Holy shit!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:19 schreef SQ het volgende:
Mijn kind liet net met tafel dekken een GLAZEN bord uit dr klauwen flikkeren... kun je met pannen op het vuur 3 blootvoetse kinderen en 2 katten evacueren en je eetkeuken weer toegankelijk maken. Heb nu dus half koud en half aangebrand avondeten, jum.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:19 schreef SQ het volgende:
Mijn kind liet net met tafel dekken een GLAZEN bord uit dr klauwen flikkeren... kun je met pannen op het vuur 3 blootvoetse kinderen en 2 katten evacueren en je eetkeuken weer toegankelijk maken. Heb nu dus half koud en half aangebrand avondeten, jum.
Godskolerequote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:19 schreef SQ het volgende:
Ja, nou, ze zijn zwart en niet afgetrapt. Dusquote:
Nee joh tuurlijk nietquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:09 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
GodskolereGeen gewonden?
[..]
Ja, nou, ze zijn zwart en niet afgetrapt. Dus
Ja ik weet ook niet, vriend vindt piercings gewoon ordinair zegt iequote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Go Lady!
Hier 7 weken geleden mijn 8e en 9e piercing laten zetten. Waarom ben je nu ordinair trouwens? Een conch is tof !
@:SQ, dat was vast ook ff schrikken!
In de klas toch ook ook altijd 😅.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:37 schreef LeSage het volgende:
Wat hebben kinderen toch een heerlijk gevoel voor timing altijd. En alsof je ook niet genoeg werk hebt zonder kapot glas
Haha een bloedneus had zoon hier toen hij voor het eerste lied in de musical het podium op kwam. Stond hij daar met z’n handen voor z’n gezicht te zingen, tot een klasgenootje hem maar van het podium afstuurde.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
In de klas toch ook ook altijd 😅.
Nee hoor. Geen punt, perfect moment om je drinkbeker over al deze schriften te morsen.
Oh ja joh, plas maar in je broek als ik een toets af ga wil gaan nemen. (Fictief, is me niet echt overkomen)
Ja, uitstekend moment om een spontane bloedneus te krijgen waarvoor je acute medicatie nodig hebt.
Ook lekker maar staat niet echt onder m'n fancy jurkjequote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:59 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Alleen de gedachte aan hakken al![]()
Heb nette zwarte skechers, loop op niks anders meer
Damnquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:19 schreef SQ het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:10 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Haha een bloedneus had zoon hier toen hij voor het eerste lied in de musical het podium op kwam. Stond hij daar met z’n handen voor z’n gezicht te zingen, tot een klasgenootje hem maar van het podium afstuurde.
Timing is everything
Ja was wel sneu. Gelukkig was het niet tijdens een lied waarbij een solo had. Dus het was geen grote ramp.quote:
Ik zoek mn outfit uit aan de hand van mn skechersquote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook lekker maar staat niet echt onder m'n fancy jurkje
Ik heb óók last van mn voet. Maar of dat door de skechers komt? Die draag ik alleen als ik de deur uitga (niet veel dusquote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:27 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja was wel sneu. Gelukkig was het niet tijdens een lied waarbij een solo had. Dus het was geen grote ramp.
Sketchers zijn bij mij volgens mij een groot deel van de reden dat ik zo’n last heb van m’n voet.
Sinds ik die niet meer draag (en een paar andere maatregelen) zijn de klachten voor een heel deel weg. Heb die toen eens op aanraden van iemand gekocht, maar volgens mij zijn het geen hele beste schoenen. Voor mij dus niet meer![]()
Dan liever op hakken (niks bijzonders qua hakhoogte hoor, want dat ben ik ook niet gewend)
Oh dat is balen!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:55 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook onitsuka tigers maar da's ook voetaids ja, die ondersteunen echt totaal niks.
Momenteel zit ik wegens hielspoor fulltime aan de puma future riders. Heb m'n voeten in 1 wandeling op ballerina's dus volledig kapot weten te lopen en ben er nu al 4 maanden zoet mee.
Google eens op Woden. Een Scandinavisch merk sneakers. Supermooi en netjes en ook nog eens genoeg ondersteunend.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:51 schreef exode het volgende:
Het eerste wat de kinderfysio bij B zei was 'Gooi die Skechers als je thuis bent meteen in de vuilnisbak'.
Schoenen, ik zoek voor mezelf lekker zittende sneakers die ik ook op kantoor kan dragen (wij hebben geen jasje dasje cultuur dus sneakers zijn heel normaal, maar geen tijgerprint met glimletters zoals Juul voor mij uitkoos).
Maar al die sneakers zijn tegenwoordig uniseks, hartstikke inclusief natuurlijk, maar ik vind het lompe grote schoenen.
Ik droeg jarenlang Asics, van die Tigers, maar de laatste 2 exemplaren waren zo embarmelijk van kwaliteit dat ik die nu links laat liggen.
Kortom ik ga maar eens wat winkels af binnenkort ipv online me gek zoeken.
Hielspoor kwam bij mij door die stommekutplavuistegels in de woonkamerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:55 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook onitsuka tigers maar da's ook voetaids ja, die ondersteunen echt totaal niks.
Momenteel zit ik wegens hielspoor fulltime aan de puma future riders. Heb m'n voeten in 1 wandeling op ballerina's dus volledig kapot weten te lopen en ben er nu al 4 maanden zoet mee.
Ja maar ik had dat Lauren jurkje besteld dat ik een tijdje geleden gepost had (had nu een maatje kleiner mogen bestellen trouwensquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik zoek mn outfit uit aan de hand van mn skechers
Nee, dan vallen skechers een beetje uit de toonquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar ik had dat Lauren jurkje besteld dat ik een tijdje geleden gepost had (had nu een maatje kleiner mogen bestellen trouwens), en ik had een geweldige Michael Kors tas gekocht, in knal-oranje, en daar schoenen bij gezocht (ook oranje dus
)
Yep...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nee, dan vallen skechers een beetje uit de toon![]()
Mooie combi wel wat je gekozen hebt
Zeker met sjaaltje erbijWas dat die je zo graag wilde hebben en ook gepost had?
Waaromquote:
Normaal voor mij ook standaard mijn geurtje (idem voor moederdag en kerstquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Waarom? Is toch alleen maar leuk?
Wilde dat ik een keer iets wist voor mn verjaardag, behalve een geurtjeOh, dit jaar wil ik een boekje, alst nog te krijgen is, maar verder...
Oeh, die vind ik zelfs gaafquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:20 schreef Leandra het volgende:
Deze tas trouwens:
https://www.ebay.com/itm/175787854929
Bij de MK outlet gekocht trouwens, en niet eens in de buurt van de prijs op het kaartje
Dan is het toch extra leuk dat je es wat anders wilde?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Normaal voor mij ook standaard mijn geurtje (idem voor moederdag en kerst) dus ja, dit was wel van een compleet andere orde.
Ja, dat is dus zover buiten mijn normale zoekgebied dat ik echt geen idee heb waar ik moet kijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:39 schreef SQ het volgende:
En exode, je kunt prima officeproof sneakers vinden, maar dan moet je wel wegblijven van de sneakermerken![]()
Maar ook de wat degelijker schoenmerken hebben veel sneakers in het assortiment
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:03 schreef amaranta het volgende:
Ik draag Nike Air Max of laarzen. Moet wel nieuwe laarzen gaan kopen. Op de hiel/hak aan de binnenkant is de stof er helemaal af.
Zo herkenbaar. Mijn hakken zijn de afgelopen jaren al zoveel lager geworden en nu loop ik eigenlijk het liefst op laarzen zonder of met minimale hak en in de zomer op sandalen of sneakers. Maar ik draag vaak een jurkje en ik vind sneakers onder een jurk bij anderen heel tof maar ik voel met er zelf dan heel lomp mee dus dat doe ik eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:36 schreef SQ het volgende:
Hakken zijn echt helemaal de aids voor je voeten. Ook als je voeten nog niet slecht zijn
Ik heb ook veel hakken, maar echt alleen nog voor de sier. Het gaat niet meer en eerlijk gezegd wil ik het ook niet meer. Het doet pijn, ik ben flink beperkt in mijn beweging, het is blessuregevoelig en het is dus heel slecht voor je hele gestel. Maar, ja, het staat wel mooi.
Oh, die zijn leuk!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:16 schreef exode het volgende:
Mocht iemand lelijke, hele comfortabele schoenen zoeken, ik vind deze dus echt heeeerlijk!
[ afbeelding ]
Het past echter bij geen enkele outfit
Wij hebben in ons dorp niet eens meer een schoenmakerquote:
Die bij de jumbo is er ook niet meer?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hebben in ons dorp niet eens meer een schoenmaker25.000 inwoners en we hadden er twee, maar de ene overleed vlak voordat nummer 2 met pensioen ging. Niemand te vinden die het over wil nemen (of uberhaupt de kunstjes nog kent!)
Ja het jurkjes / sneaker dilemma herken ik wel, ik vind het bij mezelf ook geen porem, maar ik heb ook vrij korte onderbeentjes en dan ook nog eens vrij stevigequote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Mijn hakken zijn de afgelopen jaren al zoveel lager geworden en nu loop ik eigenlijk het liefst op laarzen zonder of met minimale hak en in de zomer op sandalen of sneakers. Maar ik draag vaak een jurkje en ik vind sneakers onder een jurk bij anderen heel tof maar ik voel met er zelf dan heel lomp mee dus dat doe ik eigenlijk nooit.
Ik vind de echte sneakers vaak toch wat plat, sportschoenen hebben vaak net wat meer comfort. Of heet alles sneaker tegenwoordig
Rugzakken zijn ook de bom. Als twintiger heb ik mezelf ook bijna scoliose gesjouwd aan van die fancy schoudertassenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:39 schreef Leandra het volgende:
Ik heb standaard een rugtas, of een "nette" van Bear Design en dat model draag ik ook echt al 20 jaar.
Of ik heb een Bobby bij me, meestal de Compact (niet met die print), soms de Soft.
Dus zo'n tas die je werkelijk moet dragen is vrij uitzonderlijk voor mij
check. Nou ja, geen crocs dan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:10 schreef SQ het volgende:
Ik ben alles geworden waarvan ik vroeger riep dat ik het nooit zou zijn.
Van crocs tot huispak tot sneakers tot korte broeken van miss etam tot rugzakken tot the north face.
Dat laatste wilde ik adviseren. De gemiddelde sneakerwinkel heeft enorm veel aanbod, en ik vind de meesten juist niet lomp!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:51 schreef exode het volgende:
Het eerste wat de kinderfysio bij B zei was 'Gooi die Skechers als je thuis bent meteen in de vuilnisbak'.
Schoenen, ik zoek voor mezelf lekker zittende sneakers die ik ook op kantoor kan dragen (wij hebben geen jasje dasje cultuur dus sneakers zijn heel normaal, maar geen tijgerprint met glimletters zoals Juul voor mij uitkoos).
Maar al die sneakers zijn tegenwoordig uniseks, hartstikke inclusief natuurlijk, maar ik vind het lompe grote schoenen.
Ik droeg jarenlang Asics, van die Tigers, maar de laatste 2 exemplaren waren zo embarmelijk van kwaliteit dat ik die nu links laat liggen.
Kortom ik ga maar eens wat winkels af binnenkort ipv online me gek zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |