Dat is ook een goed idee! Gelijk een goede reden om een keer naar het Tikibad te gaan!quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:53 schreef LeSage het volgende:
[..]
Bij ons krijgen ze voor het zwemdiploma (en dat is meteen ABC in eens) een dagje zwemmen in een subtropisch zwembad.
Herinneringen boven cadeaus
Nope, helaas was er geen plek vandaag.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:52 schreef Nijna het volgende:
@:BE wat klote voor je moeder en ook voor jullieHopelijk is ze intussen geopereerd
Dat is helemaal vervelend, als er dan nog gewacht moet wordenquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:46 schreef BE het volgende:
[..]
Nope, helaas was er geen plek vandaag.Als het goed is gaat het morgen gebeuren. *fingers crossed
Ah nee! Nou hopelijk morgen dan welquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:46 schreef BE het volgende:
[..]
Nope, helaas was er geen plek vandaag.Als het goed is gaat het morgen gebeuren. *fingers crossed
Ik zou dat niet zo gauw zeggen, lijkt me niet zo aardig om dat zo te zeggen toch?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:35 schreef amaranta het volgende:
Is het “oke” dat wanneer je kind 3 leerkrachten heeft, je tegen een van de 3 leerkrachten zegt;
“Ja, juf X (een andere juf dus dan waarmee je het gesprek hebt) is haar lievelingsjuf” ?
Of is dat een beetje vreemd om te zeggen?
Nou dat. Zij was helemaal in dr nopjes met oa deze opmerking. En ik dacht mja. Dat zeg je toch niet recht in iemands gezicht.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo gauw zeggen, lijkt me niet zo aardig om dat zo te zeggen toch?
Dat dus... je kan het wel vinden, maar volgens mij is het niet netjes om dat zo nadrukkelijk te zeggen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou dat. Zij was helemaal in dr nopjes met oa deze opmerking. En ik dacht mja. Dat zeg je toch niet recht in iemands gezicht.
Ik zeg toch ook niet, ja ik praat ook liever met de moeder van Jantje.
En Klaasje is mijn lievelingsleerling.
Oi, dat getuigt niet echt van tact nee...quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:35 schreef amaranta het volgende:
Is het “oke” dat wanneer je kind 3 leerkrachten heeft, je tegen een van de 3 leerkrachten zegt;
“Ja, juf X (een andere juf dus dan waarmee je het gesprek hebt) is haar lievelingsjuf” ?
Ja, al het achterstallig onderhoud is gedaan. Alleen m'n verstandskiezen onderin moeten er nog uit, maar da's voor nu geen spoed...quote:
Houd wel even in gedachten dat kinderen in het Tikibad minstens 1.20 m. moeten zijn om in de meeste glijbanen te mogen. Los van zwemdiploma’s. Dat wist ik ook niet. Godzijdank was de jongste toen echt nét 1.20, want ze waren er heel streng op.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:21 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee! Gelijk een goede reden om een keer naar het Tikibad te gaan!
Wat een rotte timing BE. Zoiets komt altijd ongelegen, maar zo jammer dat een tripje waar ze naar uitkeken ze nu ook door de neus geboord wordt. Hopelijk valt het mee met de breuk en kan ze thuis herstellen.
Dat is niet hetzelfde als bijna het hele gesprek insinueren dat juf a en b in haar en haar kinds ogen vrijwel alles verkeerd doen. En dat juf C de lievelingsjuf is.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, al het achterstallig onderhoud is gedaan. Alleen m'n verstandskiezen onderin moeten er nog uit, maar da's voor nu geen spoed...
En ik zou het misschien ook niet zeggen, maar ik zou het ook niet bewust niet zeggen. Mijn dochter is dol op de ambulant begeleider omdat die steeds 'leuke spelletjes' doet (smartgames) en haar vertelt dat ze goed bezig is. Ik zei dus vorige week ook tegen haar eigen juf 'prul heeft echt zo veel plezier met juf X. Ze kijkt echt uit naar die uurtjes met haar! Ze wilde wel altijd met die juf spelletjes doen '.
De eigen juf was vooral heel erg blij dat prul de spelletjes leuk vindt en dat het maakt dat ze met meer plezier naar school gaat...
Beetje vreemd wel.... dezelfde ouder zou waarschijnlijk flippen als jij stelt dat Marietje je lievelingsleerling is.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:35 schreef amaranta het volgende:
Ik ga niks meer zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel.... dezelfde ouder zou waarschijnlijk flippen als jij stelt dat Marietje je lievelingsleerling is.
Oh, nog erger dus, niet alleen de lievelingsjuf maar de andere juffen doen het ook allemaal niet goed?quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als bijna het hele gesprek insinueren dat juf a en b in haar en haar kinds ogen vrijwel alles verkeerd doen. En dat juf C de lievelingsjuf is.
En daarbij benoemen dat zij als ouder in dr recht staat om ten alle tijde te zeggen wat ze vindt.
Ik ben zelden zo neerbuigend aangesproken.
Een ouder die zou zeggen. “Hé. M’n kind vindt het super leuk om elke week met de ab-er te werken”, zou ik totaal geen probleem mee hebben.
Zeggen dat (X alle juffen leuk vindt maar) juf C het leukste: prima.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als bijna het hele gesprek insinueren dat juf a en b in haar en haar kinds ogen vrijwel alles verkeerd doen. En dat juf C de lievelingsjuf is.
En daarbij benoemen dat zij als ouder in dr recht staat om ten alle tijde te zeggen wat ze vindt.
Ik ben zelden zo neerbuigend aangesproken.
Een ouder die zou zeggen. “Hé. M’n kind vindt het super leuk om elke week met de ab-er te werken”, zou ik totaal geen probleem mee hebben.
Oh god, ook dat nog, het is nog maar september.... het jaar duur nog lang.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:43 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Zeggen dat (X alle juffen leuk vindt maar) juf C het leukste: prima.
Zeggen dat juf A en B in de ogen van kind alles verkeerd doen: merkwaardig en reden voor een langer gesprek.
Dat gesprek niet willen: moeder diskwalificeert zichzelf.
Maar ik vrees dat je met zulke ouders toch moet werken een jaar lang....
Goede tip! Dat gaan we tzt eerst even checken idd, anders is het een beetje zonde van het geld en kunnen we beter naar het zwembad om de hoek gaanquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Houd wel even in gedachten dat kinderen in het Tikibad minstens 1.20 m. moeten zijn om in de meeste glijbanen te mogen. Los van zwemdiploma’s. Dat wist ik ook niet. Godzijdank was de jongste toen echt nét 1.20, want ze waren er heel streng op.
Waarschijnlijk is ze helemaal in haar nopjes met hoe vanuit haar oogpunt het gesprek is gegaan, maar ze spreekt me geen 2e keer zo aan. Want dan is er gewoon geen gesprek meer.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, nog erger dus, niet alleen de lievelingsjuf maar de andere juffen doen het ook allemaal niet goed?
Die gaat nog lol hebben op de middelbare![]()
Dat benoemen in je recht te staan alles te zeggen wat je wilt is ook heel raar, alsof ze stelt dat jij dat recht niet hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |