Komt goed! Succes!quote:Op woensdag 27 september 2023 18:37 schreef Tink89 het volgende:
Ach arme Juul. Heeft ze het wel leuk gehad?
En kus erop Troel. En beterschap voor de puber Mushanga.
Ik ga morgen onder narcose voor de sanering van m'n gebit. En ik ben stikzenuwachtig en er kotsmisselijk van en ik vind mezelf zo'n stomme muts dat ik niet gewoon naar de tandarts kan. Ik durf dit eigenlijk echt niet, maar weet ook dat er geen alternatief is.
Komt goedquote:Op woensdag 27 september 2023 18:37 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga morgen onder narcose voor de sanering van m'n gebit. En ik ben stikzenuwachtig en er kotsmisselijk van en ik vind mezelf zo'n stomme muts dat ik niet gewoon naar de tandarts kan. Ik durf dit eigenlijk echt niet, maar weet ook dat er geen alternatief is.
Het blijft een heftig verhaal maar fijn dat er amper groei isquote:Op woensdag 27 september 2023 19:41 schreef BE het volgende:
Sterkte Tink!
Hier vandaag uitslag van de ct-scan voor mijn vader, lymfklier was nauwelijks gegroeid, 1mm. Maar ze zien het dus wel als uitzaaiing. 90%zeker zeg maar, de laatste 10% zou een punctie moeten uitwijzen maar dat doen ze liever niet. Geen behandeling nu, over 4mnd nieuwe scan.
Dus ja… beetje twijfelachtig positief. Het is wat het is zeg maar.
Mijn moeder heeft nu na 4 chemo’s ook een paar maanden pauze dus even rust in de tent.
Hij heeft het naar zijn zin en heeft mij vorige week een rondleiding gegeven; iedere keer dat er een open dag of iets dergelijks was had ik net een operatie gehad, en toen vorige maand de informatieavond bij de mentor was waren N en ik 10 jaar getrouwd en hadden we een erg leuk dinertje dat we al weken daarvoor geboekt hadden.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:48 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dank!
Krijg telkens als school belt, een hartverzakking. Was al de 4e keer dat ik hem kon halen sinds het VO![]()
Hoe is het met jouw puber op het VO?
Tip: t Rijks heeft nu een "pop-up restaurant" aan het Gustav Mahlerplein, bij station Amsterdam Zuid.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:16 schreef BE het volgende:
@:amaranta
Het is bijna onze trouwdag dus wie weet!
Daar zit ie natuurlijk op te wachten met die kliko!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:16 schreef BE het volgende:
@:amaranta
Het is bijna onze trouwdag dus wie weet!
Bedankt dat je het deelt. Ik vind het echt vreselijk die bedrijven als Ali, Action, Shein en nu Temu. Het is gewoon (niet eens verkapte) slavernij en super vervuilend. Als de prijs te mooi is om waar te zijn dan is dat gewoon zo.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik lurk hier af en toeMaar kwam net dit artikel tegen en wil het toch even delen voor de zekerheid: https://www.flair.nl/maat(...)s#Echobox=1695730095
Aah, liefquote:Op woensdag 27 september 2023 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft het naar zijn zin en heeft mij vorige week een rondleiding gegeven; iedere keer dat er een open dag of iets dergelijks was had ik net een operatie gehad, en toen vorige maand de informatieavond bij de mentor was waren N en ik 10 jaar getrouwd en hadden we een erg leuk dinertje dat we al weken daarvoor geboekt hadden.
Dus N was al diverse keren op school geweest maar ik nog steeds niet
Nu wel, hij liep er erg trots rond
Sterktequote:Op woensdag 27 september 2023 18:37 schreef Tink89 het volgende:
Oja, ik weet nog dat Max (al bijna alles gewisseld) met de tandenfee aankwam omdat klasgenootjes dat hadden verteld. Ik heb toen geloof ik vluchtig verteld dat wij daar niet in geloven. Weer een sprookje minderquote:Op donderdag 28 september 2023 10:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Tink, succes vandaag!
Mushanga, beterschap voor je zoon! Inderdaad voorzichtig aan met een hersenschudding.
Voor iedereen die het nodig heeft
Andere vraag:
Hebben jullie aan de tandenfee gedaan?
Simon heeft nu een aantal wiebeltanden en het zal niet lang meer duren voordat de eerste eruit gaat. Van klasgenootjes had ie gehoord dat de tandenfee dan langskomt om een cadeautje te brengen. Die verheugt zich daar al op. Persoonlijk vind ik het grote onzin en was ik niet van plan om iets te geven vanwege een tand eruit (en dat dan x20). Maar hoe dat richting Simon te brengen.....?
Haha, nee.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Nee, en gelukkig neit, want dan was er iemand heel erg in tranen geweest toen een tand dorogeslikt bleek te zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Tink, succes vandaag!
Mushanga, beterschap voor je zoon! Inderdaad voorzichtig aan met een hersenschudding.
Andere vraag:
Simon heeft nu een aantal wiebeltanden en het zal niet lang meer duren voordat de eerste eruit gaat. Van klasgenootjes had ie gehoord dat de tandenfee dan langskomt om een cadeautje te brengen. Die verheugt zich daar al op. Persoonlijk vind ik het grote onzin en was ik niet van plan om iets te geven vanwege een tand eruit (en dat dan x20). Maar hoe dat richting Simon te brengen.....?
Exact hetzelfde hier een keer gehadquote:Op donderdag 28 september 2023 10:50 schreef Burdie het volgende:
Doet me trouwens denken aan die keer dat mijn oudste met een super losse wiebeltand ging slapen.
Natuurlijk ging die er midden in de nacht uit, kind helemaal in paniek omdat het bloedde en zijn tand was kwijt en we konden 'm nergens meer vinden. En oh hij was zo misselijk want hij had de tand doorgeslikt, en zo verdrietig want hij had de tand doorgeslikt, en ging dat wel goed met ontlasting want hij had de tand doorgeslikt en drama en alles.
De volgende ochtend vond ik de tand onder zijn matras.
Wij wilden gewoon een "centje" geven voor een tand, maar de oudste wilde niks weten van de tandenfee, want die wilde haar tanden zelf bewaren. Dus we hebben uitgelegd dat wij de tandenfee zijn en dat ze voor elke tand 50 cent (denk ik, kan ook 20 zijn geweest) zou krijgen en dat wij ze dan voor haar zouden bewaren in een bakje. En bij doorslikken e.d. kregen ze ook gewoon die 20 of 50 centquote:Op donderdag 28 september 2023 10:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Tink, succes vandaag!
Andere vraag:
quote:Op donderdag 28 september 2023 09:24 schreef Nijna het volgende:
[..]
Sterkte
@:BE fijn dat er even wat rust in de tent is
@:Mushanga71, voorzichtig na een hersenschudding, niet te snel weer vol aan de bak. Volgens mij kan je best lang restverschijnselen houden
Dank meiden. We moeten hem 2 weken in de gaten Houden en idd, rustig aan doen. Denk dat hij maandag weer naar school gaat en mocht hij last krijgen, haal ik hem wel weer opquote:Op donderdag 28 september 2023 10:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Tink, succes vandaag!
Andere vraag:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |