Eng! Gelukkig in ordequote:Op donderdag 28 september 2023 19:13 schreef Quoi het volgende:
Pffft een vriendin van me was het werk in het Erasmus mc. Totale radiostilte. Gelukkig is ze net thuis; ze mocht het ziekenhuis eerst niet uit.
Ohh heftig! Het was echt complete chaos in de stad. Ik fietste rond 14.45 langs de voorkant en twee uur later langs de achterkant. Zooooveel politie en ME en alles.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:13 schreef Quoi het volgende:
Pffft een vriendin van me was het werk in het Erasmus mc. Totale radiostilte. Gelukkig is ze net thuis; ze mocht het ziekenhuis eerst niet uit.
Ach BE, wat een enorme klap voor je ouders. Een gebroken heup is zo ontzettend verraderlijk. Veel sterktequote:Op donderdag 28 september 2023 21:54 schreef BE het volgende:
Wat een totale mafklapper he... Echt, wat bezielt zo'n vent...
Hier net terug uit het ziekenhuis.
Mijn moeder verstapte zich vanmiddag (ze heeft geen gevoel meer in haar handen en voeten nav de laatste ronde chemo) en nu heeft ze haar heup gebroken.![]()
Heel even was het nog de vraag of haar conditie goed genoeg was voor een operatie maar bij toeval had haar eigen longarts dienst op de SEH en die zei dat het zeker van toegevoegde waarde zou zijn voor haar om wel te opereren dus als het goed is gaat dat morgen dus gebeuren.
Pfff... ze had zo'n pijn en ze was zo teneergeslagen. Ze hadden verdomme net een lang weekend Texel geboekt voor volgende week vrijdag...
Aah nee wat een tegenslag. Sterkte vandaag en een voorspoedige operatie toegewenstquote:Op donderdag 28 september 2023 21:54 schreef BE het volgende:
Wat een totale mafklapper he... Echt, wat bezielt zo'n vent...
Hier net terug uit het ziekenhuis.
Mijn moeder verstapte zich vanmiddag (ze heeft geen gevoel meer in haar handen en voeten nav de laatste ronde chemo) en nu heeft ze haar heup gebroken.![]()
Heel even was het nog de vraag of haar conditie goed genoeg was voor een operatie maar bij toeval had haar eigen longarts dienst op de SEH en die zei dat het zeker van toegevoegde waarde zou zijn voor haar om wel te opereren dus als het goed is gaat dat morgen dus gebeuren.
Pfff... ze had zo'n pijn en ze was zo teneergeslagen. Ze hadden verdomme net een lang weekend Texel geboekt voor volgende week vrijdag...
Er is zo om 11u overleg dan dan horen we of het vandaag nog kan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:27 schreef exode het volgende:
Nee, wat een pech BE, succes vandaag. Wel fijn dat de operatie zo snel kan.
Bij ons krijgen ze voor het zwemdiploma (en dat is meteen ABC in eens) een dagje zwemmen in een subtropisch zwembad.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:27 schreef FlyingFish het volgende:
Alle uitgevallen tanden hier krijgen een enkele reis naar de vuilnisbak. Gratis. Ik ben niet zo fan van altijd overal maar iets voor moeten krijgen. Rapport en zwemdiploma A en B krijgen ze ook niets voor van ons, alleen voor C krijgen ze een cadeautje. Mijn schoonouders compenseren dat wel
Dat is ook een goed idee! Gelijk een goede reden om een keer naar het Tikibad te gaan!quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:53 schreef LeSage het volgende:
[..]
Bij ons krijgen ze voor het zwemdiploma (en dat is meteen ABC in eens) een dagje zwemmen in een subtropisch zwembad.
Herinneringen boven cadeaus
Nope, helaas was er geen plek vandaag.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:52 schreef Nijna het volgende:
@:BE wat klote voor je moeder en ook voor jullieHopelijk is ze intussen geopereerd
Dat is helemaal vervelend, als er dan nog gewacht moet wordenquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:46 schreef BE het volgende:
[..]
