abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210802587
pi_210802596
Waar de heupoperatie van BE's moeder geslaagd is en we haar een voorspoedig herstel wensen :*
pi_210802600
En

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:03 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Nog een tip: het is dat weekend echt belachelijk niet-leuk-druk in NEMO. Als je daar niet goed tegen kunt zou ik echt dat weekend vermijden. Als je daar weinig last van hebt is NEMO geweldig. O+
Ik dacht dus precies hetzelfde. Als ik zie dat een museum (of dierentuin of pretpark of wat dan ook) een bijzondere dag heeft met gratis toegang of een speciale activiteit die veel mensen trekt, is dat een reden om mooi een andere keer te gaan :')
  zondag 1 oktober 2023 @ 10:19:00 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210803277
Gelukkig @BE hopelijk heeft ze een goed herstel!
KuikenGuppy
pi_210803384
Werkt nemo niet nog steeds met reserveren? Toen wij vorig jaar in de voorjaarsvakantie wilden gaan konden we niet omdat het uitverkocht was.

We zijn er nu dus ook nog steeds niet geweest.
pi_210803689
Goed herstel voor je moeder BE!

Wij willen in de herfstvakantie weer een keer naar Naturalis.
pi_210804045
Fijn @BE
Hopelijk een spoedig herstel.

Ben 1x in Nemo geweest en dat vind ik wel genoeg 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210804088
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:35 schreef Kyara het volgende:
Goed herstel voor je moeder BE!

Wij willen in de herfstvakantie weer een keer naar Naturalis.
Wij zijn laatst naar naturalis geweest, was leuk :)
Fake it till you make it...
pi_210804662
Ik vind Nemo geweldig, maar wel op studiedagen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210805072
Naturalis vindt mijn zoon ook geweldig. Daar zou ik ook juist op een doordeweekse dag naar toe gaan want dan zijn ze ook echt met onderzoek en dieren prepareren bezig, is leuk om te zien!
  zondag 1 oktober 2023 @ 16:44:37 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210806102
En toen ging ik voor het eerst in jaren gebruik om met m'n bakfiets. Meteen drie mensen om me heen om te helpen, incl een mevrouw die aanbood om met me naar huis te fietsen omdat ik wat hoofdpijn had. Alleen die hoofdpijn komt van de hele ochtend grind scheppen uit m'n voortuin en in een big bag....
Kindjes zijn oke, ik ben alleen wat blauw, bakfiets heeft wat krassen op de bak. Al met al valt het niet tegen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 1 oktober 2023 @ 16:54:14 #12
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210806148
Hoe kwam het dat je viel?
pi_210806182
Oei, wat schrikken tink, gelukkig hebben de kindjes niks. Hopelijk jij niet te veel last van het blauw (of (spier)pijn die later nog komt)
pi_210807016
Wat zal je geschrokken zijn Tink, gelukkig alleen blauwe plekken.

B is dit jaar erg druk met de Clubactie, hij moest even een drempel over maar nu blijft ie maar gaan. Hij loopt voor zijn Scouting. Ook wel handig want zo kwamen wij erachter dat het huis van de overburen binnenkort te koop komt en dat deze helaas boven ons budget is.
Hij staat namelijk bij elke deur nogal lang te ouwehoeren en hoort dus van alles.
  zondag 1 oktober 2023 @ 19:35:55 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210807508
Wat een schrik Tink! Gelukkig viel het mee! ^O^

Mijn moeder heeft al heel even gestaan. *O* 2 tellen, maar toch!
pi_210807921
Wat schrikken @Tink89 :*

@exode, zo kom je nog eens wat te weten over de buurt ;)

@BE, wat fijn!
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:33:40 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210808067
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 16:54 schreef amaranta het volgende:
Hoe kwam het dat je viel?
Supersuf. Ik fietste weg van de parkeerplaats van de lokale jumbo en nam de bocht wat kort en m'n achterwiel pakte het gootje van het hek mee (waarover zo'n groot metalen hek schuift). Achterwiel schoof weg en daar lag ik. Ik rijd op een tweewielbakfiets btw.

Ik heb spierpijn, ben wat stijf en ik ga met m'n blauwe benen morgen maar niet in een rok naar kantoor, maar verder ben ik oke. Ben ook bewust een extra lange route naar huis gefietst daarna. Even weer vertrouwd raken. Kindjes waren het al vergeten toen ik thuis kwam, maar toen kwamen bij mij de tranen pas. Stom.

Handig zijn babbelbox! Heeft ie van z'n moeder (nee, niet die andere) exode!

En wat fijn dat je moeder al even gestaan heeft BE!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:45:22 #18
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210808224
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Supersuf. Ik fietste weg van de parkeerplaats van de lokale jumbo en nam de bocht wat kort en m'n achterwiel pakte het gootje van het hek mee (waarover zo'n groot metalen hek schuift). Achterwiel schoof weg en daar lag ik. Ik rijd op een tweewielbakfiets btw.

Ik heb spierpijn, ben wat stijf en ik ga met m'n blauwe benen morgen maar niet in een rok naar kantoor, maar verder ben ik oke. Ben ook bewust een extra lange route naar huis gefietst daarna. Even weer vertrouwd raken. Kindjes waren het al vergeten toen ik thuis kwam, maar toen kwamen bij mij de tranen pas. Stom.

Ah, ik had er een met 3 wielen voor ogen. Met 2 wielen snap ik het beter.

Herkenbaar hoor, dat huilen. Ik heb ooit een fietser aangereden. En super adequaat gereageerd. Hem nog thuis gebracht. En toen pas na een tijd begon ik kei hard te huilen.

En heb je schade aan de bakfiets?
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:51:35 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210808327
:* Tink
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210808328
Oh man Tink, dat is toch ook mega spannend! Snap goed dat de tranen thuis kwamen.
Fijn dat jullie wel ongedeerd zijn O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210809028
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 18:40 schreef exode het volgende:
Wat zal je geschrokken zijn Tink, gelukkig alleen blauwe plekken.

B is dit jaar erg druk met de Clubactie, hij moest even een drempel over maar nu blijft ie maar gaan. Hij loopt voor zijn Scouting. Ook wel handig want zo kwamen wij erachter dat het huis van de overburen binnenkort te koop komt en dat deze helaas boven ons budget is.
Hij staat namelijk bij elke deur nogal lang te ouwehoeren en hoort dus van alles.
Hier ook een die erg fanatiek is met loten verkopen. Ze wil de meeste verkopen van de club want dan wint ze een hoodie van de club. Ze staat nu derde. Dus na een weekend geen tijd er voor gehad wil ze morgen weer aan de bak.

De oudste wilde er eerst ook voor gaan, maar die heeft er nog maar weinig aan gedaan en ziet dat ie in ieder geval z’n zus toch niet meer in zal halen dus ik denk dat hij de moed al snel heeft opgegeven.
pi_210809453
Ik heb deze keer al vijf keer kinderen aan de deur gehad voor kinderpostzegels en de grote clubactie, en vanmiddag werd ik zelfs op straat aangesproken. Van de kinderpostzegels heb ik nu een plakker hangen, dat zou moeten schelen. Ze zouden hierbij ook gewoon een wijkverdeling moeten maken zoals bij collectes, dat je maar 1 keer iemand aan de deur kunt krijgen.
  zondag 1 oktober 2023 @ 22:32:49 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210809469
Max is er zo NIET mee bezig :')

Ik ging vandaag in zo'n ijsbad :{w Had mezelf nog wel beloofd dat nooit te doen. Maar whoop, daar ging ze.
pi_210809661
Hier is nog niemand aan de deur geweest, ook niet voor kinderpostzegels. Ik ga ze wel bestellen, want Lego :)

B had 1 doel voor de loten: 40 loten verkopen. Daar is hij al overheen en hij blijft enthousiast. Geen idee of ze bij de Scouting iets doen met de hoogste verkoper. B is er iig niet mee bezig.
pi_210810139
Ik heb er echt een hekel aan als mijn kinderen anderen lastig moeten gaan vallen om ergens geld voor bij elkaar te schrapen. Ik zal zelf braaf een lot van ze kopen of ze sponsoren bij de sponsorloop, maar ik heb liever niet dat ze er ook bij andere mensen om gaan leuren :@
pi_210810726
Wij kregen vorige week clubactie boekjes en daar heb ik precies nog niets mee gedaan. Ontzettende hekel aan. Is via het voetbal, iedereen krijgt zelf 0,50 per verkocht lotje en de winnaar krijgt een arrangement voor PSV 8)7
Kreeg van een collega zelfs een oproep via whatsapp in de werkapp of we loten wilden kopen. Echt zo geen behoefte aan.
pi_210810730
Ik had zaterdag trouwens zelf wel een goede avond bij PSV. Mocht met een vriendin mee, haar man heeft een tafel in de businessclub, dus eerst heerlijk gedineerd, daarna op goede stoelen naar de wedstrijd kijken en een afsluitend feestje bij de bar. Taxi was geregeld.
Echt helemaal niet de wereld waar wij onszelf in begeven, maar voor af en toe wel ontzettend leuk om dan mee te mogen O+
  maandag 2 oktober 2023 @ 07:53:59 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210810805
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 07:18 schreef LeSage het volgende:
Wij kregen vorige week clubactie boekjes en daar heb ik precies nog niets mee gedaan. Ontzettende hekel aan. Is via het voetbal, iedereen krijgt zelf 0,50 per verkocht lotje en de winnaar krijgt een arrangement voor PSV 8)7
Kreeg van een collega zelfs een oproep via whatsapp in de werkapp of we loten wilden kopen. Echt zo geen behoefte aan.
Ik heb ze gisteren in de prullenbak gemikt. Ik ben niet-spelend-lid en kreeg ook zo’n boekje :{w :X
Ik heb er ook echt een hekel aan dat geleur.
pi_210810842
Die meiden met Kinderpostzegels. Oudste kwam weer thuis met die grote clubactie maar daar gaan we niks mee doen.
pi_210810882
Sponsorloop ook zoiets. Dan laat ik een lijst met namen opschrijven, ook van familie in het buitenland, zet daar een vast bedrag pp bij en lap het zelf :@ :')
Als ze nou de mogelijkheid geven om gewoon een bedrag te doneren maar neuh. Dan maar zo. De buren weten dus niet dat ze sponsoren :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210810896
Ik ga hier B zijn verkooplink ook delen denk ik >:)

Vandaag ben ik lekker vrij, verloofde altijd op maandag en we gaan super romantisch naar de Ikea. Staat al maanden op de to do list. 2 kasten voor de werk/Lego kamer en nog een heule lijst.
pi_210810936
Daar zou ik dan weer geen enkele moeite mee hebben :D
If they say
pi_210810946
Het is het verplichte karakter wat het altijd heeft. Van school uit zoveel mogelijk mensen op een lijst zetten. Als je veel familie of vrienden hebt én het kind het zelf ook leuk vindt, dikke prima. Maar als het dat niet heeft, dan maar op mijn manier 8-)
If they say
pi_210810959
@FlyingFish van de grote clubactie hebben ze ook plakkers (maar die zitten achter in het boekje voor de gene die online loten kopen, dus valt niet zo op als de genen die aan het lotje vastzitten)

@LeSage ik zat daar zaterdag ook, tenminste in een businesslounge, zijn er best veel wel.
Maar ik moet zeggen goede stoelen en goede service qua drankjes, maar deze lounge zag in een hoek en vind dat je dan toch de wedstrijd niet heel goed kan zien. Dan kun je beter een gewoon plekje een beetje in het midden hebben, qua ervaring van de wedstrijd. Maar zeker wel leuk om een keer mee te kunnen maken!

De oudste heeft afgelopen week z’n schoolfoto meegekregen. Tenminste ze lagen vanmorgen hier ineens op tafel.
Dat doen ze toch ook wel pro-actief hier op de middelbare school. Alle foto’s meegeven en wat je niet wil houden mag weer terug ingeleverd worden. Ook de prijzen zijn vrij pro-actief ( ;) )
Het zijn vier foto’s (een klassenfoto en drie met portretfoto in verschillende maten). De complete set is ¤13,75 3 fotovellen ¤13,25 en een fotovel ¤9,75.
Op de basisschool was hier gewoon een vaste prijs per foto met optie tot een voordeelset.
Had in principe alleen de klassenfoto en een portretfoto gewild, die kleine portretfotos doen we hier toch niks mee. Slinkse uh slimme opzet ;)
  maandag 2 oktober 2023 @ 08:52:13 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210811019
@hilliebillie daar zijn ze idd enorm gehaaid in tegenwoordig. :X
  maandag 2 oktober 2023 @ 09:10:03 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_210811161
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 08:36 schreef hilliebillie het volgende:
@:flyingfish van de grote clubactie hebben ze ook plakkers (maar die zitten achter in het boekje voor de gene die online loten kopen, dus valt niet zo op als de genen die aan het lotje vastzitten)

@:lesage ik zat daar zaterdag ook, tenminste in een businesslounge, zijn er best veel wel.
Maar ik moet zeggen goede stoelen en goede service qua drankjes, maar deze lounge zag in een hoek en vind dat je dan toch de wedstrijd niet heel goed kan zien. Dan kun je beter een gewoon plekje een beetje in het midden hebben, qua ervaring van de wedstrijd. Maar zeker wel leuk om een keer mee te kunnen maken!

De oudste heeft afgelopen week z’n schoolfoto meegekregen. Tenminste ze lagen vanmorgen hier ineens op tafel.
Dat doen ze toch ook wel pro-actief hier op de middelbare school. Alle foto’s meegeven en wat je niet wil houden mag weer terug ingeleverd worden. Ook de prijzen zijn vrij pro-actief ( ;) )
Het zijn vier foto’s (een klassenfoto en drie met portretfoto in verschillende maten). De complete set is ¤13,75 3 fotovellen ¤13,25 en een fotovel ¤9,75.
Op de basisschool was hier gewoon een vaste prijs per foto met optie tot een voordeelset.
Had in principe alleen de klassenfoto en een portretfoto gewild, die kleine portretfotos doen we hier toch niks mee. Slinkse uh slimme opzet ;)
De grote grap is dat je dus niets hoeft terug te geven, omdat je er niet om gevraagd hebt (tenzij je toestemming hebt gegeven voor de foto's middels een overeenkomst). Ik ben heel blij dat hier alles online gaat met een watermerk, want ik kreeg de foto's ook rustig pas weken nadat ze uitgedeeld waren en veel gedoe.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210811785
Ik heb zelf ook echt een hekel aan lotenverkoop, maar het is wel echt een belangrijke inkomstenbron van de club. Ik weet niet zo goed hoe ik het zou doen in geval van mijn kinderen. De clubs van mijn jongens doen er niet aan.

Met de harmonie doen we wijnverkoop. Daar heb ik zelf ook een grote hekel aan. Maar ik zet dan even mijn eigen belang opzij voor het belang van de vereniging (maar ik weet het, ik ben volwassenen natuurlijk)
pi_210811991
De mijne mag van mij bij zijn ouders, opa's en oma's en tante leuren om loten en dan is het voor mij wel klaar. Maar ik koop er zelf ook altijd 10, ik betaal een schijntje aan contributie per jaar dus ik wil daar best wat extra aan uitgeven.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 2 oktober 2023 @ 11:40:56 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210812286
Goede reminder... we hebben alleen 3 loten aan opa en oma verkocht. Effe zelf ook wat kopen.
pi_210812303
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
De mijne mag van mij bij zijn ouders, opa's en oma's en tante leuren om loten en dan is het voor mij wel klaar. Maar ik koop er zelf ook altijd 10, ik betaal een schijntje aan contributie per jaar dus ik wil daar best wat extra aan uitgeven.
Ja zoiets zou ik ook doen inderdaad. Kan mij voorstellen dat de consequentie van geen loten verkopen is dat de contributie omhoog gaat en zo is het een beetje de lasten verdelen naar vermogen.
  maandag 2 oktober 2023 @ 11:45:50 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210812332
Mijn duo gaat fanatiek de huizen langs in de straat en de buren vinden het altijd gezellig. Vorig jaar waren ze 2e en 3e topverkoper van de club, dit jaar willen ze eerste worden :P.
Er wordt elk jaar een flink bedrag mee binnen gehaald voor de vereniging, daar zetten we ons graag voor in.
KuikenGuppy
pi_210812617
@BE fijn dat je moeder alweer heel even heeft gestaan.

Hier ook een lotenverkoophater. We verkopen als er iets te verkopen valt dus alleen aan wat familie.
Hoewel de meeste mensen aan de deur best een lot of iets dergelijks willen kopen voel ik me er gewoon echt niet fijn bij, het geeft me altijd een beetje het gevoel dat je bedelt. :@ En ik weet dat dat niet zo is en dat de meeste mensen het niet zo ervaren, maar toch kan ik me er niet overheen zetten.
pi_210813568
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

@Tink89, logisch dat de tranen thuis kwamen. Eerst handelen en daarna pas tijd voor de emoties :*. Hopelijk valt het vandaag mee qua stijfheid!

Ik had me voorgenomen om geen kinderpostzegels te kopen dit jaar, maar toen kwam het buurmeisje en heb ik maar met de hand over mijn hart gestreken, zacht ei dat ik ben.
Vervolgens kwam de beste vriendin van de jongste aan de deur met haar zusje voor de grote clubactie, daar heb ik dan ook maar met de hand over mijn hart gestreken... ;) en nu koop ik niks meer :P
pi_210813600
Mocht iemand nog naar de Ikea gaan, we hebben wat dingen laten liggen. ;)
Alles gekocht wat op het lijstje stond en uitgebreid banken getest en bijna een beslissing genomen.
Oh en Zweedse balletjes op natuurlijk.
pi_210813721
Bij de harmonie zijn we gestopt gelukkig. Maar daar zit ik ook al jaren in het bestuur, ik vond altijd dat dat wel opwoog tegen die lootjes verkopen.
pi_210813957
Hier belden ze Pukje wakker voor kinderpostzegels of grote clubactie (niet open gedaan).
pi_210813980
Ik heb ooit op een blauwe maandag 3 dagen op straat mobiele telefoon abo's proberen te verkopen. Ik weet even niet meer van welk bedrijf. Verdiende heeeel slecht, vooral omdat ik er zelf ook heel slecht in was.

Collectes ook, samen met mijn moeder deed ik dat. Volgens mij voor de Hartstichting.
pi_210814292
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
Maar kun je dan niet beter gewoon wat extra geld direct aan de vereniging overmaken zodat er niet 25% aan de strijkstok blijft hangen?

Heeft er iemand hier ooit wat gewonnen met de grote clubactie?
pi_210814327
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 15:35 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Maar kun je dan niet beter gewoon wat extra geld direct aan de vereniging overmaken zodat er niet 25% aan de strijkstok blijft hangen?

Heeft er iemand hier ooit wat gewonnen met de grote clubactie?
Ik heb 1 keer in mijn leven gekocht, vorig jaar van B. Helaas niet. Dit jaar win ik de hoofdprijs kan niet anders.

Ze lopen hier dus niet rond verder, kinderpostzegels vorig jaar wel, maar dit jaar nog niet gezien. Grote clubactie behalve B niemand gezien.
  maandag 2 oktober 2023 @ 16:25:22 #50
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_210814648
Kinderpostzegels, is dat groep 7 of 8? J zit in groep 7, en heeft iig niets meegekregen. En de kinderen zitten hier bij elkaar bij 4 verenigingen, geen van allen doet mee aan de grote clubactie. Hoezee! Ik heb er ook een behoorlijke hekel aan. We 'moeten' al 1 keer per jaar collecteren (Jantje Beton/ scouting) en dat vind ik al ellende...
pi_210814932
Hier dit jaar de jongste voor kinderpostzegels, in groep 7 hier. Daar is ze dan weer wat minder fanatiek mee dan met de grote clubactie.

Daarbij had ik zelf wel zo iets.. ze zullen haar zien aan komen, 2 keer in een week tijd voor iets te doneren/verkopen. Maar goed, zo lang ze zelf enthousiast is vind ik het goed. Ga haar niet pushen.

Hier was de vraag vanuit de vereniging om minimaal 5 loten pp te verkopen, bij twee kinderen in een gezin, minimaal samen 8 en bij 3 kinderen samen 10 loten. Dus dat valt ook wel mee. En als je niet wil dat je kind rond gaat, is dat vaak zelf of met dichtbij staande familie wel te overbruggen.

Het scheelt, voor de tennisvereniging hoeven ze niet ook nog rond gelukkig :P
pi_210815459
Hier zijn ze juist actiever met de Kinderpostzegels. Familie koopt nu al bij 2 kinderen dus ook ga ze niet ook nog eens die club actie loten aansmeren. Dus die loten gaan onverkocht retour.
pi_210815616
Het geleur om geld haat ik ook enorm. Maar oudste zoon traint 13 uur per week bij een vereniging die het financieel niet gemakkelijk heeft. Dus deel ik zijn linkje met familie en de app van onze straat. Dat levert 10-15 lootjes op. Zelf koop ik er 2 of 3, wij betalen maandelijks een behoorlijk bedrag, dus ik vind het wel goed.

Kinderpostzegels doet school dan weer niks mee. Maar ik vond de Lego-zegels wel tof!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:52:19 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_210821362
De kinderpostzegels vond ik wel leuk dit jaar, maar meestal bestel ik de pleisters. Die vond ik dus niets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210821588
Zowel de postzegels als de pleisters gebruik ik niet (heb nog verschillende pleisters liggen van de kinderpostzegelactie volgens mij). Dus dit jaar maar een donatie gedaan
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:24:26 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210821647
Ik kocht in het verleden de stoffen tassen weleens (heb die met de foutieve pipi langkous-quote bijna dagelijks in gebruik en die met pim en pom ook), maar die heb ik inmiddels wel genoeg.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:20:28 #57
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210823038
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Tink89 het volgende:
Ik kocht in het verleden de stoffen tassen weleens (heb die met de foutieve pipi langkous-quote bijna dagelijks in gebruik en die met pim en pom ook), maar die heb ik inmiddels wel genoeg.
Die van Pim en Pom ligt hier ook ergens.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:23:40 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210823059
Iemand interesse in LEGO Technic of city?
Ga de komende tijd eea uploaden op marktplaats. Voor nu:
Oa de Porsche 42096
Racewagen 42039
Auto The Stig Top Gear 42109
Lego City strandwacht 60165

[ Bericht 9% gewijzigd door amaranta op 03-10-2023 18:49:08 ]
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:18:34 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_210823823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Tink89 het volgende:
De niet Pippi en Bommel hier :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:40:04 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210823993
Hoe gaat het nu met je moeder @BE ?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 07:49:41 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210829773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 17:40 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het nu met je moeder @:BE ?
Ze had gisterennacht slecht geslapen want geen pijnmedicatie dus daar heeft ze vannacht wel om gevraagd.
Wel een paar stapjes gelopen gisteren. De neuropathie in haar voeten (dat is alsof je verdoving van de tandarts hebt) is natuurlijk wel lastig want daardoor is lopen sowieso een beetje spannend. Maar goed, het lukte wel.

Als het goed is verhuist ze vandaag naar een revalidatiecentrum.
  Moderator woensdag 4 oktober 2023 @ 11:41:29 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210831152
Zo, de uitvaart is achter de rug. Helaas heb ik niet alles mee kunnen maken omdat ik 's nachts geveld werd door een buikgriep. Hierdoor heb ik het sluiten van de kist en de rouwstoet gemist en ook aan het einde van de ceremonie moest ik weg en heb ik nog eens mijn hele maaginhoud eruit gegooid ;(

Gelukkig heb ik verder overal bij kunnen zijn. De ceremonie was prachtig, door de hoge ramen in de oude kerk scheen de zon precies op de kist O+ Daarna hebben we buiten geluncht (althans, de rest, ik heb een droog broodje en een glas cola op), het was prachtig weer. Daarna richting de natuurbegraafplaats waar een trompettist voorop liep en wij daar achteraan. Ik in de rolstoel omdat ik zo zwak was -O- Na het zakken van de kist hebben we nog geproost op mijn vader en zijn we naar huis gegaan. Meteen gaan slapen, tot de volgende ochtend. Toen ik wakker werd leek het wel een droom, was dit echt gebeurd? We zijn naar het graf gegaan en na de hele dag regen begon de zon weer te schijnen. Het graf lag er prachtig bij, helemaal bedekt met bloemen. Aapie liep er heen en riep "hoi opa!" Daarna met het gezin uit eten geweest om herinneringen te delen aan mijn vader en de ontbrekende stukken van de uitvaart voor mij te bespreken.

Nu zijn we weer een dag verder en begint het echte leven. Ik ben nog steeds niet fit dus ik maak er een pyjamadagje van. Het besef dat mijn papa er niet meer is komt steeds meer. We moeten door en dat komt goed, zeker met zo'n lief mannetje als Aapie die het echt fantastisch doet deze dagen. Ik ga papa ontzettend missen :'(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 4 oktober 2023 @ 11:45:25 #63
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210831174
Sterkte, Majo. Wat naar dat je ook nog ziek was tijdens de uitvaart. :* Maar fijn dat je er toch grotendeels bij kon zijn en dat het een mooi afscheid was.
in de haak.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 12:08:07 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210831328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 11:41 schreef MaJo het volgende:
Nu zijn we weer een dag verder en begint het echte leven. Ik ben nog steeds niet fit dus ik maak er een pyjamadagje van. Het besef dat mijn papa er niet meer is komt steeds meer. We moeten door en dat komt goed, zeker met zo'n lief mannetje als Aapie die het echt fantastisch doet deze dagen. Ik ga papa ontzettend missen :'(
Sterkte lieve @MaJo, het verwerken begint nu pas he :*. Vervelend dat je ook nog ziek was, beterschap!
KuikenGuppy
pi_210831359
Lieve MaJo, wat een heftige dagen. Emoties slaan bij mij altijd op mijn maag en darmen, wat dat betreft is het voor je herstel ook geen goede combi denk ik. Doe rustig aan, juist die tijd ná de uitvaart vond ik moeilijk. Veel geregel is gedaan, je wordt geacht het normale leven weer op te pakken, maar niks is voor jou nu nog normaal. Juist nu merk je dagelijks wat je mist, in al die kleine dingetjes. Veel sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210831709
Wat een vervelende timing om ziek te worden :{ fijn dat je bij het meeste wel bij hebt kunnen zijn.
Klinkt als een mooi afscheid, precies kloppend, met de zonnestralen op het juiste moment O+

Veel beterschap voor nu en veel sterkte voor de komende tijd! :*
  woensdag 4 oktober 2023 @ 13:33:08 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210832056
@MaJo :* Wat rot dat je precies die dag ziek was, maar het klinkt als een prachtig afscheid. O+
pi_210832420
Majo wat rot dat je ziek was. Klinkt als een prachtig afscheid O+
pi_210832622
@MaJo, wat beroerd om op zo'n dag ziek te zijn. Maar fijn dat het wel een mooi afscheid was.:*
Beterschap!
pi_210834184
Die opmerking van Aapie O+ ;(
Beterschap en sterkte @MaJo :*
If they say
  woensdag 4 oktober 2023 @ 18:42:08 #71
37150 livelink
pi_210834910
Ach Majo ;(
Gelukkig heb je nog een deel van de uitvaart meegemaakt en ben je bijgepraat. Het klinkt als een goed en mooi afscheid :*

Nu rustig aan doen en ook aan je herstel denken!
  woensdag 4 oktober 2023 @ 18:44:18 #72
37150 livelink
pi_210834936
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 07:49 schreef BE het volgende:

[..]
Ze had gisterennacht slecht geslapen want geen pijnmedicatie dus daar heeft ze vannacht wel om gevraagd.
Wel een paar stapjes gelopen gisteren. De neuropathie in haar voeten (dat is alsof je verdoving van de tandarts hebt) is natuurlijk wel lastig want daardoor is lopen sowieso een beetje spannend. Maar goed, het lukte wel.

Als het goed is verhuist ze vandaag naar een revalidatiecentrum.
Fijn dat ze naar het revalidatiecentrum kan. Daar kom je toch meer tot rust dan in een ziekenhuis is mijn ervaring met mijn moeder. Sterkte ook voor jou. Een zware tijd, zo.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 18:54:36 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210835122
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 18:44 schreef livelink het volgende:

[..]
Fijn dat ze naar het revalidatiecentrum kan. Daar kom je toch meer tot rust dan in een ziekenhuis is mijn ervaring met mijn moeder. Sterkte ook voor jou. Een zware tijd, zo.
Het wordt pas vrijdag helaas, maar goed, nu wel definitief iig, lijkt het... ;)
Vanmorgen zat ze er even flink doorheen vertelde ze, gejankt, iedereen weggestuurd, ook de fysio, even geen zin in gedoe vandaag. Wel de/het katheter eruit, dus dat is wel een stap weer en ze heeft ook al een paar pasjes gelopen weer.
Gelukkig heb ik hele fijne collega's waar op kan terugvallen dus ik probeer mezelf voorlopig wel een beetje vrij te houden. Vrijdag ga ik mee haar ophalen uit het ziekenhuis en dan naar het revalidatiecentrum brengen. Dat is letterlijk aan de overkant van de straat van het ziekenhuis dus mijn moeder gaf zelf al aan 'we gaan met de rolstoel, kan ik meteen even wat buitenlucht opsnuiven. ^O^ O+
  woensdag 4 oktober 2023 @ 19:24:03 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210835697
Klinkt als een mooi afscheid majo. Nu inderdaad een plek geven aan alles.
Beterschap ook.
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 00:07:59 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210839372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 14:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Majo wat rot dat je ziek was. Klinkt als een prachtig afscheid O+
Hoe gaat het met jouw vader? :*

Bedankt voor de lieve berichten allemaal. De timing van ziek zijn was/is inderdaad heel rottig. Het is inderdaad duidelijk dat het door de stress kwam @Phaidra want verder niemand in mijn omgeving is ziek geworden.

De komende dagen ga ik inderdaad rustig aan doen, voel me ook nog best ziekig. En dan maar weer eens rustig aan de draad oppakken, weer aan het werk en alles een plekje gaan geven.

BE jij sterkte met je moeder, hopelijk herstelt ze snel :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 09:29:57 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210840645
Van het ene contrast naar het andere: vandaag 8 jaar getrouwd met de liefste O+
pi_210844621
MaJo :* en O+

Mijn zoon is blijkbaar gekozen voor de kinder-MR. Zijn sterkste campagnepunt? Een goudvis in de klas.. :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 17:36:20 #78
382129 crew  Donna
pi_210844949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 16:59 schreef PoesInDoos het volgende:
MaJo :* en O+

Mijn zoon is blijkbaar gekozen voor de kinder-MR. Zijn sterkste campagnepunt? Een goudvis in de klas.. :')
_O-
pi_210845044
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 17:36 schreef Donna het volgende:

[..]
_O-
Ik zei nog, doe dan een hamster :')
pi_210849482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 17:49 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hee hallo, allergie :W
Niemand is allergisch voor een goudvis ^O^
Ik vind het trouwens sowieso een prachtig campagnepunt!
pi_210850317
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 23:51 schreef LeSage het volgende:

[..]
Hee hallo, allergie :W
Niemand is allergisch voor een goudvis ^O^
Ik vind het trouwens sowieso een prachtig campagnepunt!
Och ja, tuurlijk :@
Ik ben benieuwd of hij het voor elkaar krijgt!
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 07:49:18 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210850464
Als het dan maar wel goed gebeurt. In een rechthoekige bak die groot genoeg is, met groenvoorziening etc...
pi_210850479
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 07:49 schreef Tink89 het volgende:
Als het dan maar wel goed gebeurt. In een rechthoekige bak die groot genoeg is, met groenvoorziening etc...
Ja nee, dat gaat vast niet gebeuren. Zijn kleuterjuf heeft de pot kikkervisjes eens een weekend in de brandende zon laten staan :')
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:12:38 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210850558
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 07:50 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ja nee, dat gaat vast niet gebeuren. Zijn kleuterjuf heeft de pot kikkervisjes eens een weekend in de brandende zon laten staan :')
Dan zou ik het gesprek daarover wel aangaan als hij het voor elkaar krijgt. Iets met het goede voorbeeld geven enzo...
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:27:13 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210850621
Inderdaad. een dier is geen speelgoed, echt belangrijk dat er dan wel serieus goed voor gezorgd wordt.
in de haak.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:51:07 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_210850815
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 17:49 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
In zo'n te klein kooitje zeker, bij voorkeur een Syrische hamster, wat dus echt een nachtdier is. Lijkt me een strak plan :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210850867
B wilde graag een slang in de klas aangezien het thuis niet mag. Geen klein handzaam exemplaar maar een blauwe Viper of Koningspython.
Vond zijn juf toch een minder goed idee, ze hebben nu een plant, alhoewel, ik weet niet of die nu in zijn oude klaslokaal staat die leeg is....Wellicht staat er nu een droogplant.
pi_210851222
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 08:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Dan zou ik het gesprek daarover wel aangaan als hij het voor elkaar krijgt. Iets met het goede voorbeeld geven enzo...
Uiteraard, dat gesprek is allang gevoerd ;)

quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Troel het volgende:

[..]
In zo'n te klein kooitje zeker, bij voorkeur een Syrische hamster, wat dus echt een nachtdier is. Lijkt me een strak plan :{
Ik heb 2 Russische gehad, die hadden meer vloeroppervlakte dan ik in mijn huis :D
pi_210851315
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 08:58 schreef exode het volgende:
B wilde graag een slang in de klas aangezien het thuis niet mag. Geen klein handzaam exemplaar maar een blauwe Viper of Koningspython.
Vond zijn juf toch een minder goed idee, ze hebben nu een plant, alhoewel, ik weet niet of die nu in zijn oude klaslokaal staat die leeg is....Wellicht staat er nu een droogplant.
Bij ons op school hebben alle kinderen een plantje mee om te verzorgen. Dat is echt al lastig genoeg voor de meesten _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210852020
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 09:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Bij ons op school hebben alle kinderen een plantje mee om te verzorgen. Dat is echt al lastig genoeg voor de meesten _O-.
Kost mij zelf al genoeg moeite ;( :')
pi_210854603
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 00:07 schreef MaJo het volgende:

[..]
Hoe gaat het met jouw vader? :*

Bedankt voor de lieve berichten allemaal. De timing van ziek zijn was/is inderdaad heel rottig. Het is inderdaad duidelijk dat het door de stress kwam @:phaidra want verder niemand in mijn omgeving is ziek geworden.

De komende dagen ga ik inderdaad rustig aan doen, voel me ook nog best ziekig. En dan maar weer eens rustig aan de draad oppakken, weer aan het werk en alles een plekje gaan geven.

BE jij sterkte met je moeder, hopelijk herstelt ze snel :*
Bedankt voor het vragen. Niet super.
Gisteren samen met mijn zus van 10.00-15.30 in het UMCG gezeten met hem.
Mijn zus met de zorgambulance mee en ik met de bus heen. Omdat hij niet zo lang in de rolstoel kan zitten. Toevallig precies tegelijk aangekomen. Ze wisten alleen niet dat hij met de brancard kwam, dat was nog wel ff een dingetje. Maar werd keurig opgelost.
Afspraak bij de neuroloog en paar uur later een petscan. Gelukkig was er een kamer tot 13.00 vrij waar hij in zijn bed kon blijven liggen, zodat hij privacy had ipv paar uur op de gang in de kijker te staan wachten.
Wat we wel vreemd vonden is dat hij een opgedroogde bloedvlek bij zijn kruis had toen we hem meekregen vanuit de revalidatie, dat moet hun toch ook zijn opgevallen met aankleden, of met klaarmaken voor de ambu, dan check je dat toch? Wat is er aan de hand en schone broek aan.
Pa zei wel dat de katheter 's nachts eruit was gegaan en er een nieuwe was gekomen.

Neuroloog zei dat er op de scan te zien was dat broze kleine bloedvaten hebben gelekt, dieper in het brein. Groot risico op weer een hersenbloeding of infarct in de toekomst. Hij heeft ook boezemfibrileren oid. Wat ook een risico kan zijn voor oa een stolsel in het hart dat kan gaan zwerven. Medicatie verhogen zou aan de ene kant goed zijn voor de hersenen zeg maar, maar slecht voor het hart.
Dus kiezen tussen 2 kwaaien. Voorlopig blijft de medicatie zoals het is. Was tijdens opname al met een kwart verhoogd.
Na de afspraak konden we dus in die kamer blijven. Op een gegeven moment zat hij telkens aan zijn buik en toen richting kruis te zuchten en steunen. Dus ik dacht dat er iets met de katheter was denkend aan de bloedvlek.
Gevraagd of er iemand kon kijken ookal waren we op de poli en niet op een verpleegafdeling.
Zat er inderdaad bloed, een knik in de katheter, spaanse kraag (google maar) bloedklonten in de katheter dus hij moest doorgespoeld worden en hij had ook ontlasting gehad, Hadden we niet gemerkt en hijzelf ook niet. Verpleegkundige zei nog, ach arme man.
Hij heeft sinds opname van gebroken ruggenwervels een neurologisch iets (weet niet hoe het heet) waardoor het seintje in de hersens verstoord is dat aangeeft wanneer je moet plassen, dus hij voelt dat soms niet aan en dan krijg je ongelukjes. Kan dus ook de andere kant op gaan. Vandaar dat hij ook een katheter heeft, ook omdat hij niet zelfstandig kan lopen nog steeds.
De revalidatie gaat dus niet vooruit. Maar wij denken dat dat ook mede door de pijn komt. Omdat wij het UMCG hebben ingeschakeld omdat de arts van revalidatie maar niks deed zijn we er wel achter dat hij galstenen heeft. Helaas is de verwijzing naar ons ziekenhuis WZA door de revalidatiearts pas deze week gedaan :( :( :( wat al veel eerder had moeten gebeuren . Hij kan nu pas over een maand terecht. Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ze de huisarts erop af moet sturen om er spoed achter te zetten, want de pijn wordt erger.
Door de pijn lukt het oefenen/revalideren soms gewoon niet. Zeker niet de sta/loopbrug oefeningen.

Alleen kregen we tijdens het evaluatie gesprek te horen dat hij nog 2 weken de tijd heeft met fysio om vordering te laten zien met staan/lopen en anders moet hij maar naar een verpleeghuis toe.
Daar zijn wij het niet mee eens. Eerst maar eens naar het WZA kijken wat de chirurg zegt wat betreft de galblaas, of er wat aan de pijn gedaan kan worden. Zo ja, dan verder met revalideren en dan kijken hoe dat gaat.
Sowieso is de kans zeer klein dat mijn moeder dan mee kan verhuizen, dat is dan ook weer een ***situatie waar we rekening mee moeten houden.
Over ca 1,5 week weer evaluatie.
Gisteren waren mijn ouders ook nog 44 jaar getrouwd. O+ Dat hebben we 's avonds met zn allen nog gevierd met een gebakje bij Anholt in de eetzaal. Mijn zus en ik hadden in het ziekenhuis nog een klein cadeautje voor mijn ouders gekocht tijdens het wachten. Toch nog een leuke afsluiting van de dag.

Zo heel verhaal geworden zeg!
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:59:28 #92
37150 livelink
pi_210855480
Ach, Ingrid. Wat een verhaal en wat een ellende allemaal. Het zit je ouders niet mee. Deels herken ik het van mijn eigen vader. Die heeft ook continue mini hersenbloedinkjes waardoor hij niet goed kan lopen en uitvalsverschijnselen heeft. En ook bij hem bleek de medicatie tegen die bloedinkjes hartproblemen te veroorzaken, wat vorig jaar leidde tot een hartinfarct. Ook bij hem dus een keuze tussen hart en hersenen. Het is om depressief van te worden en dat is mijn vader ook wel geweest vorig jaar.

Ouderdom komt echt met gebreken ;(
Niet leuk allemaal, vooral niet voor henzelf. Maar de zorg is ook zwaar. Sterkte voor jou en je familie :*
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:19:16 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210856296
Ach hemel, wat een verhaal Ingrid... :{ Hopelijk kan hij toch sneller verhuizen naar jullie eigen ziekenhuis.

Lievelink, voor jou ook een :* Wat een zorg is het he...
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:19:20 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210857344
Och Ingrid, wat een toestand :{
Sterkte :*

Livelink :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210859953
Wat een gedoe allemaal @_Ingrid_ ;( Sterkte voor jullie :*

Voor jou ook @livelink :*

Lijkt me echt loodzwaar allemaal. Heb het nodige met mijn grootouders meegemaakt maar qua eigen ouders zal ik dit niet meemaken. Ben wel als de dood wat mij misschien zelf staat te wachten :@
If they say
pi_210860051
Zoon kreeg gister zn tweede hpv vaccinatie. Zei nog tegen hem dat ie er nu vanaf was. Maar niet dus want met 14 jaar komt nog de MenACWY. Das nieuw dan want een aantal jaar geleden ben ik gaan informeren naar de MenW vaccinatie. Had de apotheek niet op voorraad, moest random maar es bellen. Paar keer gedaan, maar noppes dus zo gelaten. Maar nu dus standaard in het vaccinatie programma. Ben ik wel blij mee.
If they say
pi_210860910
Ah Ingrid wat vervelend dat gedoe er omheen, alsof het nog niet rot genoeg is zonder toestanden er omheen. Sterkte

Livelink, voor jou ook sterkte.

Hier heeft zoon dinsdag hpv vaccinatie (dochter ook trouwens). Waar hij eerst blij was z’n laatste lesuur te missen, was hij gisteren ineens boos/teleurgesteld. Ze hebben een toernooi die middag op school. En als hij eerder weg moet laat hij z’n team in de steek en kunnen ze dus bij voorbaat niet winnen (die komen uit een ander dorp en hebben vorige week de prik gehaald).

Nou maandag maar even bellen of hij ook een half uur later mag. En hopelijk heeft oma tijd om mee te gaan (ik had m’n dienst op het werk al geruild dat ik later kon beginnen, maar nog wat later is niet mogelijk). Hij zou wel alleen willen dacht hij in eerste instantie, maar vorige keer werd hij misselijk en viel hij bijna flauw, dus alleen is voor mij geen optie (en toen hij er over na dacht voor hem ook niet)
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:35:33 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210861332
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 06:19 schreef hilliebillie het volgende:
Ah Ingrid wat vervelend dat gedoe er omheen, alsof het nog niet rot genoeg is zonder toestanden er omheen. Sterkte

Hier heeft zoon dinsdag hpv vaccinatie (dochter ook trouwens). Waar hij eerst blij was z’n laatste lesuur te missen, was hij gisteren ineens boos/teleurgesteld. Ze hebben een toernooi die middag op school. En als hij eerder weg moet laat hij z’n team in de steek en kunnen ze dus bij voorbaat niet winnen (die komen uit een ander dorp en hebben vorige week de prik gehaald).

Nou maandag maar even bellen of hij ook een half uur later mag. En hopelijk heeft oma tijd om mee te gaan (ik had m’n dienst op het werk al geruild dat ik later kon beginnen, maar nog wat later is niet mogelijk). Hij zou wel alleen willen dacht hij in eerste instantie, maar vorige keer werd hij misselijk en viel hij bijna flauw, dus alleen is voor mij geen optie (en toen hij er over na dacht voor hem ook niet)
Hier bij ons roepen ze zowat het hele dorp op op een dag. Het is echt lopende band werk. Volgens mij kijken ze niet heel strak naar de tijd. Maar als iedereen later komt of wat dan ook dan zal er geen fijne doorstroom zijn.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:36:11 #99
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210861337
Ingrid, wat een toestand. Heel veel sterkte.
pi_210861392
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 06:19 schreef hilliebillie het volgende:

Hier moet dochter om 1400 en zoon dezelfde dag om 1830. In de uitnodiging staat dat als je broers/zussen hebt die ook gevaccineerd moeten worden je ook gewoon tegelijk kan komen.
Kortom dat half uur later lijkt mij dan ook geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')