal zo’n verschillend beleid hier in hebben. Maar helaas..
pi_210889940
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:36 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Rustig hier omdat iedereen zo’n druk weekend had waarschijnlijk :P

Ik vanmorgen vol goede moed gebeld om te kijken of zoon een half uur later mag komen voor z’n vaccinatie. (Was al uitdaging omdat er nergens een telefoonnummer stond, dus eerst op speurtocht ;) )

Maar helaas, hier doen ze er dus wel moeilijk over. Kan tijdens een inloopmoment tussen 11.30 en 12.30 (maar dan begint z’n toernooi al, pauze is pas later) dus dat had hier nog geen meerwaarde. En anders zijn er nog twee data in de stad op 20/30 minuten rijden op een datum dat we op vakantie zijn en een datum waar we het net zouden moeten kunnen halen.

Ik denk dat we het er maar gewoon op gokken morgen een half uur later. En als ze er naar vragen dat hij maar een smoes verzint (bus had vertraging ofzo, staat nergens bij dat hij hier in het dorp op school zit, of dat de tandarts uitliep waardoor hij pas later aan de beurt was, oma kan zich hier denk ik wel doorheen bluffen). Mochten ze hem dan toch wegsturen dan gaan we alsnog 2 november en heeft het alleen maar 5 minuten tijd gekost nu.

Voor de 18+ is de locatie tot 17.00 op inloop open, dus ze zijn nog niet gesloten dan.

Maar wel typisch dat ze regionaal zo’n verschillend beleid hier in hebben. Maar helaas..
Ja beste oplossing!
Mij kwam het vorige keer ook niet uit, dus zijn we een paar maanden later gegaan. Hier stond wel een indicatie van de tijd, maar was het heel de dag inloop. Dus ben na mijn werk gegaan, kreeg het niet anders geregeld.
Met een meidenkwartet
pi_210890030
Wat stom @hilliebillie
Hier vroegen ze alleen het vaccinatie kaartje, niet naar de brief waarin de afspraaktijd stond. Dus die brief kan hij ook wegstoppen, gewoon in de rij gaan staan en net doen of zn neus bloedt. En mochten ze toch naar vragen, brief pakken en dan net doen of hij zich in de tijd heeft vergist.

Vind het nu niet zo raar meer dat de vaccinatiegraad terugloopt bij zulke starheid bij het verzetten van de tijd :N
If they say
pi_210890353
Dat kan ik inderdaad ook nog doen @Mushanga71
pi_210890442
quote:
Hier ook absoluut niet! Gefeliciteerd!
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:03:35 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210891196
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:14 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Hier ook niet. Bijvoorbeeld even een kleine greep uit de gebeurtenissen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG! Ik kan me de stress voorstellen! :o

Ik kreeg gisteren 4 meldingen van overlijden, zaterdag was een van mijn collega's al eentje voor mij gestart en dus heb ik er gisteren zelf 2 op me genomen en 2 andere collega's de andere twee en ik weet dat ik woensdag ook nog ergens ga starten na een euthanasie. Ik ga toch dat klonen eens even uitvogelen. ;) :D

@hilliebillie toen ik in augustus de MenACW-dinges voor de jongste wilde verschuiven kon dat ook niet.
Ze gaven aan het te laten lopen en dat we vanzelf een nieuwe oproep zouden krijgen. En dat klopte, hij is vorige week geweest.
Ze blijven net zo lang oproepen tot je geweest bent. :Y
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:00:51 #134
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210901339
Waaaaah, er komen bij ons in het dorp in de komende 1,5 jaar 21 (!) (!) bouwkavels vrij. 21! 21!! Dat maakt de kans groot dat we in ons dorpie kunnen blijven en zelf kunnen gaan bouwen. Ik stuiter even door.

Als we er dan tenminste eentje kunnen bemachtigen...
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:50:49 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_210901839
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 11:00 schreef Tink89 het volgende:
Waaaaah, er komen bij ons in het dorp in de komende 1,5 jaar 21 (!) (!) bouwkavels vrij. 21! 21!! Dat maakt de kans groot dat we in ons dorpie kunnen blijven en zelf kunnen gaan bouwen. Ik stuiter even door.

Als we er dan tenminste eentje kunnen bemachtigen...
Vooral dat laatste hoop ik voor jullie. Staan jullie ingeschreven bij de gemeente voor een kavel? Dan kan je meestal wel zien hoe hoog je staat op de lijst :) Hier is de lijst behoorlijk lang helaas en moet je dus specifieke wensen aangeven op je aanmeldingsformulier, maar wordt er gewoon naar iedereen gemaild. Dus als je een kavel wilt voor een vrijstaand huis krijg je ook de uitnodigingen voor de flatjes (en andersom). Kortom: altijd maar afwachten of het wat wordt of niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:43:12 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210903470
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 11:50 schreef Troel het volgende:

[..]
Vooral dat laatste hoop ik voor jullie. Staan jullie ingeschreven bij de gemeente voor een kavel? Dan kan je meestal wel zien hoe hoog je staat op de lijst :) Hier is de lijst behoorlijk lang helaas en moet je dus specifieke wensen aangeven op je aanmeldingsformulier, maar wordt er gewoon naar iedereen gemaild. Dus als je een kavel wilt voor een vrijstaand huis krijg je ook de uitnodigingen voor de flatjes (en andersom). Kortom: altijd maar afwachten of het wat wordt of niet.
Nee, beide projecten zit een externe partij tussen. Gemeente verwijst ook consequent naar hen. Maar we staan bij die makelaar wel op de lijst voor beide projecten. Eentje gaat eind dit jaar al in de verkoop, andere moet nog een bestemmingsplanwijziging op losgelaten worden en wordt eind 2024 pas. Dat zou voor ons echt perfect zijn, maar als we nu een kavel kunnen bemachtigen, gaan we voor zekerheid. Beide locaties zijn helemaal prima, dus dan hangt het af van de prijs en de manier van gunnen.
pi_210903822
Wat fijn tink! Hopelijk kom je in aanmerking voor een van beiden!

Hier net de vaccinatie gehad. Ik kwam met dochter aan en ze keken helemaal niet naar de uitnodigingsbrief (die ik zelf ook in m’n tas had laten zitten om te kijken of ze er naar zouden vragen.) voor de zekerheid even gevraagd of het erg was dat zoon later was omdat ie ‘vertraging’ had. Was geen enkel probleem.

Dus bijzonder dat ze gisteren zo star deden over die afspraak tijd.

Zag wel toen ik met de jongste buiten kwam een vriendje van de oudste zitten (die aan het kleur shirt te zien in het zelfde team zat bij de sportdag) dus ben benieuwd of ze toch wel door hebben kunnen gaan 😉
pi_210907519
Spannend Tink! Gek idee dat zoiets levensbepalends toch nog lang onzeker gaat zijn.

Ik heb vandaag in mijn 30ers crisis (grapje) de 2 piercings laten zetten die ik al lang wilde *O* neuspiercing en conch. En ik vind het zó tof staan!
De piercer vond me heel relaxt en verbaasde zich erover hoe chill ik bleef, dus toen heb ik maar opgebiecht dat ik 2 bevallingen overleefd heb :') stelt zo’n naaldje ook niets meer voor _O-

Mijn vriend vindt me nu ordinair.
pi_210907910
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 20:11 schreef LeSage het volgende:
Spannend Tink! Gek idee dat zoiets levensbepalends toch nog lang onzeker gaat zijn.

Ik heb vandaag in mijn 30ers crisis (grapje) de 2 piercings laten zetten die ik al lang wilde *O* neuspiercing en conch. En ik vind het zó tof staan!
De piercer vond me heel relaxt en verbaasde zich erover hoe chill ik bleef, dus toen heb ik maar opgebiecht dat ik 2 bevallingen overleefd heb :') stelt zo’n naaldje ook niets meer voor _O-

Piercings!! O+
De conch was mijn allerpijnlijkste qua zetten én helen (toentertijd nog met 1.6mm naald :X ) Gelukkig valt het bij jou mee.
pi_210916229
Loopt storm hier 8-)
If they say
  woensdag 11 oktober 2023 @ 17:42:38 #141
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210916923
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 16:08 schreef Mushanga71 het volgende:
Loopt storm hier 8-)
Iedereen is thuis aan het wervelwinden, van hot naar her.
Gelukkig bijna vakantie
pi_210916959
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Gelukkig bijna vakantie
Jullie hebben een weekje eerder zie ik, ik ben de dagen ook alweer aan het aftellen :O
  woensdag 11 oktober 2023 @ 17:48:16 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210916978
quote:

[..]
Gelukkig bijna vakantie
Wel aan toe idd.... gisteren trouwerij gehad, was erg leuk maar zo'n hele dag op hakken valt niet mee :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210917102
quote:

[..]
Gelukkig bijna vakantie
Dat zal het zijn ja, hier thuis ook druk.
Wij pas vakantie de week na de volgende :Y
If they say
pi_210917134
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wel aan toe idd.... gisteren trouwerij gehad, was erg leuk maar zo'n hele dag op hakken valt niet mee :X
Alleen de gedachte aan hakken al :X
Heb nette zwarte skechers, loop op niks anders meer :@
If they say
  woensdag 11 oktober 2023 @ 18:19:48 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_210917310
Mijn kind liet net met tafel dekken een GLAZEN bord uit dr klauwen flikkeren... kun je met pannen op het vuur 3 blootvoetse kinderen en 2 katten evacueren en je eetkeuken weer toegankelijk maken. Heb nu dus half koud en half aangebrand avondeten, jum.
disclaimer
  woensdag 11 oktober 2023 @ 18:20:50 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_210917319
Op zulke momenten ben ik toch wel blij dat ik als enige meestal wel schoenen draag in huis.
disclaimer
  woensdag 11 oktober 2023 @ 18:23:30 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210917341
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Net en skechers in een zin?
  woensdag 11 oktober 2023 @ 18:24:02 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210917344
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 18:19 schreef SQ het volgende:
Mijn kind liet net met tafel dekken een GLAZEN bord uit dr klauwen flikkeren... kun je met pannen op het vuur 3 blootvoetse kinderen en 2 katten evacueren en je eetkeuken weer toegankelijk maken. Heb nu dus half koud en half aangebrand avondeten, jum.
Damn!
  woensdag 11 oktober 2023 @ 18:47:15 #150
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_210917604
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 20:11 schreef LeSage het volgende:

Go Lady!
Hier 7 weken geleden mijn 8e en 9e piercing laten zetten. Waarom ben je nu ordinair trouwens? Een conch is tof !

@SQ, dat was vast ook ff schrikken!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 11 oktober 2023 @ 18:58:37 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210917705
quote:
Holy shit! :X
pi_210917742
quote:
:X :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210917840
quote:
Godskolere :X Geen gewonden?

quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 18:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Net en skechers in een zin?
Ja, nou, ze zijn zwart en niet afgetrapt. Dus *)
If they say
  woensdag 11 oktober 2023 @ 19:14:17 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_210917903
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:09 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Godskolere :X Geen gewonden?
[..]
Ja, nou, ze zijn zwart en niet afgetrapt. Dus *)
Nee joh tuurlijk niet :D
Het is alleen wel extra veel stress op een moment dat in een gezin met kinderen toch al niet heel relaxed is :')
disclaimer
pi_210918186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 18:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Go Lady!
Hier 7 weken geleden mijn 8e en 9e piercing laten zetten. Waarom ben je nu ordinair trouwens? Een conch is tof !

@:SQ, dat was vast ook ff schrikken!
Ja ik weet ook niet, vriend vindt piercings gewoon ordinair zegt ie :') terwijl ik dat echt helemaal niet ben. Tegenover vriend ben ik eerder alternatief denk ik.
Maar goed, hij is met zijn gedachtegoed denk ik ergens blijven hangen.

En gisteravond moest hij dan ook nog wel bekennen dat hij het eigenlijk wel mee vond vallen.
pi_210918211
Wat hebben kinderen toch een heerlijk gevoel voor timing altijd. En alsof je ook niet genoeg werk hebt zonder kapot glas :')
  woensdag 11 oktober 2023 @ 20:12:35 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210918828
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:37 schreef LeSage het volgende:
Wat hebben kinderen toch een heerlijk gevoel voor timing altijd. En alsof je ook niet genoeg werk hebt zonder kapot glas :')
In de klas toch ook ook altijd 😅.
Nee hoor. Geen punt, perfect moment om je drinkbeker over al deze schriften te morsen.
Oh ja joh, plas maar in je broek als ik een toets af ga wil gaan nemen. (Fictief, is me niet echt overkomen)
Ja, uitstekend moment om een spontane bloedneus te krijgen waarvoor je acute medicatie nodig hebt.
pi_210921409
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 20:12 schreef amaranta het volgende:

[..]
In de klas toch ook ook altijd 😅.
Nee hoor. Geen punt, perfect moment om je drinkbeker over al deze schriften te morsen.
Oh ja joh, plas maar in je broek als ik een toets af ga wil gaan nemen. (Fictief, is me niet echt overkomen)
Ja, uitstekend moment om een spontane bloedneus te krijgen waarvoor je acute medicatie nodig hebt.
Haha een bloedneus had zoon hier toen hij voor het eerste lied in de musical het podium op kwam. Stond hij daar met z’n handen voor z’n gezicht te zingen, tot een klasgenootje hem maar van het podium afstuurde.
Timing is everything ^O^
  donderdag 12 oktober 2023 @ 00:12:59 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210921419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ook lekker maar staat niet echt onder m'n fancy jurkje :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 00:13:22 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210921423
quote:
Damn :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 00:15:42 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210921437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:10 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Haha een bloedneus had zoon hier toen hij voor het eerste lied in de musical het podium op kwam. Stond hij daar met z’n handen voor z’n gezicht te zingen, tot een klasgenootje hem maar van het podium afstuurde.
Timing is everything ^O^
:o
Wel zielig ook echt. Arm kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210921466
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
:o
Wel zielig ook echt. Arm kind.
Ja was wel sneu. Gelukkig was het niet tijdens een lied waarbij een solo had. Dus het was geen grote ramp.

Sketchers zijn bij mij volgens mij een groot deel van de reden dat ik zo’n last heb van m’n voet.

Sinds ik die niet meer draag (en een paar andere maatregelen) zijn de klachten voor een heel deel weg. Heb die toen eens op aanraden van iemand gekocht, maar volgens mij zijn het geen hele beste schoenen. Voor mij dus niet meer ;)
Dan liever op hakken (niks bijzonders qua hakhoogte hoor, want dat ben ik ook niet gewend)
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:44:56 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210922510
De verkeerde jas aantrekken als je naar het station fietst. Het regende dat het goot en nu ruik ik de hele dag naar natte hond }:|
pi_210922567
Het eerste wat de kinderfysio bij B zei was 'Gooi die Skechers als je thuis bent meteen in de vuilnisbak'.

Schoenen, ik zoek voor mezelf lekker zittende sneakers die ik ook op kantoor kan dragen (wij hebben geen jasje dasje cultuur dus sneakers zijn heel normaal, maar geen tijgerprint met glimletters zoals Juul voor mij uitkoos).
Maar al die sneakers zijn tegenwoordig uniseks, hartstikke inclusief natuurlijk, maar ik vind het lompe grote schoenen.
Ik droeg jarenlang Asics, van die Tigers, maar de laatste 2 exemplaren waren zo embarmelijk van kwaliteit dat ik die nu links laat liggen.

Kortom ik ga maar eens wat winkels af binnenkort ipv online me gek zoeken.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:55:10 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_210922588
Ik heb ook onitsuka tigers maar da's ook voetaids ja, die ondersteunen echt totaal niks.

Momenteel zit ik wegens hielspoor fulltime aan de puma future riders. Heb m'n voeten in 1 wandeling op ballerina's dus volledig kapot weten te lopen en ben er nu al 4 maanden zoet mee.
disclaimer
pi_210922625
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ook lekker maar staat niet echt onder m'n fancy jurkje :D
Ik zoek mn outfit uit aan de hand van mn skechers :P

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:27 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ja was wel sneu. Gelukkig was het niet tijdens een lied waarbij een solo had. Dus het was geen grote ramp.

Sketchers zijn bij mij volgens mij een groot deel van de reden dat ik zo’n last heb van m’n voet.

Sinds ik die niet meer draag (en een paar andere maatregelen) zijn de klachten voor een heel deel weg. Heb die toen eens op aanraden van iemand gekocht, maar volgens mij zijn het geen hele beste schoenen. Voor mij dus niet meer ;)
Dan liever op hakken (niks bijzonders qua hakhoogte hoor, want dat ben ik ook niet gewend)
Ik heb óók last van mn voet. Maar of dat door de skechers komt? Die draag ik alleen als ik de deur uitga (niet veel dus :') ) en in huis draag ik slippersandalen. Nieuwe gekocht, maar blijf lasthouden. Daar lag het dus ook niet aan.

Ik had altijd alleen maar hakken, het liefst laarsjes O+ Maar sinds die stomme heup en dan ook nog zwakke enkels is dat geen goede hakkencombi meer en ben ik veroordeeld tot skechers of zoiets. Heb wel laarzen maar dan met een brede hak. Maar mijn favoriete enkellaarsjes :'(
If they say
pi_210922636
Ik draag Nike Air Max of laarzen. Moet wel nieuwe laarzen gaan kopen. Op de hiel/hak aan de binnenkant is de stof er helemaal af.
pi_210922642
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:55 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook onitsuka tigers maar da's ook voetaids ja, die ondersteunen echt totaal niks.

Momenteel zit ik wegens hielspoor fulltime aan de puma future riders. Heb m'n voeten in 1 wandeling op ballerina's dus volledig kapot weten te lopen en ben er nu al 4 maanden zoet mee.
Oh dat is balen!
Ik heb heel goed lopende Van Bommels en Nike hardloopschoenen voor alledag zeg maar.
Maar er moeten toch leuk uitziende sneakers zijn waar je een dag op kantoor mee door kan.

B moet binnenkort naar de podo, wie weet komen daar ook goede tips uit.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:05:48 #169
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210922649
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:51 schreef exode het volgende:
Het eerste wat de kinderfysio bij B zei was 'Gooi die Skechers als je thuis bent meteen in de vuilnisbak'.

Schoenen, ik zoek voor mezelf lekker zittende sneakers die ik ook op kantoor kan dragen (wij hebben geen jasje dasje cultuur dus sneakers zijn heel normaal, maar geen tijgerprint met glimletters zoals Juul voor mij uitkoos).
Maar al die sneakers zijn tegenwoordig uniseks, hartstikke inclusief natuurlijk, maar ik vind het lompe grote schoenen.
Ik droeg jarenlang Asics, van die Tigers, maar de laatste 2 exemplaren waren zo embarmelijk van kwaliteit dat ik die nu links laat liggen.

Google eens op Woden. Een Scandinavisch merk sneakers. Supermooi en netjes en ook nog eens genoeg ondersteunend.

Maar in sneakerland kun je verdwalen ja. Een winkel is soms dan fijn.
pi_210922650
quote:

Hielspoor kwam bij mij door die stommekutplavuistegels in de woonkamer }:| Nooit last gehad op laminaat of tapijt.
Ik liep in die tijd bij fysio en die heeft de hielspoor flink aangepakt met massage en dat hielp :Y
Sindsdien draag ik in huis dus slippersandalen.
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:08:07 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922669
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik zoek mn outfit uit aan de hand van mn skechers :P
Ja maar ik had dat Lauren jurkje besteld dat ik een tijdje geleden gepost had (had nu een maatje kleiner mogen bestellen trouwens :')), en ik had een geweldige Michael Kors tas gekocht, in knal-oranje, en daar schoenen bij gezocht (ook oranje dus :D).

Ik had die outfit anderhalve maand geleden ook al gedragen, toen we uit eten gingen omdat we 10 jaar getrouwd waren.
Alleen nu het sjaaltje er nog bij dat ik een maand geleden voor mijn verjaardag kreeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210922688
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja maar ik had dat Lauren jurkje besteld dat ik een tijdje geleden gepost had (had nu een maatje kleiner mogen bestellen trouwens :')), en ik had een geweldige Michael Kors tas gekocht, in knal-oranje, en daar schoenen bij gezocht (ook oranje dus :D)
Nee, dan vallen skechers een beetje uit de toon :D
Mooie combi wel wat je gekozen hebt O+
Zeker met sjaaltje erbij ;) Was dat die je zo graag wilde hebben en ook gepost had?
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:16:06 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922735
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:10 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nee, dan vallen skechers een beetje uit de toon :D
Mooie combi wel wat je gekozen hebt O+
Zeker met sjaaltje erbij ;) Was dat die je zo graag wilde hebben en ook gepost had?
Yep... :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210922748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Yep... :@
Waarom :@ ? Is toch alleen maar leuk?
Wilde dat ik een keer iets wist voor mn verjaardag, behalve een geurtje :') Oh, dit jaar wil ik een boekje, alst nog te krijgen is, maar verder...
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:20:23 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922767
Deze tas trouwens:
https://www.ebay.com/itm/175787854929

Bij de MK outlet gekocht, en niet eens in de buurt van de prijs op het kaartje ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 12-10-2023 09:25:47 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:21:45 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922778
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:17 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Waarom :@ ? Is toch alleen maar leuk?
Wilde dat ik een keer iets wist voor mn verjaardag, behalve een geurtje :') Oh, dit jaar wil ik een boekje, alst nog te krijgen is, maar verder...
Normaal voor mij ook standaard mijn geurtje (idem voor moederdag en kerst :')) dus ja, dit was wel van een compleet andere orde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210922816
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:20 schreef Leandra het volgende:
Deze tas trouwens:
https://www.ebay.com/itm/175787854929

Bij de MK outlet gekocht trouwens, en niet eens in de buurt van de prijs op het kaartje ;)
Oeh, die vind ik zelfs gaaf O+
Ik heb nu tassen van kipling. Wegen niks. Leren tassen zijn me te zwaar aan mn schouder :') ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Normaal voor mij ook standaard mijn geurtje (idem voor moederdag en kerst :')) dus ja, dit was wel van een compleet andere orde.
Dan is het toch extra leuk dat je es wat anders wilde?

Geurtjes is tegenwoordig ook lastig. Ik vind véél niet lekker meer ruiken. Komen we uit op dior :') en dat vind ik zonde :')
Nu wel iets gevonden wat ermee doorkan. Ligt in de la, geen idee meer wat het is :D

Edit: eternity moments, die kan ermee door en de prijs valt ook mee.
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:36:09 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_210922905
Hakken zijn echt helemaal de aids voor je voeten. Ook als je voeten nog niet slecht zijn :P

Ik heb ook veel hakken, maar echt alleen nog voor de sier. Het gaat niet meer en eerlijk gezegd wil ik het ook niet meer. Het doet pijn, ik ben flink beperkt in mijn beweging, het is blessuregevoelig en het is dus heel slecht voor je hele gestel. Maar, ja, het staat wel mooi.
disclaimer
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:39:25 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922938
Ik heb standaard een rugtas, of een "nette" van Bear Design en dat model draag ik ook echt al 20 jaar.

Of ik heb een Bobby bij me, meestal de Compact (niet met die print), soms de Soft.

Dus zo'n tas die je werkelijk moet dragen is vrij uitzonderlijk voor mij :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:39:27 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_210922940
En exode, je kunt prima officeproof sneakers vinden, maar dan moet je wel wegblijven van de sneakermerken :P

Maar ook de wat degelijker schoenmerken hebben veel sneakers in het assortiment :)
disclaimer
pi_210922962
Ik heb x-sensible schoenen. Niet het eerste wat ik zou uitkiezen, maar ze lopen heerlijk en ze passen goed met mijn steunzolen. En ook wel wat sneaker achtige modellen (helaas wel aardig aan de prijs).
pi_210923089
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:39 schreef SQ het volgende:
En exode, je kunt prima officeproof sneakers vinden, maar dan moet je wel wegblijven van de sneakermerken :P

Maar ook de wat degelijker schoenmerken hebben veel sneakers in het assortiment :)
Ja, dat is dus zover buiten mijn normale zoekgebied dat ik echt geen idee heb waar ik moet kijken.
Overigens lopen er genoeg collega's rond op Nike AIR Max hoor. Onze CFO heeft altijd sneakers aan, die van de geijkte merken zoals Adidas en Nike.

Maar ik moet weer wat vaker naar Londen en dan is het wel fijn om nette sneakers te hebben om mijn Van Bommels af te wisselen.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 10:09:51 #183
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210923104
Ik trok mijn Dr. Martens weer eens aan, maar die zijn echt aids voor mijn voeten. De eerste blaren broeien alweer op mijn hielen.
pi_210923109
Ik heb in mijn hele leven 0 minuten op hakken gelopen :D
Verloofde heeft een eigen schoenenwinkel aan sneakers staan, maar we hebben niet dezelfde maat 8-) B heeft wel bijna dezelfde maat als verloofde dus die kan bijna in haar assortiment shoppen.

Juul heeft alleen maar glitterschoenen en prinsessenhakjes. Die laatste mag ze alleen thuis aan en niet de hele dag.
pi_210923126
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:03 schreef amaranta het volgende:
Ik draag Nike Air Max of laarzen. Moet wel nieuwe laarzen gaan kopen. Op de hiel/hak aan de binnenkant is de stof er helemaal af.
:{w

Schoenmaker O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210923129
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:36 schreef SQ het volgende:
Hakken zijn echt helemaal de aids voor je voeten. Ook als je voeten nog niet slecht zijn :P

Ik heb ook veel hakken, maar echt alleen nog voor de sier. Het gaat niet meer en eerlijk gezegd wil ik het ook niet meer. Het doet pijn, ik ben flink beperkt in mijn beweging, het is blessuregevoelig en het is dus heel slecht voor je hele gestel. Maar, ja, het staat wel mooi.
Zo herkenbaar. Mijn hakken zijn de afgelopen jaren al zoveel lager geworden en nu loop ik eigenlijk het liefst op laarzen zonder of met minimale hak en in de zomer op sandalen of sneakers. Maar ik draag vaak een jurkje en ik vind sneakers onder een jurk bij anderen heel tof maar ik voel met er zelf dan heel lomp mee dus dat doe ik eigenlijk nooit.

Ik vind de echte sneakers vaak toch wat plat, sportschoenen hebben vaak net wat meer comfort. Of heet alles sneaker tegenwoordig :@
pi_210923150
Mocht iemand lelijke, hele comfortabele schoenen zoeken, ik vind deze dus echt heeeerlijk!

Het past echter bij geen enkele outfit _O-
pi_210923172
Onze auto staat vandaag in de garage voor APK en onderhoudsbeurt. Ik wacht even af hoeveel schoenenbudget ik daarna nog heb :')
  donderdag 12 oktober 2023 @ 10:23:27 #189
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210923214
Haha @exode, een wandelende Milkareclame. Maar vast heel comfortabel.

Ik ben heel blij met mijn sneakers van Ecco.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 10:24:50 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210923231
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:16 schreef exode het volgende:
Mocht iemand lelijke, hele comfortabele schoenen zoeken, ik vind deze dus echt heeeerlijk!

[ afbeelding ]

Het past echter bij geen enkele outfit _O-
Oh, die zijn leuk!
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 10:31:50 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_210923297
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Schoenmaker O+
Wij hebben in ons dorp niet eens meer een schoenmaker :( 25.000 inwoners en we hadden er twee, maar de ene overleed vlak voordat nummer 2 met pensioen ging. Niemand te vinden die het over wil nemen (of uberhaupt de kunstjes nog kent!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!fotograaf donderdag 12 oktober 2023 @ 10:53:23 #192
148247 taxibabe
pi_210923433
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:31 schreef Troel het volgende:

[..]
Wij hebben in ons dorp niet eens meer een schoenmaker :( 25.000 inwoners en we hadden er twee, maar de ene overleed vlak voordat nummer 2 met pensioen ging. Niemand te vinden die het over wil nemen (of uberhaupt de kunstjes nog kent!)
Die bij de jumbo is er ook niet meer?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:05:40 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_210923514
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:13 schreef Kyara het volgende:

[..]
Zo herkenbaar. Mijn hakken zijn de afgelopen jaren al zoveel lager geworden en nu loop ik eigenlijk het liefst op laarzen zonder of met minimale hak en in de zomer op sandalen of sneakers. Maar ik draag vaak een jurkje en ik vind sneakers onder een jurk bij anderen heel tof maar ik voel met er zelf dan heel lomp mee dus dat doe ik eigenlijk nooit.

Ik vind de echte sneakers vaak toch wat plat, sportschoenen hebben vaak net wat meer comfort. Of heet alles sneaker tegenwoordig :@
Ja het jurkjes / sneaker dilemma herken ik wel, ik vind het bij mezelf ook geen porem, maar ik heb ook vrij korte onderbeentjes en dan ook nog eens vrij stevige _O-
In de zomer draag ik nu bijna altijd wedges van Panama jacks, dat zit wel echt fijn. Voor de winter dan toch maar laarzen...
disclaimer
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:10:27 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_210923553
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:39 schreef Leandra het volgende:
Ik heb standaard een rugtas, of een "nette" van Bear Design en dat model draag ik ook echt al 20 jaar.

Of ik heb een Bobby bij me, meestal de Compact (niet met die print), soms de Soft.

Dus zo'n tas die je werkelijk moet dragen is vrij uitzonderlijk voor mij :D
Rugzakken zijn ook de bom. Als twintiger heb ik mezelf ook bijna scoliose gesjouwd aan van die fancy schoudertassen :') ;( nu heb ik een leren rugzak voor werk en een eastpak voor als ik naar de dierentuin ga.

Ik ben alles geworden waarvan ik vroeger riep dat ik het nooit zou zijn.
Van crocs tot huispak tot sneakers tot korte broeken van miss etam tot rugzakken tot the north face. :') _O-
disclaimer
pi_210923566
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:10 schreef SQ het volgende:
Ik ben alles geworden waarvan ik vroeger riep dat ik het nooit zou zijn.
Van crocs tot huispak tot sneakers tot korte broeken van miss etam tot rugzakken tot the north face.
check. Nou ja, geen crocs dan.

en make-up loos de deur uit gaan.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:16:30 #196
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_210923597
Ik leef voor sneakers. O+ Kan er uren op werken zonder rugpijn, kan er uren op dansen zonder rugpijn, en ik heb een leuke verzameling die me erg dierbaar is. O+ Lage sneakers onder een jurkje vind ik erg leuk, hoge vind ik lomp. Ik heb moeite met lomp, ik kan ook niets met de zwierige lange bloemenjurk met DocMartens eronder want lomp terwijl het straatbeeld doet vermoeden dat toch erg veel mensen dat supermooi vinden.

Hakken vind ik prachtig maar ik kan op schoenen zonder hak al niet fatsoenlijk lopen dus dat doen we niet meer. :')
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:19:05 #197
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_210923622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:51 schreef exode het volgende:

Dat laatste wilde ik adviseren. De gemiddelde sneakerwinkel heeft enorm veel aanbod, en ik vind de meesten juist niet lomp!
pi_210923631
Ik zweer bij mijn North Face rugzak voor werk. Ding kan vastgesnoerd in mijn fietstassen (ja fietstassen, ook heerlijk) en zit vol handige vakjes. Heb hem al een jaar of 8 en ziet er nog als nieuw uit.
Wat dat betreft ben ik wel een outsider bij mijn directe collega's. Ik heb best veel vrouwelijke collega's, met name juristen en die lopen er wel bij alsof ze na hun kantoorwerk de catwalk opgaan.

Het valt me wel op dat ze allemaal nauwelijks meer op hakken lopen, 1 collega zweerde bij echt hoge hakken. Maar die is nu ineens heel klein _O-

Wij hebben sinds een paar weken een nieuwe mannelijke collega en waar de mannen vrijwel allemaal in jeans en sneakers lopen, loopt hij steevast in maatwerkpakken rond. Dat vind ik dan wel weer mooi, gewoon zijn eigen stijl.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:21:06 #199
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_210923640
Jamaar fietstassen zijn gewoon superhandig. O+ Waar laat je anders al je biologische eten als je als echte hippie zonder auto naar de boerenmarkt gaat elke zaterdagochtend?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:23:07 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210923663
Opsom dan maar:

Rugzak: ja
Crocs: ja (alleen bij huis)
Huispak: nee
Sneakers: ja
Korte broek: ja
Miss Etam: ja
The North Face: nee
Make-up loos de deur uit: ja
Fietstassen: nee (er ligt nog wel een set in de garage).
Taille-onderbroek: nee
ANWB: ja (Platina, sinds 1987 :7)

Overigens heb ik geen "Ja" waar op een ander moment in mijn leven een "nee" stond.

[ Bericht 9% gewijzigd door Leandra op 12-10-2023 11:29:00 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:24:20 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210923678
Rugzak: nee
Crocs: nee
Korte broek: soms
Miss Etam: nee
Make-up loos de deur uit: nee
KuikenGuppy
pi_210923691
En mag ik tussendoor wat goed nieuws erin gooien? :)
Verloofde is gestart met afbouwen van medicijnen, met hulp van de huisarts en dat gaat supergoed. *O* Ook op haar werk gaat het fijn, ze is zo blij om weer voor de klas te staan. En ze is enorm goed in nee zeggen geworden. Zo had ze morgen eigenlijk een studiedag maar ze gaat niet.

Ook wel bizar trouwens, tussen de zomervakantie en de herfstvakantie zaten 4 dagen dat ze op haar vrije dag moest komen. Dat onderwijs blijft wel bijzonder wat dat betreft. Dus morgen was dag 5 en ze gaat niet. Dat zou ze een paar jaar geleden niet eens bedacht hebben.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:26:21 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_210923702
Ja op alles *D

Gooi ik de O+ taille-onderbroek O+ er ook maar even in!
disclaimer
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:27:08 #204
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210923714
Oh jongens, zoveel dingen waar ik nooit van mijn leven voor zou zwichten, en in the end doe ik ze allemaal. Tel daar een Vinex-wijk en elektrische fiets bij op :X

Crocs: NEE!
Korte broek: NEE!
Miss Etam: NEE!
The North Face: ja
Make-up loos de deur uit: NEE!

Ik lijk wel een kleuter in nee-fase.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:27:18 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210923715
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:26 schreef SQ het volgende:
Ja op alles *D

Gooi ik de O+ taille-onderbroek O+ er ook maar even in!
Dat is voor mij een nee, daar kan ik niks mee, maar met een string ook niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210923716
Crocs: Hell no!
Miss Etam: nee, maar dat is omdat ik er nooit slaag niet omdat het tegen mijn ultrahippe principes ingaat
The North Face: Echt wel
Make-up loos de deur uit: Ja, sterker nog ik draag al jaren geen make up meer.
Fietstassen: Ja, superdegelijke ook nog. Kunnen voor een week boodschappen in.

En jullie vergeten een belangrijke:
ANWB? Ja hoor.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:27:50 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210923725
Ik ga even aanvullen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:28:45 #208
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_210923734
Ik begrijp Miss Etam gewoon niet.
pi_210923736
Wat is een tailleonderbroek nou weer?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:29:41 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_210923743
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:28 schreef exode het volgende:
Wat is een tailleonderbroek nou weer?
Zoeen die tot OVER je navel kan.

Ideaal bij flapperende buikvellen!
disclaimer
pi_210923751
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:29 schreef SQ het volgende:

[..]

Dat moet dan wel een enorm grote onderbroek zijn bij mij ;)
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:30:23 #212
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210923752
Dikke ja op die onderbroek. Moest ook na mijn operatie he? En nooit meer weggedaan. Goed alternatief voor de string ook.
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 11:30:32 #213
382129 crew  Donna
pi_210923756
quote:

[..]

Bij voorkeur met een beetje versteviging voorop, voor m'n keizersnede flapje.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:30:35 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210923757
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:28 schreef Nanukerst het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze failliet waren :?
KuikenGuppy
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:31:12 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210923763
quote:

[..]

Zo hoog komen mijn jeans niet :P.
KuikenGuppy
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:31:27 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_210923766
quote:
Met jouw lichaam heb je het denk ik ook niet nodig :D

Zodra ik geen fattie meer ben is het voor mij ook meteen klaar hoor. Maar met stalpoten maat 48 is een korte broek ala H&M een regelrechte kwelling :')
disclaimer
pi_210923772
Mijn moeder zou dus op alles nee antwoorden he, vrouw is 76 en gezondheidtechnisch niet bepaald 100% maar ze ziet er altijd uit alsof ze naar een feestje gaat. O+
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 11:32:04 #218
382129 crew  Donna
pi_210923774
Rugzak: Nee
Crocs: Alleen om de konijnen te voeren
Korte broek: nee
Miss Etam: Zijn die niet failliet?
The North Face: Nee
Make-up loos de deur uit: Ja, ik draag ook al jaren geen make-up.
Fietstassen: Nee, ik heb niet eens echt een goede fiets.
ANWB? Nee
Taille onderbroek? JA!
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:32:33 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210923781
quote:
Het was jarenlang de enige winkel met een spijkerbroek die me paste, en toen veranderden ze hun modellen :'(

Maar goed, mijn lipoedeem werd door de overgang nog erger en toen was daar Zizzi met een goed zittend model.

Volgend jaar maar een opnieuw gaan zoeken naar een passende spijkerbroek.
Liefst een merk en model dat gewoon blijft, een Levi's ofzo, dat zou wel zo makkelijk zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210923783
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:30 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze failliet waren :?
ik ook :@
pi_210923792
Ik ben bijna 20 kilo afgevallen, nog 5 en ik koop alle strings die verkrijgbaar zijn. >:)

En aanvullend nog: electrische fiets? JA!
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:33:47 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_210923797
Het kan ook m&s mode zijn geweest overigens. Zelfde laken...
disclaimer
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 11:33:53 #223
382129 crew  Donna
pi_210923800
Miss Etam is idd failliet en doorgestart als soort van alleen webshop als ik het goed begrijp.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:34:17 #224
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210923806
Crocs: No way
Miss Etam: nee, maar omdat ik ook dacht dat ze niet meer bestaan
The North Face: Nog niet
Make-up loos de deur uit: Ja, ik draag al jaren geen make up meer
Fietstassen: Nee, ik doe altijd de weekboodschappen met de auto en tussendoor doet m'n man boodschappen.
Ik heb wel een brugklasserrugzakrekje voor m'n werklaptoprugzak en een klein stuurtasje.
ANWB: Kleding: Nee. Pechhulp: ja.
Taille-onderbroek: Nee
Strings: Alleen bij strakke sportbroeken
Elektrische fiets: Nog niet
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 11:34:34 #225
382129 crew  Donna
pi_210923808
M&S Mode heeft soms best leuke dingen. Heb er een heel gaaf pak vandaan, knalroze.
Met mijn heupen zit het net allemaal even wat mooier dan de H&M.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:35:02 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210923816
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:33 schreef SQ het volgende:
Het kan ook m&s mode zijn geweest overigens. Zelfde laken...
Dat is dan weer een nee :D

Maar volgens mij zijn ze allebei failliet gegaan en hebben er herstart gemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210923827
Korte broek alleen hoogzomer op vakantie. Make-uploos niet voor afspraken of naar kantoor, wel voor boodschap of naar schoolplein. Sneakers steeds vaker. Crocs komen er niet in. North Face heb ik niet. Fietstassen had ik al lang gelede en O+ huispak O+
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:39:24 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_210923860
Wtfbbqsaus ik belde net voor een ruildag op de opvang en die werd gewoon goedgekeurd :o
disclaimer
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:39:35 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_210923864
Eerste keer in mijn leven dit.
disclaimer
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:40:28 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_210923869
Crocs zijn echt zo ideaal als je ff snel de tuin in moet voor de kliko ofzo :P

Ik ga er uiteraard niet mee naar kantoor :')
disclaimer
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 12 oktober 2023 @ 11:48:10 #231
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210923966
quote:

Ga je al voor shockwave voor de hielspoor? Dat heeft hier enorm geholpen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:53:17 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_210924027
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:48 schreef Ynske het volgende:

[..]
Ga je al voor shockwave voor de hielspoor? Dat heeft hier enorm geholpen
Nee, vorige keer is het ook vanzelf goed gekomen. Dus zal nu ook wel lukken. Het is al wel minder aan het worden gelukkig.
disclaimer
pi_210924077
Rugzak: ja bij uitjes naar pretparken ed.
Huispak: nee maar wel joggingbroek ed voor 's avonds
Make-up loos de deur uit: ja in de vakantie
Fietstassen: ja.
ANWB: ja en heb er ook kleding van
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:02:16 #234
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210924115
Puma future riders zijn wel heel leuk, afhankelijk van kleur, ik heb ze in paars-roze. En ze lopen als wolkjes O+.
Ik vond mezelf nooit een sneakerspersoon, droeg meestal loafers, pumps of enkellaarsjes, maar de laatste jaren ben ik daarin echt 180 graden omgeslagen.
KuikenGuppy
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:07:31 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_210924169
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:02 schreef Burdie het volgende:
Puma future riders zijn wel heel leuk, afhankelijk van kleur, ik heb ze in paars-roze. En ze lopen als wolkjes O+.
Ik vond mezelf nooit een sneakerspersoon, droeg meestal loafers, pumps of enkellaarsjes, maar de laatste jaren ben ik daarin echt 180 graden omgeslagen.
Ik heb 3 paar inmiddels :D ik ben er echt weg van. En in de sale nog lekker betaalbaar ook.
disclaimer
pi_210924198
Heel het lijstje is: Nee, behalve make-up loos de deur uit :')
Oh, en ik heb witte leren lage All Stars O+ zijn alleen ietsje pietsje te klein :')

En, yay voor verloofde @exode *O*
If they say
pi_210924282
Oooooh die Puma's zijn heel gaaf! Die lopen dus lekker?
pi_210924329
De garage belde al, 0 bevindingen, vlekkeloos gekeurd en de beurt ook uitgevoerd zonder extra's. Kom maar door sneakers *O*
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:25:22 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210924333
Rugzak: ja, van Herschel
Crocs: alleen voor naar de kliko
Huispak: nee, wel een onesie en alleen thuis
Sneakers: ja, vans vooral.
Korte broek: ja, maar niet naar kantoor.
Miss Etam: niet meer, dat is uit mijn dikke periode
The North Face: alleen m'n donsjas <3
Make-up loos de deur uit: niet naar m'n werk of een feestje, wel even naar de winkel
Fietstassen: Nee
ANWB: alleen de pechhulp en een paar basic shirtjes
Taille-onderbroek: Nee, wel comfi boxers
Strings: Ja
Elektrische fiets: bakfiets wel, gewone niet. Ik ben geen 50 :{w
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:42:56 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_210924504
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:53 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Die bij de jumbo is er ook niet meer?
Die bij de Jumbo was verhuisd naar achter de Bakker Bart. Is tijdens de zomerfeesten plotseling overleden ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210924525
Rugzak: alleen als luiertas, leren schoudertas voor werk
Sneakers: ja, casual adidas (stan smith en superstar) en converse. Voor netter heb ik er van tommy hilfiger.
Miss Etam: nee, had deze zomer kleren van de hema, daar ligt mijn grens en na afvallen doe ik dat ook niet meer
The North Face: alleen een 3in1 jas van
Make-up loos de deur uit: Ja, voor even een boodschap ga ik niet eerst mijn gezicht doen
Fietstassen: ja, moederfiets inclusief tassen en mandje O+
ANWB: wel lid, geen kleding
Taille-onderbroek: Nee, maar dat zie ik nog wel eens gebeuren met mijn buik
Strings: niet meer
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:45:05 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_210924534
Rugzak: soms
Crocs: nee, maar mijn kinderen wel (halve punt?)
Sneakers: nee
Make-up loos de deur uit: ja
Fietstassen: ja
Taille-onderbroek: soms, want ik heb ooit verkeerd gekocht en die moeten toch slijten :D Ook geen string overigens.
ANWB: ja (maar geen wegenwacht)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210924736
Nog een keer de website van miss etam gecheckt en sommige dingen zou ik nog aandoen, deze bv: https://www.missetam.nl/nl/3400013/jurk-print-bruin/?soPos=446

Ik haak alleen af bij de 62% polyester.

Site van ms mode was wat anders :D
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:10:38 #244
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210924782
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:31 schreef Troel het volgende:

[..]
Het is ook een uitstervend beroep. Bij de schoenmaker bij ons in het dorp is er net een jong meisje gestart die het vak wil leren en de zaak overnemen, maar dat is echt een grote uitzondering.
KuikenGuppy
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:11:33 #245
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210924794
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:05 schreef Bottoms_up het volgende:
Nog een keer de website van miss etam gecheckt en sommige dingen zou ik nog aandoen, deze bv: https://www.missetam.nl/nl/3400013/jurk-print-bruin/?soPos=446

Ik haak alleen af bij de 62% polyester.

Site van ms mode was wat anders :D
Brr polyester.

@exode welke van bommels heb je?
KuikenGuppy
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:15:00 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_210924829
Wel grappig dat de meesten het niet echt vinden tellen als je ergens "maar 1 / een paar van hebt" O+ of het dan ook nog gaan verdedigen ofzo, "alleen als ik ongesteld ben hoor!" :D

Is dat krampachtig ergens aan vast willen houden? O+

Voor jullie geruststelling, ik loop niet áltijd in een oma onderbroek, op crocs, make uploos in een huispak hoor ;)

Maar ik heb ze wel allemaal. Dus telt het. :7
disclaimer
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:16:35 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210924845
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
Wel grappig dat de meesten het niet echt vinden tellen als je ergens "maar 1 / een paar van hebt" O+ of het dan ook nog gaan verdedigen ofzo, "alleen als ik ongesteld ben hoor!" :D

Voor jullie geruststelling, ik loop niet áltijd in een oma onderbroek, op crocs, make uploos in een huispak hoor ;)

Stiekem ma Flodder ben je O+.
KuikenGuppy
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:16:57 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_210924848
Behalve de ebike en de strings dan. Eindelijk iets in de lijst wat ik echt absoluut onder geen enkele voorwaarde gebruik O+
disclaimer
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 13:27:00 #249
382129 crew  Donna
pi_210924970
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:16 schreef Burdie het volgende:

[..]
Stiekem ma Flodder ben je O+.
Alleen als ze viesgroene regenlaarzen heeft.
pi_210925062
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:15 schreef SQ het volgende:

Ik ben nooit hip geweest :) Het interesseert me op deze leeftijd nog minder.
Er zijn wel dingen die ik lelijk vind en dus echt niet draag. Oa crocs maar ook alles in pastelkleuren.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:39:34 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210925121
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:40 schreef SQ het volgende:
Crocs zijn echt zo ideaal als je ff snel de tuin in moet voor de kliko ofzo :P

Ik ga er uiteraard niet mee naar kantoor :')
Nou, ik heb mijn (gevoerde) Crocs dus bij de tussendeur van de woonkamer naar de garage in de garage staan, die doe ik aan, loop naar de kapstok in de garage en daar doe ik mijn schoenen en jas aan, maar het wil dus wel eens gebeuren dat ik de fietssleutel van de elekstrische fiets ook in mijn handen heb, en dan nog wat om in de fietsmand te doen en dat ik er vervolgens halverwege onderweg naar de supermarkt achterkom dat ik vergeten ben mijn Crocs uit te doen en mijn schoenen aan te doen.

Moet ik wel zeggen dat me dat hier makkelijker afgaat dan in de stad, in de stad was ik dan terug naar huis gefietst om schoenen aan te doen, hier op het toeristische platteland niet :@
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:40:37 #252
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210925128
Ik vind het ook wel echt verschil maken of je op je crocs in je huispak naar de supermarkt gaat of dat je alleen als het stervenskoud is in je donkergroene donsjas van the north face duikt. En da's idd vasthouden aan mijn beeld van mezelf ;-)

mijn tante ging toen ze nog leefde zelfs in een onesie met lichtblauwe crocs naar een verjaardagsfeestje. Da's toch anders dan ik heb ze alleen voor naar de kliko :-D
pi_210925157
Valt net een griepprik oproep voor B op de deurmat. De gehele brief is opgesteld alsof hij naar een volwassen persoon gaat.
Maar die laten we aan ons voorbij gaan, wel gek, nog nooit gehad en moet ook afbellen staat er.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:45:22 #254
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210925178
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:43 schreef exode het volgende:
Valt net een griepprik oproep voor B op de deurmat. De gehele brief is opgesteld alsof hij naar een volwassen persoon gaat.
Maar die laten we aan ons voorbij gaan, wel gek, nog nooit gehad en moet ook afbellen staat er.
Misschien een foutje in het systeem van de huisarts?
Ik zat een paar jaar terug steeds in de 'voorranggroep' voor de coronavaccinatie, en ik heb nooit begrepen waarom.
Was waarschijnlijk ook een foutje.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:45:47 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210925182
Ik heb ook lichtblauwe crocks, gekocht toen ik binnen iets van schoeisel moest dragen wegens... hielspoor door (hele oude) Skechers :X
Maar die zijn dus voor binnen, mijn gevoerde zijn voor de tuin in enzo, en die heb ik ook al meer dan 10 jaar, waarschijnlijk meer dan 15 jaar, dus ik draag ze niet veel :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:46:20 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_210925189
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, ik heb mijn (gevoerde) Crocs dus bij de tussendeur van de woonkamer naar de garage in de garage staan, die doe ik aan, loop naar de kapstok in de garage en daar doe ik mijn schoenen en jas aan, maar het wil dus wel eens gebeuren dat ik de fietssleutel van de elekstrische fiets ook in mijn handen heb, en dan nog wat om in de fietsmand te doen en dat ik er vervolgens halverwege onderweg naar de supermarkt achterkom dat ik vergeten ben mijn Crocs uit te doen en mijn schoenen aan te doen.

Moet ik wel zeggen dat me dat hier makkelijker afgaat dan in de stad, in de stad was ik dan terug naar huis gefietst om schoenen aan te doen, hier op het toeristische platteland niet :@
Ik ben er ook wel eens ín de supermarkt achter gekomen hoor. Maar ik kan daar ook écht niet wakker van liggen verder :')
disclaimer
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:47:16 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210925200
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:43 schreef exode het volgende:
Had hij "recent" geen diagnose op astma of iets anders met de longen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:48:08 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210925214
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:46 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik ben er ook wel eens ín de supermarkt achter gekomen hoor. Maar ik kan daar ook écht niet wakker van liggen verder :')
Nee, ik hier ook niet, ze kennen me en als campingvolk denkt dat ik ook van de camping ben dan boeit me dat niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:49:05 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_210925222
Op de camping draag ik ze inderdaad ook O+
disclaimer
pi_210925223
Ik heb wel groene ma flodder laarzen (van de boerenbond) om in de tuin te werken O+
En ja daar ga ik ook zonder problemen in de voortuin mee aan de slag.
pi_210925224
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Had hij "recent" geen diagnose op astma of iets anders met de longen?
Al 3 jaar geleden, hij is ook niet extra opgeroepen met Covid destijds.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:51:30 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210925245
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:49 schreef exode het volgende:

[..]
Al 3 jaar geleden, hij is ook niet extra opgeroepen met Covid destijds.
Oh, veel langer geleden dan ik dacht dus, maar dat verklaart het dan idd ook niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210925248
Ik heb paarse laarzen en het is dat ze niet lekker zitten anders zou ik er ook op rondbanjeren buiten het tuinwerk.
Badslippers voor dezelfde reden dat ma Flodder Crocs draagt en daar loop ik ook mee naar de bakker. (ja hoor ook met sokken)

Misschien is dit wel de reden dat we nog steeds niet getrouwd zijn, verloofde zou dat soort dingen echt nooit doen.
pi_210925259
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh, veel langer geleden dan ik dacht dus, maar dat verklaart het dan idd ook niet.
Ik vind het ook echt onzin voor hem dus ik bel sowieso af, maar ik ben vooral enorm verbaasd. Ik heb ook nog nooit een oproep gehad.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:53:02 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210925264
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:49 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik heb wel groene ma flodder laarzen (van de boerenbond) om in de tuin te werken O+
✅️
Van de Welkoop in mijn geval, nagenoeg hetzelfde.
En ja, primair voor in de tuin.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210925267
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:49 schreef Bottoms_up het volgende:
Tijdens een stage heb ik deze een keer moeten aanschaffen en loop er nu in de tuin op :D No way dat ik hiermee naar de supermarkt ga trouwens.
Shine bright like a diamond.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 14:08:35 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210925418
Thuis loop ik wel standaard op deze O+.

Maar uiteraard niet buiten, daar zijn ze niet voor geschikt.
KuikenGuppy
  donderdag 12 oktober 2023 @ 14:18:07 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210925490
Ik loop thuis nagenoeg altijd op blote voeten, tenzij in de winter, dan heb ik meestal sokken aan.

Net als nu, nu ik moed zit te verzamelen om naar de sportschool te gaan, helemaal gekleed op de sportschool al :')

Oh, en dan doe ik zo idd mijn gevoerde Crocs aan, die doe ik daar dan weer uit en mijn sportschoenen aan, ik draag mijn binnen sportschoenen nooit buiten, ook niet even van de fiets naar de deur.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210925594
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:08 schreef Burdie het volgende:
Thuis loop ik wel standaard op deze O+.

[ afbeelding ]

Maar uiteraard niet buiten, daar zijn ze niet voor geschikt.
Ik heb exact dezelfde O+. Maar ik moet eigenlijk nieuwe want ze zijn al twee keer ondergekotst ;(
  donderdag 12 oktober 2023 @ 14:32:33 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_210925641
Mijn schoonmoeder van 72 zweert daar ook bij ja :P
disclaimer
pi_210926148
Spuit 11 opsom ;) :

Rugzak: Ja
Crocs: Ja, voor in en om het huis, ik wissel ze af met badslippers en in de winter binnen sloffen.
Huispak: Nee
Sneakers: Jee, niet uit niet mooi, maar er zijn maar heel weinig schoenen die me goed zitten. Maar mn huidige schoenen lijken wel sneakerachtig.
Korte broek: Nee, hooguit 3/4. Voel me altijd ongemakkelijk in korte broek.
Miss Etam: Heel lang geleden dat ik daar binnen ben geweest.
The North Face: Mn vorige jas, nu Jack Wolfskin :s)
Make-up loos de deur uit: Altijd, de keren dat ik make-up op heb gehad zijn denk ik op 1 hand te tellen.
Fietstassen: Jaaaaa, zo handig met boodschappen enzo.
ANWB: Kleding: momenteel niet Pechhulp: ja.
Taille-onderbroek: Nee, maar wel van die onelegante katoenen dingen, zit gewoon lekker.
Strings: Nooit!
Elektrische fiets: Nee.
pi_210926222
Ik heb 4 nachten Maastricht geboekt voor de herfstvakantie. Gewoon, daarom *O*
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 15:42:29 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_210926253
Leuk, Mushanga71! Wat ga je allemaal doen?

Ik ga binnenkort voor mijn werk naar de VS en omdat we afspraken hebben in 2 verschillende weken zit er een weekend tussen. Kantoor zit op ongeveer 2 uur reizen met het OV van hartje NYC, dat is wel een heerlijk fijn onverwacht kadootje O+
disclaimer
pi_210926335
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 15:42 schreef SQ het volgende:

Ik ga binnenkort voor mijn werk naar de VS en omdat we afspraken hebben in 2 verschillende weken zit er een weekend tussen. Kantoor zit op ongeveer 2 uur reizen met het OV van hartje NYC, dat is wel een heerlijk fijn onverwacht kadootje O+
Ja, nee, kom ik aan met Maastricht _O-
NYC, das pas écht een kadootje O+ Wat ga jij daar doen in je vrije tijd?
We waren al in Maastricht in de zomervakantie maar die stad hééft iets. Hou ervan O+ We gaan iig weer een dag naar de outlet in Roermond. Die is zoveel leuker dan die in Batavia stad. En verder kijk ik wel.
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 15:59:19 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_210926394
Oh het was zeker niet bedoeld als aftroeven. Ik zou eigenlijk dat weekend met mijn fokvriendinnen naar Nijmegen gaan zelfs :')

Ik weet nog niet wat we gaan doen! Ik ga met een collega die er nog nooit geweest is dus hij heeft eerste dibs op het programma. In elk geval iets van een concert of theater op zaterdagavond :)
disclaimer
pi_210926461
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 15:59 schreef SQ het volgende:
Oh het was zeker niet bedoeld als aftroeven. Ik zou eigenlijk dat weekend met mijn fokvriendinnen naar Nijmegen gaan zelfs :')

Ik weet nog niet wat we gaan doen! Ik ga met een collega die er nog nooit geweest is dus hij heeft eerste dibs op het programma. In elk geval iets van een concert of theater op zaterdagavond :)
Ik zie het niet als aftroeven, dit vind ik humor :D
Nouja, Nijmegen of New York, keus is snel gemaakt ;)
Dat lijkt me echt tof daar, Broadway. Denk ook niet dat je je in die stad ook maar een seconde verveelt. Ben je er eerder geweest?
If they say
pi_210926500
Er gaat op de heenweg geen trein rechtstreeks. Moet overstappen in Sittard op een snelbus en dan gaat ie niet eens naar station Maastricht maar naar Randwyk :'(
Terug gaat ie wel in 1 keer :')
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 16:13:56 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_210926502
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 16:07 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik zie het niet als aftroeven, dit vind ik humor :D
Nouja, Nijmegen of New York, keus is snel gemaakt ;)
Dat lijkt me echt tof daar, Broadway. Denk ook niet dat je je in die stad ook maar een seconde verveelt. Ben je er eerder geweest?
Ja, maar dat was in 2004 geloof ik, dus het is al wel even terug.
disclaimer
pi_210926510
Je kan ook kijken of je iets van tickets voor opnames voor een tv programma kunt scoren. Die hadden wij ooit en was erg leuk om eens mee te maken! We hadden alleen nogal matige gasten en een optreden van een (mij) onbekende band die echt herrie produceerde waar geen muziek in te herkennen was.

En qua modieuze schoenen: ik had net een driekwartbroek met daaronder kaplaarzen met grote stippen aan! Het hoosde hier als een malle toen de school uit ging, dus mijn gewone broek en schoenen kon ik uitwringen. Dus maar even praktische dingen aan om de kinderen naar de gym te brengen. Ik kan me daar ook echt niet druk om maken. Praktisch >> stijlvol. Ik kon nu in ieder geval gewoon m’n laarzen uit doen en m’n sokken aanhouden.

Verder team sketchers. Ik heb twee paar die ik afwissel. De eerste keer dat ik ze aantrok leeg het wel alsof ik op kussentjes liep dankzij dat memoryfoam. Alleen als het nat is buiten zijn ze waardeloos :(
pi_210926562
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 16:13 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja, maar dat was in 2004 geloof ik, dus het is al wel even terug.
Ik was 2 maanden geleden nog in Maastricht :D
Geniet ervan :) !
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 16:26:38 #281
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210926584
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 15:42 schreef SQ het volgende:

Wat tof O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_210926996
Dat is heel gaaf SQ! New York O+

Het huis van onze schuin overburen staat nu echt te koop met bord en al. Kwam net meerdere straatbewoners tegen die allemaal verbaasd keken. Blijkbaar hadden ze het echt alleen aan B verteld _O-
De prijs valt me reuze mee, maar alsnog boven ons budget.
pi_210927588
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:52 schreef exode het volgende:

[..]
Ik vind het ook echt onzin voor hem dus ik bel sowieso af, maar ik ben vooral enorm verbaasd. Ik heb ook nog nooit een oproep gehad.
Ik krijg ook elk jaar een oproep omdat ik als kind diagnose astma heb gekregen. Gebruik al sinds mn 18e niet structureel medicatie meer. Ben er op gegeven moment af gehaald toen ik al x jaar geen medicatie meer had gebruikt, maar 3j geleden weer keer medicatie gehad voor paar weken en sindsdien krijg ik weer oproepen (ook voor de coronaprik de vervroegde ivm griepprikgroep).

Mij verbaast het dus juist dat jij hem niét hebt gehad :+

Misschien dat ze kinderen pas vanaf bepaalde leeftijd oproepen? Dat B daarom nu wel opgeroepen wordt en eerder nog niet?
pi_210927665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 18:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik krijg ook elk jaar een oproep omdat ik als kind diagnose astma heb gekregen. Gebruik al sinds mn 18e niet structureel medicatie meer. Ben er op gegeven moment af gehaald toen ik al x jaar geen medicatie meer had gebruikt, maar 3j geleden weer keer medicatie gehad voor paar weken en sindsdien krijg ik weer oproepen (ook voor de coronaprik de vervroegde ivm griepprikgroep).

Mij verbaast het dus juist dat jij hem niét hebt gehad :+

Misschien dat ze kinderen pas vanaf bepaalde leeftijd oproepen? Dat B daarom nu wel opgeroepen wordt en eerder nog niet?
Ik hang overal steeds tussenin. Eind november word ik eindelijk uitgebreid onderzocht, wie weet word ik daarna overal voor opgeroepen ;)

Maar B zeggen we af. Het was ook een gekke brief, niet gericht aan de verzorgers van.
pi_210928069
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Schoenmaker O+
Ja, nee. Ik draag ze al 2 winters. Vind dat ik wel andere mag.
pi_210928082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 18:34 schreef exode het volgende:

[..]
Ik hang overal steeds tussenin. Eind november word ik eindelijk uitgebreid onderzocht, wie weet word ik daarna overal voor opgeroepen ;)

Maar B zeggen we af. Het was ook een gekke brief, niet gericht aan de verzorgers van.
Hopelijk krijg je dan ook wat antwoorden en als het even meezit ook adequate behandeling zodat je er ook wat minder last van hebt!

Dat is wel echt vreemd idd, dat zou je wel verwachten ja bij een kind.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 19:51:47 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_210928603
Ja daar kwam m'n man een tijdje terug ook mee aan _O-
disclaimer
pi_210930632
Rugzak: Ja, ik ga bijna altijd de deur uit met een rugzak.

Crocs: NEE!
Sneakers: nee.
Ik heb een hele verzameling Irregular choice, inclusief hak en glitters O+ en naast mijn basic zwarte laarzen die draag ik dus altijd.

Make-up loos de deur uit: ik heb niet vaak make-up op, alleen op feestjes en op vrijdagavond.

Fietstassen: nee, ik gebruik een rugzak.
ANWB: nee
Taille-onderbroek: Nee
Strings: ja
Elektrische fiets: Nee.
pi_210930880
Crocs: nee :N badslippers en sloffen voor thuis
Huispak: joggingbroek en oude hoodies
Korte broek: ja, maar ik vermoed wel korter dan hier bedoeld wordt
Miss Etam: heel lang geleden. Maar goed, wel Hema en C&A
The North Face: 3in1 jas
Make-up loos de deur uit: nee
Fietstassen: nee, mand voorop O+
ANWB: auto van de zaak, kleding: nee
Strings: soms
Elektrische fiets: alleen de bakfiets :7
pi_210930915
Ik vind dat het me niet uit zou moeten maken om makeuploos en in joggingpak naar school te gaan, maar ik durf het toch niet :')
Overigens vind ik mezelf opmaken ook gewoon echt fijn. Dan ben ik ineens weer mezelf.
Zonder make-up, ‘echte’ kleding en mijn oorbellen in voel ik me altijd een beetje naakt.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 22:41:26 #292
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_210931507
I love mijn crocs

Deze heb ik *O* *)

Ik ga wel makeuploos de deur uit, ik heb geen zin om mij elke dag op te maken.
En wat betreft kleding leef ik voor comfortabel, en als andere dat geen porem vinden dan vind ik dat niet boeiend :D
pi_210931619
No way dat ik makeuploos uit huis ga. Ja als ik een kind moet afzetten ergens en de auto niet uit hoef en dus niemand tegen kom.. dan wel. Oh en op vakantie..

Vandaag is mijn 24-jarig FOK jubileum...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 23:05:27 #294
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_210931750
ik ging kijken naar mijn oudste account. (wat ik mij nog kan herinneren)

Toen was ik 15 :o
pi_210933559
16 mei 2003, dus heb mn 20 jarige jubileum al gehad.
pi_210934084
6 oktober 2017, duurt nog wel ff voor ik de 20 jaar haal :+
If they say
pi_210934286
Crocs: nee, wel Birkenstocks zowel slippers/sandalen als pantoffels O+
Huispak: nee. Wel soms een sportlegging met hoodie
Miss Etam: 45 kilo geleden was dat de winkel waar ik het best kon slagen, nu kan ik ook wat verder kijken
The North Face: ja, wandelschoenen
Make-up loos de deur uit: altijd
Fietstassen: yep
ANWB: ja sinds dat het vorig jaar een keer nodig was. En ook de verzekering van m’n elektrische fiets. ANWB kleding: nee
Taille-onderbroek: nee (wel een grote onderbroek voor als ik een afspraak bij de fysio heb ;)
Strings: yup
Elektrische fiets: ja, maar geen bakfiets ;)

Ik had m’n 20 jaar jubileum hier afgelopen januari, helemaal gemist anders had ik wel getrakteerd :P
pi_210934383
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 22:05 schreef LeSage het volgende:
Ik vind dat het me niet uit zou moeten maken om makeuploos en in joggingpak naar school te gaan, maar ik durf het toch niet :')
Overigens vind ik mezelf opmaken ook gewoon echt fijn. Dan ben ik ineens weer mezelf.
Zonder make-up, ‘echte’ kleding en mijn oorbellen in voel ik me altijd een beetje naakt.
Dit. Als ik mij ‘s ochtends niet opmaak dan voel ik me de hele dag niet mijzelf. Komt ook alleen voor als ik ziek ben. :+
Protège moi de mes désirs.
pi_210934438
Ik doe al sinds lange tijd nooit meer make-up op, heerlijk vind ik het :D
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:25:15 #300
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210934442
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 09:24 schreef Aure het volgende:
Ik doe al sinds lange tijd nooit meer make-up op, heerlijk vind ik het :D
Dit :D
What you forget, you are gonna repeat.