abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 oktober 2023 @ 18:58:37 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210917705
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 18:19 schreef SQ het volgende:
Mijn kind liet net met tafel dekken een GLAZEN bord uit dr klauwen flikkeren... kun je met pannen op het vuur 3 blootvoetse kinderen en 2 katten evacueren en je eetkeuken weer toegankelijk maken. Heb nu dus half koud en half aangebrand avondeten, jum.
Holy shit! :X
pi_210917742
quote:
Mijn kind liet net met tafel dekken een GLAZEN bord uit dr klauwen flikkeren... kun je met pannen op het vuur 3 blootvoetse kinderen en 2 katten evacueren en je eetkeuken weer toegankelijk maken. Heb nu dus half koud en half aangebrand avondeten, jum.
:X :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210917840
quote:
Godskolere :X Geen gewonden?

quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 18:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Net en skechers in een zin?
Ja, nou, ze zijn zwart en niet afgetrapt. Dus *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 11 oktober 2023 @ 19:14:17 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_210917903
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:09 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Godskolere :X Geen gewonden?
[..]
Ja, nou, ze zijn zwart en niet afgetrapt. Dus *)
Nee joh tuurlijk niet :D
Het is alleen wel extra veel stress op een moment dat in een gezin met kinderen toch al niet heel relaxed is :')
disclaimer
pi_210918186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 18:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Go Lady!
Hier 7 weken geleden mijn 8e en 9e piercing laten zetten. Waarom ben je nu ordinair trouwens? Een conch is tof !

@:SQ, dat was vast ook ff schrikken!
Ja ik weet ook niet, vriend vindt piercings gewoon ordinair zegt ie :') terwijl ik dat echt helemaal niet ben. Tegenover vriend ben ik eerder alternatief denk ik.
Maar goed, hij is met zijn gedachtegoed denk ik ergens blijven hangen.

En gisteravond moest hij dan ook nog wel bekennen dat hij het eigenlijk wel mee vond vallen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210918211
Wat hebben kinderen toch een heerlijk gevoel voor timing altijd. En alsof je ook niet genoeg werk hebt zonder kapot glas :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 11 oktober 2023 @ 20:12:35 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210918828
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:37 schreef LeSage het volgende:
Wat hebben kinderen toch een heerlijk gevoel voor timing altijd. En alsof je ook niet genoeg werk hebt zonder kapot glas :')
In de klas toch ook ook altijd 😅.
Nee hoor. Geen punt, perfect moment om je drinkbeker over al deze schriften te morsen.
Oh ja joh, plas maar in je broek als ik een toets af ga wil gaan nemen. (Fictief, is me niet echt overkomen)
Ja, uitstekend moment om een spontane bloedneus te krijgen waarvoor je acute medicatie nodig hebt.
pi_210921409
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 20:12 schreef amaranta het volgende:

[..]
In de klas toch ook ook altijd 😅.
Nee hoor. Geen punt, perfect moment om je drinkbeker over al deze schriften te morsen.
Oh ja joh, plas maar in je broek als ik een toets af ga wil gaan nemen. (Fictief, is me niet echt overkomen)
Ja, uitstekend moment om een spontane bloedneus te krijgen waarvoor je acute medicatie nodig hebt.
Haha een bloedneus had zoon hier toen hij voor het eerste lied in de musical het podium op kwam. Stond hij daar met z’n handen voor z’n gezicht te zingen, tot een klasgenootje hem maar van het podium afstuurde.
Timing is everything ^O^
  donderdag 12 oktober 2023 @ 00:12:59 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210921419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Alleen de gedachte aan hakken al :X
Heb nette zwarte skechers, loop op niks anders meer :@
Ook lekker maar staat niet echt onder m'n fancy jurkje :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 00:13:22 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210921423
quote:
Damn :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 00:15:42 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210921437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:10 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Haha een bloedneus had zoon hier toen hij voor het eerste lied in de musical het podium op kwam. Stond hij daar met z’n handen voor z’n gezicht te zingen, tot een klasgenootje hem maar van het podium afstuurde.
Timing is everything ^O^
:o
Wel zielig ook echt. Arm kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210921466
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
:o
Wel zielig ook echt. Arm kind.
Ja was wel sneu. Gelukkig was het niet tijdens een lied waarbij een solo had. Dus het was geen grote ramp.

