Ik dacht dus precies hetzelfde. Als ik zie dat een museum (of dierentuin of pretpark of wat dan ook) een bijzondere dag heeft met gratis toegang of een speciale activiteit die veel mensen trekt, is dat een reden om mooi een andere keer te gaanquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:03 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Nog een tip: het is dat weekend echt belachelijk niet-leuk-druk in NEMO. Als je daar niet goed tegen kunt zou ik echt dat weekend vermijden. Als je daar weinig last van hebt is NEMO geweldig.
Wij zijn laatst naar naturalis geweest, was leukquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:35 schreef Kyara het volgende:
Goed herstel voor je moeder BE!
Wij willen in de herfstvakantie weer een keer naar Naturalis.
Supersuf. Ik fietste weg van de parkeerplaats van de lokale jumbo en nam de bocht wat kort en m'n achterwiel pakte het gootje van het hek mee (waarover zo'n groot metalen hek schuift). Achterwiel schoof weg en daar lag ik. Ik rijd op een tweewielbakfiets btw.quote:
Ah, ik had er een met 3 wielen voor ogen. Met 2 wielen snap ik het beter.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Supersuf. Ik fietste weg van de parkeerplaats van de lokale jumbo en nam de bocht wat kort en m'n achterwiel pakte het gootje van het hek mee (waarover zo'n groot metalen hek schuift). Achterwiel schoof weg en daar lag ik. Ik rijd op een tweewielbakfiets btw.
Ik heb spierpijn, ben wat stijf en ik ga met m'n blauwe benen morgen maar niet in een rok naar kantoor, maar verder ben ik oke. Ben ook bewust een extra lange route naar huis gefietst daarna. Even weer vertrouwd raken. Kindjes waren het al vergeten toen ik thuis kwam, maar toen kwamen bij mij de tranen pas. Stom.
Handig zijn babbelbox! Heeft ie van z'n moeder (nee, niet die andere) exode!
En wat fijn dat je moeder al even gestaan heeft BE!
Hier ook een die erg fanatiek is met loten verkopen. Ze wil de meeste verkopen van de club want dan wint ze een hoodie van de club. Ze staat nu derde. Dus na een weekend geen tijd er voor gehad wil ze morgen weer aan de bak.quote:Op zondag 1 oktober 2023 18:40 schreef exode het volgende:
Wat zal je geschrokken zijn Tink, gelukkig alleen blauwe plekken.
B is dit jaar erg druk met de Clubactie, hij moest even een drempel over maar nu blijft ie maar gaan. Hij loopt voor zijn Scouting. Ook wel handig want zo kwamen wij erachter dat het huis van de overburen binnenkort te koop komt en dat deze helaas boven ons budget is.
Hij staat namelijk bij elke deur nogal lang te ouwehoeren en hoort dus van alles.
Ik heb ze gisteren in de prullenbak gemikt. Ik ben niet-spelend-lid en kreeg ook zo’n boekjequote:Op maandag 2 oktober 2023 07:18 schreef LeSage het volgende:
Wij kregen vorige week clubactie boekjes en daar heb ik precies nog niets mee gedaan. Ontzettende hekel aan. Is via het voetbal, iedereen krijgt zelf 0,50 per verkocht lotje en de winnaar krijgt een arrangement voor PSV![]()
Kreeg van een collega zelfs een oproep via whatsapp in de werkapp of we loten wilden kopen. Echt zo geen behoefte aan.
De grote grap is dat je dus niets hoeft terug te geven, omdat je er niet om gevraagd hebt (tenzij je toestemming hebt gegeven voor de foto's middels een overeenkomst). Ik ben heel blij dat hier alles online gaat met een watermerk, want ik kreeg de foto's ook rustig pas weken nadat ze uitgedeeld waren en veel gedoe.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:36 schreef hilliebillie het volgende:
@:flyingfish van de grote clubactie hebben ze ook plakkers (maar die zitten achter in het boekje voor de gene die online loten kopen, dus valt niet zo op als de genen die aan het lotje vastzitten)
@:lesage ik zat daar zaterdag ook, tenminste in een businesslounge, zijn er best veel wel.
Maar ik moet zeggen goede stoelen en goede service qua drankjes, maar deze lounge zag in een hoek en vind dat je dan toch de wedstrijd niet heel goed kan zien. Dan kun je beter een gewoon plekje een beetje in het midden hebben, qua ervaring van de wedstrijd. Maar zeker wel leuk om een keer mee te kunnen maken!
De oudste heeft afgelopen week z’n schoolfoto meegekregen. Tenminste ze lagen vanmorgen hier ineens op tafel.
Dat doen ze toch ook wel pro-actief hier op de middelbare school. Alle foto’s meegeven en wat je niet wil houden mag weer terug ingeleverd worden. Ook de prijzen zijn vrij pro-actief ()
Het zijn vier foto’s (een klassenfoto en drie met portretfoto in verschillende maten). De complete set is ¤13,75 3 fotovellen ¤13,25 en een fotovel ¤9,75.
Op de basisschool was hier gewoon een vaste prijs per foto met optie tot een voordeelset.
Had in principe alleen de klassenfoto en een portretfoto gewild, die kleine portretfotos doen we hier toch niks mee. Slinkse uh slimme opzet
Ja zoiets zou ik ook doen inderdaad. Kan mij voorstellen dat de consequentie van geen loten verkopen is dat de contributie omhoog gaat en zo is het een beetje de lasten verdelen naar vermogen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
De mijne mag van mij bij zijn ouders, opa's en oma's en tante leuren om loten en dan is het voor mij wel klaar. Maar ik koop er zelf ook altijd 10, ik betaal een schijntje aan contributie per jaar dus ik wil daar best wat extra aan uitgeven.
@Tink89, logisch dat de tranen thuis kwamen. Eerst handelen en daarna pas tijd voor de emotiesquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Supersuf. Ik fietste weg van de parkeerplaats van de lokale jumbo en nam de bocht wat kort en m'n achterwiel pakte het gootje van het hek mee (waarover zo'n groot metalen hek schuift). Achterwiel schoof weg en daar lag ik. Ik rijd op een tweewielbakfiets btw.
Ik heb spierpijn, ben wat stijf en ik ga met m'n blauwe benen morgen maar niet in een rok naar kantoor, maar verder ben ik oke. Ben ook bewust een extra lange route naar huis gefietst daarna. Even weer vertrouwd raken. Kindjes waren het al vergeten toen ik thuis kwam, maar toen kwamen bij mij de tranen pas. Stom.
Handig zijn babbelbox! Heeft ie van z'n moeder (nee, niet die andere) exode!
En wat fijn dat je moeder al even gestaan heeft BE!
Maar kun je dan niet beter gewoon wat extra geld direct aan de vereniging overmaken zodat er niet 25% aan de strijkstok blijft hangen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
De mijne mag van mij bij zijn ouders, opa's en oma's en tante leuren om loten en dan is het voor mij wel klaar. Maar ik koop er zelf ook altijd 10, ik betaal een schijntje aan contributie per jaar dus ik wil daar best wat extra aan uitgeven.
Ik heb 1 keer in mijn leven gekocht, vorig jaar van B. Helaas niet. Dit jaar win ik de hoofdprijs kan niet anders.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:35 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar kun je dan niet beter gewoon wat extra geld direct aan de vereniging overmaken zodat er niet 25% aan de strijkstok blijft hangen?
Heeft er iemand hier ooit wat gewonnen met de grote clubactie?
Die van Pim en Pom ligt hier ook ergens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Tink89 het volgende:
Ik kocht in het verleden de stoffen tassen weleens (heb die met de foutieve pipi langkous-quote bijna dagelijks in gebruik en die met pim en pom ook), maar die heb ik inmiddels wel genoeg.
De niet Pippi en Bommel hierquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Tink89 het volgende:
Ik kocht in het verleden de stoffen tassen weleens (heb die met de foutieve pipi langkous-quote bijna dagelijks in gebruik en die met pim en pom ook), maar die heb ik inmiddels wel genoeg.
Ze had gisterennacht slecht geslapen want geen pijnmedicatie dus daar heeft ze vannacht wel om gevraagd.quote:
Sterkte lieve @MaJo, het verwerken begint nu pas hequote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:41 schreef MaJo het volgende:
Nu zijn we weer een dag verder en begint het echte leven. Ik ben nog steeds niet fit dus ik maak er een pyjamadagje van. Het besef dat mijn papa er niet meer is komt steeds meer. We moeten door en dat komt goed, zeker met zo'n lief mannetje als Aapie die het echt fantastisch doet deze dagen. Ik ga papa ontzettend missen
Fijn dat ze naar het revalidatiecentrum kan. Daar kom je toch meer tot rust dan in een ziekenhuis is mijn ervaring met mijn moeder. Sterkte ook voor jou. Een zware tijd, zo.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 07:49 schreef BE het volgende:
[..]
Ze had gisterennacht slecht geslapen want geen pijnmedicatie dus daar heeft ze vannacht wel om gevraagd.
Wel een paar stapjes gelopen gisteren. De neuropathie in haar voeten (dat is alsof je verdoving van de tandarts hebt) is natuurlijk wel lastig want daardoor is lopen sowieso een beetje spannend. Maar goed, het lukte wel.
Als het goed is verhuist ze vandaag naar een revalidatiecentrum.
Het wordt pas vrijdag helaas, maar goed, nu wel definitief iig, lijkt het...quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn dat ze naar het revalidatiecentrum kan. Daar kom je toch meer tot rust dan in een ziekenhuis is mijn ervaring met mijn moeder. Sterkte ook voor jou. Een zware tijd, zo.
Hoe gaat het met jouw vader?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Majo wat rot dat je ziek was. Klinkt als een prachtig afscheid
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:59 schreef PoesInDoos het volgende:
MaJoen
Mijn zoon is blijkbaar gekozen voor de kinder-MR. Zijn sterkste campagnepunt? Een goudvis in de klas..
Ik zei nog, doe dan een hamsterquote:
Hee hallo, allergiequote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:49 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik zei nog, doe dan een hamster
Och ja, tuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:51 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hee hallo, allergie![]()
Niemand is allergisch voor een goudvis![]()
Ik vind het trouwens sowieso een prachtig campagnepunt!
Ja nee, dat gaat vast niet gebeuren. Zijn kleuterjuf heeft de pot kikkervisjes eens een weekend in de brandende zon laten staanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:49 schreef Tink89 het volgende:
Als het dan maar wel goed gebeurt. In een rechthoekige bak die groot genoeg is, met groenvoorziening etc...
Dan zou ik het gesprek daarover wel aangaan als hij het voor elkaar krijgt. Iets met het goede voorbeeld geven enzo...quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:50 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ja nee, dat gaat vast niet gebeuren. Zijn kleuterjuf heeft de pot kikkervisjes eens een weekend in de brandende zon laten staan
In zo'n te klein kooitje zeker, bij voorkeur een Syrische hamster, wat dus echt een nachtdier is. Lijkt me een strak planquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:49 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik zei nog, doe dan een hamster
Uiteraard, dat gesprek is allang gevoerdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dan zou ik het gesprek daarover wel aangaan als hij het voor elkaar krijgt. Iets met het goede voorbeeld geven enzo...
Ik heb 2 Russische gehad, die hadden meer vloeroppervlakte dan ik in mijn huisquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Troel het volgende:
[..]
In zo'n te klein kooitje zeker, bij voorkeur een Syrische hamster, wat dus echt een nachtdier is. Lijkt me een strak plan
Bij ons op school hebben alle kinderen een plantje mee om te verzorgen. Dat is echt al lastig genoeg voor de meestenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:58 schreef exode het volgende:
B wilde graag een slang in de klas aangezien het thuis niet mag. Geen klein handzaam exemplaar maar een blauwe Viper of Koningspython.
Vond zijn juf toch een minder goed idee, ze hebben nu een plant, alhoewel, ik weet niet of die nu in zijn oude klaslokaal staat die leeg is....Wellicht staat er nu een droogplant.
Kost mij zelf al genoeg moeitequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij ons op school hebben alle kinderen een plantje mee om te verzorgen. Dat is echt al lastig genoeg voor de meesten.
Bedankt voor het vragen. Niet super.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw vader?![]()
Bedankt voor de lieve berichten allemaal. De timing van ziek zijn was/is inderdaad heel rottig. Het is inderdaad duidelijk dat het door de stress kwam @:phaidra want verder niemand in mijn omgeving is ziek geworden.
De komende dagen ga ik inderdaad rustig aan doen, voel me ook nog best ziekig. En dan maar weer eens rustig aan de draad oppakken, weer aan het werk en alles een plekje gaan geven.
BE jij sterkte met je moeder, hopelijk herstelt ze snel
Hier bij ons roepen ze zowat het hele dorp op op een dag. Het is echt lopende band werk. Volgens mij kijken ze niet heel strak naar de tijd. Maar als iedereen later komt of wat dan ook dan zal er geen fijne doorstroom zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 06:19 schreef hilliebillie het volgende:
Ah Ingrid wat vervelend dat gedoe er omheen, alsof het nog niet rot genoeg is zonder toestanden er omheen. Sterkte
Livelink, voor jou ook sterkte.
Hier heeft zoon dinsdag hpv vaccinatie (dochter ook trouwens). Waar hij eerst blij was z’n laatste lesuur te missen, was hij gisteren ineens boos/teleurgesteld. Ze hebben een toernooi die middag op school. En als hij eerder weg moet laat hij z’n team in de steek en kunnen ze dus bij voorbaat niet winnen (die komen uit een ander dorp en hebben vorige week de prik gehaald).
Nou maandag maar even bellen of hij ook een half uur later mag. En hopelijk heeft oma tijd om mee te gaan (ik had m’n dienst op het werk al geruild dat ik later kon beginnen, maar nog wat later is niet mogelijk). Hij zou wel alleen willen dacht hij in eerste instantie, maar vorige keer werd hij misselijk en viel hij bijna flauw, dus alleen is voor mij geen optie (en toen hij er over na dacht voor hem ook niet)
Hier moet dochter om 1400 en zoon dezelfde dag om 1830. In de uitnodiging staat dat als je broers/zussen hebt die ook gevaccineerd moeten worden je ook gewoon tegelijk kan komen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 06:19 schreef hilliebillie het volgende:
Ah Ingrid wat vervelend dat gedoe er omheen, alsof het nog niet rot genoeg is zonder toestanden er omheen. Sterkte
Livelink, voor jou ook sterkte.
Hier heeft zoon dinsdag hpv vaccinatie (dochter ook trouwens). Waar hij eerst blij was z’n laatste lesuur te missen, was hij gisteren ineens boos/teleurgesteld. Ze hebben een toernooi die middag op school. En als hij eerder weg moet laat hij z’n team in de steek en kunnen ze dus bij voorbaat niet winnen (die komen uit een ander dorp en hebben vorige week de prik gehaald).
Nou maandag maar even bellen of hij ook een half uur later mag. En hopelijk heeft oma tijd om mee te gaan (ik had m’n dienst op het werk al geruild dat ik later kon beginnen, maar nog wat later is niet mogelijk). Hij zou wel alleen willen dacht hij in eerste instantie, maar vorige keer werd hij misselijk en viel hij bijna flauw, dus alleen is voor mij geen optie (en toen hij er over na dacht voor hem ook niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |