abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 oktober 2023 @ 18:58:37 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210917705
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 18:19 schreef SQ het volgende:
Mijn kind liet net met tafel dekken een GLAZEN bord uit dr klauwen flikkeren... kun je met pannen op het vuur 3 blootvoetse kinderen en 2 katten evacueren en je eetkeuken weer toegankelijk maken. Heb nu dus half koud en half aangebrand avondeten, jum.
Holy shit! :X
pi_210917742
quote:
Mijn kind liet net met tafel dekken een GLAZEN bord uit dr klauwen flikkeren... kun je met pannen op het vuur 3 blootvoetse kinderen en 2 katten evacueren en je eetkeuken weer toegankelijk maken. Heb nu dus half koud en half aangebrand avondeten, jum.
:X :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210917840
quote:
Godskolere :X Geen gewonden?

quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 18:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Net en skechers in een zin?
Ja, nou, ze zijn zwart en niet afgetrapt. Dus *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 11 oktober 2023 @ 19:14:17 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_210917903
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:09 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Godskolere :X Geen gewonden?
[..]
Ja, nou, ze zijn zwart en niet afgetrapt. Dus *)
Nee joh tuurlijk niet :D
Het is alleen wel extra veel stress op een moment dat in een gezin met kinderen toch al niet heel relaxed is :')
disclaimer
pi_210918186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 18:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Go Lady!
Hier 7 weken geleden mijn 8e en 9e piercing laten zetten. Waarom ben je nu ordinair trouwens? Een conch is tof !

@:SQ, dat was vast ook ff schrikken!
Ja ik weet ook niet, vriend vindt piercings gewoon ordinair zegt ie :') terwijl ik dat echt helemaal niet ben. Tegenover vriend ben ik eerder alternatief denk ik.
Maar goed, hij is met zijn gedachtegoed denk ik ergens blijven hangen.

En gisteravond moest hij dan ook nog wel bekennen dat hij het eigenlijk wel mee vond vallen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210918211
Wat hebben kinderen toch een heerlijk gevoel voor timing altijd. En alsof je ook niet genoeg werk hebt zonder kapot glas :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 11 oktober 2023 @ 20:12:35 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210918828
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:37 schreef LeSage het volgende:
Wat hebben kinderen toch een heerlijk gevoel voor timing altijd. En alsof je ook niet genoeg werk hebt zonder kapot glas :')
In de klas toch ook ook altijd 😅.
Nee hoor. Geen punt, perfect moment om je drinkbeker over al deze schriften te morsen.
Oh ja joh, plas maar in je broek als ik een toets af ga wil gaan nemen. (Fictief, is me niet echt overkomen)
Ja, uitstekend moment om een spontane bloedneus te krijgen waarvoor je acute medicatie nodig hebt.
pi_210921409
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 20:12 schreef amaranta het volgende:

[..]
In de klas toch ook ook altijd 😅.
Nee hoor. Geen punt, perfect moment om je drinkbeker over al deze schriften te morsen.
Oh ja joh, plas maar in je broek als ik een toets af ga wil gaan nemen. (Fictief, is me niet echt overkomen)
Ja, uitstekend moment om een spontane bloedneus te krijgen waarvoor je acute medicatie nodig hebt.
Haha een bloedneus had zoon hier toen hij voor het eerste lied in de musical het podium op kwam. Stond hij daar met z’n handen voor z’n gezicht te zingen, tot een klasgenootje hem maar van het podium afstuurde.
Timing is everything ^O^
  donderdag 12 oktober 2023 @ 00:12:59 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210921419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Alleen de gedachte aan hakken al :X
Heb nette zwarte skechers, loop op niks anders meer :@
Ook lekker maar staat niet echt onder m'n fancy jurkje :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 00:13:22 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210921423
quote:
Damn :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 00:15:42 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210921437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:10 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Haha een bloedneus had zoon hier toen hij voor het eerste lied in de musical het podium op kwam. Stond hij daar met z’n handen voor z’n gezicht te zingen, tot een klasgenootje hem maar van het podium afstuurde.
Timing is everything ^O^
:o
Wel zielig ook echt. Arm kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210921466
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
:o
Wel zielig ook echt. Arm kind.
Ja was wel sneu. Gelukkig was het niet tijdens een lied waarbij een solo had. Dus het was geen grote ramp.

Sketchers zijn bij mij volgens mij een groot deel van de reden dat ik zo’n last heb van m’n voet.

Sinds ik die niet meer draag (en een paar andere maatregelen) zijn de klachten voor een heel deel weg. Heb die toen eens op aanraden van iemand gekocht, maar volgens mij zijn het geen hele beste schoenen. Voor mij dus niet meer ;)
Dan liever op hakken (niks bijzonders qua hakhoogte hoor, want dat ben ik ook niet gewend)
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:44:56 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210922510
De verkeerde jas aantrekken als je naar het station fietst. Het regende dat het goot en nu ruik ik de hele dag naar natte hond }:|
pi_210922567
Het eerste wat de kinderfysio bij B zei was 'Gooi die Skechers als je thuis bent meteen in de vuilnisbak'.

Schoenen, ik zoek voor mezelf lekker zittende sneakers die ik ook op kantoor kan dragen (wij hebben geen jasje dasje cultuur dus sneakers zijn heel normaal, maar geen tijgerprint met glimletters zoals Juul voor mij uitkoos).
Maar al die sneakers zijn tegenwoordig uniseks, hartstikke inclusief natuurlijk, maar ik vind het lompe grote schoenen.
Ik droeg jarenlang Asics, van die Tigers, maar de laatste 2 exemplaren waren zo embarmelijk van kwaliteit dat ik die nu links laat liggen.

Kortom ik ga maar eens wat winkels af binnenkort ipv online me gek zoeken.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:55:10 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_210922588
Ik heb ook onitsuka tigers maar da's ook voetaids ja, die ondersteunen echt totaal niks.

Momenteel zit ik wegens hielspoor fulltime aan de puma future riders. Heb m'n voeten in 1 wandeling op ballerina's dus volledig kapot weten te lopen en ben er nu al 4 maanden zoet mee.
disclaimer
pi_210922625
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ook lekker maar staat niet echt onder m'n fancy jurkje :D
Ik zoek mn outfit uit aan de hand van mn skechers :P

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:27 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ja was wel sneu. Gelukkig was het niet tijdens een lied waarbij een solo had. Dus het was geen grote ramp.

Sketchers zijn bij mij volgens mij een groot deel van de reden dat ik zo’n last heb van m’n voet.

Sinds ik die niet meer draag (en een paar andere maatregelen) zijn de klachten voor een heel deel weg. Heb die toen eens op aanraden van iemand gekocht, maar volgens mij zijn het geen hele beste schoenen. Voor mij dus niet meer ;)
Dan liever op hakken (niks bijzonders qua hakhoogte hoor, want dat ben ik ook niet gewend)
Ik heb óók last van mn voet. Maar of dat door de skechers komt? Die draag ik alleen als ik de deur uitga (niet veel dus :') ) en in huis draag ik slippersandalen. Nieuwe gekocht, maar blijf lasthouden. Daar lag het dus ook niet aan.

Ik had altijd alleen maar hakken, het liefst laarsjes O+ Maar sinds die stomme heup en dan ook nog zwakke enkels is dat geen goede hakkencombi meer en ben ik veroordeeld tot skechers of zoiets. Heb wel laarzen maar dan met een brede hak. Maar mijn favoriete enkellaarsjes :'(
If they say
pi_210922636
Ik draag Nike Air Max of laarzen. Moet wel nieuwe laarzen gaan kopen. Op de hiel/hak aan de binnenkant is de stof er helemaal af.
pi_210922642
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:55 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook onitsuka tigers maar da's ook voetaids ja, die ondersteunen echt totaal niks.

Momenteel zit ik wegens hielspoor fulltime aan de puma future riders. Heb m'n voeten in 1 wandeling op ballerina's dus volledig kapot weten te lopen en ben er nu al 4 maanden zoet mee.
Oh dat is balen!
Ik heb heel goed lopende Van Bommels en Nike hardloopschoenen voor alledag zeg maar.
Maar er moeten toch leuk uitziende sneakers zijn waar je een dag op kantoor mee door kan.

B moet binnenkort naar de podo, wie weet komen daar ook goede tips uit.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:05:48 #169
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210922649
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:51 schreef exode het volgende:
Het eerste wat de kinderfysio bij B zei was 'Gooi die Skechers als je thuis bent meteen in de vuilnisbak'.

Schoenen, ik zoek voor mezelf lekker zittende sneakers die ik ook op kantoor kan dragen (wij hebben geen jasje dasje cultuur dus sneakers zijn heel normaal, maar geen tijgerprint met glimletters zoals Juul voor mij uitkoos).
Maar al die sneakers zijn tegenwoordig uniseks, hartstikke inclusief natuurlijk, maar ik vind het lompe grote schoenen.
Ik droeg jarenlang Asics, van die Tigers, maar de laatste 2 exemplaren waren zo embarmelijk van kwaliteit dat ik die nu links laat liggen.

Kortom ik ga maar eens wat winkels af binnenkort ipv online me gek zoeken.
Google eens op Woden. Een Scandinavisch merk sneakers. Supermooi en netjes en ook nog eens genoeg ondersteunend.

Maar in sneakerland kun je verdwalen ja. Een winkel is soms dan fijn.
pi_210922650
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:55 schreef SQ het volgende:

Hielspoor kwam bij mij door die stommekutplavuistegels in de woonkamer }:| Nooit last gehad op laminaat of tapijt.
Ik liep in die tijd bij fysio en die heeft de hielspoor flink aangepakt met massage en dat hielp :Y
Sindsdien draag ik in huis dus slippersandalen.
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:08:07 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922669
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik zoek mn outfit uit aan de hand van mn skechers :P
Ja maar ik had dat Lauren jurkje besteld dat ik een tijdje geleden gepost had (had nu een maatje kleiner mogen bestellen trouwens :')), en ik had een geweldige Michael Kors tas gekocht, in knal-oranje, en daar schoenen bij gezocht (ook oranje dus :D).

Ik had die outfit anderhalve maand geleden ook al gedragen, toen we uit eten gingen omdat we 10 jaar getrouwd waren.
Alleen nu het sjaaltje er nog bij dat ik een maand geleden voor mijn verjaardag kreeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210922688
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja maar ik had dat Lauren jurkje besteld dat ik een tijdje geleden gepost had (had nu een maatje kleiner mogen bestellen trouwens :')), en ik had een geweldige Michael Kors tas gekocht, in knal-oranje, en daar schoenen bij gezocht (ook oranje dus :D)
Nee, dan vallen skechers een beetje uit de toon :D
Mooie combi wel wat je gekozen hebt O+
Zeker met sjaaltje erbij ;) Was dat die je zo graag wilde hebben en ook gepost had?
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:16:06 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922735
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:10 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nee, dan vallen skechers een beetje uit de toon :D
Mooie combi wel wat je gekozen hebt O+
Zeker met sjaaltje erbij ;) Was dat die je zo graag wilde hebben en ook gepost had?
Yep... :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210922748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Yep... :@
Waarom :@ ? Is toch alleen maar leuk?
Wilde dat ik een keer iets wist voor mn verjaardag, behalve een geurtje :') Oh, dit jaar wil ik een boekje, alst nog te krijgen is, maar verder...
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:20:23 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922767
Deze tas trouwens:
https://www.ebay.com/itm/175787854929

Bij de MK outlet gekocht, en niet eens in de buurt van de prijs op het kaartje ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 12-10-2023 09:25:47 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')