abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210814932
Hier dit jaar de jongste voor kinderpostzegels, in groep 7 hier. Daar is ze dan weer wat minder fanatiek mee dan met de grote clubactie.

Daarbij had ik zelf wel zo iets.. ze zullen haar zien aan komen, 2 keer in een week tijd voor iets te doneren/verkopen. Maar goed, zo lang ze zelf enthousiast is vind ik het goed. Ga haar niet pushen.

Hier was de vraag vanuit de vereniging om minimaal 5 loten pp te verkopen, bij twee kinderen in een gezin, minimaal samen 8 en bij 3 kinderen samen 10 loten. Dus dat valt ook wel mee. En als je niet wil dat je kind rond gaat, is dat vaak zelf of met dichtbij staande familie wel te overbruggen.

Het scheelt, voor de tennisvereniging hoeven ze niet ook nog rond gelukkig :P
pi_210815459
Hier zijn ze juist actiever met de Kinderpostzegels. Familie koopt nu al bij 2 kinderen dus ook ga ze niet ook nog eens die club actie loten aansmeren. Dus die loten gaan onverkocht retour.
pi_210815616
Het geleur om geld haat ik ook enorm. Maar oudste zoon traint 13 uur per week bij een vereniging die het financieel niet gemakkelijk heeft. Dus deel ik zijn linkje met familie en de app van onze straat. Dat levert 10-15 lootjes op. Zelf koop ik er 2 of 3, wij betalen maandelijks een behoorlijk bedrag, dus ik vind het wel goed.

Kinderpostzegels doet school dan weer niks mee. Maar ik vond de Lego-zegels wel tof!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:52:19 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_210821362
De kinderpostzegels vond ik wel leuk dit jaar, maar meestal bestel ik de pleisters. Die vond ik dus niets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210821588
Zowel de postzegels als de pleisters gebruik ik niet (heb nog verschillende pleisters liggen van de kinderpostzegelactie volgens mij). Dus dit jaar maar een donatie gedaan
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:24:26 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210821647
Ik kocht in het verleden de stoffen tassen weleens (heb die met de foutieve pipi langkous-quote bijna dagelijks in gebruik en die met pim en pom ook), maar die heb ik inmiddels wel genoeg.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:20:28 #57
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210823038
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Tink89 het volgende:
Ik kocht in het verleden de stoffen tassen weleens (heb die met de foutieve pipi langkous-quote bijna dagelijks in gebruik en die met pim en pom ook), maar die heb ik inmiddels wel genoeg.
Die van Pim en Pom ligt hier ook ergens.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:23:40 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210823059
Iemand interesse in LEGO Technic of city?
Ga de komende tijd eea uploaden op marktplaats. Voor nu:
Oa de Porsche 42096
Racewagen 42039
Auto The Stig Top Gear 42109
Lego City strandwacht 60165

[ Bericht 9% gewijzigd door amaranta op 03-10-2023 18:49:08 ]
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:18:34 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_210823823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Tink89 het volgende:
De niet Pippi en Bommel hier :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:40:04 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210823993
Hoe gaat het nu met je moeder @BE ?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 07:49:41 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210829773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 17:40 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het nu met je moeder @:BE ?
Ze had gisterennacht slecht geslapen want geen pijnmedicatie dus daar heeft ze vannacht wel om gevraagd.
Wel een paar stapjes gelopen gisteren. De neuropathie in haar voeten (dat is alsof je verdoving van de tandarts hebt) is natuurlijk wel lastig want daardoor is lopen sowieso een beetje spannend. Maar goed, het lukte wel.

Als het goed is verhuist ze vandaag naar een revalidatiecentrum.
  Moderator woensdag 4 oktober 2023 @ 11:41:29 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210831152
Zo, de uitvaart is achter de rug. Helaas heb ik niet alles mee kunnen maken omdat ik 's nachts geveld werd door een buikgriep. Hierdoor heb ik het sluiten van de kist en de rouwstoet gemist en ook aan het einde van de ceremonie moest ik weg en heb ik nog eens mijn hele maaginhoud eruit gegooid ;(

