abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2023 @ 19:41:24 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210770823
Sterkte Tink!

Hier vandaag uitslag van de ct-scan voor mijn vader, lymfklier was nauwelijks gegroeid, 1mm. Maar ze zien het dus wel als uitzaaiing. 90%zeker zeg maar, de laatste 10% zou een punctie moeten uitwijzen maar dat doen ze liever niet. Geen behandeling nu, over 4mnd nieuwe scan.
Dus ja… beetje twijfelachtig positief. Het is wat het is zeg maar.
Mijn moeder heeft nu na 4 chemo’s ook een paar maanden pauze dus even rust in de tent.
pi_210770980
Meneer van Be, stinkie (toch?). Be wil graag ontbijt op bed. Eén overnachting in een luxe hotel (voor 2) en cadeautjes en een nieuwe saxofoon. En oorbellen. En ook nog dat je uit liefde haar naam tatoeërt op je buik.
pi_210770993
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 18:37 schreef Tink89 het volgende:
Ach arme Juul. Heeft ze het wel leuk gehad?

En kus erop Troel. En beterschap voor de puber Mushanga.

Ik ga morgen onder narcose voor de sanering van m'n gebit. En ik ben stikzenuwachtig en er kotsmisselijk van en ik vind mezelf zo'n stomme muts dat ik niet gewoon naar de tandarts kan. Ik durf dit eigenlijk echt niet, maar weet ook dat er geen alternatief is.
Komt goed! Succes!
  woensdag 27 september 2023 @ 20:14:17 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210771191
quote:

Ik ga morgen onder narcose voor de sanering van m'n gebit. En ik ben stikzenuwachtig en er kotsmisselijk van en ik vind mezelf zo'n stomme muts dat ik niet gewoon naar de tandarts kan. Ik durf dit eigenlijk echt niet, maar weet ook dat er geen alternatief is.
Komt goed :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 september 2023 @ 20:15:24 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210771203
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2023 19:41 schreef BE het volgende:
Sterkte Tink!

Hier vandaag uitslag van de ct-scan voor mijn vader, lymfklier was nauwelijks gegroeid, 1mm. Maar ze zien het dus wel als uitzaaiing. 90%zeker zeg maar, de laatste 10% zou een punctie moeten uitwijzen maar dat doen ze liever niet. Geen behandeling nu, over 4mnd nieuwe scan.
Dus ja… beetje twijfelachtig positief. Het is wat het is zeg maar.
Mijn moeder heeft nu na 4 chemo’s ook een paar maanden pauze dus even rust in de tent.
Het blijft een heftig verhaal maar fijn dat er amper groei is :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 27 september 2023 @ 20:16:09 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210771215
@amaranta _O_
Het is bijna onze trouwdag dus wie weet! :D
  woensdag 27 september 2023 @ 20:19:00 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210771246
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 17:48 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dank!
Krijg telkens als school belt, een hartverzakking. Was al de 4e keer dat ik hem kon halen sinds het VO :{

Hoe is het met jouw puber op het VO?
Hij heeft het naar zijn zin en heeft mij vorige week een rondleiding gegeven; iedere keer dat er een open dag of iets dergelijks was had ik net een operatie gehad, en toen vorige maand de informatieavond bij de mentor was waren N en ik 10 jaar getrouwd en hadden we een erg leuk dinertje dat we al weken daarvoor geboekt hadden.
Dus N was al diverse keren op school geweest maar ik nog steeds niet :')
Nu wel, hij liep er erg trots rond O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 27 september 2023 @ 20:21:44 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210771273
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2023 20:16 schreef BE het volgende:
@:amaranta _O_
Tip: t Rijks heeft nu een "pop-up restaurant" aan het Gustav Mahlerplein, bij station Amsterdam Zuid.
Het restaurant bij het museum wordt verbouwd.

We hebben geweldig gegeten :Y
Wijntje erbij ook want naast het station :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 27 september 2023 @ 21:17:34 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210771882
Ah daar kom ik dagelijks langs, Leandra. :) Ik ga eens kijken.

Mushanga dat lijkt me ook zorgelijk, zo'n soort van hersenschudding. Hopelijk valt het mee!

BE, fijn dat je ouders nu allebei even een tijdje rust hebben qua behandelingen. Het moet toch een vreemde tijd voor ze zijn (en voor jullie daarmee ook).

Tink, heel veel succes morgen! Dapper dat je 't doet!
in de haak.
pi_210772804
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2023 20:16 schreef BE het volgende:
@:amaranta _O_
Daar zit ie natuurlijk op te wachten met die kliko!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210773008
Succes morgen @Tink89!
Fijn @BE even wat rust in de tent.
Over 3 weken hebben we een 3e volwassene in huis.. A wordt dan 18 :o :o
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator woensdag 27 september 2023 @ 23:33:51 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210773218
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2023 14:25 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik lurk hier af en toe :@ Maar kwam net dit artikel tegen en wil het toch even delen voor de zekerheid: https://www.flair.nl/maat(...)s#Echobox=1695730095
Bedankt dat je het deelt. Ik vind het echt vreselijk die bedrijven als Ali, Action, Shein en nu Temu. Het is gewoon (niet eens verkapte) slavernij en super vervuilend. Als de prijs te mooi is om waar te zijn dan is dat gewoon zo.
Zelf koop ik veel bij de Hema, dat is goed betaalbaar en duurzaam.

Ik heb het laatst ook tegen iemand op Facebook gezegd, die was er niet zo van gediend :P

BE fijn dat er voorzichtig positief nieuws is, ik had dit helemaal gemist :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_210774403
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 20:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hij heeft het naar zijn zin en heeft mij vorige week een rondleiding gegeven; iedere keer dat er een open dag of iets dergelijks was had ik net een operatie gehad, en toen vorige maand de informatieavond bij de mentor was waren N en ik 10 jaar getrouwd en hadden we een erg leuk dinertje dat we al weken daarvoor geboekt hadden.
Dus N was al diverse keren op school geweest maar ik nog steeds niet :')
Nu wel, hij liep er erg trots rond O+
Aah, lief O+ en fijn dat hij het er naar zijn zin heeft :Y

Zoon is nog thuis, voelt zich nog mwah. We bekijken het per dag of ie weer naar school kan.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210774492
quote:

Sterkte :*

@BE fijn dat er even wat rust in de tent is :*

@Mushanga71, voorzichtig na een hersenschudding, niet te snel weer vol aan de bak. Volgens mij kan je best lang restverschijnselen houden :*
Fake it till you make it...
pi_210774731
Tink, succes vandaag!

Mushanga, beterschap voor je zoon! Inderdaad voorzichtig aan met een hersenschudding.

:* Voor iedereen die het nodig heeft

Andere vraag:
Hebben jullie aan de tandenfee gedaan?

Simon heeft nu een aantal wiebeltanden en het zal niet lang meer duren voordat de eerste eruit gaat. Van klasgenootjes had ie gehoord dat de tandenfee dan langskomt om een cadeautje te brengen. Die verheugt zich daar al op. Persoonlijk vind ik het grote onzin en was ik niet van plan om iets te geven vanwege een tand eruit (en dat dan x20). Maar hoe dat richting Simon te brengen.....?
  donderdag 28 september 2023 @ 10:08:31 #191
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210774765
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 10:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Tink, succes vandaag!

Mushanga, beterschap voor je zoon! Inderdaad voorzichtig aan met een hersenschudding.

Andere vraag:

Simon heeft nu een aantal wiebeltanden en het zal niet lang meer duren voordat de eerste eruit gaat. Van klasgenootjes had ie gehoord dat de tandenfee dan langskomt om een cadeautje te brengen. Die verheugt zich daar al op. Persoonlijk vind ik het grote onzin en was ik niet van plan om iets te geven vanwege een tand eruit (en dat dan x20). Maar hoe dat richting Simon te brengen.....?
Oja, ik weet nog dat Max (al bijna alles gewisseld) met de tandenfee aankwam omdat klasgenootjes dat hadden verteld. Ik heb toen geloof ik vluchtig verteld dat wij daar niet in geloven. Weer een sprookje minder })
pi_210774882
Ik leg een chocolademuntje onder de kussen, maar ze weten dat ik dat doe.
  donderdag 28 september 2023 @ 10:48:22 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210775012
quote:
Haha, nee.

En dat heb ik ook letterlijk zo tegen mijn kind gezegd :').
KuikenGuppy
  donderdag 28 september 2023 @ 10:49:26 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_210775020
quote:
Tink, succes vandaag!

Andere vraag:

Nee, en gelukkig neit, want dan was er iemand heel erg in tranen geweest toen een tand dorogeslikt bleek te zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 28 september 2023 @ 10:50:48 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210775029
Doet me trouwens denken aan die keer dat mijn oudste met een super losse wiebeltand ging slapen.
Natuurlijk ging die er midden in de nacht uit, kind helemaal in paniek omdat het bloedde en zijn tand was kwijt en we konden 'm nergens meer vinden. En oh hij was zo misselijk want hij had de tand doorgeslikt, en zo verdrietig want hij had de tand doorgeslikt, en ging dat wel goed met ontlasting want hij had de tand doorgeslikt en drama en alles.
De volgende ochtend vond ik de tand onder zijn matras :P.
KuikenGuppy
  donderdag 28 september 2023 @ 10:55:06 #196
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210775071
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 10:50 schreef Burdie het volgende:
Doet me trouwens denken aan die keer dat mijn oudste met een super losse wiebeltand ging slapen.
Natuurlijk ging die er midden in de nacht uit, kind helemaal in paniek omdat het bloedde en zijn tand was kwijt en we konden 'm nergens meer vinden. En oh hij was zo misselijk want hij had de tand doorgeslikt, en zo verdrietig want hij had de tand doorgeslikt, en ging dat wel goed met ontlasting want hij had de tand doorgeslikt en drama en alles.
De volgende ochtend vond ik de tand onder zijn matras :P.
Exact hetzelfde hier een keer gehad :D
pi_210775175
quote:
Tink, succes vandaag!

Andere vraag:

Wij wilden gewoon een "centje" geven voor een tand, maar de oudste wilde niks weten van de tandenfee, want die wilde haar tanden zelf bewaren. Dus we hebben uitgelegd dat wij de tandenfee zijn en dat ze voor elke tand 50 cent (denk ik, kan ook 20 zijn geweest) zou krijgen en dat wij ze dan voor haar zouden bewaren in een bakje. En bij doorslikken e.d. kregen ze ook gewoon die 20 of 50 cent ;) . En zo hebben we het met de jongste ook gedaan.
Fake it till you make it...
pi_210776105
Niet aan tandenfee gedaan hier, maar B heeft daar ook nooit iets over gezegd.

Bij Juul zit vanwege een flinke smakkerd op haar mond toen ze een baby was al een eeuwigheid 2 voortanden los. Ben erg benieuwd wanneer die eruit gaan vallen.

Juul had gelukkig uiteindelijk een leuk feestje maar ze was wel wat meer timide begreep ik. Ook vandaag met het naar school brengen was ze wat knuffeliger dan normaal.
Net tussendoor snel haar AB drankje gaan geven, nu naar kantoor. Afscheid van een collega na 7 jaar dus dat vond ik wel even de moeite om de enorme reis (25 minuten fietsen over jaja, wederom die leuke weg) te gaan maken. Verloofde gaat wel eerder weg van haar werk om met name Juul op tijd te halen. B mag zelf kiezen of ie dan meteen meegaat of nog blijft chillen bij zijn BSO.
pi_210776179
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 09:24 schreef Nijna het volgende:

[..]
Sterkte :*

@:BE fijn dat er even wat rust in de tent is :*

@:Mushanga71, voorzichtig na een hersenschudding, niet te snel weer vol aan de bak. Volgens mij kan je best lang restverschijnselen houden :*
quote:
Tink, succes vandaag!

Andere vraag:

Dank meiden. We moeten hem 2 weken in de gaten Houden en idd, rustig aan doen. Denk dat hij maandag weer naar school gaat en mocht hij last krijgen, haal ik hem wel weer op :Y

Tandenfee kwam hier niet langs. Vond Sinterklaas wel genoeg :+
Hij kreeg er ook geen geld voor. Heb ze wel allemaal bewaard, van dochter ook. In een klein doosje met een dier erop. Weet alleen niet meer welke van wie is :@ :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 28 september 2023 @ 19:13:35 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210780356
Pffft een vriendin van me was het werk in het Erasmus mc. Totale radiostilte. Gelukkig is ze net thuis; ze mocht het ziekenhuis eerst niet uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')