Mission succeededquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:49 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Hoe oud mijn lijken zijn?![]()
De oudste wordt eind dec 16, de jongste is net 14. Beide mij en hun vader voorbij, 1.85+
Ik kan gewoon bij ze wegkruipen!
Haha “jouw lijken” 😅 ik zeg op mijn werk altijd. Mijn privé kinderen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:49 schreef BE het volgende:
[..]![]()
De oudste wordt eind dec 16, de jongste is net 14. Beide mij en hun vader voorbij, 1.85+
Ja maar dan wel met een echte professor in plaats van een kantoorprutser zoals ik? Zag jouw school iig nog niet op de lijst staan, anders was ik opzekers naar jullie gekomenquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, andere wijk.
Wij hadden ook Mad Sciene op bezoek deze week.
Geen idee. Donderdag is mijn klas aan de beurt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar dan wel met een echte professor in plaats van een kantoorprutser zoals ik? Zag jouw school iig nog niet op de lijst staan, anders was ik opzekers naar jullie gekomen
Er heeft zich hier as we speak een baby naar de luieremmer gefriemeld (kruipen kan je het niet noemenquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:42 schreef BE het volgende:
[..]
Fascinerend vind ik dat. Ik wist alleen maar nog zekerder dat ik never nooit juf zou willen zijn toen ik eenmaal kinderen had.
Daarentegen had je mij wel op een baby-groep op een kdv mogen zetten!Baby’s!
Kinderen
Sowieso.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er heeft zich hier as we speak een baby naar de luieremmer gefriemeld (kruipen kan je het niet noemen) en probeert erin te duiken.
Ik heroverweeg nog even of dat leuker is dan gezanik over schoolwerk
Baby’s liggen toch alleen maar met dat warme bolletje in je hals heel schattig!quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er heeft zich hier as we speak een baby naar de luieremmer gefriemeld (kruipen kan je het niet noemen) en probeert erin te duiken.
Ik heroverweeg nog even of dat leuker is dan gezanik over schoolwerk
Oh jaquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:04 schreef BE het volgende:
[..]
Baby’s liggen toch alleen maar met dat warme bolletje in je hals heel schattig!
De eerste tien dagen ja. Daarna slaan ze dat warme bolletje met alle liefde tegen je smoel aan zodat je een bloedlip krijgt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:04 schreef BE het volgende:
[..]
Baby’s liggen toch alleen maar met dat warme bolletje in je hals heel schattig!
quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:25 schreef SQ het volgende:
[..]
De eerste tien dagen ja. Daarna slaan ze dat warme bolletje met alle liefde tegen je smoel aan zodat je een bloedlip krijgt.
Wel grappig dat die van jou en mij ook qua lengte gelijk oplopenquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:49 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Nog een tip: het is dat weekend echt belachelijk niet-leuk-druk in NEMO. Als je daar niet goed tegen kunt zou ik echt dat weekend vermijden. Als je daar weinig last van hebt is NEMO geweldig.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:52 schreef arvensis het volgende:
Even een tip: volgende week is het het weekend van de wetenschap en dan kan je gratis naar het NEMO museum!
https://tickets.nemoscien(...)dewetenschap/tickets
Daarvoor heb je een lamineerapparaat nodig: https://www.action.com/nl(...)QQHcZPoaAvecEALw_wcBquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:59 schreef TolstoiFan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt qua lamineren?
https://www.action.com/nl-nl/p/2525250/lamineerhoezen/
Doe je dat dan met een strijkbout? Of heb je daar weer speciale extra dingen voor nodig?
Kent iemand specifiek deze lamineerhoezen?
Ik wil graag wat scoreblaadjes van spelletjes lamineren, zodat ik niet steeds nieuwe scoreblaadjes hoef te kopen. Kun je met deze lamineerhoezen er met een stift op schrijven en weer wissen?
Ah, dat lamineerapparaat had ik dan weer niet gevondenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:16 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een lamineerapparaat nodig: https://www.action.com/nl(...)QQHcZPoaAvecEALw_wcB
En ja, je kan er met whiteboardstift op schrijven. Met permanentmarker ook natuurlijk, maar dat gaat er dan weer niet makkelijk af (wel met water en schuurmiddel evt).
Volgens Google moet het ook met een strijkbout kunnen. Zelf nooit gedaan, ik heb zo'n apparaatquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:22 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Ah, dat lamineerapparaat had ik dan weer niet gevonden
Hmmm, bijna ¤ 13 vind ik dan weer wat veel om een paar scoreblaadjes te lamineren.....
Dit kan ik beamen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:53 schreef amaranta het volgende:
Heb je een bevriende juf? Juffen geilen op lamineren. Die wil het dan vast voor jou lamineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |