abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210788703
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 16:53 schreef LeSage het volgende:

[..]
Bij ons krijgen ze voor het zwemdiploma (en dat is meteen ABC in eens) een dagje zwemmen in een subtropisch zwembad.
Herinneringen boven cadeaus O+
Dat is ook een goed idee! Gelijk een goede reden om een keer naar het Tikibad te gaan!

Wat een rotte timing BE. Zoiets komt altijd ongelegen, maar zo jammer dat een tripje waar ze naar uitkeken ze nu ook door de neus geboord wordt. Hopelijk valt het mee met de breuk en kan ze thuis herstellen.
  vrijdag 29 september 2023 @ 17:46:43 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210788916
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 16:52 schreef Nijna het volgende:
@:BE wat klote voor je moeder en ook voor jullie :* Hopelijk is ze intussen geopereerd :*
Nope, helaas was er geen plek vandaag. -O- Als het goed is gaat het morgen gebeuren. *fingers crossed
pi_210789126
BE :* Ik ga duimen dat het morgen lukt!
pi_210789267
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 17:46 schreef BE het volgende:

[..]
Nope, helaas was er geen plek vandaag. -O- Als het goed is gaat het morgen gebeuren. *fingers crossed
Dat is helemaal vervelend, als er dan nog gewacht moet worden -O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210789612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 17:46 schreef BE het volgende:

[..]
Ah nee! Nou hopelijk morgen dan wel :*
Fake it till you make it...
  vrijdag 29 september 2023 @ 19:19:40 #231
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210789628
Balen BE, duimen voor morgen dan maar.

Ik heb van gisteren 13 uur tot vandaag 13 uur 18 uur geslapen. Narcose hakt er blijkbaar nogal in bij mij. Voel me nog steeds duf en moe, maar volgens de anesthesie is dat niet heel gek na 2,5 uur narcose.

Mn oudste had een drukke week en vandaag ook nog pianoles en een kinderfeestje en ligt nu doodmoe en met buikpijn in bed. We hebben dus per direct besloten dat we rustiger aan gaan doen met haar. Ze vindt turnen heel leuk, maar eigenlijk trekt ze haar huidige week niet, zeker niet nu ze vaker wil afspreken en ook naar feestjes mag enzo. Toch maar stoppen dan, denk ik... Maar dat gaat ze niet leuk vinden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_210789748
Is het “oke” dat wanneer je kind 3 leerkrachten heeft, je tegen een van de 3 leerkrachten zegt;
“Ja, juf X (een andere juf dus dan waarmee je het gesprek hebt) is haar lievelingsjuf” ?
Of is dat een beetje vreemd om te zeggen?
pi_210789777
Was alles wel goed gegaan Tink89?
pi_210789839
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 19:35 schreef amaranta het volgende:
Is het “oke” dat wanneer je kind 3 leerkrachten heeft, je tegen een van de 3 leerkrachten zegt;
“Ja, juf X (een andere juf dus dan waarmee je het gesprek hebt) is haar lievelingsjuf” ?
Ik zou dat niet zo gauw zeggen, lijkt me niet zo aardig om dat zo te zeggen toch?
pi_210789885
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 19:44 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik zou dat niet zo gauw zeggen, lijkt me niet zo aardig om dat zo te zeggen toch?
Nou dat. Zij was helemaal in dr nopjes met oa deze opmerking. En ik dacht mja. Dat zeg je toch niet recht in iemands gezicht.
Ik zeg toch ook niet, ja ik praat ook liever met de moeder van Jantje.
En Klaasje is mijn lievelingsleerling.
pi_210790037
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 19:48 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nou dat. Zij was helemaal in dr nopjes met oa deze opmerking. En ik dacht mja. Dat zeg je toch niet recht in iemands gezicht.
Ik zeg toch ook niet, ja ik praat ook liever met de moeder van Jantje.
En Klaasje is mijn lievelingsleerling.
Dat dus... je kan het wel vinden, maar volgens mij is het niet netjes om dat zo nadrukkelijk te zeggen.
pi_210790227
Be sterkte voor je moeder.
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:24:52 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210790231
quote:
Oi, dat getuigt niet echt van tact nee... -O-
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:29:11 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210790274
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 19:39 schreef amaranta het volgende:
Was alles wel goed gegaan Tink89?
Ja, al het achterstallig onderhoud is gedaan. Alleen m'n verstandskiezen onderin moeten er nog uit, maar da's voor nu geen spoed...

En ik zou het misschien ook niet zeggen, maar ik zou het ook niet bewust niet zeggen. Mijn dochter is dol op de ambulant begeleider omdat die steeds 'leuke spelletjes' doet (smartgames) en haar vertelt dat ze goed bezig is. Ik zei dus vorige week ook tegen haar eigen juf 'prul heeft echt zo veel plezier met juf X. Ze kijkt echt uit naar die uurtjes met haar! Ze wilde wel altijd met die juf spelletjes doen '.
De eigen juf was vooral heel erg blij dat prul de spelletjes leuk vindt en dat het maakt dat ze met meer plezier naar school gaat...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_210790320
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 17:21 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dat is ook een goed idee! Gelijk een goede reden om een keer naar het Tikibad te gaan!

Wat een rotte timing BE. Zoiets komt altijd ongelegen, maar zo jammer dat een tripje waar ze naar uitkeken ze nu ook door de neus geboord wordt. Hopelijk valt het mee met de breuk en kan ze thuis herstellen.
Houd wel even in gedachten dat kinderen in het Tikibad minstens 1.20 m. moeten zijn om in de meeste glijbanen te mogen. Los van zwemdiploma’s. Dat wist ik ook niet. Godzijdank was de jongste toen echt nét 1.20, want ze waren er heel streng op.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210790349
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:29 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ja, al het achterstallig onderhoud is gedaan. Alleen m'n verstandskiezen onderin moeten er nog uit, maar da's voor nu geen spoed...

En ik zou het misschien ook niet zeggen, maar ik zou het ook niet bewust niet zeggen. Mijn dochter is dol op de ambulant begeleider omdat die steeds 'leuke spelletjes' doet (smartgames) en haar vertelt dat ze goed bezig is. Ik zei dus vorige week ook tegen haar eigen juf 'prul heeft echt zo veel plezier met juf X. Ze kijkt echt uit naar die uurtjes met haar! Ze wilde wel altijd met die juf spelletjes doen '.
De eigen juf was vooral heel erg blij dat prul de spelletjes leuk vindt en dat het maakt dat ze met meer plezier naar school gaat...
Dat is niet hetzelfde als bijna het hele gesprek insinueren dat juf a en b in haar en haar kinds ogen vrijwel alles verkeerd doen. En dat juf C de lievelingsjuf is.
En daarbij benoemen dat zij als ouder in dr recht staat om ten alle tijde te zeggen wat ze vindt.
Ik ben zelden zo neerbuigend aangesproken.

Een ouder die zou zeggen. “Hé. M’n kind vindt het super leuk om elke week met de ab-er te werken”, zou ik totaal geen probleem mee hebben.
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:40:24 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790378
quote:
Beetje vreemd wel.... dezelfde ouder zou waarschijnlijk flippen als jij stelt dat Marietje je lievelingsleerling is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210790410
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:40 schreef Leandra het volgende:

[..]
Beetje vreemd wel.... dezelfde ouder zou waarschijnlijk flippen als jij stelt dat Marietje je lievelingsleerling is.
Ik ga niks meer zeggen :X
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:43:06 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790412
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:37 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat is niet hetzelfde als bijna het hele gesprek insinueren dat juf a en b in haar en haar kinds ogen vrijwel alles verkeerd doen. En dat juf C de lievelingsjuf is.
En daarbij benoemen dat zij als ouder in dr recht staat om ten alle tijde te zeggen wat ze vindt.

Een ouder die zou zeggen. “Hé. M’n kind vindt het super leuk om elke week met de ab-er te werken”, zou ik totaal geen probleem mee hebben.
Oh, nog erger dus, niet alleen de lievelingsjuf maar de andere juffen doen het ook allemaal niet goed?
Die gaat nog lol hebben op de middelbare :+

Dat benoemen in je recht te staan alles te zeggen wat je wilt is ook heel raar, alsof ze stelt dat jij dat recht niet hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:43:50 #245
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_210790423
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zeggen dat (X alle juffen leuk vindt maar) juf C het leukste: prima.
Zeggen dat juf A en B in de ogen van kind alles verkeerd doen: merkwaardig en reden voor een langer gesprek.
Dat gesprek niet willen: moeder diskwalificeert zichzelf.

Maar ik vrees dat je met zulke ouders toch moet werken een jaar lang....
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:44:05 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790428
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:43 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik ga niks meer zeggen :X
Zij besluit daarmee dan dat Marietje idd je lievelingsleerling is, want wie zwijgt stemt toe *)
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:44:58 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210790436
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:43 schreef Lemijn het volgende:

[..]
Zeggen dat (X alle juffen leuk vindt maar) juf C het leukste: prima.
Zeggen dat juf A en B in de ogen van kind alles verkeerd doen: merkwaardig en reden voor een langer gesprek.
Dat gesprek niet willen: moeder diskwalificeert zichzelf.

Maar ik vrees dat je met zulke ouders toch moet werken een jaar lang....
Oh god, ook dat nog, het is nog maar september.... het jaar duur nog lang.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210790440
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Houd wel even in gedachten dat kinderen in het Tikibad minstens 1.20 m. moeten zijn om in de meeste glijbanen te mogen. Los van zwemdiploma’s. Dat wist ik ook niet. Godzijdank was de jongste toen echt nét 1.20, want ze waren er heel streng op.
Goede tip! Dat gaan we tzt eerst even checken idd, anders is het een beetje zonde van het geld en kunnen we beter naar het zwembad om de hoek gaan
pi_210790457
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh, nog erger dus, niet alleen de lievelingsjuf maar de andere juffen doen het ook allemaal niet goed?
Die gaat nog lol hebben op de middelbare :+

Dat benoemen in je recht te staan alles te zeggen wat je wilt is ook heel raar, alsof ze stelt dat jij dat recht niet hebt.
Waarschijnlijk is ze helemaal in haar nopjes met hoe vanuit haar oogpunt het gesprek is gegaan, maar ze spreekt me geen 2e keer zo aan. Want dan is er gewoon geen gesprek meer.
En dit heeft ze ook al bij mijn duo gedaan. Die belde mij naderhand ook helemaal verbouwereerd op.
We zitten in week 5. Dus …. Nog een heel schooljaar.

Juf C is trouwens de stagiaire.
pi_210790471
Het zit me hoog. En het is niet netjes om me zo uit te laten over een ouder. Maar ik moest even stoom afblazen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')