Sketchers zijn bij mij volgens mij een groot deel van de reden dat ik zo’n last heb van m’n voet.

Sinds ik die niet meer draag (en een paar andere maatregelen) zijn de klachten voor een heel deel weg. Heb die toen eens op aanraden van iemand gekocht, maar volgens mij zijn het geen hele beste schoenen. Voor mij dus niet meer ;)
Dan liever op hakken (niks bijzonders qua hakhoogte hoor, want dat ben ik ook niet gewend)
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:44:56 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210922510
De verkeerde jas aantrekken als je naar het station fietst. Het regende dat het goot en nu ruik ik de hele dag naar natte hond }:|
pi_210922567
Het eerste wat de kinderfysio bij B zei was 'Gooi die Skechers als je thuis bent meteen in de vuilnisbak'.

Schoenen, ik zoek voor mezelf lekker zittende sneakers die ik ook op kantoor kan dragen (wij hebben geen jasje dasje cultuur dus sneakers zijn heel normaal, maar geen tijgerprint met glimletters zoals Juul voor mij uitkoos).
Maar al die sneakers zijn tegenwoordig uniseks, hartstikke inclusief natuurlijk, maar ik vind het lompe grote schoenen.
Ik droeg jarenlang Asics, van die Tigers, maar de laatste 2 exemplaren waren zo embarmelijk van kwaliteit dat ik die nu links laat liggen.

Kortom ik ga maar eens wat winkels af binnenkort ipv online me gek zoeken.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:55:10 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_210922588
Ik heb ook onitsuka tigers maar da's ook voetaids ja, die ondersteunen echt totaal niks.

Momenteel zit ik wegens hielspoor fulltime aan de puma future riders. Heb m'n voeten in 1 wandeling op ballerina's dus volledig kapot weten te lopen en ben er nu al 4 maanden zoet mee.
disclaimer
pi_210922625
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ook lekker maar staat niet echt onder m'n fancy jurkje :D
Ik zoek mn outfit uit aan de hand van mn skechers :P

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:27 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ja was wel sneu. Gelukkig was het niet tijdens een lied waarbij een solo had. Dus het was geen grote ramp.

Sketchers zijn bij mij volgens mij een groot deel van de reden dat ik zo’n last heb van m’n voet.

Sinds ik die niet meer draag (en een paar andere maatregelen) zijn de klachten voor een heel deel weg. Heb die toen eens op aanraden van iemand gekocht, maar volgens mij zijn het geen hele beste schoenen. Voor mij dus niet meer ;)
Dan liever op hakken (niks bijzonders qua hakhoogte hoor, want dat ben ik ook niet gewend)
Ik heb óók last van mn voet. Maar of dat door de skechers komt? Die draag ik alleen als ik de deur uitga (niet veel dus :') ) en in huis draag ik slippersandalen. Nieuwe gekocht, maar blijf lasthouden. Daar lag het dus ook niet aan.

Ik had altijd alleen maar hakken, het liefst laarsjes O+ Maar sinds die stomme heup en dan ook nog zwakke enkels is dat geen goede hakkencombi meer en ben ik veroordeeld tot skechers of zoiets. Heb wel laarzen maar dan met een brede hak. Maar mijn favoriete enkellaarsjes :'(
If they say
pi_210922636
Ik draag Nike Air Max of laarzen. Moet wel nieuwe laarzen gaan kopen. Op de hiel/hak aan de binnenkant is de stof er helemaal af.
pi_210922642
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:55 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook onitsuka tigers maar da's ook voetaids ja, die ondersteunen echt totaal niks.

Momenteel zit ik wegens hielspoor fulltime aan de puma future riders. Heb m'n voeten in 1 wandeling op ballerina's dus volledig kapot weten te lopen en ben er nu al 4 maanden zoet mee.
Oh dat is balen!
Ik heb heel goed lopende Van Bommels en Nike hardloopschoenen voor alledag zeg maar.
Maar er moeten toch leuk uitziende sneakers zijn waar je een dag op kantoor mee door kan.

B moet binnenkort naar de podo, wie weet komen daar ook goede tips uit.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:05:48 #169
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210922649
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:51 schreef exode het volgende:
Het eerste wat de kinderfysio bij B zei was 'Gooi die Skechers als je thuis bent meteen in de vuilnisbak'.

Schoenen, ik zoek voor mezelf lekker zittende sneakers die ik ook op kantoor kan dragen (wij hebben geen jasje dasje cultuur dus sneakers zijn heel normaal, maar geen tijgerprint met glimletters zoals Juul voor mij uitkoos).
Maar al die sneakers zijn tegenwoordig uniseks, hartstikke inclusief natuurlijk, maar ik vind het lompe grote schoenen.
Ik droeg jarenlang Asics, van die Tigers, maar de laatste 2 exemplaren waren zo embarmelijk van kwaliteit dat ik die nu links laat liggen.

Google eens op Woden. Een Scandinavisch merk sneakers. Supermooi en netjes en ook nog eens genoeg ondersteunend.

Maar in sneakerland kun je verdwalen ja. Een winkel is soms dan fijn.
pi_210922650
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:55 schreef SQ het volgende:

Hielspoor kwam bij mij door die stommekutplavuistegels in de woonkamer }:| Nooit last gehad op laminaat of tapijt.
Ik liep in die tijd bij fysio en die heeft de hielspoor flink aangepakt met massage en dat hielp :Y
Sindsdien draag ik in huis dus slippersandalen.
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:08:07 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922669
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik zoek mn outfit uit aan de hand van mn skechers :P
Ja maar ik had dat Lauren jurkje besteld dat ik een tijdje geleden gepost had (had nu een maatje kleiner mogen bestellen trouwens :')), en ik had een geweldige Michael Kors tas gekocht, in knal-oranje, en daar schoenen bij gezocht (ook oranje dus :D).

Ik had die outfit anderhalve maand geleden ook al gedragen, toen we uit eten gingen omdat we 10 jaar getrouwd waren.
Alleen nu het sjaaltje er nog bij dat ik een maand geleden voor mijn verjaardag kreeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210922688
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja maar ik had dat Lauren jurkje besteld dat ik een tijdje geleden gepost had (had nu een maatje kleiner mogen bestellen trouwens :')), en ik had een geweldige Michael Kors tas gekocht, in knal-oranje, en daar schoenen bij gezocht (ook oranje dus :D)
Nee, dan vallen skechers een beetje uit de toon :D
Mooie combi wel wat je gekozen hebt O+
Zeker met sjaaltje erbij ;) Was dat die je zo graag wilde hebben en ook gepost had?
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:16:06 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922735
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:10 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nee, dan vallen skechers een beetje uit de toon :D
Mooie combi wel wat je gekozen hebt O+
Zeker met sjaaltje erbij ;) Was dat die je zo graag wilde hebben en ook gepost had?
Yep... :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210922748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Yep... :@
Waarom :@ ? Is toch alleen maar leuk?
Wilde dat ik een keer iets wist voor mn verjaardag, behalve een geurtje :') Oh, dit jaar wil ik een boekje, alst nog te krijgen is, maar verder...
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:20:23 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922767
Deze tas trouwens:
https://www.ebay.com/itm/175787854929

Bij de MK outlet gekocht, en niet eens in de buurt van de prijs op het kaartje ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 12-10-2023 09:25:47 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:21:45 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922778
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:17 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Waarom :@ ? Is toch alleen maar leuk?
Wilde dat ik een keer iets wist voor mn verjaardag, behalve een geurtje :') Oh, dit jaar wil ik een boekje, alst nog te krijgen is, maar verder...
Normaal voor mij ook standaard mijn geurtje (idem voor moederdag en kerst :')) dus ja, dit was wel van een compleet andere orde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210922816
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:20 schreef Leandra het volgende:
Deze tas trouwens:
https://www.ebay.com/itm/175787854929

Bij de MK outlet gekocht trouwens, en niet eens in de buurt van de prijs op het kaartje ;)
Oeh, die vind ik zelfs gaaf O+
Ik heb nu tassen van kipling. Wegen niks. Leren tassen zijn me te zwaar aan mn schouder :') ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Normaal voor mij ook standaard mijn geurtje (idem voor moederdag en kerst :')) dus ja, dit was wel van een compleet andere orde.
Dan is het toch extra leuk dat je es wat anders wilde?

Geurtjes is tegenwoordig ook lastig. Ik vind véél niet lekker meer ruiken. Komen we uit op dior :') en dat vind ik zonde :')
Nu wel iets gevonden wat ermee doorkan. Ligt in de la, geen idee meer wat het is :D

Edit: eternity moments, die kan ermee door en de prijs valt ook mee.
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:36:09 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_210922905
Hakken zijn echt helemaal de aids voor je voeten. Ook als je voeten nog niet slecht zijn :P

Ik heb ook veel hakken, maar echt alleen nog voor de sier. Het gaat niet meer en eerlijk gezegd wil ik het ook niet meer. Het doet pijn, ik ben flink beperkt in mijn beweging, het is blessuregevoelig en het is dus heel slecht voor je hele gestel. Maar, ja, het staat wel mooi.
disclaimer
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:39:25 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210922938
Ik heb standaard een rugtas, of een "nette" van Bear Design en dat model draag ik ook echt al 20 jaar.

Of ik heb een Bobby bij me, meestal de Compact (niet met die print), soms de Soft.

Dus zo'n tas die je werkelijk moet dragen is vrij uitzonderlijk voor mij :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:39:27 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_210922940
En exode, je kunt prima officeproof sneakers vinden, maar dan moet je wel wegblijven van de sneakermerken :P

Maar ook de wat degelijker schoenmerken hebben veel sneakers in het assortiment :)
disclaimer
pi_210922962
Ik heb x-sensible schoenen. Niet het eerste wat ik zou uitkiezen, maar ze lopen heerlijk en ze passen goed met mijn steunzolen. En ook wel wat sneaker achtige modellen (helaas wel aardig aan de prijs).
Fake it till you make it...
pi_210923089
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:39 schreef SQ het volgende:
En exode, je kunt prima officeproof sneakers vinden, maar dan moet je wel wegblijven van de sneakermerken :P

Maar ook de wat degelijker schoenmerken hebben veel sneakers in het assortiment :)
Ja, dat is dus zover buiten mijn normale zoekgebied dat ik echt geen idee heb waar ik moet kijken.
Overigens lopen er genoeg collega's rond op Nike AIR Max hoor. Onze CFO heeft altijd sneakers aan, die van de geijkte merken zoals Adidas en Nike.

Maar ik moet weer wat vaker naar Londen en dan is het wel fijn om nette sneakers te hebben om mijn Van Bommels af te wisselen.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 10:09:51 #183
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210923104
Ik trok mijn Dr. Martens weer eens aan, maar die zijn echt aids voor mijn voeten. De eerste blaren broeien alweer op mijn hielen.
pi_210923109
Ik heb in mijn hele leven 0 minuten op hakken gelopen :D
Verloofde heeft een eigen schoenenwinkel aan sneakers staan, maar we hebben niet dezelfde maat 8-) B heeft wel bijna dezelfde maat als verloofde dus die kan bijna in haar assortiment shoppen.

Juul heeft alleen maar glitterschoenen en prinsessenhakjes. Die laatste mag ze alleen thuis aan en niet de hele dag.
pi_210923126
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:03 schreef amaranta het volgende:
Ik draag Nike Air Max of laarzen. Moet wel nieuwe laarzen gaan kopen. Op de hiel/hak aan de binnenkant is de stof er helemaal af.
:{w

Schoenmaker O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210923129
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:36 schreef SQ het volgende:
Hakken zijn echt helemaal de aids voor je voeten. Ook als je voeten nog niet slecht zijn :P

Ik heb ook veel hakken, maar echt alleen nog voor de sier. Het gaat niet meer en eerlijk gezegd wil ik het ook niet meer. Het doet pijn, ik ben flink beperkt in mijn beweging, het is blessuregevoelig en het is dus heel slecht voor je hele gestel. Maar, ja, het staat wel mooi.
Zo herkenbaar. Mijn hakken zijn de afgelopen jaren al zoveel lager geworden en nu loop ik eigenlijk het liefst op laarzen zonder of met minimale hak en in de zomer op sandalen of sneakers. Maar ik draag vaak een jurkje en ik vind sneakers onder een jurk bij anderen heel tof maar ik voel met er zelf dan heel lomp mee dus dat doe ik eigenlijk nooit.

Ik vind de echte sneakers vaak toch wat plat, sportschoenen hebben vaak net wat meer comfort. Of heet alles sneaker tegenwoordig :@
pi_210923150
Mocht iemand lelijke, hele comfortabele schoenen zoeken, ik vind deze dus echt heeeerlijk!

Het past echter bij geen enkele outfit _O-
pi_210923172
Onze auto staat vandaag in de garage voor APK en onderhoudsbeurt. Ik wacht even af hoeveel schoenenbudget ik daarna nog heb :')
  donderdag 12 oktober 2023 @ 10:23:27 #189
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210923214
Haha @exode, een wandelende Milkareclame. Maar vast heel comfortabel.

Ik ben heel blij met mijn sneakers van Ecco.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 10:24:50 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210923231
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:16 schreef exode het volgende:
Mocht iemand lelijke, hele comfortabele schoenen zoeken, ik vind deze dus echt heeeerlijk!

[ afbeelding ]

Het past echter bij geen enkele outfit _O-
Oh, die zijn leuk!
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 10:31:50 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_210923297
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w

Schoenmaker O+
Wij hebben in ons dorp niet eens meer een schoenmaker :( 25.000 inwoners en we hadden er twee, maar de ene overleed vlak voordat nummer 2 met pensioen ging. Niemand te vinden die het over wil nemen (of uberhaupt de kunstjes nog kent!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!fotograaf donderdag 12 oktober 2023 @ 10:53:23 #192
148247 taxibabe
pi_210923433
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:31 schreef Troel het volgende:

[..]
Wij hebben in ons dorp niet eens meer een schoenmaker :( 25.000 inwoners en we hadden er twee, maar de ene overleed vlak voordat nummer 2 met pensioen ging. Niemand te vinden die het over wil nemen (of uberhaupt de kunstjes nog kent!)
Die bij de jumbo is er ook niet meer?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:05:40 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_210923514
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:13 schreef Kyara het volgende:

[..]
Zo herkenbaar. Mijn hakken zijn de afgelopen jaren al zoveel lager geworden en nu loop ik eigenlijk het liefst op laarzen zonder of met minimale hak en in de zomer op sandalen of sneakers. Maar ik draag vaak een jurkje en ik vind sneakers onder een jurk bij anderen heel tof maar ik voel met er zelf dan heel lomp mee dus dat doe ik eigenlijk nooit.

Ik vind de echte sneakers vaak toch wat plat, sportschoenen hebben vaak net wat meer comfort. Of heet alles sneaker tegenwoordig :@
Ja het jurkjes / sneaker dilemma herken ik wel, ik vind het bij mezelf ook geen porem, maar ik heb ook vrij korte onderbeentjes en dan ook nog eens vrij stevige _O-
In de zomer draag ik nu bijna altijd wedges van Panama jacks, dat zit wel echt fijn. Voor de winter dan toch maar laarzen...
disclaimer
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:10:27 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_210923553
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:39 schreef Leandra het volgende:
Ik heb standaard een rugtas, of een "nette" van Bear Design en dat model draag ik ook echt al 20 jaar.

Of ik heb een Bobby bij me, meestal de Compact (niet met die print), soms de Soft.

Dus zo'n tas die je werkelijk moet dragen is vrij uitzonderlijk voor mij :D
Rugzakken zijn ook de bom. Als twintiger heb ik mezelf ook bijna scoliose gesjouwd aan van die fancy schoudertassen :') ;( nu heb ik een leren rugzak voor werk en een eastpak voor als ik naar de dierentuin ga.

Ik ben alles geworden waarvan ik vroeger riep dat ik het nooit zou zijn.
Van crocs tot huispak tot sneakers tot korte broeken van miss etam tot rugzakken tot the north face. :') _O-
disclaimer
pi_210923566
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:10 schreef SQ het volgende:
Ik ben alles geworden waarvan ik vroeger riep dat ik het nooit zou zijn.
Van crocs tot huispak tot sneakers tot korte broeken van miss etam tot rugzakken tot the north face.
check. Nou ja, geen crocs dan.

en make-up loos de deur uit gaan.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:16:30 #196
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_210923597
Ik leef voor sneakers. O+ Kan er uren op werken zonder rugpijn, kan er uren op dansen zonder rugpijn, en ik heb een leuke verzameling die me erg dierbaar is. O+ Lage sneakers onder een jurkje vind ik erg leuk, hoge vind ik lomp. Ik heb moeite met lomp, ik kan ook niets met de zwierige lange bloemenjurk met DocMartens eronder want lomp terwijl het straatbeeld doet vermoeden dat toch erg veel mensen dat supermooi vinden.

Hakken vind ik prachtig maar ik kan op schoenen zonder hak al niet fatsoenlijk lopen dus dat doen we niet meer. :')
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:19:05 #197
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_210923622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:51 schreef exode het volgende:

Dat laatste wilde ik adviseren. De gemiddelde sneakerwinkel heeft enorm veel aanbod, en ik vind de meesten juist niet lomp!
pi_210923631
Ik zweer bij mijn North Face rugzak voor werk. Ding kan vastgesnoerd in mijn fietstassen (ja fietstassen, ook heerlijk) en zit vol handige vakjes. Heb hem al een jaar of 8 en ziet er nog als nieuw uit.
Wat dat betreft ben ik wel een outsider bij mijn directe collega's. Ik heb best veel vrouwelijke collega's, met name juristen en die lopen er wel bij alsof ze na hun kantoorwerk de catwalk opgaan.

Het valt me wel op dat ze allemaal nauwelijks meer op hakken lopen, 1 collega zweerde bij echt hoge hakken. Maar die is nu ineens heel klein _O-

Wij hebben sinds een paar weken een nieuwe mannelijke collega en waar de mannen vrijwel allemaal in jeans en sneakers lopen, loopt hij steevast in maatwerkpakken rond. Dat vind ik dan wel weer mooi, gewoon zijn eigen stijl.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:21:06 #199
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_210923640
Jamaar fietstassen zijn gewoon superhandig. O+ Waar laat je anders al je biologische eten als je als echte hippie zonder auto naar de boerenmarkt gaat elke zaterdagochtend?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:23:07 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210923663
Opsom dan maar:

Rugzak: ja
Crocs: ja (alleen bij huis)
Huispak: nee
Sneakers: ja
Korte broek: ja
Miss Etam: ja
The North Face: nee
Make-up loos de deur uit: ja
Fietstassen: nee (er ligt nog wel een set in de garage).
Taille-onderbroek: nee
ANWB: ja (Platina, sinds 1987 :7)

Overigens heb ik geen "Ja" waar op een ander moment in mijn leven een "nee" stond.

[ Bericht 9% gewijzigd door Leandra op 12-10-2023 11:29:00 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')