Nope, helaas was er geen plek vandaag.Als het goed is gaat het morgen gebeuren. *fingers crossed
Ah nee! Nou hopelijk morgen dan welquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:46 schreef BE het volgende:
[..]
Nope, helaas was er geen plek vandaag.Als het goed is gaat het morgen gebeuren. *fingers crossed
Ik zou dat niet zo gauw zeggen, lijkt me niet zo aardig om dat zo te zeggen toch?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:35 schreef amaranta het volgende:
Is het “oke” dat wanneer je kind 3 leerkrachten heeft, je tegen een van de 3 leerkrachten zegt;
“Ja, juf X (een andere juf dus dan waarmee je het gesprek hebt) is haar lievelingsjuf” ?
Of is dat een beetje vreemd om te zeggen?
Nou dat. Zij was helemaal in dr nopjes met oa deze opmerking. En ik dacht mja. Dat zeg je toch niet recht in iemands gezicht.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo gauw zeggen, lijkt me niet zo aardig om dat zo te zeggen toch?
Dat dus... je kan het wel vinden, maar volgens mij is het niet netjes om dat zo nadrukkelijk te zeggen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou dat. Zij was helemaal in dr nopjes met oa deze opmerking. En ik dacht mja. Dat zeg je toch niet recht in iemands gezicht.
Ik zeg toch ook niet, ja ik praat ook liever met de moeder van Jantje.
En Klaasje is mijn lievelingsleerling.
Oi, dat getuigt niet echt van tact nee...quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:35 schreef amaranta het volgende:
Is het “oke” dat wanneer je kind 3 leerkrachten heeft, je tegen een van de 3 leerkrachten zegt;
“Ja, juf X (een andere juf dus dan waarmee je het gesprek hebt) is haar lievelingsjuf” ?
Ja, al het achterstallig onderhoud is gedaan. Alleen m'n verstandskiezen onderin moeten er nog uit, maar da's voor nu geen spoed...quote:
Houd wel even in gedachten dat kinderen in het Tikibad minstens 1.20 m. moeten zijn om in de meeste glijbanen te mogen. Los van zwemdiploma’s. Dat wist ik ook niet. Godzijdank was de jongste toen echt nét 1.20, want ze waren er heel streng op.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:21 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee! Gelijk een goede reden om een keer naar het Tikibad te gaan!
Wat een rotte timing BE. Zoiets komt altijd ongelegen, maar zo jammer dat een tripje waar ze naar uitkeken ze nu ook door de neus geboord wordt. Hopelijk valt het mee met de breuk en kan ze thuis herstellen.
Dat is niet hetzelfde als bijna het hele gesprek insinueren dat juf a en b in haar en haar kinds ogen vrijwel alles verkeerd doen. En dat juf C de lievelingsjuf is.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, al het achterstallig onderhoud is gedaan. Alleen m'n verstandskiezen onderin moeten er nog uit, maar da's voor nu geen spoed...
En ik zou het misschien ook niet zeggen, maar ik zou het ook niet bewust niet zeggen. Mijn dochter is dol op de ambulant begeleider omdat die steeds 'leuke spelletjes' doet (smartgames) en haar vertelt dat ze goed bezig is. Ik zei dus vorige week ook tegen haar eigen juf 'prul heeft echt zo veel plezier met juf X. Ze kijkt echt uit naar die uurtjes met haar! Ze wilde wel altijd met die juf spelletjes doen '.
De eigen juf was vooral heel erg blij dat prul de spelletjes leuk vindt en dat het maakt dat ze met meer plezier naar school gaat...
Beetje vreemd wel.... dezelfde ouder zou waarschijnlijk flippen als jij stelt dat Marietje je lievelingsleerling is.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:35 schreef amaranta het volgende:
Ik ga niks meer zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel.... dezelfde ouder zou waarschijnlijk flippen als jij stelt dat Marietje je lievelingsleerling is.
Oh, nog erger dus, niet alleen de lievelingsjuf maar de andere juffen doen het ook allemaal niet goed?quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als bijna het hele gesprek insinueren dat juf a en b in haar en haar kinds ogen vrijwel alles verkeerd doen. En dat juf C de lievelingsjuf is.
En daarbij benoemen dat zij als ouder in dr recht staat om ten alle tijde te zeggen wat ze vindt.
Ik ben zelden zo neerbuigend aangesproken.
Een ouder die zou zeggen. “Hé. M’n kind vindt het super leuk om elke week met de ab-er te werken”, zou ik totaal geen probleem mee hebben.
Zeggen dat (X alle juffen leuk vindt maar) juf C het leukste: prima.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als bijna het hele gesprek insinueren dat juf a en b in haar en haar kinds ogen vrijwel alles verkeerd doen. En dat juf C de lievelingsjuf is.
En daarbij benoemen dat zij als ouder in dr recht staat om ten alle tijde te zeggen wat ze vindt.
Ik ben zelden zo neerbuigend aangesproken.
Een ouder die zou zeggen. “Hé. M’n kind vindt het super leuk om elke week met de ab-er te werken”, zou ik totaal geen probleem mee hebben.
Oh god, ook dat nog, het is nog maar september.... het jaar duur nog lang.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:43 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Zeggen dat (X alle juffen leuk vindt maar) juf C het leukste: prima.
Zeggen dat juf A en B in de ogen van kind alles verkeerd doen: merkwaardig en reden voor een langer gesprek.
Dat gesprek niet willen: moeder diskwalificeert zichzelf.
Maar ik vrees dat je met zulke ouders toch moet werken een jaar lang....
Goede tip! Dat gaan we tzt eerst even checken idd, anders is het een beetje zonde van het geld en kunnen we beter naar het zwembad om de hoek gaanquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Houd wel even in gedachten dat kinderen in het Tikibad minstens 1.20 m. moeten zijn om in de meeste glijbanen te mogen. Los van zwemdiploma’s. Dat wist ik ook niet. Godzijdank was de jongste toen echt nét 1.20, want ze waren er heel streng op.
Waarschijnlijk is ze helemaal in haar nopjes met hoe vanuit haar oogpunt het gesprek is gegaan, maar ze spreekt me geen 2e keer zo aan. Want dan is er gewoon geen gesprek meer.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, nog erger dus, niet alleen de lievelingsjuf maar de andere juffen doen het ook allemaal niet goed?
Die gaat nog lol hebben op de middelbare![]()
Dat benoemen in je recht te staan alles te zeggen wat je wilt is ook heel raar, alsof ze stelt dat jij dat recht niet hebt.
Dat. Plus de teleurstelling, ze gaan toch met die verwachting naar het Tikibad, eindelijk zwemdiploma’s dus nu mag het… Na jaren ploeteren met de zwemles had ik dat toch echt heel sneu gevonden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:45 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Goede tip! Dat gaan we tzt eerst even checken idd, anders is het een beetje zonde van het geld en kunnen we beter naar het zwembad om de hoek gaan
Damn.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze helemaal in haar nopjes met hoe vanuit haar oogpunt het gesprek is gegaan, maar ze spreekt me geen 2e keer zo aan. Want dan is er gewoon geen gesprek meer.
En dit heeft ze ook al bij mijn duo gedaan. Die belde mij naderhand ook helemaal verbouwereerd op.
We zitten in week 5. Dus …. Nog een heel schooljaar.
Juf C is trouwens de stagiaire.
Moeder. Hoewel ze wel steeds wij zei. Haar man heeft waarschijnlijk geen idee 😅quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat. Plus de teleurstelling, ze gaan toch met die verwachting naar het Tikibad, eindelijk zwemdiploma’s dus nu mag het… Na jaren ploeteren met de zwemles had ik dat toch echt heel sneu gevonden.
Oef @:amaranta dat zijn geen fijne ouders om nog een schooljaar mee door te moeten idd.
Nee. We zetten 4 blokken open en ouders tekenen in wanneer het hen uitkomt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:50 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of jullie voor het hele jaar kinderen verdelen onder de juffen voor de gesprekken, zodat letters A-G altijd bij juf A op gesprek komen, letters H-P altijd bij juf B en letters Q-Z altijd bij juf C, maar als jullie dat niet hanteren zou ik juf C vriendelijk verzoeken of die de contacten met de moeder van Klarabella in het vervolg altijd voert.
Mocht ze dan ook beginnen dat juffen A en B faaljuffen zijn dan kan de heilige juf C waarschijnlijk prima duidelijk maken dat er niet gewaardeerd wordt dat er op die manier over haar collega's gepraat wordt.
In het ergste geval vindt ze juf C dan ook een faaljuf, maar dat is toch de favoriet van Klarabella, dus dat is minder erg.
En daar staat wel bij wie wanneer de gesprekken voert?quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. We zetten 4 blokken open en ouders tekenen in wanneer het hen uitkomt.
Maar ze gaat maar lekker met juf C in gesprek. Kan zij meteen gesprekstechnieken oefenen.
Nee, maar als het goed is, dan weet je dat diegene die op die dag werkt ook diegene is met je in gesprek gaat.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar staat wel bij wie wanneer de gesprekken voert?
Heel begrijpelijk hoor. En ik vind je nog erg netjes. Probeer het van je af te laten glijden. Makkelijker gedaan dan gezegd, ik weet het.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:49 schreef amaranta het volgende:
Het zit me hoog. En het is niet netjes om me zo uit te laten over een ouder. Maar ik moest even stoom afblazen.
Oh wacht, juf C zat er bij?quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, maar als het goed is, dan weet je dat diegene die op die dag werkt ook diegene is met je in gesprek gaat.
Juf C sluit aan.
Vandaag niet. Ik bedoelde te zeggen dat zij aansluit bij de rapport gesprekken. Ze voert ze niet alleen.quote:
Oh, uiteraard.quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vandaag niet. Ik bedoelde te zeggen dat zij aansluit bij de rapport gesprekken. Ze voert ze niet alleen.
Klarabellaquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:50 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of jullie voor het hele jaar kinderen verdelen onder de juffen voor de gesprekken, zodat letters A-G altijd bij juf A op gesprek komen, letters H-P altijd bij juf B en letters Q-Z altijd bij juf C, maar als jullie dat niet hanteren zou ik juf C vriendelijk verzoeken of die de contacten met de moeder van Klarabella in het vervolg altijd voert.
Mocht ze dan ook beginnen dat juffen A en B faaljuffen zijn dan kan de heilige juf C waarschijnlijk prima duidelijk maken dat er niet gewaardeerd wordt dat er op die manier over haar collega's gepraat wordt.
In het ergste geval vindt ze juf C dan ook een faaljuf, maar dat is toch de favoriet van Klarabella, dus dat is minder erg.
Ik zou me kunnen voorstellen dat als het zinvol is voor het gesprek dat je iets zegt als: ‘met juf X lijkt ze de grootste klik te hebben.’quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:35 schreef amaranta het volgende:
Het zou mijn keuze ook niet direct zijn, maar qua afstand begrijp ik ze wel. Onze school is ook geen onderdeel van een grote stichting, volgens mij vallen er hier in de buurt twee scholen onder, deze en een andere op 20 minuten rijden. In totaal vier scholen dacht ik.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:39 schreef SQ het volgende:
En die gaan dan allemaal werken op de school van hun eigen kind? Bijzonder.
Ik was terug naar bed gegaan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:27 schreef Tink89 het volgende:
Oef Amaranta, daar moet je dan nog het hele jaar mee door... Hang in there: het is één jaar. Mij lijkt het handige van voor de klas staan juist dat je meestal na een jaar weer wisselt van kinderen en ouders.
Ik zit al een uur voor de tv. Kind was idioot vroeg wakker en 'had zo'n honger'. Nu zitten we al een uur op de bank en heeft ze geen trek...
Fijn dat het goed is gegaan!quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, al het achterstallig onderhoud is gedaan. Alleen m'n verstandskiezen onderin moeten er nog uit, maar da's voor nu geen spoed...
En ik zou het misschien ook niet zeggen, maar ik zou het ook niet bewust niet zeggen. Mijn dochter is dol op de ambulant begeleider omdat die steeds 'leuke spelletjes' doet (smartgames) en haar vertelt dat ze goed bezig is. Ik zei dus vorige week ook tegen haar eigen juf 'prul heeft echt zo veel plezier met juf X. Ze kijkt echt uit naar die uurtjes met haar! Ze wilde wel altijd met die juf spelletjes doen '.
De eigen juf was vooral heel erg blij dat prul de spelletjes leuk vindt en dat het maakt dat ze met meer plezier naar school gaat...
Fascinerend vind ik dat. Ik wist alleen maar nog zekerder dat ik never nooit juf zou willen zijn toen ik eenmaal kinderen had.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:36 schreef FlyingFish het volgende:
Het is zeker niet sociaal geaccepteerd om daarop te reageren dat Klarabella ook niet jouw favoriete leerling is? Of dat zij niet jouw favoriete ouders zijn?
Ik vind met de uitspraak an sich overigens niet zoveel mis. Dat kinderen een stagiair leuker vinden lijkt me redelijk logisch. Die zijn een stuk jonger meestal, en vaak ook een stuk minder streng. Tenminste, nu heb ik het over mijn eigen schooltijd. Alleen dat random in een gesprek vermelden waar het geen toegevoegde waarde heeft zou ik wel vreemd vinden.
Wij hebben overigens veel zij-instromers op school. Vorig jaar al een vriendje van mijn zoon wiens moeder de overstap maakte, en van de week ging hij mee zijn zusje bij een vriendinnetje ophalen en was het ook opeens “Hé juf!”. Die moeder loopt ook een stage oid op school. Daarnaast zijn er nog twee andere zij-instroom stagiairs (waarvan ik het weet). En ook binnen de OR een ouder die de overstap wil gaan maken zodra haar kinderen van school zijn. Op een school met 9 klassen best veel.
Nee, andere wijk.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:07 schreef SQ het volgende:
Amarantais het zo'n typische moeder uit de wijk?
![]()
Dit soort verhalen houden me nog steeds een beetje tegen dus om het onderwijs in te gaan.![]()
Ik heb afgelopen week vanuit mijn werkgever 5 gastlessen gegeven op basisscholen, over wetenschap en techniek (mad science), en ik vond dat toch wel echt heel leuk hoor.
De allereerste klas was wel de ergste, mijn god wat een zooitje ongeregeld was dat, de (piepjonge) juf had ze ook totaal niet onder controlegelukkig werd het daarna wel beter en makkelijker
quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:46 schreef SQ het volgende:
Daarom werk je ook met lijkendie zijn ook lekker rustig.
![]()
Hoe oud zijn de jouwes nu BE?
Mission succeededquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:49 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Hoe oud mijn lijken zijn?![]()
De oudste wordt eind dec 16, de jongste is net 14. Beide mij en hun vader voorbij, 1.85+
Ik kan gewoon bij ze wegkruipen!
Haha “jouw lijken” 😅 ik zeg op mijn werk altijd. Mijn privé kinderen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:49 schreef BE het volgende:
[..]![]()
De oudste wordt eind dec 16, de jongste is net 14. Beide mij en hun vader voorbij, 1.85+
Ja maar dan wel met een echte professor in plaats van een kantoorprutser zoals ik? Zag jouw school iig nog niet op de lijst staan, anders was ik opzekers naar jullie gekomenquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, andere wijk.
Wij hadden ook Mad Sciene op bezoek deze week.
Geen idee. Donderdag is mijn klas aan de beurt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar dan wel met een echte professor in plaats van een kantoorprutser zoals ik? Zag jouw school iig nog niet op de lijst staan, anders was ik opzekers naar jullie gekomen
Er heeft zich hier as we speak een baby naar de luieremmer gefriemeld (kruipen kan je het niet noemenquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:42 schreef BE het volgende:
[..]
Fascinerend vind ik dat. Ik wist alleen maar nog zekerder dat ik never nooit juf zou willen zijn toen ik eenmaal kinderen had.
Daarentegen had je mij wel op een baby-groep op een kdv mogen zetten!Baby’s!
Kinderen
Sowieso.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er heeft zich hier as we speak een baby naar de luieremmer gefriemeld (kruipen kan je het niet noemen) en probeert erin te duiken.
Ik heroverweeg nog even of dat leuker is dan gezanik over schoolwerk
Baby’s liggen toch alleen maar met dat warme bolletje in je hals heel schattig!quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er heeft zich hier as we speak een baby naar de luieremmer gefriemeld (kruipen kan je het niet noemen) en probeert erin te duiken.
Ik heroverweeg nog even of dat leuker is dan gezanik over schoolwerk
Oh jaquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:04 schreef BE het volgende:
[..]
Baby’s liggen toch alleen maar met dat warme bolletje in je hals heel schattig!
De eerste tien dagen ja. Daarna slaan ze dat warme bolletje met alle liefde tegen je smoel aan zodat je een bloedlip krijgt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:04 schreef BE het volgende:
[..]
Baby’s liggen toch alleen maar met dat warme bolletje in je hals heel schattig!
quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:25 schreef SQ het volgende:
[..]
De eerste tien dagen ja. Daarna slaan ze dat warme bolletje met alle liefde tegen je smoel aan zodat je een bloedlip krijgt.
Wel grappig dat die van jou en mij ook qua lengte gelijk oplopenquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:49 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Nog een tip: het is dat weekend echt belachelijk niet-leuk-druk in NEMO. Als je daar niet goed tegen kunt zou ik echt dat weekend vermijden. Als je daar weinig last van hebt is NEMO geweldig.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:52 schreef arvensis het volgende:
Even een tip: volgende week is het het weekend van de wetenschap en dan kan je gratis naar het NEMO museum!
https://tickets.nemoscien(...)dewetenschap/tickets
Daarvoor heb je een lamineerapparaat nodig: https://www.action.com/nl(...)QQHcZPoaAvecEALw_wcBquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:59 schreef TolstoiFan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt qua lamineren?
https://www.action.com/nl-nl/p/2525250/lamineerhoezen/
Doe je dat dan met een strijkbout? Of heb je daar weer speciale extra dingen voor nodig?
Kent iemand specifiek deze lamineerhoezen?
Ik wil graag wat scoreblaadjes van spelletjes lamineren, zodat ik niet steeds nieuwe scoreblaadjes hoef te kopen. Kun je met deze lamineerhoezen er met een stift op schrijven en weer wissen?
Ah, dat lamineerapparaat had ik dan weer niet gevondenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:16 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een lamineerapparaat nodig: https://www.action.com/nl(...)QQHcZPoaAvecEALw_wcB
En ja, je kan er met whiteboardstift op schrijven. Met permanentmarker ook natuurlijk, maar dat gaat er dan weer niet makkelijk af (wel met water en schuurmiddel evt).
Volgens Google moet het ook met een strijkbout kunnen. Zelf nooit gedaan, ik heb zo'n apparaatquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:22 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Ah, dat lamineerapparaat had ik dan weer niet gevonden
Hmmm, bijna ¤ 13 vind ik dan weer wat veel om een paar scoreblaadjes te lamineren.....
Dit kan ik beamen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:53 schreef amaranta het volgende:
Heb je een bevriende juf? Juffen geilen op lamineren. Die wil het dan vast voor jou lamineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |