abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210780499
Alle uitgevallen tanden hier krijgen een enkele reis naar de vuilnisbak. Gratis. Ik ben niet zo fan van altijd overal maar iets voor moeten krijgen. Rapport en zwemdiploma A en B krijgen ze ook niets voor van ons, alleen voor C krijgen ze een cadeautje. Mijn schoonouders compenseren dat wel :')
pi_210780998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 19:13 schreef Quoi het volgende:
Pffft een vriendin van me was het werk in het Erasmus mc. Totale radiostilte. Gelukkig is ze net thuis; ze mocht het ziekenhuis eerst niet uit.
Eng! Gelukkig in orde
pi_210781377
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 19:13 schreef Quoi het volgende:
Pffft een vriendin van me was het werk in het Erasmus mc. Totale radiostilte. Gelukkig is ze net thuis; ze mocht het ziekenhuis eerst niet uit.
Ohh heftig! Het was echt complete chaos in de stad. Ik fietste rond 14.45 langs de voorkant en twee uur later langs de achterkant. Zooooveel politie en ME en alles.

En dat bij die woning was dus echt 100 meter van de school van de oudste. Ook nog eens precies rond ophaaltijd. Gelukkig nam oma de kinderen meteen mee naar de dierentuin, dus behalve dat ze de brand roken hebben ze verder eigenlijk niks mee gekregen🙏🏼
pi_210781397
Heftig Quoi gelukkig is ze in orde.
  donderdag 28 september 2023 @ 21:54:28 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210782390
Wat een totale mafklapper he... Echt, wat bezielt zo'n vent... :{

Hier net terug uit het ziekenhuis.
Mijn moeder verstapte zich vanmiddag (ze heeft geen gevoel meer in haar handen en voeten nav de laatste ronde chemo) en nu heeft ze haar heup gebroken. :{ ;( Heel even was het nog de vraag of haar conditie goed genoeg was voor een operatie maar bij toeval had haar eigen longarts dienst op de SEH en die zei dat het zeker van toegevoegde waarde zou zijn voor haar om wel te opereren dus als het goed is gaat dat morgen dus gebeuren.
Pfff... ze had zo'n pijn en ze was zo teneergeslagen. Ze hadden verdomme net een lang weekend Texel geboekt voor volgende week vrijdag... :{
pi_210782529
Och jeetje BE.. wat klote!! Beterschap voor je moeder

Jeetje Aure en Qoui, wat een schrik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 september 2023 @ 22:07:21 #207
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210782562
Even rust, zei je nog @BE ;(
Stomme neuropathie...
  donderdag 28 september 2023 @ 22:14:13 #208
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210782643
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 21:54 schreef BE het volgende:

Mijn moeder verstapte zich vanmiddag (ze heeft geen gevoel meer in haar handen en voeten nav de laatste ronde chemo) en nu heeft ze haar heup gebroken. :{ ;( Heel even was het nog de vraag of haar conditie goed genoeg was voor een operatie maar bij toeval had haar eigen longarts dienst op de SEH en die zei dat het zeker van toegevoegde waarde zou zijn voor haar om wel te opereren dus als het goed is gaat dat morgen dus gebeuren.
Pfff... ze had zo'n pijn en ze was zo teneergeslagen. Ze hadden verdomme net een lang weekend Texel geboekt voor volgende week vrijdag... :{
Ach BE, wat een enorme klap voor je ouders. Een gebroken heup is zo ontzettend verraderlijk. Veel sterkte :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_210782663
Ach nee @BE, wat rot! ;(
  donderdag 28 september 2023 @ 22:28:36 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_210782859
Beterschap voor je moeder @BE
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator donderdag 28 september 2023 @ 23:17:38 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210783391
Jeetje BE een heup breken met verstappen :o lijkt me behoorlijk pijnlijk :X sterkte voor je moeder!

Ik vind bewaarde tandjes eng :@ na het overlijden van mijn schoonmoeder vonden we ook zo’n bakje, waarschijnlijk met de tandjes van mijn man. Ik vind het echt niks, weg ermee :N

Ik heb het gebeuren in Rotterdam maar half meegekregen, hoorde iets over een docent en een moeder met kind? Behoorlijk triest ;(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_210783447
Ach nee @BE wat een tegenslag voor je moeder -O- ;(. Sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210784371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 21:54 schreef BE het volgende:

Aah nee wat een tegenslag. Sterkte vandaag en een voorspoedige operatie toegewenst
pi_210784492
Ach BE, wat sneu. Beterschap voor je moeder :*
pi_210784917
@BE wat ontzettend vervelend zeg ;( dat dit er dan nog bij moet komen. Fijn wel dat haar eigen longarts dienst had en er dus een gedegen inschatting gemaakt kon worden.

Sterkte :*
pi_210785145
Nee, wat een pech BE, succes vandaag. Wel fijn dat de operatie zo snel kan.
  vrijdag 29 september 2023 @ 10:17:40 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210785512
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 09:27 schreef exode het volgende:
Nee, wat een pech BE, succes vandaag. Wel fijn dat de operatie zo snel kan.
Er is zo om 11u overleg dan dan horen we of het vandaag nog kan.
  vrijdag 29 september 2023 @ 10:38:18 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210785643
Oef wat een pech BE, zeker met zo'n leuk (en erg nodig) weekend in het vooruitzicht ;(.
KuikenGuppy
  Moderator / Colorchick vrijdag 29 september 2023 @ 10:46:44 #219
382129 crew  Donna
pi_210785716
Sterkte BE!
pi_210785845
Sterkte BE! Beterschap voor je moeder!

Dank voor jullie meningen over de tandenfee :)
pi_210786010
Sterkte @BE !

Hoe is het gegaan @Tink89 ?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 29 september 2023 @ 11:34:52 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210786121
Och @BE wat een ellende :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210788467
@BE wat klote voor je moeder en ook voor jullie :* Hopelijk is ze intussen geopereerd :*
Fake it till you make it...
pi_210788484
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 19:27 schreef FlyingFish het volgende:
Alle uitgevallen tanden hier krijgen een enkele reis naar de vuilnisbak. Gratis. Ik ben niet zo fan van altijd overal maar iets voor moeten krijgen. Rapport en zwemdiploma A en B krijgen ze ook niets voor van ons, alleen voor C krijgen ze een cadeautje. Mijn schoonouders compenseren dat wel :')
Bij ons krijgen ze voor het zwemdiploma (en dat is meteen ABC in eens) een dagje zwemmen in een subtropisch zwembad.
Herinneringen boven cadeaus O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210788491
Oh BE, wat een ellende zo alles bij elkaar ;(
pi_210788703
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 16:53 schreef LeSage het volgende:

[..]
Bij ons krijgen ze voor het zwemdiploma (en dat is meteen ABC in eens) een dagje zwemmen in een subtropisch zwembad.
Herinneringen boven cadeaus O+
Dat is ook een goed idee! Gelijk een goede reden om een keer naar het Tikibad te gaan!

Wat een rotte timing BE. Zoiets komt altijd ongelegen, maar zo jammer dat een tripje waar ze naar uitkeken ze nu ook door de neus geboord wordt. Hopelijk valt het mee met de breuk en kan ze thuis herstellen.
  vrijdag 29 september 2023 @ 17:46:43 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210788916
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 16:52 schreef Nijna het volgende:
@:BE wat klote voor je moeder en ook voor jullie :* Hopelijk is ze intussen geopereerd :*
Nope, helaas was er geen plek vandaag. -O- Als het goed is gaat het morgen gebeuren. *fingers crossed
pi_210789126
BE :* Ik ga duimen dat het morgen lukt!
pi_210789267
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 17:46 schreef BE het volgende:

[..]
Nope, helaas was er geen plek vandaag. -O- Als het goed is gaat het morgen gebeuren. *fingers crossed
Dat is helemaal vervelend, als er dan nog gewacht moet worden -O-
pi_210789612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 17:46 schreef BE het volgende:

[..]
Ah nee! Nou hopelijk morgen dan wel :*
  vrijdag 29 september 2023 @ 19:19:40 #231
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210789628
Balen BE, duimen voor morgen dan maar.

Ik heb van gisteren 13 uur tot vandaag 13 uur 18 uur geslapen. Narcose hakt er blijkbaar nogal in bij mij. Voel me nog steeds duf en moe, maar volgens de anesthesie is dat niet heel gek na 2,5 uur narcose.

Mn oudste had een drukke week en vandaag ook nog pianoles en een kinderfeestje en ligt nu doodmoe en met buikpijn in bed. We hebben dus per direct besloten dat we rustiger aan gaan doen met haar. Ze vindt turnen heel leuk, maar eigenlijk trekt ze haar huidige week niet, zeker niet nu ze vaker wil afspreken en ook naar feestjes mag enzo. Toch maar stoppen dan, denk ik... Maar dat gaat ze niet leuk vinden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_210789748
Is het “oke” dat wanneer je kind 3 leerkrachten heeft, je tegen een van de 3 leerkrachten zegt;
“Ja, juf X (een andere juf dus dan waarmee je het gesprek hebt) is haar lievelingsjuf” ?
Of is dat een beetje vreemd om te zeggen?
pi_210789777
Was alles wel goed gegaan Tink89?
pi_210789839
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 19:35 schreef amaranta het volgende:
Is het “oke” dat wanneer je kind 3 leerkrachten heeft, je tegen een van de 3 leerkrachten zegt;
“Ja, juf X (een andere juf dus dan waarmee je het gesprek hebt) is haar lievelingsjuf” ?
Ik zou dat niet zo gauw zeggen, lijkt me niet zo aardig om dat zo te zeggen toch?
pi_210789885
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 19:44 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik zou dat niet zo gauw zeggen, lijkt me niet zo aardig om dat zo te zeggen toch?
Nou dat. Zij was helemaal in dr nopjes met oa deze opmerking. En ik dacht mja. Dat zeg je toch niet recht in iemands gezicht.
Ik zeg toch ook niet, ja ik praat ook liever met de moeder van Jantje.
En Klaasje is mijn lievelingsleerling.
pi_210790037
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 19:48 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nou dat. Zij was helemaal in dr nopjes met oa deze opmerking. En ik dacht mja. Dat zeg je toch niet recht in iemands gezicht.
Ik zeg toch ook niet, ja ik praat ook liever met de moeder van Jantje.
En Klaasje is mijn lievelingsleerling.
Dat dus... je kan het wel vinden, maar volgens mij is het niet netjes om dat zo nadrukkelijk te zeggen.
pi_210790227
Be sterkte voor je moeder.
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:24:52 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210790231
quote:
Oi, dat getuigt niet echt van tact nee... -O-
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:29:11 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210790274
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 19:39 schreef amaranta het volgende:
Was alles wel goed gegaan Tink89?
Ja, al het achterstallig onderhoud is gedaan. Alleen m'n verstandskiezen onderin moeten er nog uit, maar da's voor nu geen spoed...

En ik zou het misschien ook niet zeggen, maar ik zou het ook niet bewust niet zeggen. Mijn dochter is dol op de ambulant begeleider omdat die steeds 'leuke spelletjes' doet (smartgames) en haar vertelt dat ze goed bezig is. Ik zei dus vorige week ook tegen haar eigen juf 'prul heeft echt zo veel plezier met juf X. Ze kijkt echt uit naar die uurtjes met haar! Ze wilde wel altijd met die juf spelletjes doen '.
De eigen juf was vooral heel erg blij dat prul de spelletjes leuk vindt en dat het maakt dat ze met meer plezier naar school gaat...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_210790320
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 17:21 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dat is ook een goed idee! Gelijk een goede reden om een keer naar het Tikibad te gaan!

Wat een rotte timing BE. Zoiets komt altijd ongelegen, maar zo jammer dat een tripje waar ze naar uitkeken ze nu ook door de neus geboord wordt. Hopelijk valt het mee met de breuk en kan ze thuis herstellen.
Houd wel even in gedachten dat kinderen in het Tikibad minstens 1.20 m. moeten zijn om in de meeste glijbanen te mogen. Los van zwemdiploma’s. Dat wist ik ook niet. Godzijdank was de jongste toen echt nét 1.20, want ze waren er heel streng op.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210790349
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:29 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ja, al het achterstallig onderhoud is gedaan. Alleen m'n verstandskiezen onderin moeten er nog uit, maar da's voor nu geen spoed...

En ik zou het misschien ook niet zeggen, maar ik zou het ook niet bewust niet zeggen. Mijn dochter is dol op de ambulant begeleider omdat die steeds 'leuke spelletjes' doet (smartgames) en haar vertelt dat ze goed bezig is. Ik zei dus vorige week ook tegen haar eigen juf 'prul heeft echt zo veel plezier met juf X. Ze kijkt echt uit naar die uurtjes met haar! Ze wilde wel altijd met die juf spelletjes doen '.
De eigen juf was vooral heel erg blij dat prul de spelletjes leuk vindt en dat het maakt dat ze met meer plezier naar school gaat...
Dat is niet hetzelfde als bijna het hele gesprek insinueren dat juf a en b in haar en haar kinds ogen vrijwel alles verkeerd doen. En dat juf C de lievelingsjuf is.
En daarbij benoemen dat zij als ouder in dr recht staat om ten alle tijde te zeggen wat ze vindt.
Ik ben zelden zo neerbuigend aangesproken.

Een ouder die zou zeggen. “Hé. M’n kind vindt het super leuk om elke week met de ab-er te werken”, zou ik totaal geen probleem mee hebben.
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:40:24 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790378
quote:
Beetje vreemd wel.... dezelfde ouder zou waarschijnlijk flippen als jij stelt dat Marietje je lievelingsleerling is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210790410
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:40 schreef Leandra het volgende:

[..]
Beetje vreemd wel.... dezelfde ouder zou waarschijnlijk flippen als jij stelt dat Marietje je lievelingsleerling is.
Ik ga niks meer zeggen :X
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:43:06 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790412
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:37 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat is niet hetzelfde als bijna het hele gesprek insinueren dat juf a en b in haar en haar kinds ogen vrijwel alles verkeerd doen. En dat juf C de lievelingsjuf is.
En daarbij benoemen dat zij als ouder in dr recht staat om ten alle tijde te zeggen wat ze vindt.

Een ouder die zou zeggen. “Hé. M’n kind vindt het super leuk om elke week met de ab-er te werken”, zou ik totaal geen probleem mee hebben.
Oh, nog erger dus, niet alleen de lievelingsjuf maar de andere juffen doen het ook allemaal niet goed?
Die gaat nog lol hebben op de middelbare :+

Dat benoemen in je recht te staan alles te zeggen wat je wilt is ook heel raar, alsof ze stelt dat jij dat recht niet hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:43:50 #245
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_210790423
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zeggen dat (X alle juffen leuk vindt maar) juf C het leukste: prima.
Zeggen dat juf A en B in de ogen van kind alles verkeerd doen: merkwaardig en reden voor een langer gesprek.
Dat gesprek niet willen: moeder diskwalificeert zichzelf.

Maar ik vrees dat je met zulke ouders toch moet werken een jaar lang....
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:44:05 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790428
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:43 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik ga niks meer zeggen :X
Zij besluit daarmee dan dat Marietje idd je lievelingsleerling is, want wie zwijgt stemt toe *)
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:44:58 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790436
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:43 schreef Lemijn het volgende:

[..]
Zeggen dat (X alle juffen leuk vindt maar) juf C het leukste: prima.
Zeggen dat juf A en B in de ogen van kind alles verkeerd doen: merkwaardig en reden voor een langer gesprek.
Dat gesprek niet willen: moeder diskwalificeert zichzelf.

Maar ik vrees dat je met zulke ouders toch moet werken een jaar lang....
Oh god, ook dat nog, het is nog maar september.... het jaar duur nog lang.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210790440
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Houd wel even in gedachten dat kinderen in het Tikibad minstens 1.20 m. moeten zijn om in de meeste glijbanen te mogen. Los van zwemdiploma’s. Dat wist ik ook niet. Godzijdank was de jongste toen echt nét 1.20, want ze waren er heel streng op.
Goede tip! Dat gaan we tzt eerst even checken idd, anders is het een beetje zonde van het geld en kunnen we beter naar het zwembad om de hoek gaan
pi_210790457
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh, nog erger dus, niet alleen de lievelingsjuf maar de andere juffen doen het ook allemaal niet goed?
Die gaat nog lol hebben op de middelbare :+

Dat benoemen in je recht te staan alles te zeggen wat je wilt is ook heel raar, alsof ze stelt dat jij dat recht niet hebt.
Waarschijnlijk is ze helemaal in haar nopjes met hoe vanuit haar oogpunt het gesprek is gegaan, maar ze spreekt me geen 2e keer zo aan. Want dan is er gewoon geen gesprek meer.
En dit heeft ze ook al bij mijn duo gedaan. Die belde mij naderhand ook helemaal verbouwereerd op.
We zitten in week 5. Dus …. Nog een heel schooljaar.

Juf C is trouwens de stagiaire.
pi_210790471
Het zit me hoog. En het is niet netjes om me zo uit te laten over een ouder. Maar ik moest even stoom afblazen.
pi_210790478
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:45 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Goede tip! Dat gaan we tzt eerst even checken idd, anders is het een beetje zonde van het geld en kunnen we beter naar het zwembad om de hoek gaan
Dat. Plus de teleurstelling, ze gaan toch met die verwachting naar het Tikibad, eindelijk zwemdiploma’s dus nu mag het… Na jaren ploeteren met de zwemles had ik dat toch echt heel sneu gevonden.

Oef @amaranta dat zijn geen fijne ouders om nog een schooljaar mee door te moeten idd :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:50:56 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790487
Ik weet niet of jullie voor het hele jaar kinderen verdelen onder de juffen voor de gesprekken, zodat letters A-G altijd bij juf A op gesprek komen, letters H-P altijd bij juf B en letters Q-Z altijd bij juf C, maar als jullie dat niet hanteren zou ik juf C vriendelijk verzoeken of die de contacten met de moeder van Klarabella in het vervolg altijd voert.

Mocht ze dan ook beginnen dat juffen A en B faaljuffen zijn dan kan de heilige juf C waarschijnlijk prima duidelijk maken dat er niet gewaardeerd wordt dat er op die manier over haar collega's gepraat wordt.
In het ergste geval vindt ze juf C dan ook een faaljuf, maar dat is toch de favoriet van Klarabella, dus dat is minder erg.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:52:45 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790501
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:47 schreef amaranta het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is ze helemaal in haar nopjes met hoe vanuit haar oogpunt het gesprek is gegaan, maar ze spreekt me geen 2e keer zo aan. Want dan is er gewoon geen gesprek meer.
En dit heeft ze ook al bij mijn duo gedaan. Die belde mij naderhand ook helemaal verbouwereerd op.
We zitten in week 5. Dus …. Nog een heel schooljaar.

Juf C is trouwens de stagiaire.
Damn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210790506
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:49 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dat. Plus de teleurstelling, ze gaan toch met die verwachting naar het Tikibad, eindelijk zwemdiploma’s dus nu mag het… Na jaren ploeteren met de zwemles had ik dat toch echt heel sneu gevonden.

Oef @:amaranta dat zijn geen fijne ouders om nog een schooljaar mee door te moeten idd :X.
Moeder. Hoewel ze wel steeds wij zei. Haar man heeft waarschijnlijk geen idee 😅
Ze “ondertekent#8221; ook elk gesprek in Parro met groetjes man + vrouw achternaam

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 29-09-2023 21:00:17 ]
pi_210790522
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:50 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of jullie voor het hele jaar kinderen verdelen onder de juffen voor de gesprekken, zodat letters A-G altijd bij juf A op gesprek komen, letters H-P altijd bij juf B en letters Q-Z altijd bij juf C, maar als jullie dat niet hanteren zou ik juf C vriendelijk verzoeken of die de contacten met de moeder van Klarabella in het vervolg altijd voert.

Mocht ze dan ook beginnen dat juffen A en B faaljuffen zijn dan kan de heilige juf C waarschijnlijk prima duidelijk maken dat er niet gewaardeerd wordt dat er op die manier over haar collega's gepraat wordt.
In het ergste geval vindt ze juf C dan ook een faaljuf, maar dat is toch de favoriet van Klarabella, dus dat is minder erg.
Nee. We zetten 4 blokken open en ouders tekenen in wanneer het hen uitkomt.

Maar ze gaat maar lekker met juf C in gesprek. Kan zij meteen gesprekstechnieken oefenen.
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:56:10 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790540
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:55 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nee. We zetten 4 blokken open en ouders tekenen in wanneer het hen uitkomt.

Maar ze gaat maar lekker met juf C in gesprek. Kan zij meteen gesprekstechnieken oefenen.
En daar staat wel bij wie wanneer de gesprekken voert?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210790600
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
En daar staat wel bij wie wanneer de gesprekken voert?
Nee, maar als het goed is, dan weet je dat diegene die op die dag werkt ook diegene is met je in gesprek gaat.

Juf C sluit aan.
  vrijdag 29 september 2023 @ 21:03:03 #258
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210790608
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:49 schreef amaranta het volgende:
Het zit me hoog. En het is niet netjes om me zo uit te laten over een ouder. Maar ik moest even stoom afblazen.
Heel begrijpelijk hoor. En ik vind je nog erg netjes. Probeer het van je af te laten glijden. Makkelijker gedaan dan gezegd, ik weet het.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 29 september 2023 @ 21:07:25 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790649
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 21:02 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nee, maar als het goed is, dan weet je dat diegene die op die dag werkt ook diegene is met je in gesprek gaat.

Juf C sluit aan.
Oh wacht, juf C zat er bij?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210790707
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 21:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh wacht, juf C zat er bij?
Vandaag niet. Ik bedoelde te zeggen dat zij aansluit bij de rapport gesprekken. Ze voert ze niet alleen.
  vrijdag 29 september 2023 @ 21:16:55 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790713
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 21:15 schreef amaranta het volgende:

[..]
Vandaag niet. Ik bedoelde te zeggen dat zij aansluit bij de rapport gesprekken. Ze voert ze niet alleen.
Oh, uiteraard.
Maar in dit geval zou ik haar bij ieder gesprek met die ouder aanwezig laten zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 29 september 2023 @ 22:00:20 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210791064
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:50 schreef Leandra het volgende:

Klarabella O+.
KuikenGuppy
pi_210791550
quote:
Ik zou me kunnen voorstellen dat als het zinvol is voor het gesprek dat je iets zegt als: ‘met juf X lijkt ze de grootste klik te hebben.’
Maar lievelingsjuf vind ik klinken alsof je zelf nog op de basisschool zit. Daarbij zou ik zelf als ouder die term thuis proberen weg te krijgen.

Edit: rest van het gesprek gelezen.
Moeder lijkt me inderdaad zelf nog niveau basisschool (inclusief volgzame volgeling aka de vader ;( ).
Trek het je niet teveel aan, amaranta :*

[ Bericht 17% gewijzigd door LeSage op 29-09-2023 23:04:57 ]
  vrijdag 29 september 2023 @ 23:07:41 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_210791606
Amaranta :* is het zo'n typische moeder uit de wijk? :')

Dit soort verhalen houden me nog steeds een beetje tegen dus om het onderwijs in te gaan. _O-

Ik heb afgelopen week vanuit mijn werkgever 5 gastlessen gegeven op basisscholen, over wetenschap en techniek (mad science), en ik vond dat toch wel echt heel leuk hoor.

De allereerste klas was wel de ergste, mijn god wat een zooitje ongeregeld was dat, de (piepjonge) juf had ze ook totaal niet onder controle :@ gelukkig werd het daarna wel beter en makkelijker :)
disclaimer
pi_210791744
Het is zeker niet sociaal geaccepteerd om daarop te reageren dat Klarabella ook niet jouw favoriete leerling is? Of dat zij niet jouw favoriete ouders zijn?

Ik vind met de uitspraak an sich overigens niet zoveel mis. Dat kinderen een stagiair leuker vinden lijkt me redelijk logisch. Die zijn een stuk jonger meestal, en vaak ook een stuk minder streng. Tenminste, nu heb ik het over mijn eigen schooltijd. Alleen dat random in een gesprek vermelden waar het geen toegevoegde waarde heeft zou ik wel vreemd vinden.

Wij hebben overigens veel zij-instromers op school. Vorig jaar al een vriendje van mijn zoon wiens moeder de overstap maakte, en van de week ging hij mee zijn zusje bij een vriendinnetje ophalen en was het ook opeens “Hé juf!”. Die moeder loopt ook een stage oid op school. Daarnaast zijn er nog twee andere zij-instroom stagiairs (waarvan ik het weet). En ook binnen de OR een ouder die de overstap wil gaan maken zodra haar kinderen van school zijn. Op een school met 9 klassen best veel.
  vrijdag 29 september 2023 @ 23:39:02 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_210791758
En die gaan dan allemaal werken op de school van hun eigen kind? Bijzonder.
disclaimer
pi_210792017
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 23:39 schreef SQ het volgende:
En die gaan dan allemaal werken op de school van hun eigen kind? Bijzonder.
Het zou mijn keuze ook niet direct zijn, maar qua afstand begrijp ik ze wel. Onze school is ook geen onderdeel van een grote stichting, volgens mij vallen er hier in de buurt twee scholen onder, deze en een andere op 20 minuten rijden. In totaal vier scholen dacht ik.
Bij de moeder van het vriendje was het nog de vraag of ze hier of in de andere stad zou komen (zij heeft daar haar stage gelopen). De directrice harkt de ouders ook zelf actief binnen, ik weet dat ze nu ook een bepaalde vader probeert te strikken.

En 1 dag per week stage om te kijken of je er verder mee wil is ook redelijk laagdrempelig natuurlijk, en als je dan al een ingang bij een school hebt is die stap makkelijk gezet.
  zaterdag 30 september 2023 @ 06:27:56 #268
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210792541
Oef Amaranta, daar moet je dan nog het hele jaar mee door... Hang in there: het is één jaar. Mij lijkt het handige van voor de klas staan juist dat je meestal na een jaar weer wisselt van kinderen en ouders.

Ik zit al een uur voor de tv. Kind was idioot vroeg wakker en 'had zo'n honger'. Nu zitten we al een uur op de bank en heeft ze geen trek...
pi_210792640
Dat hangt maar net van je school af natuurlijk. Wij doen drie jaar met een juf. Als het klikt, vind ik dat overigens heel prettig, scheelt een hoop uitleg over en weer.

Op de Vrije School blijft een leerkracht vaak zelfs de hele schooltijd.

Wat een gebrek aan subtiliteit amaranta :X
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 30 september 2023 @ 07:51:00 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_210792657
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 06:27 schreef Tink89 het volgende:
Oef Amaranta, daar moet je dan nog het hele jaar mee door... Hang in there: het is één jaar. Mij lijkt het handige van voor de klas staan juist dat je meestal na een jaar weer wisselt van kinderen en ouders.

Ik zit al een uur voor de tv. Kind was idioot vroeg wakker en 'had zo'n honger'. Nu zitten we al een uur op de bank en heeft ze geen trek...
Ik was terug naar bed gegaan.
disclaimer
pi_210792755
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:29 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Fijn dat het goed is gegaan!

Toch klinkt dat heel anders dan wat amaranta schreef.
  zaterdag 30 september 2023 @ 08:42:10 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210792848
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 23:36 schreef FlyingFish het volgende:
Het is zeker niet sociaal geaccepteerd om daarop te reageren dat Klarabella ook niet jouw favoriete leerling is? Of dat zij niet jouw favoriete ouders zijn?

Ik vind met de uitspraak an sich overigens niet zoveel mis. Dat kinderen een stagiair leuker vinden lijkt me redelijk logisch. Die zijn een stuk jonger meestal, en vaak ook een stuk minder streng. Tenminste, nu heb ik het over mijn eigen schooltijd. Alleen dat random in een gesprek vermelden waar het geen toegevoegde waarde heeft zou ik wel vreemd vinden.

Wij hebben overigens veel zij-instromers op school. Vorig jaar al een vriendje van mijn zoon wiens moeder de overstap maakte, en van de week ging hij mee zijn zusje bij een vriendinnetje ophalen en was het ook opeens “Hé juf!”. Die moeder loopt ook een stage oid op school. Daarnaast zijn er nog twee andere zij-instroom stagiairs (waarvan ik het weet). En ook binnen de OR een ouder die de overstap wil gaan maken zodra haar kinderen van school zijn. Op een school met 9 klassen best veel.
Fascinerend vind ik dat. Ik wist alleen maar nog zekerder dat ik never nooit juf zou willen zijn toen ik eenmaal kinderen had. :D

Daarentegen had je mij wel op een baby-groep op een kdv mogen zetten! O+ Baby’s! O+ Kinderen :N
  zaterdag 30 september 2023 @ 08:46:59 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_210792883
Daarom werk je ook met lijken :7 die zijn ook lekker rustig.

:D

Hoe oud zijn de jouwes nu BE?
disclaimer
pi_210792890
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 23:07 schreef SQ het volgende:
Amaranta :* is het zo'n typische moeder uit de wijk? :')

Dit soort verhalen houden me nog steeds een beetje tegen dus om het onderwijs in te gaan. _O-

Ik heb afgelopen week vanuit mijn werkgever 5 gastlessen gegeven op basisscholen, over wetenschap en techniek (mad science), en ik vond dat toch wel echt heel leuk hoor.

De allereerste klas was wel de ergste, mijn god wat een zooitje ongeregeld was dat, de (piepjonge) juf had ze ook totaal niet onder controle :@ gelukkig werd het daarna wel beter en makkelijker :)
Nee, andere wijk.
Wij hadden ook Mad Sciene op bezoek deze week.
  zaterdag 30 september 2023 @ 08:49:27 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210792897
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 08:46 schreef SQ het volgende:
Daarom werk je ook met lijken :7 die zijn ook lekker rustig.

Hoe oud zijn de jouwes nu BE?
:D _O_

Hoe oud mijn lijken zijn? O-) :+

De oudste wordt eind dec 16, de jongste is net 14. Beide mij en hun vader voorbij, 1.85+ O+
Ik kan gewoon bij ze wegkruipen! O+
  zaterdag 30 september 2023 @ 08:50:26 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_210792902
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 08:49 schreef BE het volgende:

[..]

De oudste wordt eind dec 16, de jongste is net 14. Beide mij en hun vader voorbij, 1.85+ O+
Mission succeeded *O*
disclaimer
pi_210792904
quote:

[..]

Haha “jouw lijken” 😅 ik zeg op mijn werk altijd. Mijn privé kinderen.
  zaterdag 30 september 2023 @ 08:51:26 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_210792907
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 08:48 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nee, andere wijk.
Wij hadden ook Mad Sciene op bezoek deze week.
Ja maar dan wel met een echte professor in plaats van een kantoorprutser zoals ik? Zag jouw school iig nog niet op de lijst staan, anders was ik opzekers naar jullie gekomen :P
disclaimer
pi_210792963
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 08:51 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja maar dan wel met een echte professor in plaats van een kantoorprutser zoals ik? Zag jouw school iig nog niet op de lijst staan, anders was ik opzekers naar jullie gekomen :P
Geen idee. Donderdag is mijn klas aan de beurt.
pi_210792997
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 08:42 schreef BE het volgende:

[..]
Fascinerend vind ik dat. Ik wist alleen maar nog zekerder dat ik never nooit juf zou willen zijn toen ik eenmaal kinderen had. :D

Daarentegen had je mij wel op een baby-groep op een kdv mogen zetten! O+ Baby’s! O+ Kinderen :N
Er heeft zich hier as we speak een baby naar de luieremmer gefriemeld (kruipen kan je het niet noemen :') ) en probeert erin te duiken. :') Ik heroverweeg nog even of dat leuker is dan gezanik over schoolwerk O-)
pi_210793070
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 09:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Er heeft zich hier as we speak een baby naar de luieremmer gefriemeld (kruipen kan je het niet noemen :') ) en probeert erin te duiken. :') Ik heroverweeg nog even of dat leuker is dan gezanik over schoolwerk O-)
Sowieso.
pi_210793114
Ja hallo, Fok algoritme, ik heb 2 minuten geleden B ingeschreven voor Mad Science op zijn school. Vorig jaar deed hij ook mee en hij vond het geweldig.

Ik kan vanuit mijn werkgever ook voor klassen staan, maar ik heb al genoeg aan mijn eigen koters.
pi_210793141
We beleven in ieder geval wel ouderschap in al zijn facetten zo. Eergisteren heeft mijn vrouw de avond boven doorgebracht met een baby die niet wilde slapen en telkens huilend wakker werd terwijl ik beneden met een prepuber aan het discussiëren was over de planning die hij voor school moest maken. We waren er allebei na twee uur redelijk klaar mee :+
  zaterdag 30 september 2023 @ 11:04:04 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210793724
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 09:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Baby’s liggen toch alleen maar met dat warme bolletje in je hals heel schattig! :Y
pi_210793837
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:04 schreef BE het volgende:

[..]
Baby’s liggen toch alleen maar met dat warme bolletje in je hals heel schattig! :Y
Oh ja :+
pi_210794106
Das nou het fijne van oma zijn. Baby gaat in de avond weer met papa en mama mee naar huis zodat oma heerlijk kan slapen *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 30 september 2023 @ 12:25:14 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_210794328
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:04 schreef BE het volgende:

[..]
De eerste tien dagen ja. Daarna slaan ze dat warme bolletje met alle liefde tegen je smoel aan zodat je een bloedlip krijgt.
disclaimer
pi_210794476
Even een tip: volgende week is het het weekend van de wetenschap en dan kan je gratis naar het NEMO museum! :)

https://tickets.nemoscien(...)dewetenschap/tickets
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 30 september 2023 @ 13:10:02 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210794594
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 12:25 schreef SQ het volgende:

[..]
De eerste tien dagen ja. Daarna slaan ze dat warme bolletje met alle liefde tegen je smoel aan zodat je een bloedlip krijgt.
  zaterdag 30 september 2023 @ 16:14:21 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_210795712
quote:

[..]

Wel grappig dat die van jou en mij ook qua lengte gelijk oplopen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 30 september 2023 @ 17:03:10 #291
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_210796010
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 12:52 schreef arvensis het volgende:
Even een tip: volgende week is het het weekend van de wetenschap en dan kan je gratis naar het NEMO museum! :)

https://tickets.nemoscien(...)dewetenschap/tickets
Nog een tip: het is dat weekend echt belachelijk niet-leuk-druk in NEMO. Als je daar niet goed tegen kunt zou ik echt dat weekend vermijden. Als je daar weinig last van hebt is NEMO geweldig. O+
pi_210796485
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt qua lamineren?
https://www.action.com/nl-nl/p/2525250/lamineerhoezen/

Doe je dat dan met een strijkbout? Of heb je daar weer speciale extra dingen voor nodig?
Kent iemand specifiek deze lamineerhoezen?

Ik wil graag wat scoreblaadjes van spelletjes lamineren, zodat ik niet steeds nieuwe scoreblaadjes hoef te kopen. Kun je met deze lamineerhoezen er met een stift op schrijven en weer wissen?
pi_210796627
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:59 schreef TolstoiFan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt qua lamineren?
https://www.action.com/nl-nl/p/2525250/lamineerhoezen/

Doe je dat dan met een strijkbout? Of heb je daar weer speciale extra dingen voor nodig?
Kent iemand specifiek deze lamineerhoezen?

Ik wil graag wat scoreblaadjes van spelletjes lamineren, zodat ik niet steeds nieuwe scoreblaadjes hoef te kopen. Kun je met deze lamineerhoezen er met een stift op schrijven en weer wissen?
Daarvoor heb je een lamineerapparaat nodig: https://www.action.com/nl(...)QQHcZPoaAvecEALw_wcB

En ja, je kan er met whiteboardstift op schrijven. Met permanentmarker ook natuurlijk, maar dat gaat er dan weer niet makkelijk af (wel met water en schuurmiddel evt).
pi_210796696
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 18:16 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Daarvoor heb je een lamineerapparaat nodig: https://www.action.com/nl(...)QQHcZPoaAvecEALw_wcB

En ja, je kan er met whiteboardstift op schrijven. Met permanentmarker ook natuurlijk, maar dat gaat er dan weer niet makkelijk af (wel met water en schuurmiddel evt).
Ah, dat lamineerapparaat had ik dan weer niet gevonden :)
Hmmm, bijna ¤ 13 vind ik dan weer wat veel om een paar scoreblaadjes te lamineren.....
pi_210796985
Heb je een bevriende juf? Juffen geilen op lamineren. Die wil het dan vast voor jou lamineren.
  zaterdag 30 september 2023 @ 19:01:02 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210797071
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 18:22 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Ah, dat lamineerapparaat had ik dan weer niet gevonden :)
Hmmm, bijna ¤ 13 vind ik dan weer wat veel om een paar scoreblaadjes te lamineren.....
Volgens Google moet het ook met een strijkbout kunnen. Zelf nooit gedaan, ik heb zo'n apparaat :P.
KuikenGuppy
pi_210797094
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 18:53 schreef amaranta het volgende:
Heb je een bevriende juf? Juffen geilen op lamineren. Die wil het dan vast voor jou lamineren.
Dit kan ik beamen.
pi_210797878
Ik werk in de schoolbieb, dus heb wel enige contacten met de juffen op school.....
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:36:47 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210797976
Operatie geslaagd! 🥳 Nu op naar een hopelijk voorspoedig herstel! 🙏🏼
pi_210798011
Dat is goed nieuws @BE O+. Ik duim dat ze vlot herstelt idd :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')