Gelukkig heb ik verder overal bij kunnen zijn. De ceremonie was prachtig, door de hoge ramen in de oude kerk scheen de zon precies op de kist O+ Daarna hebben we buiten geluncht (althans, de rest, ik heb een droog broodje en een glas cola op), het was prachtig weer. Daarna richting de natuurbegraafplaats waar een trompettist voorop liep en wij daar achteraan. Ik in de rolstoel omdat ik zo zwak was -O- Na het zakken van de kist hebben we nog geproost op mijn vader en zijn we naar huis gegaan. Meteen gaan slapen, tot de volgende ochtend. Toen ik wakker werd leek het wel een droom, was dit echt gebeurd? We zijn naar het graf gegaan en na de hele dag regen begon de zon weer te schijnen. Het graf lag er prachtig bij, helemaal bedekt met bloemen. Aapie liep er heen en riep "hoi opa!" Daarna met het gezin uit eten geweest om herinneringen te delen aan mijn vader en de ontbrekende stukken van de uitvaart voor mij te bespreken.

Nu zijn we weer een dag verder en begint het echte leven. Ik ben nog steeds niet fit dus ik maak er een pyjamadagje van. Het besef dat mijn papa er niet meer is komt steeds meer. We moeten door en dat komt goed, zeker met zo'n lief mannetje als Aapie die het echt fantastisch doet deze dagen. Ik ga papa ontzettend missen :'(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 4 oktober 2023 @ 11:45:25 #63
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210831174
Sterkte, Majo. Wat naar dat je ook nog ziek was tijdens de uitvaart. :* Maar fijn dat je er toch grotendeels bij kon zijn en dat het een mooi afscheid was.
in de haak.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 12:08:07 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210831328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 11:41 schreef MaJo het volgende:
Nu zijn we weer een dag verder en begint het echte leven. Ik ben nog steeds niet fit dus ik maak er een pyjamadagje van. Het besef dat mijn papa er niet meer is komt steeds meer. We moeten door en dat komt goed, zeker met zo'n lief mannetje als Aapie die het echt fantastisch doet deze dagen. Ik ga papa ontzettend missen :'(
Sterkte lieve @MaJo, het verwerken begint nu pas he :*. Vervelend dat je ook nog ziek was, beterschap!
KuikenGuppy
pi_210831359
Lieve MaJo, wat een heftige dagen. Emoties slaan bij mij altijd op mijn maag en darmen, wat dat betreft is het voor je herstel ook geen goede combi denk ik. Doe rustig aan, juist die tijd ná de uitvaart vond ik moeilijk. Veel geregel is gedaan, je wordt geacht het normale leven weer op te pakken, maar niks is voor jou nu nog normaal. Juist nu merk je dagelijks wat je mist, in al die kleine dingetjes. Veel sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210831709
Wat een vervelende timing om ziek te worden :{ fijn dat je bij het meeste wel bij hebt kunnen zijn.
Klinkt als een mooi afscheid, precies kloppend, met de zonnestralen op het juiste moment O+

Veel beterschap voor nu en veel sterkte voor de komende tijd! :*
  woensdag 4 oktober 2023 @ 13:33:08 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210832056
@MaJo :* Wat rot dat je precies die dag ziek was, maar het klinkt als een prachtig afscheid. O+
pi_210832420
Majo wat rot dat je ziek was. Klinkt als een prachtig afscheid O+
pi_210832622
@MaJo, wat beroerd om op zo'n dag ziek te zijn. Maar fijn dat het wel een mooi afscheid was.:*
Beterschap!
Fake it till you make it...
pi_210834184
Die opmerking van Aapie O+ ;(
Beterschap en sterkte @MaJo :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 4 oktober 2023 @ 18:42:08 #71
37150 livelink
pi_210834910
Ach Majo ;(
Gelukkig heb je nog een deel van de uitvaart meegemaakt en ben je bijgepraat. Het klinkt als een goed en mooi afscheid :*

Nu rustig aan doen en ook aan je herstel denken!
  woensdag 4 oktober 2023 @ 18:44:18 #72
37150 livelink
pi_210834936
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 07:49 schreef BE het volgende:

[..]
Ze had gisterennacht slecht geslapen want geen pijnmedicatie dus daar heeft ze vannacht wel om gevraagd.
Wel een paar stapjes gelopen gisteren. De neuropathie in haar voeten (dat is alsof je verdoving van de tandarts hebt) is natuurlijk wel lastig want daardoor is lopen sowieso een beetje spannend. Maar goed, het lukte wel.

Als het goed is verhuist ze vandaag naar een revalidatiecentrum.
Fijn dat ze naar het revalidatiecentrum kan. Daar kom je toch meer tot rust dan in een ziekenhuis is mijn ervaring met mijn moeder. Sterkte ook voor jou. Een zware tijd, zo.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 18:54:36 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210835122
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 18:44 schreef livelink het volgende:

[..]
Fijn dat ze naar het revalidatiecentrum kan. Daar kom je toch meer tot rust dan in een ziekenhuis is mijn ervaring met mijn moeder. Sterkte ook voor jou. Een zware tijd, zo.
Het wordt pas vrijdag helaas, maar goed, nu wel definitief iig, lijkt het... ;)
Vanmorgen zat ze er even flink doorheen vertelde ze, gejankt, iedereen weggestuurd, ook de fysio, even geen zin in gedoe vandaag. Wel de/het katheter eruit, dus dat is wel een stap weer en ze heeft ook al een paar pasjes gelopen weer.
Gelukkig heb ik hele fijne collega's waar op kan terugvallen dus ik probeer mezelf voorlopig wel een beetje vrij te houden. Vrijdag ga ik mee haar ophalen uit het ziekenhuis en dan naar het revalidatiecentrum brengen. Dat is letterlijk aan de overkant van de straat van het ziekenhuis dus mijn moeder gaf zelf al aan 'we gaan met de rolstoel, kan ik meteen even wat buitenlucht opsnuiven. ^O^ O+
  woensdag 4 oktober 2023 @ 19:24:03 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210835697
Klinkt als een mooi afscheid majo. Nu inderdaad een plek geven aan alles.
Beterschap ook.
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 00:07:59 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210839372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 14:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Majo wat rot dat je ziek was. Klinkt als een prachtig afscheid O+
Hoe gaat het met jouw vader? :*

Bedankt voor de lieve berichten allemaal. De timing van ziek zijn was/is inderdaad heel rottig. Het is inderdaad duidelijk dat het door de stress kwam @Phaidra want verder niemand in mijn omgeving is ziek geworden.

De komende dagen ga ik inderdaad rustig aan doen, voel me ook nog best ziekig. En dan maar weer eens rustig aan de draad oppakken, weer aan het werk en alles een plekje gaan geven.

BE jij sterkte met je moeder, hopelijk herstelt ze snel :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 09:29:57 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210840645
Van het ene contrast naar het andere: vandaag 8 jaar getrouwd met de liefste O+
pi_210844621
MaJo :* en O+

Mijn zoon is blijkbaar gekozen voor de kinder-MR. Zijn sterkste campagnepunt? Een goudvis in de klas.. :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator/colorchick donderdag 5 oktober 2023 @ 17:36:20 #78
382129 crew  Donna
pi_210844949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 16:59 schreef PoesInDoos het volgende:
MaJo :* en O+

Mijn zoon is blijkbaar gekozen voor de kinder-MR. Zijn sterkste campagnepunt? Een goudvis in de klas.. :')
_O-
pi_210845044
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 17:36 schreef Donna het volgende:

[..]
_O-
Ik zei nog, doe dan een hamster :')
pi_210849482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 17:49 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hee hallo, allergie :W
Niemand is allergisch voor een goudvis ^O^
Ik vind het trouwens sowieso een prachtig campagnepunt!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210850317
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 23:51 schreef LeSage het volgende:

[..]
Hee hallo, allergie :W
Niemand is allergisch voor een goudvis ^O^
Ik vind het trouwens sowieso een prachtig campagnepunt!
Och ja, tuurlijk :@
Ik ben benieuwd of hij het voor elkaar krijgt!
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 07:49:18 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210850464
Als het dan maar wel goed gebeurt. In een rechthoekige bak die groot genoeg is, met groenvoorziening etc...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_210850479
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 07:49 schreef Tink89 het volgende:
Als het dan maar wel goed gebeurt. In een rechthoekige bak die groot genoeg is, met groenvoorziening etc...
Ja nee, dat gaat vast niet gebeuren. Zijn kleuterjuf heeft de pot kikkervisjes eens een weekend in de brandende zon laten staan :')
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:12:38 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210850558
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 07:50 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ja nee, dat gaat vast niet gebeuren. Zijn kleuterjuf heeft de pot kikkervisjes eens een weekend in de brandende zon laten staan :')
Dan zou ik het gesprek daarover wel aangaan als hij het voor elkaar krijgt. Iets met het goede voorbeeld geven enzo...
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:27:13 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210850621
Inderdaad. een dier is geen speelgoed, echt belangrijk dat er dan wel serieus goed voor gezorgd wordt.
in de haak.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:51:07 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_210850815
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 17:49 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
In zo'n te klein kooitje zeker, bij voorkeur een Syrische hamster, wat dus echt een nachtdier is. Lijkt me een strak plan :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210850867
B wilde graag een slang in de klas aangezien het thuis niet mag. Geen klein handzaam exemplaar maar een blauwe Viper of Koningspython.
Vond zijn juf toch een minder goed idee, ze hebben nu een plant, alhoewel, ik weet niet of die nu in zijn oude klaslokaal staat die leeg is....Wellicht staat er nu een droogplant.
pi_210851222
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 08:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Dan zou ik het gesprek daarover wel aangaan als hij het voor elkaar krijgt. Iets met het goede voorbeeld geven enzo...
Uiteraard, dat gesprek is allang gevoerd ;)

quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Troel het volgende:

[..]
In zo'n te klein kooitje zeker, bij voorkeur een Syrische hamster, wat dus echt een nachtdier is. Lijkt me een strak plan :{
Ik heb 2 Russische gehad, die hadden meer vloeroppervlakte dan ik in mijn huis :D
pi_210851315
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 08:58 schreef exode het volgende:
B wilde graag een slang in de klas aangezien het thuis niet mag. Geen klein handzaam exemplaar maar een blauwe Viper of Koningspython.
Vond zijn juf toch een minder goed idee, ze hebben nu een plant, alhoewel, ik weet niet of die nu in zijn oude klaslokaal staat die leeg is....Wellicht staat er nu een droogplant.
Bij ons op school hebben alle kinderen een plantje mee om te verzorgen. Dat is echt al lastig genoeg voor de meesten _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210852020
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 09:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Bij ons op school hebben alle kinderen een plantje mee om te verzorgen. Dat is echt al lastig genoeg voor de meesten _O-.
Kost mij zelf al genoeg moeite ;( :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210854603
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 00:07 schreef MaJo het volgende:

[..]
Hoe gaat het met jouw vader? :*

Bedankt voor de lieve berichten allemaal. De timing van ziek zijn was/is inderdaad heel rottig. Het is inderdaad duidelijk dat het door de stress kwam @:phaidra want verder niemand in mijn omgeving is ziek geworden.

De komende dagen ga ik inderdaad rustig aan doen, voel me ook nog best ziekig. En dan maar weer eens rustig aan de draad oppakken, weer aan het werk en alles een plekje gaan geven.

BE jij sterkte met je moeder, hopelijk herstelt ze snel :*
Bedankt voor het vragen. Niet super.
Gisteren samen met mijn zus van 10.00-15.30 in het UMCG gezeten met hem.
Mijn zus met de zorgambulance mee en ik met de bus heen. Omdat hij niet zo lang in de rolstoel kan zitten. Toevallig precies tegelijk aangekomen. Ze wisten alleen niet dat hij met de brancard kwam, dat was nog wel ff een dingetje. Maar werd keurig opgelost.
Afspraak bij de neuroloog en paar uur later een petscan. Gelukkig was er een kamer tot 13.00 vrij waar hij in zijn bed kon blijven liggen, zodat hij privacy had ipv paar uur op de gang in de kijker te staan wachten.
Wat we wel vreemd vonden is dat hij een opgedroogde bloedvlek bij zijn kruis had toen we hem meekregen vanuit de revalidatie, dat moet hun toch ook zijn opgevallen met aankleden, of met klaarmaken voor de ambu, dan check je dat toch? Wat is er aan de hand en schone broek aan.
Pa zei wel dat de katheter 's nachts eruit was gegaan en er een nieuwe was gekomen.

Neuroloog zei dat er op de scan te zien was dat broze kleine bloedvaten hebben gelekt, dieper in het brein. Groot risico op weer een hersenbloeding of infarct in de toekomst. Hij heeft ook boezemfibrileren oid. Wat ook een risico kan zijn voor oa een stolsel in het hart dat kan gaan zwerven. Medicatie verhogen zou aan de ene kant goed zijn voor de hersenen zeg maar, maar slecht voor het hart.
Dus kiezen tussen 2 kwaaien. Voorlopig blijft de medicatie zoals het is. Was tijdens opname al met een kwart verhoogd.
Na de afspraak konden we dus in die kamer blijven. Op een gegeven moment zat hij telkens aan zijn buik en toen richting kruis te zuchten en steunen. Dus ik dacht dat er iets met de katheter was denkend aan de bloedvlek.
Gevraagd of er iemand kon kijken ookal waren we op de poli en niet op een verpleegafdeling.
Zat er inderdaad bloed, een knik in de katheter, spaanse kraag (google maar) bloedklonten in de katheter dus hij moest doorgespoeld worden en hij had ook ontlasting gehad, Hadden we niet gemerkt en hijzelf ook niet. Verpleegkundige zei nog, ach arme man.
Hij heeft sinds opname van gebroken ruggenwervels een neurologisch iets (weet niet hoe het heet) waardoor het seintje in de hersens verstoord is dat aangeeft wanneer je moet plassen, dus hij voelt dat soms niet aan en dan krijg je ongelukjes. Kan dus ook de andere kant op gaan. Vandaar dat hij ook een katheter heeft, ook omdat hij niet zelfstandig kan lopen nog steeds.
De revalidatie gaat dus niet vooruit. Maar wij denken dat dat ook mede door de pijn komt. Omdat wij het UMCG hebben ingeschakeld omdat de arts van revalidatie maar niks deed zijn we er wel achter dat hij galstenen heeft. Helaas is de verwijzing naar ons ziekenhuis WZA door de revalidatiearts pas deze week gedaan :( :( :( wat al veel eerder had moeten gebeuren . Hij kan nu pas over een maand terecht. Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ze de huisarts erop af moet sturen om er spoed achter te zetten, want de pijn wordt erger.
Door de pijn lukt het oefenen/revalideren soms gewoon niet. Zeker niet de sta/loopbrug oefeningen.

Alleen kregen we tijdens het evaluatie gesprek te horen dat hij nog 2 weken de tijd heeft met fysio om vordering te laten zien met staan/lopen en anders moet hij maar naar een verpleeghuis toe.
Daar zijn wij het niet mee eens. Eerst maar eens naar het WZA kijken wat de chirurg zegt wat betreft de galblaas, of er wat aan de pijn gedaan kan worden. Zo ja, dan verder met revalideren en dan kijken hoe dat gaat.
Sowieso is de kans zeer klein dat mijn moeder dan mee kan verhuizen, dat is dan ook weer een ***situatie waar we rekening mee moeten houden.
Over ca 1,5 week weer evaluatie.
Gisteren waren mijn ouders ook nog 44 jaar getrouwd. O+ Dat hebben we 's avonds met zn allen nog gevierd met een gebakje bij Anholt in de eetzaal. Mijn zus en ik hadden in het ziekenhuis nog een klein cadeautje voor mijn ouders gekocht tijdens het wachten. Toch nog een leuke afsluiting van de dag.

Zo heel verhaal geworden zeg!
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:59:28 #92
37150 livelink
pi_210855480
Ach, Ingrid. Wat een verhaal en wat een ellende allemaal. Het zit je ouders niet mee. Deels herken ik het van mijn eigen vader. Die heeft ook continue mini hersenbloedinkjes waardoor hij niet goed kan lopen en uitvalsverschijnselen heeft. En ook bij hem bleek de medicatie tegen die bloedinkjes hartproblemen te veroorzaken, wat vorig jaar leidde tot een hartinfarct. Ook bij hem dus een keuze tussen hart en hersenen. Het is om depressief van te worden en dat is mijn vader ook wel geweest vorig jaar.

Ouderdom komt echt met gebreken ;(
Niet leuk allemaal, vooral niet voor henzelf. Maar de zorg is ook zwaar. Sterkte voor jou en je familie :*
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:19:16 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210856296
Ach hemel, wat een verhaal Ingrid... :{ Hopelijk kan hij toch sneller verhuizen naar jullie eigen ziekenhuis.

Lievelink, voor jou ook een :* Wat een zorg is het he...
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:19:20 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210857344
Och Ingrid, wat een toestand :{
Sterkte :*

Livelink :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210859953
Wat een gedoe allemaal @_Ingrid_ ;( Sterkte voor jullie :*

Voor jou ook @livelink :*

Lijkt me echt loodzwaar allemaal. Heb het nodige met mijn grootouders meegemaakt maar qua eigen ouders zal ik dit niet meemaken. Ben wel als de dood wat mij misschien zelf staat te wachten :@
If they say
pi_210860051
Zoon kreeg gister zn tweede hpv vaccinatie. Zei nog tegen hem dat ie er nu vanaf was. Maar niet dus want met 14 jaar komt nog de MenACWY. Das nieuw dan want een aantal jaar geleden ben ik gaan informeren naar de MenW vaccinatie. Had de apotheek niet op voorraad, moest random maar es bellen. Paar keer gedaan, maar noppes dus zo gelaten. Maar nu dus standaard in het vaccinatie programma. Ben ik wel blij mee.
If they say
pi_210860910
Ah Ingrid wat vervelend dat gedoe er omheen, alsof het nog niet rot genoeg is zonder toestanden er omheen. Sterkte

Livelink, voor jou ook sterkte.

Hier heeft zoon dinsdag hpv vaccinatie (dochter ook trouwens). Waar hij eerst blij was z’n laatste lesuur te missen, was hij gisteren ineens boos/teleurgesteld. Ze hebben een toernooi die middag op school. En als hij eerder weg moet laat hij z’n team in de steek en kunnen ze dus bij voorbaat niet winnen (die komen uit een ander dorp en hebben vorige week de prik gehaald).

Nou maandag maar even bellen of hij ook een half uur later mag. En hopelijk heeft oma tijd om mee te gaan (ik had m’n dienst op het werk al geruild dat ik later kon beginnen, maar nog wat later is niet mogelijk). Hij zou wel alleen willen dacht hij in eerste instantie, maar vorige keer werd hij misselijk en viel hij bijna flauw, dus alleen is voor mij geen optie (en toen hij er over na dacht voor hem ook niet)
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:35:33 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210861332
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 06:19 schreef hilliebillie het volgende:
Ah Ingrid wat vervelend dat gedoe er omheen, alsof het nog niet rot genoeg is zonder toestanden er omheen. Sterkte

Hier heeft zoon dinsdag hpv vaccinatie (dochter ook trouwens). Waar hij eerst blij was z’n laatste lesuur te missen, was hij gisteren ineens boos/teleurgesteld. Ze hebben een toernooi die middag op school. En als hij eerder weg moet laat hij z’n team in de steek en kunnen ze dus bij voorbaat niet winnen (die komen uit een ander dorp en hebben vorige week de prik gehaald).

Nou maandag maar even bellen of hij ook een half uur later mag. En hopelijk heeft oma tijd om mee te gaan (ik had m’n dienst op het werk al geruild dat ik later kon beginnen, maar nog wat later is niet mogelijk). Hij zou wel alleen willen dacht hij in eerste instantie, maar vorige keer werd hij misselijk en viel hij bijna flauw, dus alleen is voor mij geen optie (en toen hij er over na dacht voor hem ook niet)
Hier bij ons roepen ze zowat het hele dorp op op een dag. Het is echt lopende band werk. Volgens mij kijken ze niet heel strak naar de tijd. Maar als iedereen later komt of wat dan ook dan zal er geen fijne doorstroom zijn.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:36:11 #99
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210861337
Ingrid, wat een toestand. Heel veel sterkte.
pi_210861392
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 06:19 schreef hilliebillie het volgende:

Hier moet dochter om 1400 en zoon dezelfde dag om 1830. In de uitnodiging staat dat als je broers/zussen hebt die ook gevaccineerd moeten worden je ook gewoon tegelijk kan komen.
Kortom dat half uur later lijkt mij dan ook geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')