Eng! Gelukkig in ordequote:Op donderdag 28 september 2023 19:13 schreef Quoi het volgende:
Pffft een vriendin van me was het werk in het Erasmus mc. Totale radiostilte. Gelukkig is ze net thuis; ze mocht het ziekenhuis eerst niet uit.
Ohh heftig! Het was echt complete chaos in de stad. Ik fietste rond 14.45 langs de voorkant en twee uur later langs de achterkant. Zooooveel politie en ME en alles.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:13 schreef Quoi het volgende:
Pffft een vriendin van me was het werk in het Erasmus mc. Totale radiostilte. Gelukkig is ze net thuis; ze mocht het ziekenhuis eerst niet uit.
Ach BE, wat een enorme klap voor je ouders. Een gebroken heup is zo ontzettend verraderlijk. Veel sterktequote:Op donderdag 28 september 2023 21:54 schreef BE het volgende:
Wat een totale mafklapper he... Echt, wat bezielt zo'n vent...
Hier net terug uit het ziekenhuis.
Mijn moeder verstapte zich vanmiddag (ze heeft geen gevoel meer in haar handen en voeten nav de laatste ronde chemo) en nu heeft ze haar heup gebroken.![]()
Heel even was het nog de vraag of haar conditie goed genoeg was voor een operatie maar bij toeval had haar eigen longarts dienst op de SEH en die zei dat het zeker van toegevoegde waarde zou zijn voor haar om wel te opereren dus als het goed is gaat dat morgen dus gebeuren.
Pfff... ze had zo'n pijn en ze was zo teneergeslagen. Ze hadden verdomme net een lang weekend Texel geboekt voor volgende week vrijdag...
Aah nee wat een tegenslag. Sterkte vandaag en een voorspoedige operatie toegewenstquote:Op donderdag 28 september 2023 21:54 schreef BE het volgende:
Wat een totale mafklapper he... Echt, wat bezielt zo'n vent...
Hier net terug uit het ziekenhuis.
Mijn moeder verstapte zich vanmiddag (ze heeft geen gevoel meer in haar handen en voeten nav de laatste ronde chemo) en nu heeft ze haar heup gebroken.![]()
Heel even was het nog de vraag of haar conditie goed genoeg was voor een operatie maar bij toeval had haar eigen longarts dienst op de SEH en die zei dat het zeker van toegevoegde waarde zou zijn voor haar om wel te opereren dus als het goed is gaat dat morgen dus gebeuren.
Pfff... ze had zo'n pijn en ze was zo teneergeslagen. Ze hadden verdomme net een lang weekend Texel geboekt voor volgende week vrijdag...
Er is zo om 11u overleg dan dan horen we of het vandaag nog kan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:27 schreef exode het volgende:
Nee, wat een pech BE, succes vandaag. Wel fijn dat de operatie zo snel kan.
Bij ons krijgen ze voor het zwemdiploma (en dat is meteen ABC in eens) een dagje zwemmen in een subtropisch zwembad.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:27 schreef FlyingFish het volgende:
Alle uitgevallen tanden hier krijgen een enkele reis naar de vuilnisbak. Gratis. Ik ben niet zo fan van altijd overal maar iets voor moeten krijgen. Rapport en zwemdiploma A en B krijgen ze ook niets voor van ons, alleen voor C krijgen ze een cadeautje. Mijn schoonouders compenseren dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |